Ik ben het ook aan het lezenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben thuis
dus moet lukken
Kan ik ondertussenen harry lezen ?![]()
qui vivra, verraquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Doe maar niet, dan zit ik straks met je kop opgescheept..![]()
Ze heeft al eerder geroepen dat ze cocktails wil komen drinkenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
opperromanticus, übercasanova die je bent![]()
... zo'n sexy mokkel als thisbe stelt voor je kusjes te geven, en jij gaat ondertussen harry potter lezen ...
![]()
![]()
![]()
Ow, hij kan dus niet geil worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bij frist wel![]()
We zijn niet allemaal hetzelfde
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze heeft al eerder geroepen dat ze cocktails wil komen drinken![]()
Eerst zien en dan geloven
dan nog de kracht hebben om mijn ogen af te wenden van harry en op haar gericht te houden
Dan weet je dat je een lekker en boeiende vrouw bent.
Als dat lukt is je gevoel alleen maar sterker
Dan word het veel meer gewaardeerd![]()
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vermoedt t? Damn vraag t gewoon...![]()
Owww het is wel goed als zij een ander neukt maar als jij t zelfde doet zou t verlagen zijn![]()
Gozer, als ze t uit had gemaakt zou ze t je toch wel meteen zeggen? Of is t zo'n saai kipje dat dr bek niet durft open te trekken...?
Kijk nu komen de mooie plannenquote:Op maandag 18 juli 2005 19:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ben het ook aan het lezenIk kan gelukkig meerdere dingen tegelijk. Als jij even de cocktails en de nootjes klaarzet, dan neem ik mijn boek ook mee!
![]()
ThisBe ga ik niet laten koken voor mequote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zit ie eerst te zeuren dat een vrouwelijk persoon langskomt, wil dr eentje, wil hij harry lezen
Schattig hoor
Is nog niet gebeurd idd.. Meestal op verschillende tijden vrij.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat doe je dan met dr? ga je nooit wat drinken of iets dergelijks?
Van wie? Heb je nou alweer een ander!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kijk nu komen de mooie plannen![]()
zo houd ik het wel een nachtje vol!
* Godlike02 gaat wachten op lieve berichtjes op zn msn![]()
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is nog niet gebeurd idd.. Meestal op verschillende tijden vrij.
Dat weet jij niet. Dat is het punt juistquote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.
Nee het is niet goed als zij het doet daarom is het ook zo fantastisch van haar dat ze het uit heeft gemaakt voor wat met mij te beginnen, vermoedelijk.
Nee is ze niet. Ze gaat het ook wel zeggen, maar dat doet ze denk ik liever als we gezellig samen zijn ipv in het voorbijgaan.
Of jij bent raar of zij is tquote:Op maandag 18 juli 2005 19:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb haar niet weer gezien sinds ik het vermoed.
Nee het is niet goed als zij het doet daarom is het ook zo fantastisch van haar dat ze het uit heeft gemaakt voor wat met mij te beginnen, vermoedelijk.
Nee is ze niet. Ze gaat het ook wel zeggen, maar dat doet ze denk ik liever als we gezellig samen zijn ipv in het voorbijgaan.
Dat denk ikquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ThisBe ga ik niet laten koken voor me![]()
Weet wel leukere dingen met dr te doen![]()
Idd iedereen heeft toch wel een gaatje vrij... Altijd van die lame excuses...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komt![]()
Nee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vraag je of vannacht om 2 uur gelegen komt![]()
Neem jij je Harry Potterboek ook mee?quote:
en weer ben ik het eensquote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
Of jij bent raar of zij is t![]()
Als ik het uitmaak met mijn vriendin voor een ander meisje dan zou ik meteen dat meisje bellen en naar dr toe gaan...
We zijn allebei raar.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Of jij bent raar of zij is t![]()
Als ik het uitmaak met mijn vriendin voor een ander meisje dan zou ik meteen dat meisje bellen en naar dr toe gaan...
Ik doe niet aan trio'squote:
Maar wel spontaanquote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.
Dit is al meer dan genoeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
En onze 'relatie' heeft zich langzaam ontwikkeld. We hebben nog niks voor elkaar uitgesproken, als zij dan gelijk zou bellen "ik heb het uitgemaakt komje vanavond langs?" zou dan wel erg voortvarend zijn in één keer.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We zijn allebei raar.
Ik niet, ik lach me kapot bij die boekenquote:
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindtquote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar wel spontaan
Leuk
Lief
Romantisch
Intens
Etc etc
Eerlijk gezegd niet idd.. Ik kan niet wachten tot ik haar weer zie maar ik geniet er ook van dat dat eindelijk zo is. Geen zenuwachtigheid meer, ik verheug me nu.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()
Ik had het niet over seksquote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd, beetje origineel zijn kan geen kwaad... Alhoewel t best origineel is om nooit af te spreken als je elkaar helemaal geweldig vindt![]()
Nu krijg ik dr zin inquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()
Dat was niet eens nodig.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()
jups, ze heeft hem helemaal in haar knuistje, fritjse doet braaf wat het meisje zegt, en voor hij het weet is het meisje foetsjie, en dan staat fritsje daar ...quote:Op maandag 18 juli 2005 19:53 schreef Thisbe het volgende:
Ik moet zeggen dat het haar bijzonder goed lukt om jou om haar vingertjes te winden
![]()
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie opquote:Op maandag 18 juli 2005 19:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik had het niet over seks![]()
We gaan gewoon Harry lezen, en nootjes eten![]()
En God aan zijn oorlel likken![]()
Dat kan niet anders.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan dr om lachen
Zit wel een kern van waarheid in
![]()
Weet ze dat je dr leuk vind?
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meerquote:
Kan je het net zo goed uitsprekenquote:
Ain't that the truthquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...
Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat meisje met vriend vindt mij zo geweldig dat ze me nooit wilt zijn... Als dat geen teken is dan weet ik t ook niet meer![]()
Nee hoor frits... Khoop echt voor je dat t wat wordt, maar je moet je gewoon niet zo blind staren op 1 meisje, juist omdat ze al een vriendje heeft. Ik heb t al eerder gezegd---> Als jij op je bed aan haar zit te denken dan wordt zij op het zelfde moment genomen door een andere gozer...
Harry en zoquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op
Ja ik mn beste vriendin ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je blijft over de grote mits heen lezen, exit andere gozer dus. Als dat niet zo is houdt het verhaal uiteraard op.![]()
En zij wil me juist wel zien, dat heeft ze letterlijk gezegd.![]()
Het moment is nabij.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed uitspreken
en je best doen!![]()
Of je gaat op je bek of niet
Point of no return is dus al geweest
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boekquote:Op maandag 18 juli 2005 19:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nee idd, daar krijg je gegarandeerd geen reactie op
Balen man.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja ik mn beste vriendin ook
Maar die wil ik niet nemen![]()
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 20:03 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee hoor, de schat leest geboeid verder in zijn boek![]()
Ik ben nog maar net begonnen trouwens... mijn lieve peettante heeft haar leven gewaagd bij het Kruidvat om dit boek voor mij te bemachtigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |