quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:30 schreef wyccie het volgende:
The Bangles - Eternal Flame !
Nee mees. Kut nou mis ik wel een open deur-hint van heb ik u daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, truste![]()
Niet weer een maand wegblijven he![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:42 schreef cafca het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb wel een hoop gemist gisteren, zeg
Ik heb bijna twee topics gemist, maar ik bedoelde eigenlijk het vorige, topic jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gemist? In dit topic nog of het vorige? Was een geinige trivia-dag gister![]()
er is een voorstel voor 'zondige zondag' naar aanleiding van dat verhaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb bijna twee topics gemist, maar ik bedoelde eigenlijk het vorige, topic ja
Lijkt me geen goed idee. Ik ben zondag bijna nooit onlinequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is een voorstel voor 'zondige zondag' naar aanleiding van dat verhaal![]()
Ik ben er ook niet vaak op zondig, uh zondag. Laten we wulpse woensdag doen. En duivelse dinsdag voor al uw metaalwaren. En donkere donderdag, ook voor metalaangelegenheden.....(of Afrikaanse trommelmuziek natuurlijjk......)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Ik ben zondag bijna nooit online
"wulpse woensdag" kan ook![]()
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vaak op zondig, uh zondag. Laten we wulpse woensdag doen. En duivelse dinsdag voor al uw metaalwaren. En donkere donderdag, ook voor metalaangelegenheden.....(of Afrikaanse trommelmuziek natuurlijjk......)
Dan Satanische zaterdag, voor metalvragen. Zondag ben ik er niet, dus dan mogen jullie zelf kiezen. En moeten we nog iets met maandag gaan doen, ik stel voor dat we dan iets met skihutmuziek doen.....of metal natuurlijk
Met allemaal van dit soort plaatjes:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat zo'n psychologische test. Van dat je zo'n vlek ziet en dan aan een man in een witte jas moet gaan vertellen wat je denkt dat het is?
Zie boven jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
Doe maar een vraag, ja
Was wel in kleur, maar ze vonden dit belangrijker destijds:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
The Day the Music Died, was het vliegtuigongeluk van Buddy Holly en Ritchie Valens, toch?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef cafca het volgende:
Maar december.... plus jouw post in het assocatiespel, plus polen...
De moord op John Lennon?
quote:The problem with the gimmicky all-female quartet(originally known as We've Got a
and We're Gonna Use It) is simply that they never use their
enough. For all of their outrageous attire and post-punk bravado, the group's songs are primarily straightforward pop, only slightly more subversive than early Bananarama and, unfortunately, not as memorable.
quote:There are a few good disposable singles here — "Love Is the Slug" is the group's trashy pinnacle, a catchy mix of Vic's endearingly girl-next-door vocals and a memorable melody powered by Jo's-enhanced guitar, and "X X Sex" is a noisy slice of Slits/Au Pairs post-punk agitprop with a great shoutalong chorus — but too many of the other songs sound alike for the album as a whole to be entirely successful. And the cover of Norman Greenbaum's "Spirit in the Sky" is even worse than the one Doctor & the Medics took into the charts a year later.
ja, I'm inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...![]()
Ranja, is Queen Adreena live goed? Ze spelen hier in Reading in een klein zaaltje en ik zit er over te denken om te gaan maar ik heb die week al 3 andere concerten.....quote:
Tja, als je ze van plaat goed vind zou ik zeker heen gaan. Het is nogal apart om Katie-Jane te keer te zien gaan op het podiumquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:01 schreef bartrid het volgende:
Ranja, is Queen Adreena live goed? Ze spelen hier in Reading in een klein zaaltje en ik zit er over te denken om te gaan maar ik heb die week al 3 andere concerten.....
Klopt. Het kwam uit een review van hun eerste album.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:02 schreef ranja het volgende:
Love is the slug en Spirit in the sky zijn trouwens beide singles van toen ze nog We've got a Fuzzbox and We're gonna use it heten
Tja maar als je dan "We've got aquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:05 schreef cafca het volgende:
Klopt. Het kwam uit een review van hun eerste album.
ik ken ze eigenlijk niet, alleen Daisy Chainsaw maar het klinkt als zijnde de moeite waard. en het is bovendien maar £8....Zou wel grappig zijn, want er staat een pilaar in het midden van het podium in deze tent.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, als je ze van plaat goed vind zou ik zeker heen gaan. Het is nogal apart om Katie-Jane te keer te zien gaan op het podiumMaar de ene keer dat ik ze gezien heb (waarom staan ze alleen maar in voorprogrammas van bands die ik niet wil zien maar wel snel uitverkopen) was de muziek erg goed en de hele performance zeker de moeite waard.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja maar als je dan "We've got aand we're gonna use it" neer zet wordt het wel een inkopper
Voor mij dan. 2e review had ik niet nodig.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Of mensen hebben geen idee ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |