Maar wel spontaanquote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.

Dit is al meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.

quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.

Ik niet, ik lach me kapot bij die boekenquote:

Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel spontaan
Leuk
Lief
Romantisch
Intens
Etc etc

Eerlijk gezegd niet idd.. Ik kan niet wachten tot ik haar weer zie maar ik geniet er ook van dat dat eindelijk zo is. Geen zenuwachtigheid meer, ik verheug me nu.quote:

quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()

Ik had het niet over seksquote:

quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()

Nu krijg ik dr zin inquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()

Dat was niet eens nodig.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()

jups, ze heeft hem helemaal in haar knuistje, fritjse doet braaf wat het meisje zegt, en voor hij het weet is het meisje foetsjie, en dan staat fritsje daar ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()

Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()

Dat kan niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan dr om lachen
Zit wel een kern van waarheid in
![]()
Weet ze dat je dr leuk vind?

Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meerquote:

Kan je het net zo goed uitsprekenquote:

Ain't that the truthquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...

Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...

Harry en zoquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op

Ja ik mn beste vriendin ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.![]()
En zij wil me juist wel zien, dat heeft ze letterlijk gezegd.![]()

Het moment is nabij.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed uitspreken
en je best doen!![]()
Of je gaat op je bek of niet
Point of no return is dus al geweest

Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boekquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |