Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben echt een schatje
zeker als ik slaap :y
Verkapte doodverwensingquote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.![]()
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen, maar dat ik eigenlijk boter, kaas en eieren met je wil spelen.
Was het maar kut, dan kon ik er wat meequote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
Was het maar kut, dan kon ik er wat mee
Dat is zijn handelsmerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.
Dramaqueen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze '(, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie '( '(
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres,
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houdenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dramaqueen!
Iedere idioot weet dat we er geen moer van menen. We zouden op zijn minst eerst de kleine eruit laten floepen, zo zijn we dan ook weer wel.![]()
je ne veux pas savoirquote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef broer het volgende:
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.
Dat moet in overleg met de kannibalen naar voren komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Ervan uitgaande dat Godt het expres zo had gespeld...
boehoequote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Daar ging ik toch ook van uit?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoort![]()
Straks neemt ze het echt serieus...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
boehoe
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, wijs de mod van gc erop
Ik wil Mukie ook op etenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Ik beloof je dat ik hem/haar zal houden . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
ik msaak zo al goed genoegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook op eten![]()
Maar niet eerst vet mesten![]()
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoekquote:
TC, really...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Straks neemt ze het echt serieus...![]()
Als je mn TT had laten staan welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoek![]()
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .quote:
En Heatwave en TC hebben zo een hechte bandquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat
Tja waar wacht je nog op dan?quote:
Is al besprokenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
Als je er mij maar buiten houdt . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat![]()
Ik heb daarnaast alleen mn longen geteerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
En??quote:Op maandag 18 juli 2005 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja ben er weer dus
EN ik heb trek
Welke aantrekelijke jongedame wil dr voor me koken
En voor de duidelijkheid jong is voor mij tussen de 15 en 29
Da's een goeie . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Is al besproken![]()
Dat prikken we dr uit met zo een speld net als op de kleuterschool
Figuurtjes uit prikken![]()
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Heatwave en TC hebben zo een hechte band![]()
Jammer dat je weer weg moetquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Jullie hebben me gemist he...? Jesus lijkt hier ook weer nergens op...
Meestal seks tekortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk?![]()
Fok, ik ben er zelf eenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch eerst de afwas doenquote:
Super Fritsquote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
Nog wel single (voor hoe lang nog), maar superverliefd.
![]()
DETAILS!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Nog steeds t meisje met vriend?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Meestal seks tekort
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minderquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
Nah... ook vrouwen die wel sex hebben kunnen zeuren als ik weet niet watquote:
aangezien dr man dr meer niet is dan wel is zou het best kunnenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat het ex is inmiddels.
Dan heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Van mij weet je het nog niet zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minder
maar ik weet dat transie nooit iets met mij of mijne kleine zou doen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
En Heatwave en TC hebben zo een hechte band![]()
Wanneer heb je dr gesproken en of gezien?quote:
Andere vorm van handenarbeid enzoquote:
Jups en dat is ook terecht denk k zoquote:
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wanneer heb je dr gesproken en of gezien?
Waarom hoop je dat?
Wanneer weet je het zeker
hoe lang hadden ze iets?
Word je niet een maatje / broertje/ praatpaal?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.
Hoop doet leven, maar zou het eerst zeker willen wetenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat het ex is inmiddels.
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wilquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
Als het uit is met haar vriend ga ik ervan uit van niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Word je niet een maatje / broertje/ praatpaal?
Ziet ze je nog een beetje als seskgod?
Ik praat ook wel eens slecht over mn meisje maar dat betekent niet dat ik dr dump... Kijk ook een beetje naar andere vrouwen of verzin gewoon andere vrouwen... Zeg tegen haar dat je een date hebt met een ander... Zo versnel je de boel een beetjequote:Op maandag 18 juli 2005 18:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Vorige week, vanwege de manier waarop ze het over hem had en hoe graag ze wilde afspreken, als we het erover zullen hebben, lang.
Da's twee tot drie jaar na de geboortje van dit kleintje, dus weet hij al waaraan 'ie begint . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef petitlapin het volgende:
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wil![]()
Verkapte hemel mij eens op postquote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach ik ben lelijk
zo hebben we allemaal wat
Gelukkig?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu ik eindelijk zwanger ben, hoef ik gelukkig voor een paar jaar niet te sexen, tot ik opnieuw een kleine wil![]()
Zo maak je konijn klaar slimpiequote:Op maandag 18 juli 2005 18:52 schreef petitlapin het volgende:
Vet mesten (in hoeverre nodig)
En dan twee weken van te voren villen
En in een zak nog even onder de grond stoppen
Daarna klaar maken![]()
ik vond deze toch wel redelijk hard, maar ik vroeg me af, vil je me levend of zo ? en waarom nog een week onder de grond, dan is mijn vlees toch helemaal niet meer vers of smakelijk
![]()
Je blijft een lekkertjequote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:55 schreef petitlapin het volgende:
ik vind godlike allesbehalve lelijk, vooral twee fotos vind ik echt wel geil, maar ik denk niet dat hij van mij die complimenten nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |