Ik ga over 12 maanden op vakantie.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:38 schreef melismay het volgende:
Tof PhaEquote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Morgen naar Engeland, met een in zeer korte termijn verbazend goede vriendin van me..
Ze komt uit engeland, en gaat terug om haar Graduation te vieren, en heeft gevraagd of ik mee ga.
Heb er enorm zin in, ff lekker weg!
Tot later allemaal!![]()
Avontuurlijk. Wat ga je doen, rondtrekken, steden bezoeken, iets anders?quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Morgen naar Engeland, met een in zeer korte termijn verbazend goede vriendin van me..
Ze komt uit engeland, en gaat terug om haar Graduation te vieren, en heeft gevraagd of ik mee ga.
Tot later allemaal!![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
Fijn is dat dat iedereen op tijd naar bed gaat
Ja, alleen bepaalde personen die amper iets nuttigs bij te dragen hebben hangen hier nu nog rond...erg is dat, hè?quote:Op maandag 18 juli 2005 22:50 schreef melismay het volgende:
Fijn is dat dat iedereen op tijd naar bed gaat
jaloers!quote:Op maandag 18 juli 2005 22:32 schreef PhaE het volgende:
Hallo!
Ik ben blij.
Tot later allemaal!![]()
Ja, ik had er ook al last van jaquote:Op maandag 18 juli 2005 22:55 schreef warboel het volgende:
[..]
Ja, alleen bepaalde personen die amper iets nuttigs bij te dragen hebben hangen hier nu nog rond...erg is dat, hè?![]()
Geen zorgen, zó vaak ben ik hier nu ook weer niet te vinden, hoe zeer ik ook een eeuwige vrijgezel benquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |