Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben echt een schatje
zeker als ik slaap :y
Verkapte doodverwensingquote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.![]()
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen, maar dat ik eigenlijk boter, kaas en eieren met je wil spelen.
Was het maar kut, dan kon ik er wat meequote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
Was het maar kut, dan kon ik er wat mee
Dat is zijn handelsmerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.
Dramaqueen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze '(, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie '( '(
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres,
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houdenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dramaqueen!
Iedere idioot weet dat we er geen moer van menen. We zouden op zijn minst eerst de kleine eruit laten floepen, zo zijn we dan ook weer wel.![]()
je ne veux pas savoirquote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef broer het volgende:
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.
Dat moet in overleg met de kannibalen naar voren komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Ervan uitgaande dat Godt het expres zo had gespeld...
boehoequote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Daar ging ik toch ook van uit?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoort![]()
Straks neemt ze het echt serieus...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
boehoe
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, wijs de mod van gc erop
Ik wil Mukie ook op etenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Ik beloof je dat ik hem/haar zal houden . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
ik msaak zo al goed genoegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook op eten![]()
Maar niet eerst vet mesten![]()
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoekquote:
TC, really...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Straks neemt ze het echt serieus...![]()
Als je mn TT had laten staan welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoek![]()
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .quote:
En Heatwave en TC hebben zo een hechte bandquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat
Tja waar wacht je nog op dan?quote:
Is al besprokenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
Als je er mij maar buiten houdt . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat![]()
Ik heb daarnaast alleen mn longen geteerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
En??quote:Op maandag 18 juli 2005 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja ben er weer dus
EN ik heb trek
Welke aantrekelijke jongedame wil dr voor me koken
En voor de duidelijkheid jong is voor mij tussen de 15 en 29
Da's een goeie . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Is al besproken![]()
Dat prikken we dr uit met zo een speld net als op de kleuterschool
Figuurtjes uit prikken![]()
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Heatwave en TC hebben zo een hechte band![]()
Jammer dat je weer weg moetquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Jullie hebben me gemist he...? Jesus lijkt hier ook weer nergens op...
Meestal seks tekortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk?![]()
Fok, ik ben er zelf eenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch eerst de afwas doenquote:
Super Fritsquote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
Nog wel single (voor hoe lang nog), maar superverliefd.
![]()
DETAILS!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Nog steeds t meisje met vriend?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Meestal seks tekort
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minderquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
Nah... ook vrouwen die wel sex hebben kunnen zeuren als ik weet niet watquote:
aangezien dr man dr meer niet is dan wel is zou het best kunnenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat het ex is inmiddels.
Dan heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van mij weet je het nog niet zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minder
maar ik weet dat transie nooit iets met mij of mijne kleine zou doen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
En Heatwave en TC hebben zo een hechte band![]()
Wanneer heb je dr gesproken en of gezien?quote:
Andere vorm van handenarbeid enzoquote:
Jups en dat is ook terecht denk k zoquote:
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer heb je dr gesproken en of gezien?
Waarom hoop je dat?
Wanneer weet je het zeker
hoe lang hadden ze iets?
Word je niet een maatje / broertje/ praatpaal?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.
Hoop doet leven, maar zou het eerst zeker willen wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat het ex is inmiddels.
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wilquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
Als het uit is met haar vriend ga ik ervan uit van niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Word je niet een maatje / broertje/ praatpaal?
Ziet ze je nog een beetje als seskgod?
Ik praat ook wel eens slecht over mn meisje maar dat betekent niet dat ik dr dump... Kijk ook een beetje naar andere vrouwen of verzin gewoon andere vrouwen... Zeg tegen haar dat je een date hebt met een ander... Zo versnel je de boel een beetjequote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.
Da's twee tot drie jaar na de geboortje van dit kleintje, dus weet hij al waaraan 'ie begint . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef petitlapin het volgende:
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wil![]()
Verkapte hemel mij eens op postquote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ik ben lelijk
zo hebben we allemaal wat
Gelukkig?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wil![]()
Zo maak je konijn klaar slimpiequote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef petitlapin het volgende:
Vet mesten (in hoeverre nodig)
En dan twee weken van te voren villen
En in een zak nog even onder de grond stoppen
Daarna klaar maken![]()
ik vond deze toch wel redelijk hard, maar ik vroeg me af, vil je me levend of zo ? en waarom nog een week onder de grond, dan is mijn vlees toch helemaal niet meer vers of smakelijk
![]()
Je blijft een lekkertjequote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind godlike allesbehalve lelijk, vooral twee fotos vind ik echt wel geil, maar ik denk niet dat hij van mij die complimenten nodig heeft
Manipuleren op een forum?quote:
met mijn sexdrive is niets verkeerd hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig?
Meid voel je je nog wel goed?
Sex is greatDaar moet je van genieten.
In jouw case alleen de volgende keer met een voorbehoedsmiddel
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met mijn sexdrive is niets verkeerd hoor![]()
ik vraag me alleen af dat op het moment dat ik echt een buik ga krijgen, hij me nog aantrekkelijk gaat vinden ( en dit meen ik serieus). Ik heb daar een beetje schrik van, als ik 7/8 maanden zwanger ga zijn ... dan ga ik ook trouwen, ik zo het leuk vinden dat hij me dan niet ziet als ontploft paasei ... on verra
![]()
Denk je ook nog aan iets anders dan sex?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Manipuleren op een forum?
Hoest met de vrouwen? Hele weekend afgewisseld tussen links en rechts?
als ik in OUD lees, en luister naar kennissen, daalt het libido van heel veel mannen tot een ijskoud dieptepunt naarmate de zwangerschap vordert ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoor![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoor![]()
Ik zie alleen maar van die geile soon to be vadersquote:Op maandag 18 juli 2005 19:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik in OUD lees, en luister naar kennissen, daalt het libido van heel veel mannen tot een ijskoud dieptepunt naarmate de zwangerschap vordert ...![]()
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
Ik zie alleen maar van die geile soon to be vaders
Ja nu denk ik aan eten... Heb genoeg geneukt...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Denk je ook nog aan iets anders dan sex?
Ja t klinkt idd ook niet echt super sexy...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.
ze wachten gewoon tot de moment dat dat kind er uit is, en het van onder weer helemaal mooi clean, gehecht en genezen is![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Als we ooit eens terugblikken op deze reeks en we hebben het over de posters en petitlapin komt te sprake is de eerste associate geil en supergeil
En bij mij dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Als we ooit eens terugblikken op deze reeks en we hebben het over de posters en petitlapin komt te sprake is de eerste associate geil en supergeil
Je hoeft je niet in te houden, maar de laatste tijd valt het me op dat je het vaak zegt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
serieus ? ik zal me proberen wat inhouden, en in noodgevallen. Is er een mooi synoniem voor 'het woord'
ZO maar op de bank door lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet in te houden, maar de laatste tijd valt het me op dat je het vaak zegt.
@ Godt: Harry Potter
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef JoeyT het volgende:
Ja t klinkt idd ook niet echt super sexy...
Maja daar heb je nu nog geen last van toch?
Ja dat kan ik mij voorstellen... Maar ik kan me niet voorstellen dat hij commentaar op je zal hebben als je wat dikker wordt tijdens je zwangerschap... Ik zou dat iig nooit doen bij mijn vriendin...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.
mijn verloofde is nogal 'streng' als het op mijn uiterlijk aankomt, hij voelt het onmiddelijk als er een vetkwab meer aan mijn heupen hangt of zo ... en hij zal daar wel ( vriendeljik en helemaal niet dwingend weliswaar) een opmerking over maken.
en als G_S dan zulke opmerkingen maakt als dat mijn verloofde heet is, dan komt bij mij zo soms de stress op dat ik niet de lelijke sloor naast hem wil zijn en zo, en dat iedereen denkt van: wat doet zij bij hem![]()
en dan word ik dus onzeker![]()
zeker welquote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.
ze wachten gewoon tot de moment dat dat kind er uit is, en het van onder weer helemaal mooi clean, gehecht en genezen is![]()
voor jou jaquote:
voor iedereen denk ik, behalve de happy few hier die hem beter kennenquote:
Daar word je onzeker door gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.
mijn verloofde is nogal 'streng' als het op mijn uiterlijk aankomt, hij voelt het onmiddelijk als er een vetkwab meer aan mijn heupen hangt of zo ... en hij zal daar wel ( vriendeljik en helemaal niet dwingend weliswaar) een opmerking over maken.
en als G_S dan zulke opmerkingen maakt als dat mijn verloofde heet is, dan komt bij mij zo soms de stress op dat ik niet de lelijke sloor naast hem wil zijn en zo, en dat iedereen denkt van: wat doet zij bij hem![]()
en dan word ik dus onzeker![]()
Zo was het niet, het was meer de intonatie waarmee ze hem aanduidde als "vriend". In de zin van al gedumpt dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens slecht over mn meisje maar dat betekent niet dat ik dr dump...
Zij zei expliciet dat ze snel wil afspreken, dus dat is niet nodig. Andere vrouwen zijn nu echt niet aan de orde, geen behoefte aan whatsoever.quote:Kijk ook een beetje naar andere vrouwen of verzin gewoon andere vrouwen... Zeg tegen haar dat je een date hebt met een ander... Zo versnel je de boel een beetje![]()
Volgens mij is dat ook zo jaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neukt ze nog met hm?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo was het niet, het was meer de intonatie waarmee ze hem aanduidde als "vriend". In de zin van al gedumpt dus.
[..]
Zij zei expliciet dat ze snel wil afspreken, dus dat is niet nodig. Andere vrouwen zijn nu echt niet aan de orde, geen behoefte aan whatsoever.
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neukt ze nog met hm?
Zo ja... Waarom loop je dan achter dr reet aan?
Dat is denk ik meer de trots van de man... Als je puur kijkt naar t uiterlijk vind een man dat echt niet mooier hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo ja
Of iig dat ze haar dan heel mooi vinden, geil weet ik niet zeker..
Neuh, sommige kleine lettertjes probeer ik nog te ontcijferenquote:
het probleem is dat ik heel onzeker ben van naturequote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Mukie het volgende:
Daar word je onzeker door gemaakt.
Lekkere vent heb je dan![]()
Misschien heel geil omdat het zijn zaad is wat dat veroorzaakt heeft ofzo...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer de trots van de man... Als je puur kijkt naar t uiterlijk vind een man dat echt niet mooier hoor...
alleen heeft zij er nog een vriend bijquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.
niet denken, zeker wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.
Idd dat is t ook...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien heel geil omdat het zijn zaad is wat dat veroorzaakt heeft ofzo...
Nogmaals: ik vermoed dus dat ze het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
alleen heeft zij er nog een vriend bij![]()
Wordt wakker man... Zolang zij er nog een anders 'naast' heeft, kan jij dat ook doen... Heb je dan helemaal geen moeite om je zo te verlagen?
Heel veel kleine lettertjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh, sommige kleine lettertjes probeer ik nog te ontcijferen
Gaat wel lukkenquote:
het doet pijnquote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef JoeyT het volgende:
alleen heeft zij er nog een vriend bij![]()
Wordt wakker man... Zolang zij er nog een anders 'naast' heeft, kan jij dat ook doen... Heb je dan helemaal geen moeite om je zo te verlagen?
Op je hoofd!quote:
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet denken, zeker weten
Voor je ut weet ben je een tijd met dr samen, en zij ook nog steeds met dr vriend.
Ik ben thuisquote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Op je hoofd!![]()
En eentje op je linkerknie![]()
Mag ik aan je oorlel sabbelen?![]()
Je vermoedt t? Damn vraag t gewoon...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vermoed dus dat ze het uit heeft gemaakt.
Zelf ook een ander erbij nemen (wat ik dus denk dat niet doet) zou pas verlagen zijn.
Als je het prive bespreekt gebeurd er gegarandeerd geen gepraatquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.
Wat doe je dan met dr? ga je nooit wat drinken of iets dergelijks?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.
opperromanticus, übercasanova die je bentquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben thuis
dus moet lukken
Kan ik ondertussenen harry lezen ?![]()
Bij frist welquote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je het prive bespreekt gebeurd er gegarandeerd geen gepraat
Doe maar niet, dan zit ik straks met je kop opgescheept..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef petitlapin het volgende:
en ik durf er zelf mijn kop om verwedden dat frits met een grote smak op zijn bek zal gaan in heel deze zaak ... maar hij zal er van leren, you live, you learn.
Ik ben het ook aan het lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben thuis
dus moet lukken
Kan ik ondertussenen harry lezen ?![]()
qui vivra, verraquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Doe maar niet, dan zit ik straks met je kop opgescheept..![]()
Ze heeft al eerder geroepen dat ze cocktails wil komen drinkenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
opperromanticus, übercasanova die je bent![]()
... zo'n sexy mokkel als thisbe stelt voor je kusjes te geven, en jij gaat ondertussen harry potter lezen ...
![]()
![]()
![]()
Ow, hij kan dus niet geil worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij frist wel![]()
We zijn niet allemaal hetzelfde
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder geroepen dat ze cocktails wil komen drinken![]()
Eerst zien en dan geloven
dan nog de kracht hebben om mijn ogen af te wenden van harry en op haar gericht te houden
Dan weet je dat je een lekker en boeiende vrouw bent.
Als dat lukt is je gevoel alleen maar sterker
Dan word het veel meer gewaardeerd![]()
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vermoedt t? Damn vraag t gewoon...![]()
Owww het is wel goed als zij een ander neukt maar als jij t zelfde doet zou t verlagen zijn![]()
Gozer, als ze t uit had gemaakt zou ze t je toch wel meteen zeggen? Of is t zo'n saai kipje dat dr bek niet durft open te trekken...?
Kijk nu komen de mooie plannenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het lezenIk kan gelukkig meerdere dingen tegelijk. Als jij even de cocktails en de nootjes klaarzet, dan neem ik mijn boek ook mee!
![]()
ThisBe ga ik niet laten koken voor mequote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit ie eerst te zeuren dat een vrouwelijk persoon langskomt, wil dr eentje, wil hij harry lezen
Schattig hoor
Is nog niet gebeurd idd.. Meestal op verschillende tijden vrij.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat doe je dan met dr? ga je nooit wat drinken of iets dergelijks?
Van wie? Heb je nou alweer een ander!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijk nu komen de mooie plannen![]()
zo houd ik het wel een nachtje vol!
* Godlike02 gaat wachten op lieve berichtjes op zn msn![]()
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is nog niet gebeurd idd.. Meestal op verschillende tijden vrij.
Dat weet jij niet. Dat is het punt juistquote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.
Nee het is niet goed als zij het doet daarom is het ook zo fantastisch van haar dat ze het uit heeft gemaakt voor wat met mij te beginnen, vermoedelijk.
Nee is ze niet. Ze gaat het ook wel zeggen, maar dat doet ze denk ik liever als we gezellig samen zijn ipv in het voorbijgaan.
Of jij bent raar of zij is tquote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.
Nee het is niet goed als zij het doet daarom is het ook zo fantastisch van haar dat ze het uit heeft gemaakt voor wat met mij te beginnen, vermoedelijk.
Nee is ze niet. Ze gaat het ook wel zeggen, maar dat doet ze denk ik liever als we gezellig samen zijn ipv in het voorbijgaan.
Dat denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ThisBe ga ik niet laten koken voor me![]()
Weet wel leukere dingen met dr te doen![]()
Idd iedereen heeft toch wel een gaatje vrij... Altijd van die lame excuses...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komt![]()
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komt![]()
Neem jij je Harry Potterboek ook mee?quote:
en weer ben ik het eensquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
Of jij bent raar of zij is t![]()
Als ik het uitmaak met mijn vriendin voor een ander meisje dan zou ik meteen dat meisje bellen en naar dr toe gaan...
We zijn allebei raar.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of jij bent raar of zij is t![]()
Als ik het uitmaak met mijn vriendin voor een ander meisje dan zou ik meteen dat meisje bellen en naar dr toe gaan...
Ik doe niet aan trio'squote:
Maar wel spontaanquote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.
Dit is al meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
Ik niet, ik lach me kapot bij die boekenquote:
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel spontaan
Leuk
Lief
Romantisch
Intens
Etc etc
Eerlijk gezegd niet idd.. Ik kan niet wachten tot ik haar weer zie maar ik geniet er ook van dat dat eindelijk zo is. Geen zenuwachtigheid meer, ik verheug me nu.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()
Ik had het niet over seksquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()
Nu krijg ik dr zin inquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()
Dat was niet eens nodig.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()
jups, ze heeft hem helemaal in haar knuistje, fritjse doet braaf wat het meisje zegt, en voor hij het weet is het meisje foetsjie, en dan staat fritsje daar ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()
Dat kan niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan dr om lachen
Zit wel een kern van waarheid in
![]()
Weet ze dat je dr leuk vind?
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meerquote:
Kan je het net zo goed uitsprekenquote:
Ain't that the truthquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...
Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...
Harry en zoquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op
Ja ik mn beste vriendin ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.![]()
En zij wil me juist wel zien, dat heeft ze letterlijk gezegd.![]()
Het moment is nabij.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed uitspreken
en je best doen!![]()
Of je gaat op je bek of niet
Point of no return is dus al geweest
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boekquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op
Balen man.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik mn beste vriendin ook
Maar die wil ik niet nemen![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boek![]()
Ik ben nog maar net begonnen trouwens... mijn lieve peettante heeft haar leven gewaagd bij het Kruidvat om dit boek voor mij te bemachtigen![]()
hoezoquote:
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef petitlapin het volgende:
weet jij 100 % zeker dat ze de relatie met haar vriend verbroken heeft
n.v.t.quote:ik kan soms ook enorm klagen en zagen over mijn vriend, en hem volledig de grond in boren ... soms zijn er ook slechtere momenten in een relatie... hoe weet je zo zeker dat ze echt klaar is met haar relatie .
Dat is een voorgevoel hè, dat voel je of dat voel je niet. En ik kan dat soort dingen aardig inschatten.quote:en moest ze klaar zijn met die andere, hoe weet je dat ze een relatie met jou wil ???
echt, je bent me nogal een naïeveling schat
Dat bedoel ik maarquote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Harry en zo![]()
Ik beloof je ik doe mn best om mn gevoelens te onderdrukken
Al kan ik geen toezeggingen doen op dat gebied aangezien het een zeer complexe zaak is![]()
al meer dan 5 jaar uitquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hoezo![]()
ex en sex zijn toch echt wel goed te 'rijmen', nee ?![]()
Jee, dat omzichtige gedoe! Ik gooi het er altijd onmiddelijk uit vooral als ik dronken benquote:Op maandag 18 juli 2005 20:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het moment om er open over te zijn bedoel ik.
Perenijsquote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ga ik buiten zitten, gaat het regenen
Zit ik, dacht ik, lekkere ijs te eten. Is het vieze eigen-merk-ijs
als je verliefd bent, wil je nogal vaak acties van anderen misinterpreteren ...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dat is een voorgevoel hè, dat voel je of dat voel je niet. En ik kan dat soort dingen aardig inschatten.
Nou ik heb niet eeuwig de tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:08 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jee, dat omzichtige gedoe! Ik gooi het er altijd onmiddelijk uit vooral als ik dronken ben![]()
Gelukkig is het nog nooit verkeerd uitgepakt
Welke dat dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boek![]()
Ik ben nog maar net begonnen trouwens... mijn lieve peettante heeft haar leven gewaagd bij het Kruidvat om dit boek voor mij te bemachtigen![]()
okay, als ze een relatie heeft uiteraard niet ... wel cool dat je nog vrienden met haar kan zijn na een relatie, kan ik nog van lerenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef Godlike02 het volgende:
al meer dan 5 jaar uit
ze woont samen
en is mn beste vriendin![]()
Nee dus, vriendschap boven sex
weer dat denkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee.
[..]
n.v.t.
Hoe ik het zeker weer?
Ik ben er dus niet zeker van maar toen we vorige week spraken zei ze het woord "vriend" op een dusdanige manier dat ze er iets anders mee bedoelde denk ik.
[..]
Dat is een voorgevoel hè, dat voel je of dat voel je niet. En ik kan dat soort dingen aardig inschatten.
Ze wil ook graag bij me op schoot zitten. Ze kijkt net zo als ik uit naar de volgende keer dat we elkaar zien, denk ik dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je verliefd bent, wil je nogal vaak acties van anderen misinterpreteren .... Ik begrijp niet dat je niet inziet dat als ze je wou en verliefd was, ze al heel lang op je schoot zat
![]()
Nee dus. Ze ligt nu in de haven te wachten op mij.quote:nu schippert ze lekker tussen de twee, en heeft ze het goed naar haar zin, ik denk dat ze zich wel wat tijd zal nemen om te beslissen... tja, je moet het maar willen![]()
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
Welke dat dan?
Die allerlaatste?
ik bestel die altijd op voorhand
Kost ook wel moeitequote:Op maandag 18 juli 2005 20:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
okay, als ze een relatie heeft uiteraard niet ... wel cool dat je nog vrienden met haar kan zijn na een relatie, kan ik nog van leren![]()
Dude, geat real ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze wil ook graag bij me op schoot zitten. Ze kijkt net zo als ik uit naar de volgende keer dat we elkaar zien, denk ik dus.
Shit, je hebt het enige zwakke punt in m'n betoog ontdekt.quote:
Jij wilde cocktails, mn oor en nootjesquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!![]()
@God: wat wil je schatje? Je dacht dat ik je bruut wilde komen nemen?![]()
We gingen toch Harry lezen?![]()
Beetje rare vent (of eikel, zoals ik mensen wel es uitmaak) . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
idd, ken je grenzen, godlike, dit gaat te ver! bewaar je enigmatische persoonlijkheid hierquote:Op maandag 18 juli 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Kost ook wel moeite
Maar houden te veel van elkaar om dat op te geven![]()
Alleen we zijn niet gemaakt voor een relatie met elkaar
Damn wat vertel ik
Ik vind je naieviteit best wel schattigquote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Shit, je hebt het enige zwakke punt in m'n betoog ontdekt.
Ik denk nogal wat idd, maar tot nu toe is veel uitgekomen van wat ik dacht en gaat het goed. Heel goed zelfs.![]()
Dat is waar, maar dan moet ik op een zaterdag gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
De laatste natuurlijk, bij het Kruidvat zijn ze altijd lekker goedkoop. En tante staat wat steviger in haar schoenen (lees: kung fu) dan ik!![]()
@God: wat wil je schatje? Je dacht dat ik je bruut wilde komen nemen?![]()
We gingen toch Harry lezen?![]()
Leuk hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dude, geat real ofzo
Ik zit ook bij vrienden op schoot en zie ze graag![]()
Ik wil alleen geen relatie met ze.
Als dat nog zo is, verandert de zaak. Maar daar ga ik niet van uit.quote:En die van jou heeft dat wel
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zoquote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef ThunderChild het volgende:
Beetje rare vent (of eikel, zoals ik mensen wel es uitmaak) . . .![]()
Toen m'n vrouw nog leefde heb ik nog nooit een opmerking over haar figuur en/of gewicht gemaakt die ik serieus meende, zelfs al was het niet dwingend . . .
Toch wel knap van jouw vent dat ie precies weet dat er een gram bij is gekomenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zo, hij mag dus gerust zeggen dat er precies een gram meer aan mijn kont hangt, hij zal me er niet voor verlaten.
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:14 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik vind je naieviteit best wel schattig![]()
Je moet je niet zo op de kast laten jagen door een stel bijdehante Nederlanders.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
IK moet gewoon wat zekerder over mezelf zijn, en niet over zo'n opmerking struikeleneen beetje girlpower
.
Wat verwacht je nu ervan?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Leuk hoor.
[..]
Als dat nog zo is, verandert de zaak. Maar daar ga ik niet van uit.![]()
Kate? Ga je verdomme de clou verklappen!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Kate glimlachte en zoende Harry’s oorlel. Het duurde niet heel lang, maar dat leek
wel zo geweest te zijn. Kate en Harry lagen bekaf uit te puffen. .
Echt uit, niet echt uit. Wat maakt het allemaal uit? Het neukt niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu ervan?
Dat ze direct een relatie met je begint?
Je weet niet eens of het ECHT UIT IS.
Je denkt het, hebt een "voorgevoel" en houdt daar krampachtig aan vast.
Naiviteit is schattig, maar stom des te meer.
Haal die plank voor je kop weg en vraag dr hoe het echt zit.
Ipv als een pup te wachten tot zn baasje hem roept.
Dat zal je veel wachten, onzekerheid en jaloezie besparen.
ik vind het niet schattig meer eigenlijkquote:
oe voorleesuurtjequote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
Kate glimlachte en zoende Harry’s oorlel. Het duurde niet heel lang, maar dat leek
wel zo geweest te zijn. Kate en Harry lagen bekaf uit te puffen. .
Ik moet zeggen dat ik de ontzettende spanning hier al tot in mijn tenen voelde.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Kate? Ga je verdomme de clou verklappen!![]()
Er zit er één bij voorbaat te soppen op de stoel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe voorleesuurtje
* Mukie zich op de stoel gemakkelijk maakt, warme choco drbij en koekjes.
Vertel meer Godt
Dat klopt, maar het zou wel fijn zijn als het echt zo was voor hemquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Echt uit, niet echt uit. Wat maakt het allemaal uit? Het neukt niet anders.![]()
dudequote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er zit er één bij voorbaat te soppen op de stoel.![]()
Maar toch. Ben zelf ook vrij mager (amper 65 KG) en bij m'n vrouw was het voor menig schommelingen onderhevig, maar om zover te gaan dat het gezegd wordt dat je moet afvallen gaat voor mij te ver . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef petitlapin het volgende:
bwa ... mijn vriend is heel mager, en ik zeg dat ook wel, het is gewoon zo, hij mag dus gerust zeggen dat er precies een gram meer aan mijn kont hangt, hij zal me er niet voor verlaten.
You go, girl !! Zet maar lekker de Spice Girls op . . .quote:IK moet gewoon wat zekerder over mezelf zijn, en niet over zo'n opmerking struikeleneen beetje girlpower
.
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is engquote:Op maandag 18 juli 2005 20:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
Toch wel knap van jouw vent dat ie precies weet dat er een gram bij is gekomen![]()
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu ervan?
Dat ze direct een relatie met je begint?
Je weet niet eens of het ECHT UIT IS.
Je denkt het, hebt een "voorgevoel" en houdt daar krampachtig aan vast.
Naiviteit is schattig, maar stom des te meer.
Haal die plank voor je kop weg en vraag dr hoe het echt zit.
Ipv als een pup te wachten tot zn baasje hem roept.
Dat zal je veel wachten, onzekerheid en jaloezie besparen.
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
zelfs als ik eens naar de zonnebank ga, en niemand ziet een kleurverschil, ziet hij dat onmiddellijk, ook als ik nieuwe make up aanheb. Hij heeft een enorm oog voor detail![]()
dat heeft hij nog nooit gezegdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef ThunderChild het volgende:
Maar toch. Ben zelf ook vrij mager (amper 65 KG) en bij m'n vrouw was het voor menig schommelingen onderhevig, maar om zover te gaan dat het gezegd wordt dat je moet afvallen gaat voor mij te ver . . .
zolang ik niet wakker word met een lintmeter om me heen terwijl hij notities aan het nemen is, moet het wel lukkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaamquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat heeft hij nog nooit gezegd. Dat zou ik écht niet appreciëren, of het moest zijn dat ik op een jaar tijd 35 kilo ben bijgekomen of zo
![]()
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
Laat eens wat foto's zien zou ik zeggen!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).![]()
zolang ik maatje 36/38 inkan, maak ik me geen zorgen, al zal dat na de zwangerschap moeilijk zijn om daar naar terug te gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Ik heb nog nooit een meisje van 12 gedate, zelfs niet toen ik 14 was en voor het eerst actief was op dat gebied.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijn![]()
Je zou het niet eens nodig moeten hebben. Lekker in je eigen vel is veel belangrijker dan wat anderen er allemaal van vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef petitlapin het volgende:
hij maakt wel genoeg complimenten ook over mijn uiterlijk, maar die geraken niet zo goed door mijn selectief gehoor![]()
Ach zeikerdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje van 12 gedate, zelfs niet toen ik 14 was en voor het eerst actief was op dat gebied.
Speaking of which . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Is dat een stille wens ofzo van je Godt? Hoop je via mij wat adresjes te scoren ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach zeikerd
Dan zijn ze 10
Die twee jaar![]()
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langerquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind het niet schattig meer eigenlijk. We maken hier live mee hoe deze jongen een blauwtje van jewelste gaat lopen, hij weet het alleen zelf nog niet
![]()
met een beetje geluk mag hij een paar weekjes de reboundboy spelen en naar de ellende van haar vorige relatie luisteren![]()
Kansloos kamikazefiguur.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langer![]()
Je bent een brave hond!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langer![]()
Zit en pootquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
mijn liefquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).![]()
Koekje?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen waar ik voor ga, maar dan is het wel vrij drastisch ja...quote:
Ik ga ervan uit dat het niet nodig is, maar anders, oh jawel..quote:Maar toch ook wel weer lief, maar niet mokken en sippen straks he dan...![]()
één van de zeldzame gevallen dat ik echt luidop lach door fokquote:
Ik ken dit soort gedrag, het zou uit ons systeem gehaald moeten worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen waar ik voor ga, maar dan is het wel vrij drastisch ja...![]()
[..]
Ik ga ervan uit dat het niet nodig is, maar anders, oh jawel..
Ik zou daarvan uitgaan en gewoon alles extra pakken wat je kan pakken.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja lollig
Maar ehm.. hoezo is dat dom ofzo om daar vooraf rekening mee te houden? Dat betekent niet dat ik ervan uitga...
Dat maakt nix uit.quote:
Jaja . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
mijn lief
- is veel te mager ( weegt amper 60 kilovoor 1.76).
- zijn neus is te groot
maar hij heeft dan wel de mooiste ogen van België![]()
door die foutjes vind ik hem écht niet minder geil of aantrekkelijk. Ik weet niet waarom ik mijn gebreken zo zwaar oppak ... maar ik moet er aan werken
Don't touch my cookie!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat maakt nix uit.
Neem ik jouw koekje wel...
Ik weet wie het is.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn lief
- is veel te mager ( weegt amper 60 kilovoor 1.76).
- zijn neus is te groot
maar hij heeft dan wel de mooiste ogen van België![]()
door die foutjes vind ik hem écht niet minder geil of aantrekkelijk. Ik weet niet waarom ik mijn gebreken zo zwaar oppak ... maar ik moet er aan werken
enkel als jij een kiekje stuurt van jezelf !quote:Op maandag 18 juli 2005 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Jaja . . .![]()
Bewijs dat maar es met een kiekje en als je toch bezig ben, doe ook ff een kiekje van jezelf . . .![]()
![]()
Je fotoboekje mag heus wel wat meer foto's gaan bevatten . . .quote:
Doe levenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja lollig
Maar ehm.. hoezo is dat dom ofzo om daar vooraf rekening mee te houden? Dat betekent niet dat ik ervan uitga...
Whehe, zo kun je het ook bekijken. Ik weet eigenlijk niet of het in de praktijk wat uitmaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou daarvan uitgaan en gewoon alles extra pakken wat je kan pakken.![]()
De wereld is nog niet klaar voor haar verblindende schoonheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je fotoboekje mag heus wel wat meer foto's gaan bevatten . . .![]()
Lijkt me wat vroeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe leven
Ga op je bek en leer dr van
Nog beter dat je de eerste keer roept dat je van dr houd zoals metro
Dit is een twijfel geval
bron?quote:Dan stil in een hoekje te gaan zitten en te wachten tot ze misschien een keer tijd en zin in je heeft.
Als dat moment al ooit gaat komen.
Zal een beetje moeilijk gaan nu, doe het wel met de reply . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef petitlapin het volgende:
enkel als jij een kiekje stuurt van jezelf !
Is Luc ooit hoger geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Luc Nilis is aan lager wal geraakt en daardoor vele kilo's afgevallen. De neus is nog intact.
SI TU OSES ...!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Tranceptor het volgende:
Daar komt ie dan... PL's vriend!
ok, effe wachten ...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef ThunderChild het volgende:
Zal een beetje moeilijk gaan nu, doe het wel met de reply . . .
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Luc Nilis is aan lager wal geraakt en daardoor vele kilo's afgevallen. De neus is nog intact.
Ja het is zielig voor Luc.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey het is een belg!
Zo zien die er nou eenmaal uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |