Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben echt een schatje
zeker als ik slaap :y
Verkapte doodverwensingquote:Op maandag 18 juli 2005 17:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien als je slaapt tussen 6 houten plankjes dan.![]()
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet meen, maar dat ik eigenlijk boter, kaas en eieren met je wil spelen.
Was het maar kut, dan kon ik er wat meequote:Op maandag 18 juli 2005 17:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat een kut spel is dat eigenlijk he!
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:55 schreef Tranceptor het volgende:
Was het maar kut, dan kon ik er wat mee
Dat is zijn handelsmerk.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef broer het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld er negatief over praten. En het omringen met braaksmileys.
Dramaqueen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze '(, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie '( '(
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres,
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houdenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:19 schreef Tranceptor het volgende:
Dramaqueen!
Iedere idioot weet dat we er geen moer van menen. We zouden op zijn minst eerst de kleine eruit laten floepen, zo zijn we dan ook weer wel.![]()
je ne veux pas savoirquote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef broer het volgende:
Moet je nagaan wat er allemaal is langsgekomen in die twee hele weken dat je afwezig was.
Dat moet in overleg met de kannibalen naar voren komen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoortquote:Op maandag 18 juli 2005 18:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik vond hem wel grappig. Ervan uitgaande dat Godt het expres zo had gespeld...
boehoequote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Daar ging ik toch ook van uit?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:24 schreef Mukie het volgende:
De meeste Singles zijn mensen die wel weten hoe het hoort![]()
Straks neemt ze het echt serieus...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
boehoe
Ik heb de rest van het topic niet gelezen, wijs de mod van gc erop
Ik wil Mukie ook op etenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef petitlapin het volgende:
ben ik twee uur afwezig, zie ik echt de vreselijkste doodsverwensingen aan mijn adres, en dat nog op zo'n gruwlijke wijze, terwijl ik transie echt wel enorm zou missen moest hij vertrekken.
ik wil een ban voor godt en transie![]()
![]()
Ik beloof je dat ik hem/haar zal houden . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef petitlapin het volgende:
wachten tot die kleine er is, en wat ga je daar dan mee doen ? aan mijn man geven of zelf houden![]()
ik msaak zo al goed genoegquote:Op maandag 18 juli 2005 18:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wil Mukie ook op eten![]()
Maar niet eerst vet mesten![]()
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoekquote:
TC, really...quote:Op maandag 18 juli 2005 18:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Straks neemt ze het echt serieus...![]()
Als je mn TT had laten staan welquote:Op maandag 18 juli 2005 18:36 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zo krijgen we misschien nog leuk nieuw bezoek![]()
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .quote:
En Heatwave en TC hebben zo een hechte bandquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef Mukie het volgende:
[..]
TC, really...
Denk dat de mods eerst zelf kijken hoe en wat
Tja waar wacht je nog op dan?quote:
Is al besprokenquote:Op maandag 18 juli 2005 18:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Pel eerst d'r rug maar af, tenzij je van chemische rotzooi in je eten houdt . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |