quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Misschien fietst TS liever hand in kont?
Na jouw fotoboek te hebben gezien ben ik tot de conclusie gekomen dat dit een valide reden is. Ik verleen jou dan ook bij wijze van hoge uitzondering hand in hand te fietsen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:32 schreef melanie_the_miss het volgende:omdat ik bang ben dat hij opeens hard wegfietst.
De metromanquote:Op zondag 17 juli 2005 23:42 schreef clowncloon het volgende:
[..]
Jos Brinks is homo. Maakt dat hem minder man? neerbuigend = zwak. Ben je homofoob ofzo?
Klopt alleen neem ik die vrouwen soms op een dusdanige manier dat ik uit het raam kijk en als ik dan van die losers zie heb ik meteen geen zin meer snappie?quote:Op zondag 17 juli 2005 23:45 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]![]()
![]()
OT: TS, dat je je daaraan ergert man. Jij moet het toch veel te druk hebben met al die lekkere wijven die je aan het neuken bent?
quote:Op zondag 17 juli 2005 23:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Misschien fietst TS liever hand in kont?
Dus als jij een van je lekkere wijven aan het pompen bent, ga je uit het raam kijken om fietsende stelletjes te zien? Wat een geile mokkels moeten dat zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Klopt alleen neem ik die vrouwen soms op een dusdanige manier dat ik uit het raam kijk en als ik dan van die losers zie heb ik meteen geen zin meer snappie?
Precies, wel goed dat je me er aan herinnert om nog een topic te starten waarom van die metal-nerds zich maar eens in de 2 weken douchen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:49 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Dus als jij een van je lekkere wijven aan het pompen bent, ga je uit het raam kijken om fietsende stelletjes te zien? Wat een geile mokkels moeten dat zijn.
Erg gevat en relevant.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Precies, wel goed dat je me er aan herinnert om nog een topic te starten waarom van die metal-nerds zich maar eens in de 2 weken douchen.
Wie heeft jou dat verteld? Je onzichtbare vriendje?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:06 schreef Zèna het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat jij niemand hebt....![]()
dan ga je je ergeren aan dingen!!!
Hahah onzichtbaar?? I dont think so......quote:Op maandag 18 juli 2005 01:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wie heeft jou dat verteld? Je onzichtbare vriendje?
Als ze plotseling moeten remmen hebben ze een probleem omdat ze dan maar 1 handrem snel kunnen inknijpen (of ze moeten al terugtraprem hebben).quote:Op zondag 17 juli 2005 23:50 schreef PirE het volgende:
Het bevorderd de verkeersveiligheid niet echt, want wat doe je als je rechtsafmoet. Je moet toch je arm uitsteken als je van rijrichting veranderd. Ik heb nog weinig stelletjes al hand in hand rijdend richting zien aangeven bij het afslaan. En als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan mensen die geen richting aangeven. Je stopt netjes om ze voor te laten (fietsers van rechts hebben immers voorrang) en wat doen ze, ze slaan af![]()
![]()
.
Dus toch die loser-theorie. Ik wist het welquote:Op maandag 18 juli 2005 01:05 schreef Heintje het volgende:
Oja, we doen het ook nog zodat iedereen kan zien dat we lozers zijn. Maar wel twee lozers die blij zijn met elkaar. En dat mag iedereen zien.
wat is er mis met negerinnetjes???quote:Op maandag 18 juli 2005 01:13 schreef Imperium het volgende:
Hahah loser!
Ik doe het altijd met mn vriendin. gewoon omdat ik van dr hou.
Jij bent zeker zo'n wannabee player? ga maar je 15 jarige negerinnetjes neuken. vind je lekker toch? immers als je dat lekkere wijven noemt
Dude wake up and smell the coffee. Geef maar toe dat je geen vriendin hebt, althans niet eentje die ademt. En inderdaad wat is er mis met negerinnetjes?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:13 schreef Imperium het volgende:
Hahah loser!
Ik doe het altijd met mn vriendin. gewoon omdat ik van dr hou.
Jij bent zeker zo'n wannabee player? ga maar je 15 jarige negerinnetjes neuken. vind je lekker toch? immers als je dat lekkere wijven noemt
vervelend ventje ben je.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dude wake up and smell the coffee. Geef maar toe dat je geen vriendin hebt, althans niet eentje die ademt. En inderdaad wat is er mis met negerinnetjes?
beetje jammer he.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:22 schreef bas-beest het volgende:
@TS, wanneer ga je eens NIET selectief reageren?
Heb je foto van hem gezien dan???quote:Op maandag 18 juli 2005 01:24 schreef Laton het volgende:
[..]
En hij is nog lelijk ook..lamme lopende drol dat ie is.![]()
idd., en daarbij reageert hij ook nog eens alleen op users waar hij, volgens eigen inzicht (voorzover 'ie dat heeft), tegen kan scheldenquote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
hij opent een topic, hoopt op medestanders, maar dat blijkt heel anders te lopen.
in plaats van het maar te laten zitten of wat mee te lullen gaat hij overal tegenin
met als resultaat dat hij supervervelend overkomt.
![]()
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
hij opent een topic, hoopt op medestanders, maar dat blijkt heel anders te lopen.
in plaats van het maar te laten zitten of wat mee te lullen gaat hij overal tegenin
met als resultaat dat hij supervervelend overkomt.
![]()
Nee dat is niet nodig. Van jouw heb ik ze wel gezien.,en als het niet waar is: zelden heb ik het ongenoegen gehad tegen zo;n lelijk shitkop aan te moeten kijken zeg.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Zèna het volgende:
[..]
Heb je foto van hem gezien dan???Oke dan....
dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
Kneus, je bewijst zijn stelling.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat ik hoop op medestanders man? Dat jij zo eentje bent die alleen sociaal geaccepteerd antwoorden geeft en alleen maar met de stroom mee gaat wil niet zeggen dat iedereen zo is.
waarom moeten ze dit tonen. Wat heeft de buitenwereld er mee te maken dat zij een relatie hebben. Of is het zo dat ze aan iedereen willen laten zien dat ze eindelijk een vriendje hebben?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:26 schreef Viperdesign het volgende:
Omdat ze van elkaar houden en dat graag willen tonen? Gokje.
Kijk dit bedoel ik nou. Hand in hand LOPEN is volledig oke. Ik bedoel zitten ze lui in de auto soms ook hand in hand of als ze aan het eten zijn? Wat dacht je van als ze aan het schijten zijn? Ook maah handje vasthouden? je moet immers wel laten zien dat je van elkaar houdt.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:34 schreef Zèna het volgende:
Ik loop wel atijd hand in hand met mijn vriendje...
maar op de fiets is ook wel een beetje overdreven....
Hee moet jij niet ergens een wall of death gaan uitvoeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:43 schreef bas-beest het volgende:
[afbeelding]
om te voorkomen dat ik
[afbeelding]
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastigquote:Op maandag 18 juli 2005 01:38 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou. Hand in hand LOPEN is volledig oke. Ik bedoel zitten ze lui in de auto soms ook hand in hand of als ze aan het eten zijn? Wat dacht je van als ze aan het schijten zijn? Ook maah handje vasthouden? je moet immers wel laten zien dat je van elkaar houdt.
wauw, je eerste reactie op een bericht van mijquote:Op maandag 18 juli 2005 01:49 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee moet jij niet ergens een wall of death gaan uitvoeren?
Verkapt..quote:Op maandag 18 juli 2005 01:53 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastig
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultraharcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wauw, je eerste reactie op een bericht van mij
Maarre, leg eens uit...
Je wordt steeds wanhopiger he...zielige lelijke jaloerse bak lopende kots die je bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultraharcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?
Stuur jij met je lul ?!quote:Op maandag 18 juli 2005 01:53 schreef Oldbie het volgende:
Ik ben wel eens "verwend" door mijn ex in de auto.....onder het rijden.....ja, ik zat achter het stuur....nee, niemand hoefde het te zien.....ja, ik genoot er wel van.....ja, sturen was lastig
verkapte ik-ben-de-danskampioen-postquote:Op maandag 18 juli 2005 01:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou, jij bent toch zon Death-trash-metal-punk-shit-ultrahardcore-liefhebber? En die vinden het toch leuk om een beetje op harde muziek op elkaar in te beuken. Tja als je niet kunt dansen moet je toch wat he?
Maar is het nou duidelijk?quote:Op maandag 18 juli 2005 01:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wauw, je eerste reactie op een bericht van mij
Maarre, leg eens uit...
Naar elkaar toe? Lijkt me wel handig.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:32 schreef Choumacher het volgende:
waarom moeten ze dit tonen.
Ja Corky, weet je begeleider zelfstandig wonen dat je met de compueter aan het spelen bent?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:03 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Naar elkaar toe? Lijkt me wel handig..
Waar heb je het over?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:05 schreef Choumacher het volgende:
Ja Corky, weet je begeleider zelfstandig wonen dat je met de compueter aan het spelen bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |