Manipuleren op een forum?quote:
met mijn sexdrive is niets verkeerd hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef Mukie het volgende:
Gelukkig?
Meid voel je je nog wel goed?
Sex is greatDaar moet je van genieten.
In jouw case alleen de volgende keer met een voorbehoedsmiddel
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 18:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met mijn sexdrive is niets verkeerd hoor![]()
ik vraag me alleen af dat op het moment dat ik echt een buik ga krijgen, hij me nog aantrekkelijk gaat vinden ( en dit meen ik serieus). Ik heb daar een beetje schrik van, als ik 7/8 maanden zwanger ga zijn ... dan ga ik ook trouwen, ik zo het leuk vinden dat hij me dan niet ziet als ontploft paasei ... on verra
![]()
Denk je ook nog aan iets anders dan sex?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Manipuleren op een forum?
Hoest met de vrouwen? Hele weekend afgewisseld tussen links en rechts?
als ik in OUD lees, en luister naar kennissen, daalt het libido van heel veel mannen tot een ijskoud dieptepunt naarmate de zwangerschap vordert ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoor![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Erm... Het is algemeen bekend dat mannen hun vrouwtje dan op hun hoogtepunt van aantrekkelijkheid vinden hoor![]()
Ik zie alleen maar van die geile soon to be vadersquote:Op maandag 18 juli 2005 19:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik in OUD lees, en luister naar kennissen, daalt het libido van heel veel mannen tot een ijskoud dieptepunt naarmate de zwangerschap vordert ...![]()
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:07 schreef Mukie het volgende:
Ik zie alleen maar van die geile soon to be vaders
Ja nu denk ik aan eten... Heb genoeg geneukt...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Denk je ook nog aan iets anders dan sex?
Ja t klinkt idd ook niet echt super sexy...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.
ze wachten gewoon tot de moment dat dat kind er uit is, en het van onder weer helemaal mooi clean, gehecht en genezen is![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Als we ooit eens terugblikken op deze reeks en we hebben het over de posters en petitlapin komt te sprake is de eerste associate geil en supergeil
En bij mij dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
Als we ooit eens terugblikken op deze reeks en we hebben het over de posters en petitlapin komt te sprake is de eerste associate geil en supergeil
Je hoeft je niet in te houden, maar de laatste tijd valt het me op dat je het vaak zegt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
serieus ? ik zal me proberen wat inhouden, en in noodgevallen. Is er een mooi synoniem voor 'het woord'
ZO maar op de bank door lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:15 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet in te houden, maar de laatste tijd valt het me op dat je het vaak zegt.
@ Godt: Harry Potter
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:13 schreef JoeyT het volgende:
Ja t klinkt idd ook niet echt super sexy...
Maja daar heb je nu nog geen last van toch?
Ja dat kan ik mij voorstellen... Maar ik kan me niet voorstellen dat hij commentaar op je zal hebben als je wat dikker wordt tijdens je zwangerschap... Ik zou dat iig nooit doen bij mijn vriendin...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.
mijn verloofde is nogal 'streng' als het op mijn uiterlijk aankomt, hij voelt het onmiddelijk als er een vetkwab meer aan mijn heupen hangt of zo ... en hij zal daar wel ( vriendeljik en helemaal niet dwingend weliswaar) een opmerking over maken.
en als G_S dan zulke opmerkingen maakt als dat mijn verloofde heet is, dan komt bij mij zo soms de stress op dat ik niet de lelijke sloor naast hem wil zijn en zo, en dat iedereen denkt van: wat doet zij bij hem![]()
en dan word ik dus onzeker![]()
zeker welquote:Op maandag 18 juli 2005 19:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
supergeil ja, ze staan al lang droog omdat ze niet met zo'n dikke buik ( waar dan nog zo'n beebie in zit) willen neuken.
ze wachten gewoon tot de moment dat dat kind er uit is, en het van onder weer helemaal mooi clean, gehecht en genezen is![]()
voor jou jaquote:
voor iedereen denk ik, behalve de happy few hier die hem beter kennenquote:
Daar word je onzeker door gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, nog helemaal niet, maar het is wel redelijk onafwendbaar.
mijn verloofde is nogal 'streng' als het op mijn uiterlijk aankomt, hij voelt het onmiddelijk als er een vetkwab meer aan mijn heupen hangt of zo ... en hij zal daar wel ( vriendeljik en helemaal niet dwingend weliswaar) een opmerking over maken.
en als G_S dan zulke opmerkingen maakt als dat mijn verloofde heet is, dan komt bij mij zo soms de stress op dat ik niet de lelijke sloor naast hem wil zijn en zo, en dat iedereen denkt van: wat doet zij bij hem![]()
en dan word ik dus onzeker![]()
Zo was het niet, het was meer de intonatie waarmee ze hem aanduidde als "vriend". In de zin van al gedumpt dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik praat ook wel eens slecht over mn meisje maar dat betekent niet dat ik dr dump...
Zij zei expliciet dat ze snel wil afspreken, dus dat is niet nodig. Andere vrouwen zijn nu echt niet aan de orde, geen behoefte aan whatsoever.quote:Kijk ook een beetje naar andere vrouwen of verzin gewoon andere vrouwen... Zeg tegen haar dat je een date hebt met een ander... Zo versnel je de boel een beetje![]()
Volgens mij is dat ook zo jaquote:Op maandag 18 juli 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neukt ze nog met hm?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zo was het niet, het was meer de intonatie waarmee ze hem aanduidde als "vriend". In de zin van al gedumpt dus.
[..]
Zij zei expliciet dat ze snel wil afspreken, dus dat is niet nodig. Andere vrouwen zijn nu echt niet aan de orde, geen behoefte aan whatsoever.
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neukt ze nog met hm?
Zo ja... Waarom loop je dan achter dr reet aan?
Dat is denk ik meer de trots van de man... Als je puur kijkt naar t uiterlijk vind een man dat echt niet mooier hoor...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo ja
Of iig dat ze haar dan heel mooi vinden, geil weet ik niet zeker..
Neuh, sommige kleine lettertjes probeer ik nog te ontcijferenquote:
het probleem is dat ik heel onzeker ben van naturequote:Op maandag 18 juli 2005 19:27 schreef Mukie het volgende:
Daar word je onzeker door gemaakt.
Lekkere vent heb je dan![]()
Misschien heel geil omdat het zijn zaad is wat dat veroorzaakt heeft ofzo...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer de trots van de man... Als je puur kijkt naar t uiterlijk vind een man dat echt niet mooier hoor...
alleen heeft zij er nog een vriend bijquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.
niet denken, zeker wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik denk dus van niet. En we lopen achter elkaar aan.
Idd dat is t ook...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien heel geil omdat het zijn zaad is wat dat veroorzaakt heeft ofzo...
Nogmaals: ik vermoed dus dat ze het uit heeft gemaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
alleen heeft zij er nog een vriend bij![]()
Wordt wakker man... Zolang zij er nog een anders 'naast' heeft, kan jij dat ook doen... Heb je dan helemaal geen moeite om je zo te verlagen?
Heel veel kleine lettertjesquote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
Neuh, sommige kleine lettertjes probeer ik nog te ontcijferen
Gaat wel lukkenquote:
het doet pijnquote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef JoeyT het volgende:
alleen heeft zij er nog een vriend bij![]()
Wordt wakker man... Zolang zij er nog een anders 'naast' heeft, kan jij dat ook doen... Heb je dan helemaal geen moeite om je zo te verlagen?
Op je hoofd!quote:
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
niet denken, zeker weten
Voor je ut weet ben je een tijd met dr samen, en zij ook nog steeds met dr vriend.
Ik ben thuisquote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Op je hoofd!![]()
En eentje op je linkerknie![]()
Mag ik aan je oorlel sabbelen?![]()
Je vermoedt t? Damn vraag t gewoon...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vermoed dus dat ze het uit heeft gemaakt.
Zelf ook een ander erbij nemen (wat ik dus denk dat niet doet) zou pas verlagen zijn.
Als je het prive bespreekt gebeurd er gegarandeerd geen gepraatquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.
Wat doe je dan met dr? ga je nooit wat drinken of iets dergelijks?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik haar ontmoet is het altijd in het openbaar, waar we dus niet echt rustig alles kunnen bespreken. Deze week spreken we weer af en dan zal het zeker ter sprake komen.
opperromanticus, übercasanova die je bentquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben thuis
dus moet lukken
Kan ik ondertussenen harry lezen ?![]()
Bij frist welquote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Als je het prive bespreekt gebeurd er gegarandeerd geen gepraat
Doe maar niet, dan zit ik straks met je kop opgescheept..quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef petitlapin het volgende:
en ik durf er zelf mijn kop om verwedden dat frits met een grote smak op zijn bek zal gaan in heel deze zaak ... maar hij zal er van leren, you live, you learn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |