Nou om die losers die zelfs op de fiets hand in hand fietsen. En om mensen die niet kunnen lezen bosmongool.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef echt het volgende:
waar maak je je druk om kutkneus
Omdat we het leuk vinden om jou te irriteren. Wacht maar tot je zelf een keer zo verliefd bent, dan snap je hetquote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:49 schreef Klonk het volgende:
en waarom heb jij je lul zo vaak vast ?
bang dat ie er afvalt ?
waarom ik dat vraag, heel simpel, als je daar al aan ergert is het duidelijk dat je nog nooit een leuke relatie heb gehad
geloof me zelfs voor een arrogante kneus als jij is er een vrouw, hopelijk de lelijkste van de hele stal, sorry van het dorp, en dan zul je vanzelf de mooie gevoelens ontdekken die samengaan met verliefd zijn, dat je met aftrekken dat gevoel niet zult bereiken snap je zelf ook wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.
supersukkel..... nostalgiequote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.
Kamper?quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2005 20:49 schreef Klonk het volgende:
en waarom heb jij je lul zo vaak vast ?
bang dat ie er afvalt ?
Een iets te vaak afgewezen gefrustreerde jaloerse wanhopige sjaak. En dat dan ook nog op Fok willen zetten . . .quote:WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
Waarom doe je dit nou SUPERSUKKEL!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:35 schreef boyv het volgende:
Ik fiets altijd hand in hand met m'n moeder.
Een beetje arrogant ben je welquote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen.
Die opmerking wordt een klassiekerquote:Op zondag 17 juli 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
>>PUB
Je zou hier best wel eens gelijk in kunnen krijgen!quote:Op zondag 17 juli 2005 21:44 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Die opmerking wordt een klassieker
Nee helemaal niet want ik wist wel dat degene die zouden reageren van die losers zijn die voor het eerst in hun leven iemand hebben die ze hun vriend/in kunnen noemen. En eindelijk tijdens gesprekken over relaties ook eens mee kunnen praten, want normaal werden dit soort types angsvallig stil als het over relaties ging.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:31 schreef Thieske het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat dit topic een aandere richting op gaat dan TS had verwacht.
Post:quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
*verkapt*quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Sakura het volgende:
ik kan geen vriendin krijgen en ben jaloers op al die stelletjes topic![]()
A) www.uglypeople.comquote:Op zondag 17 juli 2005 22:53 schreef Skv het volgende:
[..]
B) een foto van de vrouwen die je kan krijgen.
Ik ga speciaal voor jou hand in hand rijden, jungenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:56 schreef Choumacher het volgende:
[..]
A) www.uglypeople.com
B) www.uglypeople.com
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:14 schreef Sakura het volgende:
ik kan geen vriendin krijgen en ben jaloers op al die stelletjes topic![]()
Met je broertje?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ga speciaal voor jou hand in hand rijden, jungen
quote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee helemaal niet want ik wist wel dat degene die zouden reageren van die losers zijn die voor het eerst in hun leven iemand hebben die ze hun vriend/in kunnen noemen. En eindelijk tijdens gesprekken over relaties ook eens mee kunnen praten, want normaal werden dit soort types angsvallig stil als het over relaties ging.
nee meisje het gaat precies zoals ik had verwacht![]()
Heb je dr weer een, word toch eens een echte vent!quote:Op zondag 17 juli 2005 23:34 schreef clowncloon het volgende:
Dat is liefde, waarschijnlijk iets wat jij nog nooit heb mogen ervaren. Neerbuigendheid is zwak en uiteindelijk iets waar je jezelf mee hebt. Ik fiets ook hand in hand. Dat jij ons losers noemt zegt meer over jezelf dan over ons...
echte mannen tonen hun emotiequote:Op zondag 17 juli 2005 23:37 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Heb je dr weer een, word toch eens een echte vent!
Jos Brinks is homo. Maakt dat hem minder man? neerbuigend = zwak. Ben je homofoob ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |