Nou om die losers die zelfs op de fiets hand in hand fietsen. En om mensen die niet kunnen lezen bosmongool.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef echt het volgende:
waar maak je je druk om kutkneus
Omdat we het leuk vinden om jou te irriteren. Wacht maar tot je zelf een keer zo verliefd bent, dan snap je hetquote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:49 schreef Klonk het volgende:
en waarom heb jij je lul zo vaak vast ?
bang dat ie er afvalt ?
waarom ik dat vraag, heel simpel, als je daar al aan ergert is het duidelijk dat je nog nooit een leuke relatie heb gehad
geloof me zelfs voor een arrogante kneus als jij is er een vrouw, hopelijk de lelijkste van de hele stal, sorry van het dorp, en dan zul je vanzelf de mooie gevoelens ontdekken die samengaan met verliefd zijn, dat je met aftrekken dat gevoel niet zult bereiken snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.
supersukkel..... nostalgiequote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.
Kamper?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:49 schreef Klonk het volgende:
en waarom heb jij je lul zo vaak vast ?
bang dat ie er afvalt ?
Een iets te vaak afgewezen gefrustreerde jaloerse wanhopige sjaak. En dat dan ook nog op Fok willen zetten . . .quote:WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
Waarom doe je dit nou SUPERSUKKEL!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef boyv het volgende:
Ik fiets altijd hand in hand met m'n moeder.
Een beetje arrogant ben je welquote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen.
Die opmerking wordt een klassiekerquote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
>>PUB
Je zou hier best wel eens gelijk in kunnen krijgen!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:44 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Die opmerking wordt een klassieker
Nee helemaal niet want ik wist wel dat degene die zouden reageren van die losers zijn die voor het eerst in hun leven iemand hebben die ze hun vriend/in kunnen noemen. En eindelijk tijdens gesprekken over relaties ook eens mee kunnen praten, want normaal werden dit soort types angsvallig stil als het over relaties ging.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:31 schreef Thieske het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dit topic een aandere richting op gaat dan TS had verwacht.
Post:quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
*verkapt*quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Sakura het volgende:
ik kan geen vriendin krijgen en ben jaloers op al die stelletjes topic![]()
A) www.uglypeople.comquote:Op zondag 17 juli 2005 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
B) een foto van de vrouwen die je kan krijgen.
Ik ga speciaal voor jou hand in hand rijden, jungenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
A) www.uglypeople.com
B) www.uglypeople.com
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Sakura het volgende:
ik kan geen vriendin krijgen en ben jaloers op al die stelletjes topic![]()
Met je broertje?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou hand in hand rijden, jungen
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want ik wist wel dat degene die zouden reageren van die losers zijn die voor het eerst in hun leven iemand hebben die ze hun vriend/in kunnen noemen. En eindelijk tijdens gesprekken over relaties ook eens mee kunnen praten, want normaal werden dit soort types angsvallig stil als het over relaties ging.
nee meisje het gaat precies zoals ik had verwacht![]()
Heb je dr weer een, word toch eens een echte vent!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:34 schreef clowncloon het volgende:
Dat is liefde, waarschijnlijk iets wat jij nog nooit heb mogen ervaren. Neerbuigendheid is zwak en uiteindelijk iets waar je jezelf mee hebt. Ik fiets ook hand in hand. Dat jij ons losers noemt zegt meer over jezelf dan over ons...
echte mannen tonen hun emotiequote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heb je dr weer een, word toch eens een echte vent!
Jos Brinks is homo. Maakt dat hem minder man? neerbuigend = zwak. Ben je homofoob ofzo?quote:
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Misschien fietst TS liever hand in kont?
Na jouw fotoboek te hebben gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een valide reden is. Ik verleen jou dan ook bij wijze van hoge uitzondering hand in hand te fietsen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef melanie_the_miss het volgende:omdat ik bang ben dat hij opeens hard wegfietst.
De metromanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Jos Brinks is homo. Maakt dat hem minder man? neerbuigend = zwak. Ben je homofoob ofzo?
Klopt alleen neem ik die vrouwen soms op een dusdanige manier dat ik uit het raam kijk en als ik dan van die losers zie heb ik meteen geen zin meer snappie?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:45 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: TS, dat je je daaraan ergert man. Jij moet het toch veel te druk hebben met al die lekkere wijven die je aan het neuken bent?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Misschien fietst TS liever hand in kont?
Dus als jij een van je lekkere wijven aan het pompen bent, ga je uit het raam kijken om fietsende stelletjes te zien? Wat een geile mokkels moeten dat zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Klopt alleen neem ik die vrouwen soms op een dusdanige manier dat ik uit het raam kijk en als ik dan van die losers zie heb ik meteen geen zin meer snappie?
Precies, wel goed dat je me er aan herinnert om nog een topic te starten waarom van die metal-nerds zich maar eens in de 2 weken douchen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dus als jij een van je lekkere wijven aan het pompen bent, ga je uit het raam kijken om fietsende stelletjes te zien? Wat een geile mokkels moeten dat zijn.
Erg gevat en relevant.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Precies, wel goed dat je me er aan herinnert om nog een topic te starten waarom van die metal-nerds zich maar eens in de 2 weken douchen.
Wie heeft jou dat verteld? Je onzichtbare vriendje?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:06 schreef Zèna het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij niemand hebt....![]()
dan ga je je ergeren aan dingen!!!
Hahah onzichtbaar?? I dont think so......quote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat verteld? Je onzichtbare vriendje?
Als ze plotseling moeten remmen hebben ze een probleem omdat ze dan maar 1 handrem snel kunnen inknijpen (of ze moeten al terugtraprem hebben).quote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef PirE het volgende:
Het bevorderd de verkeersveiligheid niet echt, want wat doe je als je rechtsafmoet. Je moet toch je arm uitsteken als je van rijrichting veranderd. Ik heb nog weinig stelletjes al hand in hand rijdend richting zien aangeven bij het afslaan. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan mensen die geen richting aangeven. Je stopt netjes om ze voor te laten (fietsers van rechts hebben immers voorrang) en wat doen ze, ze slaan af![]()
![]()
.
Dus toch die loser-theorie. Ik wist het welquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef Heintje het volgende:
Oja, we doen het ook nog zodat iedereen kan zien dat we lozers zijn. Maar wel twee lozers die blij zijn met elkaar. En dat mag iedereen zien.
wat is er mis met negerinnetjes???quote:Op maandag 18 juli 2005 01:13 schreef Imperium het volgende:
Hahah loser!
Ik doe het altijd met mn vriendin. gewoon omdat ik van dr hou.
Jij bent zeker zo'n wannabee player? ga maar je 15 jarige negerinnetjes neuken. vind je lekker toch? immers als je dat lekkere wijven noemt
Dude wake up and smell the coffee. Geef maar toe dat je geen vriendin hebt, althans niet eentje die ademt. En inderdaad wat is er mis met negerinnetjes?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:13 schreef Imperium het volgende:
Hahah loser!
Ik doe het altijd met mn vriendin. gewoon omdat ik van dr hou.
Jij bent zeker zo'n wannabee player? ga maar je 15 jarige negerinnetjes neuken. vind je lekker toch? immers als je dat lekkere wijven noemt
vervelend ventje ben je.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dude wake up and smell the coffee. Geef maar toe dat je geen vriendin hebt, althans niet eentje die ademt. En inderdaad wat is er mis met negerinnetjes?
beetje jammer he.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wanneer ga je eens NIET selectief reageren?
Heb je foto van hem gezien dan???quote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef Laton het volgende:
[..]
En hij is nog lelijk ook..lamme lopende drol dat ie is.![]()
idd., en daarbij reageert hij ook nog eens alleen op users waar hij, volgens eigen inzicht (voorzover 'ie dat heeft), tegen kan scheldenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
hij opent een topic, hoopt op medestanders, maar dat blijkt heel anders te lopen.
in plaats van het maar te laten zitten of wat mee te lullen gaat hij overal tegenin
met als resultaat dat hij supervervelend overkomt.
![]()
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
hij opent een topic, hoopt op medestanders, maar dat blijkt heel anders te lopen.
in plaats van het maar te laten zitten of wat mee te lullen gaat hij overal tegenin
![]()
Nee dat is niet nodig. Van jouw heb ik ze wel gezien.,en als het niet waar is: zelden heb ik het ongenoegen gehad tegen zo;n lelijk shitkop aan te moeten kijken zeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Zèna het volgende:
[..]
Heb je foto van hem gezien dan???Oke dan....
dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
Kneus, je bewijst zijn stelling.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
waarom moeten ze dit tonen. Wat heeft de buitenwereld er mee te maken dat zij een relatie hebben. Of is het zo dat ze aan iedereen willen laten zien dat ze eindelijk een vriendje hebben?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omdat ze van elkaar houden en dat graag willen tonen? Gokje.
Kijk dit bedoel ik nou. Hand in hand LOPEN is volledig oke. Ik bedoel zitten ze lui in de auto soms ook hand in hand of als ze aan het eten zijn? Wat dacht je van als ze aan het schijten zijn? Ook maah handje vasthouden? je moet immers wel laten zien dat je van elkaar houdt.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef Zèna het volgende:
Ik loop wel atijd hand in hand met mijn vriendje...
maar op de fiets is ook wel een beetje overdreven....
Hee moet jij niet ergens een wall of death gaan uitvoeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef bas-beest het volgende:
[afbeelding]
om te voorkomen dat ik
[afbeelding]
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastigquote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Hand in hand LOPEN is volledig oke. Ik bedoel zitten ze lui in de auto soms ook hand in hand of als ze aan het eten zijn? Wat dacht je van als ze aan het schijten zijn? Ook maah handje vasthouden? je moet immers wel laten zien dat je van elkaar houdt.
wauw, je eerste reactie op een bericht van mijquote:Op maandag 18 juli 2005 01:49 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee moet jij niet ergens een wall of death gaan uitvoeren?
Verkapt..quote:Op maandag 18 juli 2005 01:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastig
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultraharcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wauw, je eerste reactie op een bericht van mij
Maarre, leg eens uit...
Je wordt steeds wanhopiger he...zielige lelijke jaloerse bak lopende kots die je bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultraharcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?
Stuur jij met je lul ?!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:53 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastig
verkapte ik-ben-de-danskampioen-postquote:Op maandag 18 juli 2005 01:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultrahardcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?
Maar is het nou duidelijk?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wauw, je eerste reactie op een bericht van mij
Maarre, leg eens uit...
Naar elkaar toe? Lijkt me wel handig.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:32 schreef Choumacher het volgende:
waarom moeten ze dit tonen.
Ja Corky, weet je begeleider zelfstandig wonen dat je met de compueter aan het spelen bent?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Naar elkaar toe? Lijkt me wel handig..
Waar heb je het over?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:05 schreef Choumacher het volgende:
Ja Corky, weet je begeleider zelfstandig wonen dat je met de compueter aan het spelen bent?
Nou ik heb je fotoboek gezien en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij wel iets weg hebt van Corky, je weet wel dat mongooltje uit "Life goes on". Je maakt me niet wijs dat andere mensen nog nooit tegen jou hebben gezegd dat je op Corky lijkt.quote:
als je alles zou lezen, zou je gezien hebben dat ik al heb gereageerd op je reactie op mijn reactie (eentje boven deze van jou...)quote:
Oh. Nou, toch is het zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef Choumacher het volgende:
Je maakt me niet wijs dat andere mensen nog nooit tegen jou hebben gezegd dat je op Corky lijkt.
Wat ben jij grappig zeg, ik hoop dat je binnenkort het ziekenhuis in geslagen word door een paar mokkels met "losse handjes".quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou ik heb je fotoboek gezien en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij wel iets weg hebt van Corky, je weet wel dat mongooltje uit "Life goes on". Je maakt me niet wijs dat andere mensen nog nooit tegen jou hebben gezegd dat je op Corky lijkt.
Deze uitvoering???quote:Op maandag 18 juli 2005 02:11 schreef Imperium het volgende:
ik ga om met een vrouwlijke robot.
Ik ben blij dat je het toegeeft. Wel interessant zon robot. Misschien moet je maar eens posten in Gadgets. Enne je hoeft je nergens voor te schamen hoor alleen je moet wel tijdig de olie verversen.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:11 schreef Imperium het volgende:
Ik geen vriendin? nee vast.. ik ga om met een vrouwlijke robot.
domme teringkneus
En nou antwoord op mijn vraag...moet jij niet ergens een Wall of death gaan uitvoeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je alles zou lezen, zou je gezien hebben dat ik al heb gereageerd op je reactie op mijn reactie (eentje boven deze van jou...)
Nerd...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:17 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Nerd...
Je moeder wilde weer niet hand in hand rijden ? Dus kom je hier maar huilen omdat andere mensen een echte vriendin kunnen krijgen en niet een playboyplaatje ?
Heeft iemand jou trouwens al verteld dat jij op Corky lijkt?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef Viperdesign het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk weinig mensen in zijn leven die om hem geven. Zowel nu als in het verleden. Zijn post druipt namelijk van de jaloezie.
Of het is gewoon provocerend bedoeld, maar dat moet ook ergens zijn grondslag kennen..
Als je die hand dan ff uit je broek haalde ( of voor mijn part uit je moeder ) dan zou je zien dat mijn Site al een tijd niet geupdate is en ik een leuk vriendinnetje heb ..quote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Relationship: Nope Free as a Bird :-)
Jij bent een echte professional zie ik. Free as a birdJe bedoelt zeker Lonely as a eagle
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef addie84 het volgende:
Ik fiets ook bijna altijd hand in hand met mijn vriendin.. al twee jaar lang
Waarom? Omdat het gezellig is.. Zul je ooit nog wel eens begrijpen als jij ook een leuke vriendin krijgt
Checkt fotoboek......quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef addie84 het volgende:
Ik fiets ook bijna altijd hand in hand met mijn vriendin.. al twee jaar lang
Waarom? Omdat het gezellig is.. Zul je ooit nog wel eens begrijpen als jij ook een leuke vriendin krijgt
gelukkig is niet iedereen zo oppervlakkig als jijquote:Op maandag 18 juli 2005 10:39 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Checkt fotoboek......
![]()
![]()
![]()
hee sinds wanneer is de orthodontist uit het ziekenfonds![]()
Enne how's life in Urk![]()
Tuurlijk jongen is goed. Je moet haar wel op zn tijd laten leeglopen anders loop je het risico dat ze gaat lekken.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Als je die hand dan ff uit je broek haalde ( of voor mijn part uit je moeder ) dan zou je zien dat mijn Site al een tijd niet geupdate is en ik een leuk vriendinnetje heb ..
Maar toch goed geprobeerd hoor kerel![]()
Ja, jij. Gisteren. Point being?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef Choumacher het volgende:
Heeft iemand jou trouwens al verteld dat jij op Corky lijkt?
Naa meestal zuigt ze zelf de lucht uit mijn ventieltje .. Beetje jammer overigens dat jij dit vast nog niet kentquote:Op maandag 18 juli 2005 10:41 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen is goed. Je moet haar wel op zn tijd laten leeglopen anders loop je het risico dat ze gaat lekken.
Wat bedoel ik serieus? Dat de orthodontist uit het ziekenfonds is of dat je uit Urk komt?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
is het nou puur de bedoeling om te provoceren of meen je het serieus?
het tweede kan haast niet, dan zou je wel heel apatisch zijn..
www.uglypeople.comquote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef GekkeMat het volgende:
Ik vind je overigens wel schattig .. je hebt commentaar op iedereen zijn foto's ed maar zelf durf je niks te posten omdat je bang bent dat iemand je 12jarige hoofd herkent..
Welke ik gisteren al had gelezen. Dus het nut van je vraag was?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef Choumacher het volgende:
Niks, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Het is puur een constatering.
nee dank je dan kom ik zeker bij jou in de klasquote:Op maandag 18 juli 2005 10:51 schreef addie84 het volgende:
Lezen is moeilijk voor je he? Geeft niet hoor.. had je eigenlijk in groep 3/4 al moeten leren, maar voor trage leerlingen hebben ze op het VMBO ook nog wel extra lessen hoor
de moeder/vader van Choumacher!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:00 schreef Choumacher het volgende:
ff een raadseltje tussendoor: URK URK URK shoarma haal je bij de .........
Gewoon geen nut. Niet alles hoeft nut te hebben, anders was jij nooit geboren.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Welke ik gisteren al had gelezen. Dus het nut van je vraag was?
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
nee dank je dan kom ik zeker bij jou in de klas
Dat komt omdat jij op het VMBO zitquote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Maare dit toppic is eigenlijk niet bedoelt voor mensen met inteelt-geschiedenis.
ze zijn een gevaar voor het overige verkeer.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef echt het volgende:
waar maak je je druk om kutkneus
Wat een onzin theorie. Dus wanneer iemand het een stom gezicht vindt dat 2 homo's op straat lopen te zoenen, is deze persoon meteen jaloers op zequote:Op maandag 18 juli 2005 02:08 schreef PeterPaal het volgende:
De TS is een gore smerige hufter, die jaloers is op mensen die wel een sneetje hebben om hun ding-dong in te stoppen!
Is dit niet zo met alle topics in KB?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:16 schreef hoM3r het volgende:
Door dit topic te openen geef je niet alleen aan dat je je daaraan ergert, maar bovenal dat jij niét zo bent
Kun je mij quoten waar ik dat heb geroepen? Voor het geroep van ik heb een vriendin moet je toch echt bij de anderen zijnquote:Maar inderdaad, je hebt gelijk, op internet heel hard roepen dat je een vriendin hebt is natuurlijk een stuk minder triest dan hand in hand fietsen.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij op het VMBO zit
Maare dit toppic is eigenlijk niet bedoelt voor mensen met inteelt-geschiedenis.
Ik wil alleen de mening weten van mensen wiens zus niet tegerlijkertijd ook zijn moeder is dus.....
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het levenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Relationship: Nope Free as a Bird :-)
Jij bent een echte professional zie ik. Free as a birdJe bedoelt zeker Lonely as a eagle
Kerel .. U just made my day ..quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het leven![]()
de eerste 2 jaar zwerven ze er wat op los (pubertijd), en al snel vinden ze een partner.
klikkerdeklik
als je moeite hebt met engels, moet je het even zeggen er zijn vast wel fokkertjes die het even voor je willen vertalen.
Hij vindt het zeker leuk dat je naast werken op je werk ook aan het Fok!ken bent?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Kerel .. U just made my day ..
Mijn baas stond te kijken waarom ik zo lachte hahaha
Daar hebben we onze boswachter. Tip: vanavond op NCG documentaire over de zwart-wit-gestreepte bosuil.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het leven![]()
de eerste 2 jaar zwerven ze er wat op los (pubertijd), en al snel vinden ze een partner.
klikkerdeklik
als je moeite hebt met engels, moet je het even zeggen er zijn vast wel fokkertjes die het even voor je willen vertalen.
niet waarquote:Op maandag 18 juli 2005 12:04 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Daar hebben we onze boswachter. Tip: vanavond op NCG documentaire over de zwart-wit-gestreepte bosuil.
No further questionsquote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar![]()
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=18&genre=&dagdeel=0.4
en het is trouwens gewoon de gestreepte bosuil, de zwart wit gestreepte bosuil bestaat niet![]()
Ja ik denk inderdaad dat hand in hand fietsen gevaarlijkeris dan bellen op de fiets. En wat betreft met zn 2en op de fiets...daar is de bagagedrager toch voor?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef GekkeMat het volgende:
ja 2 verliefde mensen die handjes vasthouden zijn vast gevaarlijker als bellende breezah sletjes ... en vriendinnen die met zijn 2en op de fiets zitten .. uhu ..
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkelt aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
Oke dus iedereen met schaamhaar fietst hand in hand. Okequote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkelt aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkeld aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
wie zegt dat het bij hem ook ergens anders zit dan???quote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke dus iedereen met schaamhaar fietst hand in hand. Oke![]()
Enne ik dacht altijd dat schaamhaar alleen maar van onder groeide dus dan is er bij jou toch iets fout gegaan mbt je hormonen. Gebruikte je moeder miscchien rusische anticonceptie?
dat zei ik. Als je goed kijkt staat er bovenaan de tekst een naam. En de naam correspondeert met degene die het stuk heeft geschrevenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
wie zegt dat het bij hem ook ergens anders zit dan???
Inderdaad dat mensen gaan beseffen dat het, buiten het feit dat het geen gezicht is, niet bevordelijk is voor de verkeersveiligheid en er dus mee stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:03 schreef Rekkie het volgende:
Wat verwacht je nu van FOK! eigenlijk, dat je hier een topic over opent?
Dat fokkers het niet meer doen? Dat ze elk stelletje uit elkaar gaan halen voor jou?
Vertel, vertel, vertehellllll
Verkeersveiligheid oke....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Inderdaad dat mensen gaan beseffen dat het, buiten het feit dat het geen gezicht is, niet bevordelijk is voor de verkeersveiligheid en er dus mee stoppen.
Nee dat heeft niemand geschreven maar ik heb wel zijn fotoboek gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef snowqueen911 het volgende:
onjuist, jij zei niet dat het zo was, maar jij zei.....
Enne ik dacht altijd dat schaamhaar alleen maar van onder groeide dus dan is er bij jou toch iets fout gegaan mbt je hormonen. Gebruikte je moeder miscchien rusische anticonceptie?
......dat je het tegendeel DACHT!
maar waar is dat dan een reactie op? Ik heb niemand zien schrijven dat TerrorWally schaamhaar op zijn neus heeft ofzo
Grappig hoe hij wanhopig probeert nog iets van dit debiele topic te maken. TS is trouwens ook hondslelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:42 schreef MajesticZ het volgende:
mja... Naar mijn mening is hier maar 1 loser ---> TS
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAa aaaaaa hwooeehoehoehoee hi hiahaihahahhoahehoehoe !!!!!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want het gaat tenslotte om het innerlijk. Maar volgens mij ben jij ook niet zo knap want volgens mij ben jij die dude die met carnaval geen masker opzet maar alleen 2 elastieken om zn oren doetquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef Laton het volgende:
[..]
Grappig hoe hij wanhopig probeert nog iets van dit debiele topic te maken. TS is trouwens ook hondslelijk.![]()
Als je het echt zo serieus had bedoeld, zoals je nu probeert doen voorkomen, had je dit topic wel geopend in PTA.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef Choumacher het volgende:
Mensen mensen ff ontopic weer ik weet dat jullie zitten te trappelen om mij te beledigen maar er staat iest veel groters op het spel. Het valt mij echt op dat er nog maar weinig mensen hebben gereageerd op het feit dat hand in hand fietsen gevaar oplevert voor de verkeersveiligheid.
Komop blijf ontopic we kunnen er nog iets van maken
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef MajesticZ het volgende:
Opsteker voor lelijkerds................ Ik denk dat TS een probleem heeft met z'n eigen uiterlijk, uitgaande van zijn eerste topic.
Whahahaquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want het gaat tenslotte om het innerlijk. Maar volgens mij ben jij ook niet zo knap want volgens mij ben jij die dude die met carnaval geen masker opzet maar alleen 2 elastieken om zn oren doet![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:04 schreef Laton het volgende:
[..]
WhahahaBen jij zo;n kansloze dwaas die daar in gelooft? Het gaat tenslotte om innerlijk met een mooi uiterlijk..
Het maakt dus wel uit. Jij bent lelijk en dat zal je de rest van je leven blijven. En voor jou en vooral de mensen die dagelijks met je om gaan..als ze er zijn...is het elke dag carnaval!![]()
Inderdaad geef mij gratis kleding.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee mensen geef deze jongen eens een jasje
Ik ben blij te zien dat je zelf alle moeite doet om dit topic nog enigzins serieus te houden, zoals je graag wilde....quote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee mensen geef deze jongen eens een jasje
Hoeft niet hoor Wally. Ik heb niet zo de behoeft met een dude hand in hand te lopen/fietsen, in jouw vriendenkring(spier) is er vast wel iemand die het wil doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef Terrorwally het volgende:
ik woon in almere, je mag mijn handje wel is vasthouden hoor als je het mist
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je het echt zo serieus had bedoeld, zoals je nu probeert doen voorkomen, had je dit topic wel geopend in PTA.
Hee dude wat maakt het nou uit waar ik het post. Er was haast geboden want dit leidt tot zeer onveilige verkeerssituaties. Dus zeik niet over waar ik het heb gepost maar geef liever je mening.quote:
Omdat je daar meer kans maakt op serieuse reacties.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee dude wat maakt het nou uit waar ik het post. Er was haast geboden want dit leidt tot zeer onveilige verkeerssituaties. Dus zeik niet over waar ik het heb gepost maar geef liever je mening.
Als je me wilt helpen moet je je meing geven over het feit of je her mee eens bent dat, uit verkeersveiligheidsoverwegingen, hand in hand fietsen wordt verboden.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je daar meer kans maakt op serieuse reacties.
Maar ik probeer alleen te helpen hoor, als dat niet op prijs wordt gesteld moet je het ff zeggen
Alweer....... lees eerst je eigen topic dan maar eens goed doorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Als je me wilt helpen moet je je meing geven over het feit of je her mee eens bent dat, uit verkeersveiligheidsoverwegingen, hand in hand fietsen wordt verboden.
Wat nou dude, ik heb alles doorgelzen maar je hebt je mening over het onderwerpnog niet gegeven. Is het nou zo moeilijk? Ben je het er mee eens dat hand in hand fietsen uit veiligheidsoverweging veboden moet worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alweer....... lees eerst je eigen topic dan maar eens goed door
er onstaan steeds meer topics van deze soort hier hequote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
![]()
Zolang je niet met de hond op je fiets stapt mag je met met je hond lopen. Ik lees alleen maar vanne oh die mensen zijn zo verliefd oooohhhquote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef chelle-piep het volgende:
pfffffffffffffffffffff...
beetje een pronleem maken over 2 verliefde mensen...mag ik dan nog wel met mijn hond lopen?ik hou zijn riem vast dus dan houd ik hem vast...
laat het me even weten...
(sarcastisch bedoelt):N
Kerel..geef het op. Je hebt verloren...je OP werd niet onderschreven..en nu kom je met een mislukte rebound over een of ander bullshit verhaaltje ivm veiligheid. En het ergste is..geen van je zielige pogingen de draad weer naar je hand te zetten werkt....noch helpt het je aantrekkelijker te worden..lelijke hond.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Zolang je niet met de hond op je fiets stapt mag je met met je hond lopen. Ik lees alleen maar vanne oh die mensen zijn zo verliefd oooohhh
MAAR INTERESSEERT HET JULLIE DAN NIET DAT DAT GEVAARLIJKE SITUATIES OP KAN LEVEREN. ZIJN ZE ZO VERSLAAFD AAN ELKAAR DAT ZE DIE 10 MINUTEN OP DE FIETS NIET VAN ELKAAR AF KUNNEN BLIJVEN ???
Nee dude ik geef het niet op. Er staan mensenlevens op het spel dat motiveert mij door te gaan. En je komt aan met lelijke hond ha ha ha maakt niet uit.Ik gun het je om, ook al is het via internet, ook eens de rol van pester te spelen ipv gepest te worden. Geniet er van zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Kerel..geef het op. Je hebt verloren...je OP werd niet onderschreven..en nu kom je met een mislukte rebound over een of ander bullshit verhaaltje ivm veiligheid. En het ergste is..geen van je zielige pogingen de draad weer naar je hand te zetten werkt....noch helpt het je aantrekkelijker te worden..lelijke hond.![]()
hij komt nogal gefrustreerd overquote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een persoon meteen een kansloze puberale loser zonder vriendin zou zijn, wanneer hij het er stom uit vindt zien dat 2 mensen hand in hand fietsen
En wannabe amerikaanse wigger, hou eens op met je "dude".... ik ben je dude niet.....quote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee dude ik geef het niet op. Er staan mensenlevens op het spel dat motiveert mij door te gaan. En je komt aan met lelijke hond ha ha ha maakt niet uit.Ik gun het je om, ook al is het via internet, ook eens de rol van pester te spelen ipv gepest te worden. Geniet er van zou ik zeggen.
Proost.
Dat is zooo irritant, zo nemen ze alle plaats in op het fietspad..quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.
Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.
Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.
Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........
niet echt...of eigenlijk: echt niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Maare ff offtopic: ben je zon hak-hak-in-mijn-trainingspak type soms?
on-topic: NEEquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat nou dude, ik heb alles doorgelzen maar je hebt je mening over het onderwerpnog niet gegeven. Is het nou zo moeilijk? Ben je het er mee eens dat hand in hand fietsen uit veiligheidsoverweging veboden moet worden?
JA of NEE
Ik reed een paar dagen geleden ook achter zo'n stelletje en vindt het eigenlijk wel lief.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden. [knip niet gelezen tirade]
Intelligente vriendin heb je.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:
btw..dit zegt een vriendin van me erover :p
"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"
duidelijk TS?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
niet echt...of eigenlijk: echt niet!
Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:31 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar eh die vraag was ook niet aan jou gericht. Veel succes nog met je VMBO keukenhulp
Wat ik heb bereikt is dat ik mijn lagere school heb afgemaakt en daar heb ik bij jou eerlijk gezegd mijn twijfels over, overigens niet beledigend bedoeld hoor. verder heb ik mijn zwemdiploma A gehaald (B was op een haar na ook mijn deel), strikdiploma gehaald en doe mee aan de Olympische spelen met het onderdeel 80 meter zaklopen en 30 meter figuurzagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn jij bent triest zeg....
Vertel jij dan es wat je hebt bereikt in je leven kleine lelijke schandknaap....
Beetje hier op Fok iedereen afzeiken terwijl je zelf niets berijkt hebt in je leven...
Waar komt toch al die frustratie vandaan pikkie???
Je opwinden over hand in hand fietsen... Iemand afzeiken omdat ie VMBO keukenhulp is??
So what! Vertel ons eerst es wat jij berijkt heb in je leventje, of durf je dat soms niet zonder te liegen.. In je profiel zeg je niet eens hoe oud je bent dus je bent gewoon een onzeker, liefdeloos mannetje wat gewoon een pak op zn broekkie moet krijgen van je Gristelijke vader omdat je zo laat nog achter de pc zit!
Ja kom wel even eerlijk blijven. Ik stel een vraag aan iemand en en zij geeft een antwoord vanne nee ikke niet. Kom dan vraag je er toch om zeg eens eerlijk. Ik heb al herhaaldelijk mensen gevraagd om ontopic te blijven, lees alle reacties er nog maar op na. En ik wil dit hierbij nog een keer herhalen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....
Je wilt een discussie maar vervolgens zeik je iedereen die het niet met je eens is af.
Chapeau
ff een gokje, jouw vriendin is blond, tussen de 14 en 16 jaar oud, doet VMBO en drinkt de hele dag door Breezers?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:
btw..dit zegt een vriendin van me erover :p
"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"
duidelijk TS?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:42 schreef Choumacher het volgende:
Ik zie dat jullie weer jullie meningen hebben doorgegeven, waarvoor mijn oprechte dank. Ik heb een beetje het gevoel dat we toch een beetje, ik wil niet zeggen vrienden, maar toch wel goede kennissen zijn geworden. Dit topic heeft toch wel veel bij mensen losgemaakt merk ik, een voorbeeld is dat mensen dit topic aan bekenden laten lezen en hun mening laten geven. Hier ben ik blij om
Ik merk ook dat de vraag die jullie bezig houdt is of ik een vriendin heb. Dat is wel duidelijk gebleken. Nou ik zal jullie zeggen dat ik geen vaste relatie heb. Doorgaans duren mijn relaties niet langer dan mijn erectie. Dus kans om hand in hand te fietsen heb ik nog niet gehad. Ik zou dat ook niet doen omdat zoals jullie wel bekend zal zijn dat veiligheidserwijs niet verantwoord is. Misschien dat ik het priveterrein, waar geen overig verkeer is eens ga uitproberen wat de gevaren zijn zoals remweg, reactiesnelheid en acceleratievermogen.
Wat ik ook heb geleerd is dat bepaalde mensen toch wel de behoefte te hebben, al dan niet bewust, om anderen te beledigen. Hier is op zich niks mis mee zolang het maar verbaal blijft. Wellicht dat ik hier nog eens een speciaal forum over open, in Onzin uiteraard waar mensen elkaar uitgebreid kunnen beledigen.
Maar weer ontoppic jongens en meisjes. Ik merk dat veel mensen e niet veel problemen mee hebben maar ik daag ook mensen uit die nog niet hebben gereageerd om hun mening te geven zodat ik een wat meer gevarieerd panel kan analyseren.
DUS...... kom maar naar beneden en sla je slag.................
Je hebt gelijk na wat research heb ik het gevonden. Nog bedankt voor je reactie en je mening staat genoteerd. En ook nog een gratis tip: het lijkt wel of je je ergens druk om maakt draai nog eens zon toeter, daar wordt je rustig van.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOOhhjeeee ik heb 2 foutjes gemaakt! WOOHOO!!!! The chair the chair!!!
Eerlijk antwoorden op mn vragen kan je ook al niet dus je bent t ook allemaal niet waard...
Enne ik heb je al een paar posts terug antwoord gegeven op je trieste vraag
Ik word niet geneukt, knul.quote:
Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?quote:
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat overdreven kleffe gedoe is gewoon irritant, vooral in de Trein ofzo of in wachtrijen van attractieparken.
Haha, ad-rem hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?
Oh ja je hebt het natuurlijk van je vriendin gehoord
ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?
Ja dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.
Ik zou inderdaad nog wat grappen over je vader kunnen maken, maar aangezien je toch niet weet wie hij is heeft dat niet zo veel zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ad-rem hoor.
Ken je er nog meer zoals "Je moeder!" "Je kankervader!" "Op je oma's graf" en nog meer van dat soort gevleugelde uitspraken? Kan je je infantiliteit nog wat meer bewijzen
Ohhhhhhhh snertquote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.
Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.
Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.
Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........
Zolang je het niet op de fiets doet vind ik het best. Enne ik wens je uiteraard nog vele jaren toe met je man/vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh snert
Ik ben zo'n klef miepje, als ik de kans krijg hang ik heerlijk aan mijn husbie, loop/fiets/doe graag hand in hand, hang gewoon graag aan hem, friemel dolgraag aan hem, vind het gewoon heerlijk hem aan te raken, dicht bij hem te zijn...
In het begin dacht iedereen, dat gaat nog wel ovre, maar na 13 jaar is het nog niet over, ik plak nogsteeds erg graag
Maar waarom, omdat er niemand ter wereld is die zo lekker aanvoelt als dat hij aanvoelt, dat moet gewoon aangeraakt worden, love is in the air!!!!!!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.![]()
Dit geeft een interessante wending aan mijn topic, want het element geweld was nog niet eerder genoemd. Ik zou ook willen weten van de mensen of zij geweld een passend middel vinden om mensen die hand in hand fietsen uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.![]()
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.quote:
Mag ik even uzelf quoten:quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef snijder het volgende:
[..]
Mag ik even uzelf quoten:
Mensen mensen ff ontopic weer
Blijf dan zelf ook OT ipv mensen maar uit te schelden omdat je geen argumenten meer weet en je niet eens meer weet waarover het topic gaat. Je bent aan het verzanden, knul.
a/ ik heet geen calimero.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.
Om deze reacties vond ik je een kneusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
Oke ja ik begraip. Sorry maare die reactie volgde op een reactie van jou. Dus op jou niveau uitgelegd: Jij plaatste eerst de opmerking dat je mij een kneus vond en daarna plaatste ik mijn reactie dat jij chemisch afval bent enzo. Dus kun jij met terugwerkende kracht in de toekomst kijken ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef dingenenzo het volgende:
[..]
Om deze reacties vond ik je een kneus![]()
En nog steeds trouwens
A) maar hij staat jou wel beterquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef snijder het volgende:
[..]
a/ ik heet geen calimero.
b/ ik heb het topic ern vooral jouw reacties echt wel gelezen en kom tot de volgende conclusies:
1/ die "dude" reageerde wel degelijk OT, gezien hoe jij het topic startte en vervolgens, coute que coute, wil verdedigen door het over een andere boeg te gooien, nl. verkeersveiligheid.
2/ je begint op het eerste antwoord al gelijk te schelden
3/ leer Nederlands praten/schriven
4/ stop met dromen dat je "mooiere vrouwen" kunt krijgen
5/ zorg dat je asap van www.uglypeople.com gebanned wordt, dat is niet goed voor je ego
6/ stop AUB met het bekijken van fotoboeken van anderen, kijk eens om je heen.
7/ Ja, er zijn mensen die een mongoloïde broer/zus hebben, en wat is daar erg aan? Kijk eens om je heen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Kunnen we nu weer even OT en geef jij nu eens duidelijk aan waarom je je ergert aan hand-in hand fietsende stelletjes? Graag zonder schelden en gewoon standhoudende argumenten geven.
Heee ik ben zaterdagavond al naar de pub geweest denk je dat het geld me op de rug groeit ofzo?quote:
Hee dude er zwalkt hier in dit topic nog zon Death-metal-tras-punk-shit-ultra-xbox-hardcore-nerd rond. Ga samen een Wall of death opvoeren jong. En wat betreft zelfmoord...als ik jou fotoboek zie voel ik me weer helemaal op-en-top THANXquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:37 schreef afraidtech het volgende:
he kerel tip, ga eens naar de dokter als jij je overal zo druk om maakt heb je zeker een veels te hoge bloeddruk dus meer kans op hart en vatziekten en je moet ook oppassen dat je niet overspannen raakt en dan heb je maar kans om depressief te raken en dan maak je weer kans om zelf moord te plegen, nou ja voor ons wel gunstig zijn wij weer een kutuser kwijt voor jouw is het wat minder.
nou ja zoek het zelf maar uit ik ga weer verder fietsen met me gf hand in hand
Ah, je bent jezelf nog steeds voor lul aan het zetten hier, lelijkerd? Waarom stop je er niet gewoon mee..joh; je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk. Aan de andere kant; je wanhoop is wel weer grappig. Vooral die frustratie over andere mensen die er "raar" uitzien...waarschijnlijk baal je ervan dat zij wel gelukkig zijn met zichzelf en wel gewoon een vriendin kunnen krijgen. Jammer he.quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee dude er zwalkt hier in dit topic nog zon Death-metal-tras-punk-shit-ultra-xbox-hardcore-nerd rond. Ga samen een Wall of death opvoeren jong. En wat betreft zelfmoord...als ik jou fotoboek zie voel ik me weer helemaal op-en-top THANX![]()
Nee absoluut niet. Loop toch heen, je gaat toch niet een stelletje dat verliefd is bekeuren, omdat ze hand in hand fietsen..... das zou pas echt goedkoop scoren zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee dude er zwalkt hier in dit topic nog zon Death-metal-tras-punk-shit-ultra-xbox-hardcore-nerd rond. Ga samen een Wall of death opvoeren jong. En wat betreft zelfmoord...als ik jou fotoboek zie voel ik me weer helemaal op-en-top THANX![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Omdat we het leuk vinden om jou te irriteren. Wacht maar tot je zelf een keer zo verliefd bent, dan snap je het![]()
Bullshit. Topicstarter mag dan wel een debiel zijn met domme openingspost en nog dommere reacties, verliefd zijn is echt niet voor ieder een reden om hand in hand te gaan fietsen.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 01:21 schreef PallominnoXIII het volgende:
Het is ook nog eens fucking gevaarlijk
Vroehag () heb wel eens een stel onderuit gereden op m'n brommert, die idioten slaan gewoon ineens af zonder ook maar enige aanwijzing...plof
Ja, wat zeg je dan? sorry?![]()
Een Wall of Death is toch als 1 dude op een muur klimt en van boven in de bek nvan de ander probeert te schijten en als dat lukt mag hij het proberen. Toch?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
![]()
heb je ook maar in de verste verte enig idee wat een 'wall of death' is of inhoudt?
En ik had vorige keer ook al gezegd dat ik niet van hardcore houdt en niet van punk etc., maar daar zal je wel overheen gelezen hebben omdat ik op zo'n manier reageer(de) dat je jezelf alleen maar nog belachelijker maakt dan dat je al bent![]()
Dude......quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:07 schreef American_Nightmare het volgende:
Hee leuk topic. Dat deed ik vroeger ook.En nou ben ik ook de helft vane en stelletje.
Heerlijk al die jaloerse mensen.
Werkelijk waar? de topic?quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:03 schreef Gijsje het volgende:
Verplaats de topic anders naar ONZ.
Yup.quote:
ROFLOWNED~!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Yup.
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=topic
Engels woord.
tuurlijk joh... spreid nog meer intelligentie ten toonquote:Op donderdag 21 juli 2005 07:32 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Een Wall of Death is toch als 1 dude op een muur klimt en van boven in de bek nvan de ander probeert te schijten en als dat lukt mag hij het proberen. Toch?
Nee. Ten eerste lieg je, en bovendien ben je nog lelijker hierdoor geworden..je bewijst een leugenachtige persoonlijkheid te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:07 schreef Choumacher het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik wil toch nog even terugkomen op het veiligheidsaspect. Toevallig ben ik vandaag getuige geweest van een gruwelijk ongeluk. Een stelletje dat hand in hand fietste moest plotseling remmen. Ze knepen allebei in hun handrem. Pech voor hen knepen ze allebei in hun voorrem, die te goed was afgesteld. Hierdoor gingen ze over de kop en kwamen onder een auto.
Ik wil jullie hierbij toch waarschuwen. Heeft dit voorval jullie mening veranderd?
Hoe durf jij dit soort ongelukken te verzinnen om te proberen je lelijke huid te redden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Choumacher het volgende:
Wat nou ik lieg. Ga jij dan maar eens in het Academisch ziekenhuis kijken. Ik kan het weten want ik heb eerste hulp toegepast. Hoe durf je het leed van die mensen te ontkennen.
En wat betreft mijn lelijkheid, ik ben niet echt lelijk hoor ik doe een imitatie van jou. En jij bent pas lelijk, zelfs na zon ernstig ongeluk de ernst niet inzien van de risicos van hand in hand fietsen
Ja ik het een nieuwe avatar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:23 schreef Choumacher het volgende:
Zoals ik al zei ga maar in het Academisch ziekenhuis kijken als je het niet geloofd. Ze zijn te herkennen aan die remsporen op hun lichaam.
Hee Rekkie heb je een nieuwe aviatar (ofzoiets ik bedoel dat plaatje).
Gijsje, inderdaad jammer dat je niet ziet dat het een serieuse vraag is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:34 schreef Gijsje het volgende:
Whehe dank u KreKkeR, enne Rekkie jammer joh....
Scherp Rekkie.....heel goed opgelet!quote:Dat kan dus niet wat jij zegt.
Als ze hand in hand fietsen kunnen ze niet allebei de voorrem in knijpen. Dan had sowieso 1 de achterrem in geknepen
Wat dit betreft heb je gelijk. Ik heb dan ook te snel conclusies getrokken. Na het inwinnen van de nodige informatie heb ik het volgende ontdekt:quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik het een nieuwe avatar.
Maar om ff op je verzonnen ongeluk terug te komen.
Dat kan dus niet wat jij zegt.
Als ze hand in hand fietsen kunnen ze niet allebei de voorrem in knijpen. Dan had sowieso 1 de achterrem in geknepen.
Het wordt inderdaad met de minuut ongeloofwaardiger.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:30 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat dit betreft heb je gelijk. Ik heb dan ook te snel conclusies getrokken. Na het inwinnen van de nodige informatie heb ik het volgende ontdekt:
Het is idd zo dat de vrouw in kwestie in de voorrem kneep en de man in de achterrem. Echter wat was nou het geval. De vrouw was van dermate grote omvang (lees dik) dat zij met haar gewicht de man mee nam met haar salto. Het was zeg maar synchroon schoonspringen maar dan op de fiets. Dus nog een extra dimensie in mijn topic:
Hand in hand fietsen met een dikke is extra gevaarlijk.
Geef je mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hee Rekkie zijn dit je 5 broertjes die wachten op straf van pappa omdat ze uit de suikerpot hebben gesnoept?quote:
Het blijft moeilijk om ontopic te blijven schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:57 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee Rekkie zijn dit je 5 broertjes die wachten op straf van pappa omdat ze uit de suikerpot hebben gesnoept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |