Dag allemaal,
Ik richt me nu ff op alle lelijkerds hier. Veel lelijkerds voelen zich niet erg goed. Ze kunnen
geen vrouwen krijgen, worden gepest en overal geweerd. Maar ik wil mijn ervaringen delen
met alle lelijkerds en ze zo een hart onder hun riem steken.
Ja ik ben lelijk erg lelijk, maar dat heeft zo ook zijn voordelen. Ik zie alle mensen nu hun hoofd
schudden en denken: hoe kan het nou voordelen hebben om lelijk the zijn. Nou bijvoorbeld als ik in een restaurant ga eten hoef ik nooit te betalen. De meeste obers kijken raar op als ik zeg dat ik niet wil betalen maar als ik dreig om morgen terug te komen, kiezen ze meesteal eieren voor hun geld.
Met carnaval hoef ik geen duur masker te kopen. Nee ik doe gewoon 2 elastieken om mijn oren.
Ik hoef nooit alimentatie te betalen omdat ik zo lelijk ben dat het verboden is me te trouwen.
Ik hoef nooit te werken want zelfs bij dierproeven moeten ze me niet.
Dit zijn slechts enkele voordelen maar ik kan zo uren doorgaan. Ik heb nog een tip om een leuk vrouwtje aan de haak te slaan. Let op: Bedek je gezicht met gisp zodat alleen je neus er uit steekt. Stap op een leuk vrouwtje af met een foto van een ongelofelijk knappe gozer (Bratt Pitt doet het altijd goed, zeker nu hij vrijgezel is) en zeg dat jij degene op de foto bent.
Verzin een smoes dat je gezicht in het gips zit, bijv. dat je een allergische reactie hebt ondergaan. Op een gegeven moment kent ze je zo goed dat het niet uitmaakt dat je lelijk bent. Vraag haar op een avond of ze ook met je zou gaan als je lelijk zou zijn. uiteraard zegt ze ja. Op dat moment verwijder je de gisp en zegt surprise!!! Ze vindt je op dat moment al zo leuk dat het niet meer uitmaakt dat je lelijk bent.
Tenslotte nog een tip als je het leuk vindt dat meisjes je harde piemel betasten. Maak eerst een gat in je broekzak. Ga naar een discotheek waar mooie meisjes komen en bestel aan de bar 6 pilsjes. Op het moment dat je een lekker ding ziet haal je je harde paal door het gat in je broekzak. Loop met de 6 pilsjes in je handen naar dat mooie mokkel toe en vraag haar of ze je aansteker uit je zak wil halen......
Mucho Successo