Ik denk dat jij gelijk hebt; ik ben inmiddels zover dat ik zelfs opmerkingen ga 'begrijpen' die niet eens dubbelzinnig bedoeld zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als een gozer dubbelzinnige opmerkingen niet 'begrijpt' dan wil hij ze niet begrijpen.![]()
oequote:
Vind jou ook nog steedsquote:
In een stad waar nu een heleboel mooie Denen rondlopen (en Canadezen)quote:
wie dacht je dat die meiden waren dan ???quote:
Stiekum fotoboek checkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
In een stad waar nu een heleboel mooie Denen rondlopen (en Canadezen)![]()
Nijmegenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Stiekum fotoboek checkt.
Daar staat het ook niet in![]()
Oe 4 dagen feestquote:
En Brabanders.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik heb er al eentje gehadquote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef Tranceptor het volgende:
Mag ik ook een verkapt naamtopic Godt?
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:45 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar moet voorlopig binnen 1 uur rijden blijven vanuit mn werkquote:
Hetzelfde als met mannen die op uniformen vallen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?![]()
Mannen in uniformen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef OneStupidDog het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen die op mannen in uniform vallen?![]()
kijk een vrouw naar ,mn hartquote:Op maandag 18 juli 2005 21:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Mannen in uniformen?Mannen met hun uniform uit
![]()
Psies, in de liefde gaat emotie boven rationaliteit.. Blijkbaar zijn Tranceptor en ik de enige mannen die er zo over nadenken.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Draai het om.![]()
Liefde kun je niet verklaren en analyseren, liefde moet je voelen en durfen voelen.![]()
en dat laatste is waar bij mij de schoen wringt op het moment
Oh. Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:55 schreef OneStupidDog het volgende:
Blijkbaar zijn Tranceptor en ik de enige mannen die er zo over nadenken.
quote:
You're welcomequote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dank je wel Frits en Muuk.
Ook goeienavond . . .quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
een dikke knuffel voor iedereen
enneh tot over 11 dagen
Hoi melismay en doei Ynskequote:
ben nog niet wegquote:
Doei.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef Ynske het volgende:
een dikke knuffel voor iedereen
enneh tot over 11 dagen
jah ik ga morgen naar Scotland... vlieg om half 1 en vertrek morgen met de trein van 10 over 7quote:
Ga dan weg en hopelijk crasht je vliegtuig !!quote:
Met wie?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah ik ga morgen naar Scotland... vlieg om half 1 en vertrek morgen met de trein van 10 over 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |