abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27444172
Steeds vaker hoor ik om me heen dat ik op meerdere paarden moet wedden in de liefde. Dit is gewoonlijk niet mijn stijl, integendeel, ik pap doorgaans niet aan met vrouwen die ik niet dan al heel leuk vind.
Ik begrijp de gedachte achter het hebben van meerdere opties wel, de druk is minder groot, je wordt er wat nonchalanter in. Maar ik voel me er niet prettig bij.

Zo zat ik een dikke maand terug in de situatie dat drie vrouwen in mijn omgeving iig lichtelijk met mij flirtten, de één meer dan de ander. Ik werd verliefd op één van hen, en hield daarom de boot af bij de andere twee. Niettemin waren die anderen ook best leuk, maar zoals ik al zei, het voelt voor mij niet zuiver om op zo'n moment meerdere lijntjes uit te gooien.

Hoe doen jullie dat? Vinden jullie het wel kunnen om al je opties open te houden en bevorderen, en zoja, hoe ver ga je daar in?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 29 mei 2005 @ 02:27:26 #2
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_27444189
Ja, altijd doen, zeker als je vrijgezel bent. Geen enkele verplichting dus so what?
Zelfs als je al iemand hebt, maakt niet uit voor hoelang, blijf je lijntjes uitgooien en vangen. Zet ze in de wacht want je weet maar nooit.

Achter de hand houden en contact houden is niks mis mee. Bovendien streelt het je ego.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_27444191
Sja, kijk je hebt ook mensen die gewoon 3 vrouwen door elkaar heen daten, de zogeheten "Gigelo's".

Zodra je langs "base 1" (zo heet dat toch?) bent met een bepaalde dame, is het misschien makkelijker om de andere 2 te laten varen, en 100% voor de dame waar het goed mee klikt te gaan
pi_27444195
Lijntjes open houden is okay .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_27444210
Voor tips raad ik je aan de film "How to Be a Player" te kijken
  zondag 29 mei 2005 @ 02:32:58 #6
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_27444239
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Voor tips raad ik je aan de film "How to Be a Player" te kijken
"Plot Outline: A playboy gets the tables turned on him when a party is arranged with all of the women he has been two-timing are in attendance"
Ja, lijkt me idd een goede film
Score op imdb: 4.3
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
  zondag 29 mei 2005 @ 02:44:43 #7
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27444307
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Steeds vaker hoor ik om me heen dat ik op meerdere paarden moet wedden in de liefde. Dit is gewoonlijk niet mijn stijl, integendeel, ik pap doorgaans niet aan met vrouwen die ik niet dan al heel leuk vind.
Ik begrijp de gedachte achter het hebben van meerdere opties wel, de druk is minder groot, je wordt er wat nonchalanter in. Maar ik voel me er niet prettig bij.

Zo zat ik een dikke maand terug in de situatie dat drie vrouwen in mijn omgeving iig lichtelijk met mij flirtten, de één meer dan de ander. Ik werd verliefd op één van hen, en hield daarom de boot af bij de andere twee. Niettemin waren die anderen ook best leuk, maar zoals ik al zei, het voelt voor mij niet zuiver om op zo'n moment meerdere lijntjes uit te gooien.

Hoe doen jullie dat? Vinden jullie het wel kunnen om al je opties open te houden en bevorderen, en zoja, hoe ver ga je daar in?
Nooit tegen je karakter ingaan hoe het ook loopt je moet uiteindelijk met jezelf kunnen leven.
  zondag 29 mei 2005 @ 02:47:58 #8
67978 HenryHill
pi_27444327
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:44 schreef discoducky het volgende:

[..]

Nooit tegen je karakter ingaan hoe het ook loopt je moet uiteindelijk met jezelf kunnen leven.
In principe een goed advies, behalve dat sommige mensen het interpreteren als: "ja maar, zo ben ik niet...", en dankzij dat geen enkele kans durven te wagen...
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_27444328
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:32 schreef HenryHill het volgende:

[..]

"Plot Outline: A playboy gets the tables turned on him when a party is arranged with all of the women he has been two-timing are in attendance"
Ja, lijkt me idd een goede film
Score op imdb: 4.3
Mja, je moet het dus ook voor de tips kijken:
-Foto lijstje met 7 verschillende foto's die hij snel kan omwisselen
-Antwoordapparaat speaker uit

van dat soort dingen
  zondag 29 mei 2005 @ 02:50:05 #10
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27444344
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:47 schreef HenryHill het volgende:

[..]

In principe een goed advies, behalve dat sommige mensen het interpreteren als: "ja maar, zo ben ik niet...", en dankzij dat geen enkele kans durven te wagen...
Wat is het probleem
pi_27444353
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:44 schreef discoducky het volgende:

[..]

Nou, ik ervaar het wel een beetje als hinderlijk. Want ik richt me nu telkens op één persoon, en ik voel dat het dan te belangrijk voor me wordt. Ik wil er graag meer ontspannen mee omgaan, om m'n eigen kansen te vergroten.
  zondag 29 mei 2005 @ 02:52:01 #12
67978 HenryHill
pi_27444361
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:48 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Mja, je moet het dus ook voor de tips kijken:
-Foto lijstje met 7 verschillende foto's die hij snel kan omwisselen
-Antwoordapparaat speaker uit

van dat soort dingen
Ja, ik snap je wel. Maar dat soort dingen liggen bij TS compleet buiten zijn belevingswereld: hij zou bij God niet weten hoe hij dat soort zaken in zijn levensstijl zou moeten combineren.

Maar de titel van de film zal ik onthouden, wie weet is't een leuke film
pi_27444364
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:52 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja, ik snap je wel. Maar dat soort dingen liggen bij TS compleet buiten zijn belevingswereld: hij zou bij God niet weten hoe hij dat soort zaken in zijn levensstijl zou moeten combineren.
Ik zou het niet eens willen.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:05:11 #14
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27444439
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:51 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Nou, ik ervaar het wel een beetje als hinderlijk. Want ik richt me nu telkens op één persoon, en ik voel dat het dan te belangrijk voor me wordt. Ik wil er graag meer ontspannen mee omgaan, om m'n eigen kansen te vergroten.
Geniet meer van het verliefd zijn en een persoon helemaal geweldig vinden, het is geen race.
Als je het namelijk goed doet dan moet je er de rest van je leven nog mee doen je kan dus beter wat tijd vrij maken voor de juiste keuze.
pi_27444481
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:05 schreef discoducky het volgende:

[..]

Geniet meer van het verliefd zijn en een persoon helemaal geweldig vinden, het is geen race.
Als je het namelijk goed doet dan moet je er de rest van je leven nog mee doen je kan dus beter wat tijd vrij maken voor de juiste keuze.
Als het de juiste keuze was geweest had ik deze thread niet geopend.
Het stomme is dat ik nog steeds hoop koester terwijl het verstandelijk gezien weinig potentie heeft.
En zelfs nu voel ik een bepaalde weerstand om andere vrouwen leuk of interessant te vinden. Ik blijf trouw aan het gevoel voor die ene persoon zonder dat er een basis voor is.

Genieten van verliefdheid kan doe ik maar heel kort.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:17:49 #16
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27444498
Hoeveel lijntjes je ook uitgooit, laat ze nooit horen dat je ze 'paarden' hebt genoemd. Dat vinden ze niet leuk.

Zeker de vrouwen met een groot gebit niet.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:18:44 #17
67978 HenryHill
pi_27444507
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:17 schreef broer het volgende:
Hoeveel lijntjes je ook uitgooit, laat ze nooit horen dat je ze 'paarden' hebt genoemd. Dat vinden ze niet leuk.

Brrrrffff...

Suikerklontje?
pi_27444512
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:17 schreef broer het volgende:

Ik kijk ze niet in de bek.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:22:46 #19
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27444529
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:19 schreef FritsVanEgters:
Ik kijk ze niet in de bek.
Ze zijn je dan ook bepaald niet gegeven.
pi_27444534
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:22 schreef broer het volgende:

[..]

Ze zijn je dan ook bepaald niet gegeven.
Ik doe niet aan uithuwelijking.

Nu weer on-topic plz.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:27:53 #21
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27444556
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:23 schreef FritsVanEgters:
Nu weer on-topic plz.
Ik vind dat je moet gaan voor degene waar je het meest voor voelt. Bij ieder ander zul je het gevoel houden van 'wat als?'...

Ik zou, kortom, wedden op niet meer dan één vrouw.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:28:45 #22
120508 discoducky
Sucks @ bike thievery
pi_27444560
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Als het de juiste keuze was geweest had ik deze thread niet geopend.
Het stomme is dat ik nog steeds hoop koester terwijl het verstandelijk gezien weinig potentie heeft.
En zelfs nu voel ik een bepaalde weerstand om andere vrouwen leuk of interessant te vinden. Ik blijf trouw aan het gevoel voor die ene persoon zonder dat er een basis voor is.

Genieten van verliefdheid kan doe ik maar heel kort.
Sometimes it's better to stick with the things you can't have then to go for the things you can have.
(humannature)
pi_27444577
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:27 schreef broer het volgende:

[..]

Ik vind dat je moet gaan voor degene waar je het meest voor voelt. Bij ieder ander zul je het gevoel houden van 'wat als?'...

Ik zou, kortom, wedden op niet meer dan één vrouw.
Ik heb nu juist een gevoel van 'wat als' ik die andere lijntjes nog had/ of iig meer mee had gedaan, omdat degene die me het meest doet nu behoorlijk ver weg lijkt.
  zondag 29 mei 2005 @ 03:33:52 #24
67978 HenryHill
pi_27444581
quote:
Op zondag 29 mei 2005 02:50 schreef discoducky het volgende:

[..]

Wat is het probleem
Het probleem is dat mensen bepaalde zaken *zo* in hun identiteit verankeren, dat ze echt geloven dat ze geen andere dingen durven doen, omdat ze dan niet 'zichzelf' zouden zijn.

Kom op man, je zet geen masker op waarmee je een compleet ander iemand nadoet, je laat gewoon een andere kant van jezelf zien. Als je niet bereid bent die stap te proberen, tja, dan wordt het lastig om je dit soort zaken in een ander perspectief te zien, en dan kun je maar beter hopen op dat je beet vangt, en dat ze je niet in de steek laat.

Anywee, ik ben snurken
  zondag 29 mei 2005 @ 03:36:57 #25
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_27444591
quote:
Op zondag 29 mei 2005 03:33 schreef FritsVanEgters:
Ik heb nu juist een gevoel van 'wat als' ik die andere lijntjes nog had/ of iig meer mee had gedaan, omdat degene die me het meest doet nu behoorlijk ver weg lijkt.
Als het lijntjes zijn naar iemand die je eigenlijk niet zo graag wilt, omdat je stiekem meer op iemand anders zit te wachten, dan kan het toch alleen maar minder uitpakken?

Of hang ik nu de hopeloze romanticus uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')