Aha. Dank. nu nog zien te onthoudenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vorm van de bovenkant, het losse gedeelte waarop het mondstuk zit. Bij een alt loopt die in een knik in een hoek naar de mond. Bij een tenor zit er een bocht in en is het laatste stukje bij het mondstuk horizontaal.
Ook nietquote:
quote:Now maybe you're scared of jumpin'
'N poison makes you sick
'N you want a little attention
'N you need it pretty quick
Don't wanna mess your face up
Or we won't know if it's you
Aw there's just so much to worry about
Now what you gonna do?
quote:
Zappa?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zwarte humor in combinatie met mijn virtuele identiteit zou toch een lichtje moeten doen branden![]()
Zal wel Suicide Chump heten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:33 schreef bukgeit het volgende:
En welk nummer is het, want ik ken het helemaal niet.
Kom Van Dat Dak Af?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:35 schreef bukgeit het volgende:
Alvast mijn vraag, en het is een lastige: welke Nederlandstalige single bereikte in 1960 als eerste de platina status, destijds goed voor 200.000 verkochte exemplaren?
Suicide Chump, staat op You are what you isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:33 schreef bukgeit het volgende:
En welk nummer is het, want ik ken het helemaal niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Neleos het volgende:
Black And Blue - Rolling Stones
Jottemquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Neleos het volgende:
Black And Blue - Rolling Stones
Dat is nummer 21.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:58 schreef bukgeit het volgende:
Technotronic - Pump Up The Jam?
Die was nummer 7, komt al in de buurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:05 schreef bukgeit het volgende:
Soul II Soul met Back to Life?
Dat was rond '93 ongeveer toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:19 schreef GLO het volgende:
Sorry, zit in het vorige topic te neuzen
OT: Shine? van eh... Inner Circle??
edit: nee dat was later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |