Dat is zooo irritant, zo nemen ze alle plaats in op het fietspad..quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.
Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.
Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.
Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........
WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
niet echt...of eigenlijk: echt niet!quote:Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Maare ff offtopic: ben je zon hak-hak-in-mijn-trainingspak type soms?
on-topic: NEEquote:Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat nou dude, ik heb alles doorgelzen maar je hebt je mening over het onderwerpnog niet gegeven. Is het nou zo moeilijk? Ben je het er mee eens dat hand in hand fietsen uit veiligheidsoverweging veboden moet worden?
JA of NEE
Ik reed een paar dagen geleden ook achter zo'n stelletje en vindt het eigenlijk wel lief.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden. [knip niet gelezen tirade]
Intelligente vriendin heb je.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:
btw..dit zegt een vriendin van me erover :p
"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"
duidelijk TS?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
niet echt...of eigenlijk: echt niet!
Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:31 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Maar eh die vraag was ook niet aan jou gericht. Veel succes nog met je VMBO keukenhulp
Wat ik heb bereikt is dat ik mijn lagere school heb afgemaakt en daar heb ik bij jou eerlijk gezegd mijn twijfels over, overigens niet beledigend bedoeld hoor. verder heb ik mijn zwemdiploma A gehaald (B was op een haar na ook mijn deel), strikdiploma gehaald en doe mee aan de Olympische spelen met het onderdeel 80 meter zaklopen en 30 meter figuurzagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn jij bent triest zeg....
Vertel jij dan es wat je hebt bereikt in je leven kleine lelijke schandknaap....
Beetje hier op Fok iedereen afzeiken terwijl je zelf niets berijkt hebt in je leven...
Waar komt toch al die frustratie vandaan pikkie???
Je opwinden over hand in hand fietsen... Iemand afzeiken omdat ie VMBO keukenhulp is??
So what! Vertel ons eerst es wat jij berijkt heb in je leventje, of durf je dat soms niet zonder te liegen.. In je profiel zeg je niet eens hoe oud je bent dus je bent gewoon een onzeker, liefdeloos mannetje wat gewoon een pak op zn broekkie moet krijgen van je Gristelijke vader omdat je zo laat nog achter de pc zit!
Ja kom wel even eerlijk blijven. Ik stel een vraag aan iemand en en zij geeft een antwoord vanne nee ikke niet. Kom dan vraag je er toch om zeg eens eerlijk. Ik heb al herhaaldelijk mensen gevraagd om ontopic te blijven, lees alle reacties er nog maar op na. En ik wil dit hierbij nog een keer herhalen....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....
Je wilt een discussie maar vervolgens zeik je iedereen die het niet met je eens is af.
Chapeau
ff een gokje, jouw vriendin is blond, tussen de 14 en 16 jaar oud, doet VMBO en drinkt de hele dag door Breezers?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:
btw..dit zegt een vriendin van me erover :p
"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"
duidelijk TS?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:42 schreef Choumacher het volgende:
Ik zie dat jullie weer jullie meningen hebben doorgegeven, waarvoor mijn oprechte dank. Ik heb een beetje het gevoel dat we toch een beetje, ik wil niet zeggen vrienden, maar toch wel goede kennissen zijn geworden. Dit topic heeft toch wel veel bij mensen losgemaakt merk ik, een voorbeeld is dat mensen dit topic aan bekenden laten lezen en hun mening laten geven. Hier ben ik blij om
Ik merk ook dat de vraag die jullie bezig houdt is of ik een vriendin heb. Dat is wel duidelijk gebleken. Nou ik zal jullie zeggen dat ik geen vaste relatie heb. Doorgaans duren mijn relaties niet langer dan mijn erectie. Dus kans om hand in hand te fietsen heb ik nog niet gehad. Ik zou dat ook niet doen omdat zoals jullie wel bekend zal zijn dat veiligheidserwijs niet verantwoord is. Misschien dat ik het priveterrein, waar geen overig verkeer is eens ga uitproberen wat de gevaren zijn zoals remweg, reactiesnelheid en acceleratievermogen.
Wat ik ook heb geleerd is dat bepaalde mensen toch wel de behoefte te hebben, al dan niet bewust, om anderen te beledigen. Hier is op zich niks mis mee zolang het maar verbaal blijft. Wellicht dat ik hier nog eens een speciaal forum over open, in Onzin uiteraard waar mensen elkaar uitgebreid kunnen beledigen.
Maar weer ontoppic jongens en meisjes. Ik merk dat veel mensen e niet veel problemen mee hebben maar ik daag ook mensen uit die nog niet hebben gereageerd om hun mening te geven zodat ik een wat meer gevarieerd panel kan analyseren.
DUS...... kom maar naar beneden en sla je slag.................
Je hebt gelijk na wat research heb ik het gevonden. Nog bedankt voor je reactie en je mening staat genoteerd. En ook nog een gratis tip: het lijkt wel of je je ergens druk om maakt draai nog eens zon toeter, daar wordt je rustig van.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOOhhjeeee ik heb 2 foutjes gemaakt! WOOHOO!!!! The chair the chair!!!
Eerlijk antwoorden op mn vragen kan je ook al niet dus je bent t ook allemaal niet waard...
Enne ik heb je al een paar posts terug antwoord gegeven op je trieste vraag
Ik word niet geneukt, knul.quote:
Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?quote:
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat overdreven kleffe gedoe is gewoon irritant, vooral in de Trein ofzo of in wachtrijen van attractieparken.
Haha, ad-rem hoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?
Oh ja je hebt het natuurlijk van je vriendin gehoord
ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?
Ja dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.
Ik zou inderdaad nog wat grappen over je vader kunnen maken, maar aangezien je toch niet weet wie hij is heeft dat niet zo veel zin.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Haha, ad-rem hoor.
Ken je er nog meer zoals "Je moeder!" "Je kankervader!" "Op je oma's graf" en nog meer van dat soort gevleugelde uitspraken? Kan je je infantiliteit nog wat meer bewijzen
Ohhhhhhhh snertquote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.
Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.
Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.
Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........
Zolang je het niet op de fiets doet vind ik het best. Enne ik wens je uiteraard nog vele jaren toe met je man/vriend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh snert
Ik ben zo'n klef miepje, als ik de kans krijg hang ik heerlijk aan mijn husbie, loop/fiets/doe graag hand in hand, hang gewoon graag aan hem, friemel dolgraag aan hem, vind het gewoon heerlijk hem aan te raken, dicht bij hem te zijn...
In het begin dacht iedereen, dat gaat nog wel ovre, maar na 13 jaar is het nog niet over, ik plak nogsteeds erg graag
Maar waarom, omdat er niemand ter wereld is die zo lekker aanvoelt als dat hij aanvoelt, dat moet gewoon aangeraakt worden, love is in the air!!!!!!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.![]()
Dit geeft een interessante wending aan mijn topic, want het element geweld was nog niet eerder genoemd. Ik zou ook willen weten van de mensen of zij geweld een passend middel vinden om mensen die hand in hand fietsen uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.![]()
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.quote:
Mag ik even uzelf quoten:quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef snijder het volgende:
[..]
Mag ik even uzelf quoten:
Mensen mensen ff ontopic weer
Blijf dan zelf ook OT ipv mensen maar uit te schelden omdat je geen argumenten meer weet en je niet eens meer weet waarover het topic gaat. Je bent aan het verzanden, knul.
a/ ik heet geen calimero.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.
Om deze reacties vond ik je een kneusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
Oke ja ik begraip. Sorry maare die reactie volgde op een reactie van jou. Dus op jou niveau uitgelegd: Jij plaatste eerst de opmerking dat je mij een kneus vond en daarna plaatste ik mijn reactie dat jij chemisch afval bent enzo. Dus kun jij met terugwerkende kracht in de toekomst kijken ofzoquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef dingenenzo het volgende:
[..]
Om deze reacties vond ik je een kneus![]()
En nog steeds trouwens
A) maar hij staat jou wel beterquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef snijder het volgende:
[..]
a/ ik heet geen calimero.
b/ ik heb het topic ern vooral jouw reacties echt wel gelezen en kom tot de volgende conclusies:
1/ die "dude" reageerde wel degelijk OT, gezien hoe jij het topic startte en vervolgens, coute que coute, wil verdedigen door het over een andere boeg te gooien, nl. verkeersveiligheid.
2/ je begint op het eerste antwoord al gelijk te schelden
3/ leer Nederlands praten/schriven
4/ stop met dromen dat je "mooiere vrouwen" kunt krijgen
5/ zorg dat je asap van www.uglypeople.com gebanned wordt, dat is niet goed voor je ego
6/ stop AUB met het bekijken van fotoboeken van anderen, kijk eens om je heen.
7/ Ja, er zijn mensen die een mongoloïde broer/zus hebben, en wat is daar erg aan? Kijk eens om je heen.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Kunnen we nu weer even OT en geef jij nu eens duidelijk aan waarom je je ergert aan hand-in hand fietsende stelletjes? Graag zonder schelden en gewoon standhoudende argumenten geven.
Heee ik ben zaterdagavond al naar de pub geweest denk je dat het geld me op de rug groeit ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |