Als je er mij maar buiten houdt . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat![]()
Ik heb daarnaast alleen mn longen geteerd.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
En??quote:Op maandag 18 juli 2005 18:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ja ben er weer dus
EN ik heb trek
Welke aantrekelijke jongedame wil dr voor me koken
En voor de duidelijkheid jong is voor mij tussen de 15 en 29
Da's een goeie . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:38 schreef Godlike02 het volgende:
Is al besproken![]()
Dat prikken we dr uit met zo een speld net als op de kleuterschool
Figuurtjes uit prikken![]()
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En Heatwave en TC hebben zo een hechte band![]()
Jammer dat je weer weg moetquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef JoeyT het volgende:
Jullie hebben me gemist he...? Jesus lijkt hier ook weer nergens op...
Meestal seks tekortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
PL moet eens niet zo zeuren en dr doorheen prikken.
Waarom doen vrouwen altijd zo moeilijk?![]()
Fok, ik ben er zelf eenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij kwam hier toch eerst de afwas doenquote:
Super Fritsquote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
Nog wel single (voor hoe lang nog), maar superverliefd.
![]()
DETAILS!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Nog steeds t meisje met vriend?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Avond.
![]()
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:40 schreef Godlike02 het volgende:
Meestal seks tekort
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minderquote:Op maandag 18 juli 2005 18:39 schreef Mukie het volgende:
Nah... ook vrouwen die wel sex hebben kunnen zeuren als ik weet niet watquote:
aangezien dr man dr meer niet is dan wel is zou het best kunnenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .
Dat weet je nog niet?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja, ik heb goede hoop dat het ex is inmiddels.
Dan heb ik weer wat gemistquote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gezien haar huidige status lijkt me dat een beetje te ver gezocht . . .
Van mij weet je het nog niet zekerquote:Op maandag 18 juli 2005 18:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in het begin was het allemaal leuk, als er maanden aan een stuk op je gevit wordt, is het iets minder
maar ik weet dat transie nooit iets met mij of mijne kleine zou doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |