Nu de tweede en de derdequote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef Sabrina1981 het volgende:
Het valt me op dat ik meestal de derde post neerzet.
Geen ideequote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzintitel?
Nou we doen het er maar mee danquote:
De OP tel ik nooit meequote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee derde en vierde. De eerste twee zijn van jou.
OP telt niet mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee derde en vierde. De eerste twee zijn van jou.
Ik voel van allesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou we doen het er maar mee dan
Volgende keer: hebben een goed voorgevoel... ofzoiets
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?quote:
Interessante vraag Frits.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?
Verkapt naamtopic.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzintitel?
Mag ik niet zeggen van PLquote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ook nog voor specifieke vrouwspersonen in het bijzonder?
Hoi!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
Hoi!
Ik mag niks zeggen van mezelfquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Smoesjes en ik zou me niks aantrekken van PL.
nee, hondenkennels stinken.quote:
Pssssstquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van mij wel, en ik ben een hogere autoriteit.![]()
Wat snap je niet aan hoge kwaliteit?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef De_eenzame_fietser het volgende:
[..]
nee, hondenkennels stinken.
jij mag die foto van mijne luc verplaatsen hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Mukie het volgende:
Hey PL: pats hier met je vriend / vriendin / liefje / relatie
nee, van mij moet hij zich echt niets aantrekkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
Smoesjes en ik zou me niks aantrekken van PL.
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
Game on!
Ik heb strenge instructies gekregen hier op het forum niet meer met mezelf te patsen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Mukie het volgende:
Hey TC: pats hier met je vriend / vriendin / liefje / relatie
check je mailquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .
Ach jaquote:Op maandag 18 juli 2005 20:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tis je derde al vandaag (vierde), bent lekker bezig zo . . .
Bij wie?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Mukie het volgende:
ik weet het nu zeker, drank maat meer mooi dan je lief is
Ik ben die verdomde TL-test vergeten
hoge kwaliteit hondeschijt stinkt nog steeds.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan hoge kwaliteit?![]()
die wat ik je net zeiquote:
Gaat een beetjetraag hierquote:Op maandag 18 juli 2005 20:55 schreef petitlapin het volgende:
check je mail
Wat Sabrina zegt.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
welkomquote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
*OneStupidDog sinds kort weer single meldt
neequote:Op maandag 18 juli 2005 20:58 schreef Tranceptor het volgende:
En? Al iemand single af?
Welkom.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
join the club...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
Nope. Morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Gaat er vanaaf nog iemand zich kapotzuipen?
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemenquote:
De wijn smaakt niet en de ijskast is te ver wegquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat 'm van het verkapte naamtopic?
ikquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt zat opties, jij mag niet klagen...![]()
Ik wil jou wel met een kapotte fles op je kop rammen als je je daar beter door voelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Damn meid, je kan zat krijgen. Je moet je gewoon niet zo laten kennen, misschien vatten mensen je teruggehouden houding wel op als arrogantie. Je ziet er leuk uit en dat zeggen we niet voor Jan Lul en als je wil neuken hoor ik het welquote:
Dat is mijn probleem toch niet? Ik kom hier om er af en toe over te babbelen en wat jullie daarvan vinden of over denken maakt me weinig uit. Af en toe even m'n ei kwijt en af en toe lees ik nog eens een nuttige reply.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemen![]()
Oh ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.![]()
DOH!
Nee jullie hebben niks gemist. Ik vertel het hier als eerste natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
vertel vertel! foto's!
of heb ik die al gemist?
Vuile sadistquote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil jou wel met een kapotte fles op je kop rammen als je je daar beter door voelt?![]()
Ik ben dagen ziek geweest, flink zuipen lijkt me iets teveel van het goede.![]()
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is mijn probleem toch niet? Ik kom hier om er af en toe over te babbelen en wat jullie daarvan vinden of over denken maakt me weinig uit. Af en toe even m'n ei kwijt en af en toe lees ik nog eens een nuttige reply.![]()
Hoeft toch ook niet, zometeen gaat hij de adviezen van hier opvolgen en loopt ie zeker een blauwtje. Ik geef Godt gelijk en dat ie gewoon actie moet ondernemen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doen
The usual...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:11 schreef akkien het volgende:
waar gaat t allemaal over? heb geen zin om heel veel topics terug te lezen?
Dus het enige wat je weerhoudt van zuipen is de afstand van jou tot de ijskast...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
De wijn smaakt niet en de ijskast is te ver weg
Nee dus
tuurlijk mag hij actie ondernemen. het is echter niet verstandig dat hij zich volledig focust op deze meid en dat zijn verwachtingen veel te hoog gespannen zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoeft toch ook niet, zometeen gaat hij de adviezen van hier opvolgen en loopt ie zeker een blauwtje. Ik geef Godt gelijk en dat ie gewoon actie moet ondernemen.
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:06 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Damn meid, je kan zat krijgen. Je moet je gewoon niet zo laten kennen, misschien vatten mensen je teruggehouden houding wel op als arrogantie. Je ziet er leuk uit en dat zeggen we niet voor Jan Lul en als je wil neuken hoor ik het wel
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vandaag heb je in ieder geval nuttige replies genoeg gehad. Ik vrees echter dat je er niets mee gaat doen
Niet iedereen gaat op meerdere paarden wedden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tuurlijk mag hij actie ondernemen. het is echter niet verstandig dat hij zich volledig focust op deze meid en dat zijn verwachtingen veel te hoog gespannen zijn
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.
Als het anders loopt zie ik dat vanzelf. Dan zal ik verbaasd zijn en teleurgesteld, maar daar deal ik dan wel mee. Voorlopig no worries, ik ben tot nu toe voorzichtig genoeg geweest, dat hoeft ook niet meer.![]()
je moet niet voor de onbereikbare gaan, éh ... tranceptor biedt zich aan en is best een mooie jongenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
![]()
![]()
Maar de gozer waar ik de afgelopen 2,5e maand van m'n stoel afglij wil mij weer niet![]()
De infatuation is na de zomer over hoop ik![]()
ik krijg een WeirdMicky-experiencequote:Op maandag 18 juli 2005 21:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ga het volgende doen. Woensdag zie ik haar weer, dan spreken we wat af en komt ter sprake dat ze ook weer single is en dan gaan we zoenen en leven we nog lang en gelukkig.
Als het anders loopt zie ik dat vanzelf. Dan zal ik verbaasd zijn en teleurgesteld, maar daar deal ik dan wel mee. Voorlopig no worries, ik ben tot nu toe voorzichtig genoeg geweest, dat hoeft ook niet meer.![]()
Inzetten op één paard is niet bepaald slim. Er zijn vast meer jongens waar je van je stoel af kunt glijden.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar de gozer waar ik de afgelopen 2,5e maand van m'n stoel afglij wil mij weer niet![]()
Bijna datzelfde probleem heb ik dus gehad met vrouwen waarvan ik helemaal hoteldebotel van was, en dat ik dacht dat ze mij niet wilden. Later blijkt dat het wederzijds was... Wat kunnen vrouwen toch verkeerde signalen afgevenquote:Op maandag 18 juli 2005 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |