Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu ervan?
Dat ze direct een relatie met je begint?
Je weet niet eens of het ECHT UIT IS.
Je denkt het, hebt een "voorgevoel" en houdt daar krampachtig aan vast.
Naiviteit is schattig, maar stom des te meer.
Haal die plank voor je kop weg en vraag dr hoe het echt zit.
Ipv als een pup te wachten tot zn baasje hem roept.
Dat zal je veel wachten, onzekerheid en jaloezie besparen.
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
zelfs als ik eens naar de zonnebank ga, en niemand ziet een kleurverschil, ziet hij dat onmiddellijk, ook als ik nieuwe make up aanheb. Hij heeft een enorm oog voor detail![]()
dat heeft hij nog nooit gezegdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:21 schreef ThunderChild het volgende:
Maar toch. Ben zelf ook vrij mager (amper 65 KG) en bij m'n vrouw was het voor menig schommelingen onderhevig, maar om zover te gaan dat het gezegd wordt dat je moet afvallen gaat voor mij te ver . . .
zolang ik niet wakker word met een lintmeter om me heen terwijl hij notities aan het nemen is, moet het wel lukkenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef Sabrina1981 het volgende:
Wordt nog wat als je straks uit gaat dijen.
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaamquote:Op maandag 18 juli 2005 20:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat heeft hij nog nooit gezegd. Dat zou ik écht niet appreciëren, of het moest zijn dat ik op een jaar tijd 35 kilo ben bijgekomen of zo
![]()
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).quote:Op maandag 18 juli 2005 20:22 schreef petitlapin het volgende:
je zou er echt van versteld staan met hoe'n precisie hij voelt of ik ben afgevallen of verdikt, het is eng. Over grammen gaat het uiteraard niet, maar verdorie, hij kent mijn buik en mijn kont beter dan mezelf
![]()
Laat eens wat foto's zien zou ik zeggen!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).![]()
zolang ik maatje 36/38 inkan, maak ik me geen zorgen, al zal dat na de zwangerschap moeilijk zijn om daar naar terug te gaanquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Ik heb nog nooit een meisje van 12 gedate, zelfs niet toen ik 14 was en voor het eerst actief was op dat gebied.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hebben ze ook nooit zo een last van als ze 12 zijn![]()
Je zou het niet eens nodig moeten hebben. Lekker in je eigen vel is veel belangrijker dan wat anderen er allemaal van vinden.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:28 schreef petitlapin het volgende:
hij maakt wel genoeg complimenten ook over mijn uiterlijk, maar die geraken niet zo goed door mijn selectief gehoor![]()
Ach zeikerdquote:Op maandag 18 juli 2005 20:29 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje van 12 gedate, zelfs niet toen ik 14 was en voor het eerst actief was op dat gebied.
Speaking of which . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Thisbe het volgende:
Ik vind het toch wat onaardig overkomen van hem. Een vent zou een ongenadige sneer van me krijgen als hij zoiets tegen me zou zeggen! Gelukkig krijg ik nooit opmerkingen over mijn lichaam
Is dat een stille wens ofzo van je Godt? Hoop je via mij wat adresjes te scoren ofzo?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ach zeikerd
Dan zijn ze 10
Die twee jaar![]()
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langerquote:Op maandag 18 juli 2005 20:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind het niet schattig meer eigenlijk. We maken hier live mee hoe deze jongen een blauwtje van jewelste gaat lopen, hij weet het alleen zelf nog niet
![]()
met een beetje geluk mag hij een paar weekjes de reboundboy spelen en naar de ellende van haar vorige relatie luisteren![]()
Kansloos kamikazefiguur.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langer![]()
Je bent een brave hond!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De ellende van haar vorige relatie heeft ze al een paar keer herkauwd, dus dat valt hopelijk wel mee. Reboundje, ja ik hou er vooraf rekening mee maar zal er dan niet minder van genieten en als het meezit duurt het heel wat langer![]()
Zit en pootquote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
mijn liefquote:Op maandag 18 juli 2005 20:26 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik zulke opmerkingen ga maken, vind ik mijn meisje niet aantrekkelijk (meer).![]()
Koekje?quote:Op maandag 18 juli 2005 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen waar ik voor ga, maar dan is het wel vrij drastisch ja...quote:
Ik ga ervan uit dat het niet nodig is, maar anders, oh jawel..quote:Maar toch ook wel weer lief, maar niet mokken en sippen straks he dan...![]()
één van de zeldzame gevallen dat ik echt luidop lach door fokquote:
Ik ken dit soort gedrag, het zou uit ons systeem gehaald moeten worden.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig vrouwen waar ik voor ga, maar dan is het wel vrij drastisch ja...![]()
[..]
Ik ga ervan uit dat het niet nodig is, maar anders, oh jawel..
Ik zou daarvan uitgaan en gewoon alles extra pakken wat je kan pakken.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja lollig
Maar ehm.. hoezo is dat dom ofzo om daar vooraf rekening mee te houden? Dat betekent niet dat ik ervan uitga...
Dat maakt nix uit.quote:
Jaja . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
mijn lief
- is veel te mager ( weegt amper 60 kilovoor 1.76).
- zijn neus is te groot
maar hij heeft dan wel de mooiste ogen van België![]()
door die foutjes vind ik hem écht niet minder geil of aantrekkelijk. Ik weet niet waarom ik mijn gebreken zo zwaar oppak ... maar ik moet er aan werken
Don't touch my cookie!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat maakt nix uit.
Neem ik jouw koekje wel...
Ik weet wie het is.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn lief
- is veel te mager ( weegt amper 60 kilovoor 1.76).
- zijn neus is te groot
maar hij heeft dan wel de mooiste ogen van België![]()
door die foutjes vind ik hem écht niet minder geil of aantrekkelijk. Ik weet niet waarom ik mijn gebreken zo zwaar oppak ... maar ik moet er aan werken
enkel als jij een kiekje stuurt van jezelf !quote:Op maandag 18 juli 2005 20:39 schreef ThunderChild het volgende:
Jaja . . .![]()
Bewijs dat maar es met een kiekje en als je toch bezig ben, doe ook ff een kiekje van jezelf . . .![]()
![]()
Je fotoboekje mag heus wel wat meer foto's gaan bevatten . . .quote:
Doe levenquote:Op maandag 18 juli 2005 20:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja lollig
Maar ehm.. hoezo is dat dom ofzo om daar vooraf rekening mee te houden? Dat betekent niet dat ik ervan uitga...
Whehe, zo kun je het ook bekijken. Ik weet eigenlijk niet of het in de praktijk wat uitmaakt.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou daarvan uitgaan en gewoon alles extra pakken wat je kan pakken.![]()
De wereld is nog niet klaar voor haar verblindende schoonheid.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je fotoboekje mag heus wel wat meer foto's gaan bevatten . . .![]()
Lijkt me wat vroeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doe leven
Ga op je bek en leer dr van
Nog beter dat je de eerste keer roept dat je van dr houd zoals metro
Dit is een twijfel geval
bron?quote:Dan stil in een hoekje te gaan zitten en te wachten tot ze misschien een keer tijd en zin in je heeft.
Als dat moment al ooit gaat komen.
Zal een beetje moeilijk gaan nu, doe het wel met de reply . . .quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef petitlapin het volgende:
enkel als jij een kiekje stuurt van jezelf !
Is Luc ooit hoger geweestquote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Luc Nilis is aan lager wal geraakt en daardoor vele kilo's afgevallen. De neus is nog intact.
SI TU OSES ...!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 20:40 schreef Tranceptor het volgende:
Daar komt ie dan... PL's vriend!
ok, effe wachten ...quote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef ThunderChild het volgende:
Zal een beetje moeilijk gaan nu, doe het wel met de reply . . .
quote:Op maandag 18 juli 2005 20:42 schreef Tranceptor het volgende:
[afbeelding]
Luc Nilis is aan lager wal geraakt en daardoor vele kilo's afgevallen. De neus is nog intact.
Ja het is zielig voor Luc.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey het is een belg!
Zo zien die er nou eenmaal uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |