Nu de tweede en de derdequote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het valt me op dat ik meestal de derde post neerzet.
Geen ideequote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzintitel?
Nou we doen het er maar mee danquote:
De OP tel ik nooit meequote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee derde en vierde. De eerste twee zijn van jou.
OP telt niet mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee derde en vierde. De eerste twee zijn van jou.
Ik voel van allesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou we doen het er maar mee dan
Volgende keer: hebben een goed voorgevoel... ofzoiets
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?quote:
Interessante vraag Frits.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?
Verkapt naamtopic.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzintitel?
Mag ik niet zeggen van PLquote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?
Hoi!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
Hoi!
Ik mag niks zeggen van mezelfquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Smoesjes en ik zou me niks aantrekken van PL.
nee, hondenkennels stinken.quote:
Pssssstquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van mij wel, en ik ben een hogere autoriteit.![]()
Wat snap je niet aan hoge kwaliteit?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
[..]
nee, hondenkennels stinken.
jij mag die foto van mijne luc verplaatsen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Mukie het volgende:
Hey PL: pats hier met je vriend / vriendin / liefje / relatie
nee, van mij moet hij zich echt niets aantrekkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Smoesjes en ik zou me niks aantrekken van PL.
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
Game on!
Ik heb strenge instructies gekregen hier op het forum niet meer met mezelf te patsen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Mukie het volgende:
Hey TC: pats hier met je vriend / vriendin / liefje / relatie
check je mailquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .
Ach jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .
Bij wie?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Mukie het volgende:
ik weet het nu zeker, drank maat meer mooi dan je lief is
Ik ben die verdomde TL-test vergeten
hoge kwaliteit hondeschijt stinkt nog steeds.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan hoge kwaliteit?![]()
die wat ik je net zeiquote:
Gaat een beetjetraag hierquote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef petitlapin het volgende:
check je mail
Wat Sabrina zegt.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
welkomquote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
*OneStupidDog sinds kort weer single meldt
neequote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
Welkom.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
join the club...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
Nope. Morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Gaat er vanaaf nog iemand zich kapotzuipen?
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemenquote:
De wijn smaakt niet en de ijskast is te ver wegquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat 'm van het verkapte naamtopic?
ikquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt zat opties, jij mag niet klagen...![]()
Ik wil jou wel met een kapotte fles op je kop rammen als je je daar beter door voelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Damn meid, je kan zat krijgen. Je moet je gewoon niet zo laten kennen, misschien vatten mensen je teruggehouden houding wel op als arrogantie. Je ziet er leuk uit en dat zeggen we niet voor Jan Lul en als je wil neuken hoor ik het welquote:
Dat is mijn probleem toch niet? Ik kom hier om er af en toe over te babbelen en wat jullie daarvan vinden of over denken maakt me weinig uit. Af en toe even m'n ei kwijt en af en toe lees ik nog eens een nuttige reply.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemen![]()
Oh ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.![]()
DOH!
Nee jullie hebben niks gemist. Ik vertel het hier als eerste natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
vertel vertel! foto's!
of heb ik die al gemist?
Vuile sadistquote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil jou wel met een kapotte fles op je kop rammen als je je daar beter door voelt?![]()
Ik ben dagen ziek geweest, flink zuipen lijkt me iets teveel van het goede.![]()
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is mijn probleem toch niet? Ik kom hier om er af en toe over te babbelen en wat jullie daarvan vinden of over denken maakt me weinig uit. Af en toe even m'n ei kwijt en af en toe lees ik nog eens een nuttige reply.![]()
Hoeft toch ook niet, zometeen gaat hij de adviezen van hier opvolgen en loopt ie zeker een blauwtje. Ik geef Godt gelijk en dat ie gewoon actie moet ondernemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doen
The usual...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef akkien het volgende:
waar gaat t allemaal over? heb geen zin om heel veel topics terug te lezen?
Dus het enige wat je weerhoudt van zuipen is de afstand van jou tot de ijskast...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
De wijn smaakt niet en de ijskast is te ver weg
Nee dus
tuurlijk mag hij actie ondernemen. het is echter niet verstandig dat hij zich volledig focust op deze meid en dat zijn verwachtingen veel te hoog gespannen zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoeft toch ook niet, zometeen gaat hij de adviezen van hier opvolgen en loopt ie zeker een blauwtje. Ik geef Godt gelijk en dat ie gewoon actie moet ondernemen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn meid, je kan zat krijgen. Je moet je gewoon niet zo laten kennen, misschien vatten mensen je teruggehouden houding wel op als arrogantie. Je ziet er leuk uit en dat zeggen we niet voor Jan Lul en als je wil neuken hoor ik het wel
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doen
Niet iedereen gaat op meerdere paarden wedden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk mag hij actie ondernemen. het is echter niet verstandig dat hij zich volledig focust op deze meid en dat zijn verwachtingen veel te hoog gespannen zijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.
Als het anders loopt zie ik dat vanzelf. Dan zal ik verbaasd zijn en teleurgesteld, maar daar deal ik dan wel mee. Voorlopig no worries, ik ben tot nu toe voorzichtig genoeg geweest, dat hoeft ook niet meer.![]()
je moet niet voor de onbereikbare gaan, éh ... tranceptor biedt zich aan en is best een mooie jongenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
Maar de gozer waar ik de afgelopen 2,5e maand van m'n stoel afglij wil mij weer niet![]()
De infatuation is na de zomer over hoop ik![]()
ik krijg een WeirdMicky-experiencequote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.
Als het anders loopt zie ik dat vanzelf. Dan zal ik verbaasd zijn en teleurgesteld, maar daar deal ik dan wel mee. Voorlopig no worries, ik ben tot nu toe voorzichtig genoeg geweest, dat hoeft ook niet meer.![]()
Inzetten op één paard is niet bepaald slim. Er zijn vast meer jongens waar je van je stoel af kunt glijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de gozer waar ik de afgelopen 2,5e maand van m'n stoel afglij wil mij weer niet![]()
Bijna datzelfde probleem heb ik dus gehad met vrouwen waarvan ik helemaal hoteldebotel van was, en dat ik dacht dat ze mij niet wilden. Later blijkt dat het wederzijds was... Wat kunnen vrouwen toch verkeerde signalen afgevenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben voor zat meiden flink onbereikbaar anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je moet niet voor de onbereikbare gaan, éh ... tranceptor biedt zich aan en is best een mooie jongen
Mag ik met je meedoen in deze séance?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik krijg een WeirdMicky-experience![]()
![]()
tssssss, ik wou niet zeggen dat jij de ever-bereikbare jongen bentquote:Op maandag 18 juli 2005 21:17 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben voor zat meiden flink onbereikbaar anders.![]()
Nee het kwam even zo over.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tssssss, ik wou niet zeggen dat jij de ever-bereikbare jongen bent.
Check, ik kan het niet eens.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Niet iedereen gaat op meerdere paarden wedden.
Dat topic heb ik half gevolgd.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check, ik kan het niet eens.
Lees maar:
Op meerdere paarden wedden
Ik begrijp wat je bedoelt, door het lezen van zijn verhaal heb ik ook in m'n achterhoofd dat rebound-verhaal, maar als ik dat post word ik uitgelachen dus het is ook nooit goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik krijg een WeirdMicky-experience![]()
![]()
correctquote:Op maandag 18 juli 2005 21:12 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Dus het enige wat je weerhoudt van zuipen is de afstand van jou tot de ijskast...
Lambal!!![]()
Die reactie van Gexqonquote:Op maandag 18 juli 2005 21:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Check, ik kan het niet eens.
Lees maar:
Op meerdere paarden wedden
Precies, dat heb ik ook. Ik heb er nog eens een gesprek over gehad met een meisje die op 2 jongens tegelijkertijd verliefd was en ook nog naar andere gozers keek terwijl ik daar strak langsop liep omdat ik al iemand anders in m'n kop heb. Zoveel ruimte is daar binnen nietquote:Op maandag 18 juli 2005 21:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat topic heb ik half gevolgd.
Ik kan het ook niet, als ik iemand leuk vind ga ik er helemaal voor en heb ik geen oog voor andere.
Nee mijn hoofd bied dan opeens veel minder ruimtequote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik ook. Ik heb er nog eens een gesprek over gehad met een meisje die op 2 jongens tegelijkertijd verliefd was en ook nog naar andere gozers keek terwijl ik daar strak langsop liep omdat ik al iemand anders in m'n kop heb. Zoveel ruimte is daar binnen niet
check je replyquote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef petitlapin het volgende:
check je mail
Dat het nu pas tijd wordt ipv allang tijd is, maar verder nietquote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen tijd wordt zichzelf wat minder serieus te nemen, wat minder te analyseren en wat meer domweg te genieten.
Of zeg ik nu hele rare dingen?
Ik kan niet wachten.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen tijd wordt zichzelf wat minder serieus te nemen, wat minder te analyseren en wat meer domweg te genieten.
als het niet wederzijds is, ga je toch (zoals mijn vriend) geen jaren verspillen aan diezelfde persoonquote:Op maandag 18 juli 2005 21:23 schreef CherryLips het volgende:
Precies, dat heb ik ook. Ik heb er nog eens een gesprek over gehad met een meisje die op 2 jongens tegelijkertijd verliefd was en ook nog naar andere gozers keek terwijl ik daar strak langsop liep omdat ik al iemand anders in m'n kop heb. Zoveel ruimte is daar binnen niet
Dat zeg ik ook niet, maar er zijn meiden die met meerdere jongens tegelijk date. Ik zou dat niet kunnen. Als het niet wederzijds is moet je inderdaad gewoon verder.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als het niet wederzijds is, ga je toch (zoals mijn vriend) geen jaren verspillen aan diezelfde persoon![]()
dan probeer je toch je hoofd te legen en andere paarden te zoeken![]()
We hebben eenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie riepen?
Eigenlijk neem ik mezelf nooit serieus, behalve in zaken met betrekking tot liefde e.d.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:25 schreef Tranceptor het volgende:
Of zeg ik nu hele rare dingen?
Ik ga geen jaren aan hem verspillen, ik kijk wel uit. Ik zag hem eerst ook veel te vaak, dus na de zomervakantie zal het wel weer minder zijn en vind ik weer iemand anders om dubbelzinnige opmerkingen tegen te maken, eens zien of die ze wel snaptquote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als het niet wederzijds is, ga je toch (zoals mijn vriend) geen jaren verspillen aan diezelfde persoon![]()
Draai het om.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:30 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Eigenlijk neem ik mezelf nooit serieus, behalve in zaken met betrekking tot liefde e.d.![]()
Hoe ging dat ook alweer . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 21:27 schreef petitlapin het volgende:
ja kom me eens masserenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie riepen?
Als een gozer dubbelzinnige opmerkingen niet 'begrijpt' dan wil hij ze niet begrijpen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen jaren aan hem verspillen, ik kijk wel uit. Ik zag hem eerst ook veel te vaak, dus na de zomervakantie zal het wel weer minder zijn en vind ik weer iemand anders om dubbelzinnige opmerkingen tegen te maken, eens zien of die ze wel snapt
wat een übersexy blondine op die laatste foto zegquote:
Gedrag kun je wel analyseren, mogelijk zelfs verklaren.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
Liefde kun je niet verklaren en analyseren,
Maar uiteindelijk win je met de verklaring van gedrag geen liefde voor je.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gedrag kun je wel analyseren, mogelijk zelfs verklaren.
Hier nog één. Al hou ik natuurlijk m'n ogen niet compleet gesloten voor anderen, maar ik wed meestal niet op meerdere paarden. In de liefde moet je soms een risico durven nemen...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dat topic heb ik half gevolgd.
Ik kan het ook niet, als ik iemand leuk vind ga ik er helemaal voor en heb ik geen oog voor andere.
Ik verwacht je dus over 2 uurtjesquote:
Ligt er aan naar wiequote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Jij luistert ook meteen.
Applaus voor Mukie!
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Jij luistert ook meteen.
Applaus voor Mukie!
Als het je eigen gedrag betreft mogelijk wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk win je met de verklaring van gedrag geen liefde voor je.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef petitlapin het volgende:
wat een übersexy blondine op die laatste foto zeg![]()
Nou !?!?quote:en toch coole foto's man !!!!, moeten zeker niet onderdoen voor de mijne
quote:en al de andere meiden op de foto zijn gewoon allemaal goei vriendinnen![]()
Dan is het goed. Anders was er een Fok!-Single knokploegje ff langs gekomen daar in Brussel . . .quote:en nee, geen sigaretten meer in mijn bijzijn
Jij wilde niet int midden van het land meetenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Leuk dat je dat zegt!
Zo iets dacht ik ook vrijdag![]()
Nopequote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net hardgelopen. Heb ik wat gemist de afgelopen dag hier?
grootste kut excuus wat ik ooit heb gehoordquote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij wilde niet int midden van het land meeten![]()
De hoon die mij ten deel viel omdat ik vermoed dat mijn droomprinsesje haar enge vriend heeft gedumpt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, net hardgelopen. Heb ik wat gemist de afgelopen dag hier?
Droomprinsesjequote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De hoon die mij ten deel viel omdat ik vermoed dat mijn droomprinsesje haar enge vriend heeft gedumpt.![]()
Halfhalf lijkt me niet meer dan normaalquote:Op maandag 18 juli 2005 21:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
grootste kut excuus wat ik ooit heb gehoord![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Halfhalf lijkt me niet meer dan normaal![]()
Ik?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Droomprinsesje![]()
Je hebt tenminste verkapt naam topic gekregen![]()
Ik wil wel met je meeten hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij wilde niet int midden van het land meeten![]()
Ik denk dat jij gelijk hebt; ik ben inmiddels zover dat ik zelfs opmerkingen ga 'begrijpen' die niet eens dubbelzinnig bedoeld zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als een gozer dubbelzinnige opmerkingen niet 'begrijpt' dan wil hij ze niet begrijpen.![]()
oequote:
Vind jou ook nog steedsquote:
In een stad waar nu een heleboel mooie Denen rondlopen (en Canadezen)quote:
wie dacht je dat die meiden waren dan ???quote:
Stiekum fotoboek checkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In een stad waar nu een heleboel mooie Denen rondlopen (en Canadezen)![]()
Nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stiekum fotoboek checkt.
Daar staat het ook niet in![]()
Oe 4 dagen feestquote:
En Brabanders.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gehadquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik ook een verkapt naamtopic Godt?
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet voorlopig binnen 1 uur rijden blijven vanuit mn werkquote:
Hetzelfde als met mannen die op uniformen vallen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?![]()
Mannen in uniformen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?![]()
kijk een vrouw naar ,mn hartquote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mannen in uniformen?Mannen met hun uniform uit
![]()
Psies, in de liefde gaat emotie boven rationaliteit.. Blijkbaar zijn Tranceptor en ik de enige mannen die er zo over nadenken.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Draai het om.![]()
Liefde kun je niet verklaren en analyseren, liefde moet je voelen en durfen voelen.![]()
en dat laatste is waar bij mij de schoen wringt op het moment
Oh. Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:55 schreef OneStupidDog het volgende:
Blijkbaar zijn Tranceptor en ik de enige mannen die er zo over nadenken.
quote:
You're welcomequote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dank je wel Frits en Muuk.
Ook goeienavond . . .quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
een dikke knuffel voor iedereen
enneh tot over 11 dagen
Hoi melismay en doei Ynskequote:
ben nog niet wegquote:
Doei.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
een dikke knuffel voor iedereen
enneh tot over 11 dagen
jah ik ga morgen naar Scotland... vlieg om half 1 en vertrek morgen met de trein van 10 over 7quote:
Ga dan weg en hopelijk crasht je vliegtuig !!quote:
Met wie?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ik ga morgen naar Scotland... vlieg om half 1 en vertrek morgen met de trein van 10 over 7
Ik ga over 12 maanden op vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
Tof PhaEquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Morgen naar Engeland, met een in zeer korte termijn verbazend goede vriendin van me..
Ze komt uit engeland, en gaat terug om haar Graduation te vieren, en heeft gevraagd of ik mee ga.
Heb er enorm zin in, ff lekker weg!
Tot later allemaal!![]()
Avontuurlijk. Wat ga je doen, rondtrekken, steden bezoeken, iets anders?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Morgen naar Engeland, met een in zeer korte termijn verbazend goede vriendin van me..
Ze komt uit engeland, en gaat terug om haar Graduation te vieren, en heeft gevraagd of ik mee ga.
Tot later allemaal!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
Fijn is dat dat iedereen op tijd naar bed gaat
Ja, alleen bepaalde personen die amper iets nuttigs bij te dragen hebben hangen hier nu nog rond...erg is dat, hè?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
Fijn is dat dat iedereen op tijd naar bed gaat
jaloers!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Tot later allemaal!![]()
Ja, ik had er ook al last van jaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef warboel het volgende:
[..]
Ja, alleen bepaalde personen die amper iets nuttigs bij te dragen hebben hangen hier nu nog rond...erg is dat, hè?![]()
Geen zorgen, zó vaak ben ik hier nu ook weer niet te vinden, hoe zeer ik ook een eeuwige vrijgezel benquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:50 schreef akkien het volgende:
halloik kan niet slapen...maar jullie wel zo te zien
Hij heeft een heel leuk meisje leren kennen tijdens een verjaardag. De nicht van de jarige.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef akkien het volgende:
Heb je nog iets leuks meegemaakt?
Hey Godlike goed geslapen?quote:
Gaat wel, lag er om 11 uur zo iets en nu weer gezellig op de A8 in de file gaan staan..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:10 schreef Godlike02 het volgende:
Heerlijk geslapen
ben vroeg gaan liggen
Nog even gelezen en werd vroeg wakker dus fris op mn werk
Vanavond maar herhalen
En jij?
Ik ben al op mn werkquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:11 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Gaat wel, lag er om 11 uur zo iets en nu weer gezellig op de A8 in de file gaan staan..
Spreek je later
Ik heb mezelf gedwongen om in bed te blijven liggen ookal kon ik de slaap niet vattenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:53 schreef melismay het volgende:
Net nu ik dus absoluut GEEN zin heb om op tijd naar bed te gaan... wie vermaakt mij?!
vertelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:31 schreef Beach het volgende:
De verjaardag gister was supertof.
En een heel leuk meisje leren kennen![]()
![]()
Nichtje van de jarige.
Mogguhquote:
Ik zit standaard bij de klantquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
@Godt dan ben jij voor een ICT consultant al vroeg op kantoor, veel afspraken bij klanten vandaag?
ooow detachering gewoon...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit standaard bij de klant![]()
Ik zie mn eigen werkgever bijna nooit
Branden, die koop je toch bespeeld in de winkelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
ff snel nog een ceedeetje branden voor onderweg
CD?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:13 schreef Mukie het volgende:
ff snel nog een ceedeetje branden voor onderweg
Hhhhm dvd kan ik nog niet gebruiken in de auto...quote:
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhhm dvd kan ik nog niet gebruiken in de auto...
zou wel handig zijn maar goed misschien ooit nog he
Heyquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Mogguh![]()
![]()
@Godt dan ben jij voor een ICT consultant al vroeg op kantoor, veel afspraken bij klanten vandaag?
Vanallesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:14 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Branden, die koop je toch bespeeld in de winkel![]()
Weet je al wel welke nummers/ soort muziek je erop gaat zetten??
Tsss patser hahaha, had je nog wat geld over in je leasebedragquote:
quote:
Hhhm toch blij dat wij niet in 1 auto zitten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vanalles
Dit keer veel rap, 2step en RnB.
Dat heb ik al een hele tijd niet meer gedraaid.
Plus moet toch wat liedjes kennen als ik strakkies naar 50cents en Eminem ga
Tsss in de ICT en geen lease autoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou gezegd? De speler moet niet duurder zijn dan de auto
Heb dr nog in liggen:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm toch blij dat wij niet in 1 auto zitten...
Ik kan wel beetje naar die muziek luisteren, maar een hele cd vol![]()
no thnx
Ik krijg een bak als ik hem nodig heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsss in de ICT en geen lease auto![]()
meis meis wat doe jij fout
![]()
Is ook niet zo bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou gezegd? De speler moet niet duurder zijn dan de auto
Alleen al voor die 4 cd's van Moloko wil ik wel stukkie omrijden hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb dr nog in liggen:
4 cd's van Moloko
Various rock/alternative
80s, 90s
Alecia Keys
Within Temptation
Mariah de laatste
Madonna
Dus je mag kiezen
Zo was je weg?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
Dit keer veel rap, 2step en RnB.
Dat heb ik al een hele tijd niet meer gedraaid.
Plus moet toch wat liedjes kennen als ik strakkies naar 50cents en Eminem ga
Hey TC,quote:
Dingen aan het doen als in werken *brrrr*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weg is een groot woord
was even dingen ana het doen
Ja moet ook af en toe gebeurenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dingen aan het doen als in werken *brrrr*
Vrienden groep uitbreiden kan toch ook via datingsites (al ben iker nog nooit op geweest).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Als je kijkt naar diensten voor singles is wel heel erg veel gericht op het vinden van een relatie. Datingsites, relatiebemiddelingsbureaus, ze zijn prominent aanwezig. Ook op internet. Maar verdient het simpelweg uitbreiden van je vriendennetwerk niet meer aandacht dan het nu krijgt?
het één sluit het ander toch niet uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Als je kijkt naar diensten voor singles is wel heel erg veel gericht op het vinden van een relatie. Datingsites, relatiebemiddelingsbureaus, ze zijn prominent aanwezig. Ook op internet. Maar verdient het simpelweg uitbreiden van je vriendennetwerk niet meer aandacht dan het nu krijgt?
ik voel me gewoon niet super, down en misselijkquote:
Volgens mij bedoelt Godt eerder dat er weinig is opgezet om je vriendennetwerk mee uit te breiden, niet dat je je vriendennetwerk meer inzet voor het zoeken naar een relatie dan internet (dat kan uiteraard ook)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het één sluit het ander toch niet uit, hoe meer middelen je gebruikt, hoe beter. Sommigen zullen meer succes hebben via deze sites, anderen via vrienden
kus knuf kroelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet super, down en misselijk![]()
de markt is toegespits op het vinden van een relatie ...misschien omdat vrienden zoeken veel eenvoudiger is dan zoeken naar een relatie... en er dus maar weinig mee te verdienen valt om een 'vriendensite' te gaan makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:05 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij bedoelt Godt eerder dat er weinig is opgezet om je vriendennetwerk mee uit te breiden, niet dat je je vriendennetwerk meer inzet voor het zoeken naar een relatie dan internet (dat kan uiteraard ook).
Misschien ben je zwanger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet super, down en misselijk![]()
Ik vond de stelling gewoon op google hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrienden groep uitbreiden kan toch ook via datingsites (al ben iker nog nooit op geweest).
Want je noemt zaken waar ik eigenlijk nog nooit geweest ben, irl niet als niet op het internet.
Dus op dat punt kan ik niet oordelen..
Heb er overgens ook weinig behoefte aan om naar boven genoemde soorten sites te gaan..
hahahah oow..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond de stelling gewoon op google hoor![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vond de stelling gewoon op google hoor![]()
Jong, wanhopig en zijn voornaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahahah oow..
welke woorden gebruik je dan bij google??
quote:
Singles en stellingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahahah oow..
welke woorden gebruik je dan bij google??
´quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
Ik ga ff wat laptops swoppen en dan heb ik een betere..
Spreek jullie later wel weer![]()
ok, probeer dan nog eens: singles + problemen, voordelen, nadelen, enz ...quote:
www.google.comquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, probeer dan nog eens: singles + problemen, voordelen, nadelen, enz ...
Een oud barreltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Alleen al voor die 4 cd's van Moloko wil ik wel stukkie omrijden hoor
Maar wat ik niks vind heb ik uit het lijstje gehaald, deze mag je er zeker in laten liggen
Wat voor auto heb je![]()
ik vind jou ook aardigquote:
Is ook heel lastigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:32 schreef petitlapin het volgende:
google, nog nooit van gehoord, ik zou niet weten hoe dat werkt
Je vindt een relatie niet door grofweg veel te gaan zoeken. Dat komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Leer is afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, ik moet ergens op zeiken.![]()
Via Fok?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je vindt een relatie niet door grofweg veel te gaan zoeken. Dat komt vanzelf wel.
Dus ik steek liever mijn energie in vriendschappen
Ow en die vind ik niet via "relatiesites"
Een 1.6 ford uit 84, gekocht voor 250 euroquote:
Het ging over datingsites en relatiedingesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |