Welkom.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
*OneStupidDog sinds kort weer single meldt
join the club...quote:Op maandag 18 juli 2005 21:00 schreef OneStupidDog het volgende:
*OneStupidDog sinds kort weer single meldt
Nope. Morgen weer vroeg op.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Gaat er vanaaf nog iemand zich kapotzuipen?
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemenquote:
De wijn smaakt niet en de ijskast is te ver wegquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is dat 'm van het verkapte naamtopic?
ikquote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Jij hebt zat opties, jij mag niet klagen...![]()
Ik wil jou wel met een kapotte fles op je kop rammen als je je daar beter door voelt?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef OneStupidDog het volgende:
Damn meid, je kan zat krijgen. Je moet je gewoon niet zo laten kennen, misschien vatten mensen je teruggehouden houding wel op als arrogantie. Je ziet er leuk uit en dat zeggen we niet voor Jan Lul en als je wil neuken hoor ik het welquote:
Dat is mijn probleem toch niet? Ik kom hier om er af en toe over te babbelen en wat jullie daarvan vinden of over denken maakt me weinig uit. Af en toe even m'n ei kwijt en af en toe lees ik nog eens een nuttige reply.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat je beseft dat maar weinig mensen hier je serieus kunnen nemen![]()
Oh ja.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:05 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ons huis-, tuin- en keukenteefje natuurlijk.![]()
DOH!
Nee jullie hebben niks gemist. Ik vertel het hier als eerste natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
![]()
vertel vertel! foto's!
of heb ik die al gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |