Tsss patser hahaha, had je nog wat geld over in je leasebedragquote:
quote:
Hhhm toch blij dat wij niet in 1 auto zitten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Vanalles
Dit keer veel rap, 2step en RnB.
Dat heb ik al een hele tijd niet meer gedraaid.
Plus moet toch wat liedjes kennen als ik strakkies naar 50cents en Eminem ga
Tsss in de ICT en geen lease autoquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou gezegd? De speler moet niet duurder zijn dan de auto
Heb dr nog in liggen:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm toch blij dat wij niet in 1 auto zitten...
Ik kan wel beetje naar die muziek luisteren, maar een hele cd vol![]()
no thnx
Ik krijg een bak als ik hem nodig heb.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:24 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsss in de ICT en geen lease auto![]()
meis meis wat doe jij fout
![]()
Is ook niet zo bij mijquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat heb ik je nou gezegd? De speler moet niet duurder zijn dan de auto
Alleen al voor die 4 cd's van Moloko wil ik wel stukkie omrijden hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb dr nog in liggen:
4 cd's van Moloko
Various rock/alternative
80s, 90s
Alecia Keys
Within Temptation
Mariah de laatste
Madonna
Dus je mag kiezen
Zo was je weg?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:22 schreef Mukie het volgende:
Dit keer veel rap, 2step en RnB.
Dat heb ik al een hele tijd niet meer gedraaid.
Plus moet toch wat liedjes kennen als ik strakkies naar 50cents en Eminem ga
Hey TC,quote:
Dingen aan het doen als in werken *brrrr*quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weg is een groot woord
was even dingen ana het doen
Ja moet ook af en toe gebeurenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dingen aan het doen als in werken *brrrr*
Vrienden groep uitbreiden kan toch ook via datingsites (al ben iker nog nooit op geweest).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Als je kijkt naar diensten voor singles is wel heel erg veel gericht op het vinden van een relatie. Datingsites, relatiebemiddelingsbureaus, ze zijn prominent aanwezig. Ook op internet. Maar verdient het simpelweg uitbreiden van je vriendennetwerk niet meer aandacht dan het nu krijgt?
het één sluit het ander toch niet uitquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Als je kijkt naar diensten voor singles is wel heel erg veel gericht op het vinden van een relatie. Datingsites, relatiebemiddelingsbureaus, ze zijn prominent aanwezig. Ook op internet. Maar verdient het simpelweg uitbreiden van je vriendennetwerk niet meer aandacht dan het nu krijgt?
ik voel me gewoon niet super, down en misselijkquote:
Volgens mij bedoelt Godt eerder dat er weinig is opgezet om je vriendennetwerk mee uit te breiden, niet dat je je vriendennetwerk meer inzet voor het zoeken naar een relatie dan internet (dat kan uiteraard ook)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het één sluit het ander toch niet uit, hoe meer middelen je gebruikt, hoe beter. Sommigen zullen meer succes hebben via deze sites, anderen via vrienden
kus knuf kroelquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet super, down en misselijk![]()
de markt is toegespits op het vinden van een relatie ...misschien omdat vrienden zoeken veel eenvoudiger is dan zoeken naar een relatie... en er dus maar weinig mee te verdienen valt om een 'vriendensite' te gaan makenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:05 schreef Litpho het volgende:
Volgens mij bedoelt Godt eerder dat er weinig is opgezet om je vriendennetwerk mee uit te breiden, niet dat je je vriendennetwerk meer inzet voor het zoeken naar een relatie dan internet (dat kan uiteraard ook).
Misschien ben je zwanger.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet super, down en misselijk![]()
Ik vond de stelling gewoon op google hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrienden groep uitbreiden kan toch ook via datingsites (al ben iker nog nooit op geweest).
Want je noemt zaken waar ik eigenlijk nog nooit geweest ben, irl niet als niet op het internet.
Dus op dat punt kan ik niet oordelen..
Heb er overgens ook weinig behoefte aan om naar boven genoemde soorten sites te gaan..
hahahah oow..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik vond de stelling gewoon op google hoor![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vond de stelling gewoon op google hoor![]()
Jong, wanhopig en zijn voornaam.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahahah oow..
welke woorden gebruik je dan bij google??
quote:
Singles en stellingquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:17 schreef PieterCK het volgende:
[..]
hahahah oow..
welke woorden gebruik je dan bij google??
´quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:25 schreef PieterCK het volgende:
Ik ga ff wat laptops swoppen en dan heb ik een betere..
Spreek jullie later wel weer![]()
ok, probeer dan nog eens: singles + problemen, voordelen, nadelen, enz ...quote:
www.google.comquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:29 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ok, probeer dan nog eens: singles + problemen, voordelen, nadelen, enz ...
Een oud barreltjequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Alleen al voor die 4 cd's van Moloko wil ik wel stukkie omrijden hoor
Maar wat ik niks vind heb ik uit het lijstje gehaald, deze mag je er zeker in laten liggen
Wat voor auto heb je![]()
ik vind jou ook aardigquote:
Is ook heel lastigquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:32 schreef petitlapin het volgende:
google, nog nooit van gehoord, ik zou niet weten hoe dat werkt
Je vindt een relatie niet door grofweg veel te gaan zoeken. Dat komt vanzelf wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:55 schreef Godlike02 het volgende:
Leer is afquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander, ik moet ergens op zeiken.![]()
Via Fok?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je vindt een relatie niet door grofweg veel te gaan zoeken. Dat komt vanzelf wel.
Dus ik steek liever mijn energie in vriendschappen
Ow en die vind ik niet via "relatiesites"
Een 1.6 ford uit 84, gekocht voor 250 euroquote:
Het ging over datingsites en relatiedingesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |