ik heb er tenminste al één gehadquote:
Aangenaamquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuwe mensen leren kennen is tof. Zou ik ook eens moeten doen.
Later deze dag danquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:36 schreef Mukie het volgende:
geef die arme jongen nu een topic
Misschien is ie dan minder snel geirriteerd
Maak je geen illusies.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef petitlapin het volgende:
waarschijnlijk heb ik er nog wel gehad, maar dat heb ik dan gemist. Ik ben Belg, ik mag dom zijn. en ik ben française, ik mag ook arrogant zijn
![]()
Hoi Hoiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:39 schreef QyRoZ het volgende:
Nieuwe mensen leren kennen is tof. Zou ik ook eens moeten doen.
okquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
Je wordt getolereerd bij gebrek aan menselijke interesse.![]()
Wat ben je maar vleiend vandaagquote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Maak je geen illusies.![]()
Je wordt getolereerd bij gebrek aan menselijke interesse.![]()
meisjes plagen, liefde vragenquote:
Goh echt?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:51 schreef Tranceptor het volgende:
Curtis Mayfield is de bomb!
Soeperflaaj...
Dom en arrogant. Een slechte combinatie...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb er tenminste al één gehad![]()
iets in de trant van ' veel geld en domme vrouwen' of zo![]()
waarschijnlijk heb ik er nog wel gehad, maar dat heb ik dan gemist. Ik ben Belg, ik mag dom zijn. en ik ben française, ik mag ook arrogant zijn
![]()
Zie je wel dat je in deze reeks past?quote:
Ik heb een eenvoudig dingetje: Nokia 6610i.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:57 schreef Tranceptor het volgende:
Vraag aan de singles: Wat voor mobiele telefoon hebben jullie?
Ik ga mijn abonnement verlengen en dan één van de volgende telefoons erbij regelen:
Nokia 6670
Nokia 6820
Siemens SF65
Panasonic X700
Samsung E720/730
Sony Ericsson S700i
Ik vind het vrij lastig om te bepaken welke het wordt.
Dat vind ik dus ook belangrijk, want van deze Motorola v300 die ik nu heb is de standby-tijd na 2 jaar ongeveer 1,5e dag geworden.quote:
hopelijk gaat mijn man dat nooit beseffen ...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:01 schreef Developersrus het volgende:
Dom en arrogant. Een slechte combinatie...
Nou, lekker is dat dan . . .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:38 schreef petitlapin het volgende:
![]()
Nokia 3310, tegenwoordig onder de klassiekers . . .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:57 schreef Tranceptor het volgende:
Vraag aan de singles: Wat voor mobiele telefoon hebben jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |