abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 22:46:16 #201
113843 PurpleProphet
Knows to much.
pi_28926046
quote:
Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef Choumacher het volgende:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.

Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.

Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.

Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........

WAAROM DOEN JULLIE DIT ???????????????????
Dat is zooo irritant, zo nemen ze alle plaats in op het fietspad..
Het liefste zou ik er zo tussendoor willen rijden..
I tried sniffing Coke once, but the ice cubes got stuck in my nose.
pi_28927182
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:04 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Maare ff offtopic: ben je zon hak-hak-in-mijn-trainingspak type soms?
niet echt...of eigenlijk: echt niet!
pi_28928231
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:46 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Wat nou dude, ik heb alles doorgelzen maar je hebt je mening over het onderwerpnog niet gegeven. Is het nou zo moeilijk? Ben je het er mee eens dat hand in hand fietsen uit veiligheidsoverweging veboden moet worden?

JA of NEE
on-topic: NEE

En verder doe je zelf totaal geen moeite om met voorbeelden o.i.d. te komen die jouw stelling dat het gevaarlijk zou zijn om hand in hand te fietsen, te onderbouwen.

Je bent eerder bezig om je op Fok! onsterfelijk belachelijk te maken door eerst te vragen of de users weer on-topic willen gaan posten om vervolgens zelf de eerste of tweede reactie daarna vrolijk off-topic al scheldend door te gaan.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:39:08 #204
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_28928281
Ben je soms jaloers omdat jij nog nooit een meisje hebt vastgehouden ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_28928544
ik bedacht me hè...als TS een stormloop topic wou, ...is hem dat wel aardig gelukt
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_28929134
btw..dit zegt een vriendin van me erover :p

"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"

duidelijk TS?
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_28930160
quote:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden. [knip niet gelezen tirade]
Ik reed een paar dagen geleden ook achter zo'n stelletje en vindt het eigenlijk wel lief.
Gewoon elkaar aan willen raken, ook onder het fietsen.
Buurman, ik hier?
pi_28930286
Weet je wat pas irritant is......

Van die middelbare school-chikies van een jaar of 14/15/16 die met z'n 3'en naast elkaar fietsen en
die elkaar allemaal een hand op de arm leggen...... daar erger ik me pas aan...

Maar een stel die verliefd zijn en hand vast houden...... das inderdaad eerder lief en ok dan irritant of gevaarlijk (wat ik sowieso al niet begrijp)
pi_28935685
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:

"kvind die gene die dat heeft geschreven.. 'n kneuss diie overal een probleem om maakt,, en zelfff niet weet wat het is om echt van iemand te houden en fijn bij iemand te voelen.. en tis een persoon diie geen knuffels kentt maar altijdd maar aan sex denkt"

duidelijk TS?
Intelligente vriendin heb je.
Als ik nog terugdenk aan m'n eerste verliefdheid.... man, van even handjes vasthouden kon ik al dagenlang gelukkig zijn. Mooie tijd was dat
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_28935752
Vraag me af wat TS doet als hij een keer een vriendin krijgt, en die vraagt wil je men hand vast houden..als ze aan het fietsen zijn...

en owee als ik em een keer betrap op het fietsen hand in hand
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:47:37 #211
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_28942090

"het is stiiiil aan de overkant"
"het is stiiiil aan de overkant"

☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:31:31 #212
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28950924
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

niet echt...of eigenlijk: echt niet!
Gefeliciteerd

Maar eh die vraag was ook niet aan jou gericht. Veel succes nog met je VMBO keukenhulp
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:42:52 #213
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28951248
Ik zie dat jullie weer jullie meningen hebben doorgegeven, waarvoor mijn oprechte dank. Ik heb een beetje het gevoel dat we toch een beetje, ik wil niet zeggen vrienden, maar toch wel goede kennissen zijn geworden. Dit topic heeft toch wel veel bij mensen losgemaakt merk ik, een voorbeeld is dat mensen dit topic aan bekenden laten lezen en hun mening laten geven. Hier ben ik blij om

Ik merk ook dat de vraag die jullie bezig houdt is of ik een vriendin heb. Dat is wel duidelijk gebleken. Nou ik zal jullie zeggen dat ik geen vaste relatie heb. Doorgaans duren mijn relaties niet langer dan mijn erectie. Dus kans om hand in hand te fietsen heb ik nog niet gehad. Ik zou dat ook niet doen omdat zoals jullie wel bekend zal zijn dat veiligheidserwijs niet verantwoord is. Misschien dat ik het priveterrein, waar geen overig verkeer is eens ga uitproberen wat de gevaren zijn zoals remweg, reactiesnelheid en acceleratievermogen.

Wat ik ook heb geleerd is dat bepaalde mensen toch wel de behoefte te hebben, al dan niet bewust, om anderen te beledigen. Hier is op zich niks mis mee zolang het maar verbaal blijft. Wellicht dat ik hier nog eens een speciaal forum over open, in Onzin uiteraard waar mensen elkaar uitgebreid kunnen beledigen.

Maar weer ontoppic jongens en meisjes. Ik merk dat veel mensen e niet veel problemen mee hebben maar ik daag ook mensen uit die nog niet hebben gereageerd om hun mening te geven zodat ik een wat meer gevarieerd panel kan analyseren.

DUS...... kom maar naar beneden en sla je slag.................

[ Bericht 6% gewijzigd door Choumacher op 19-07-2005 18:50:35 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:46:11 #214
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_28951344
Damn jij bent triest zeg....
Vertel jij dan es wat je hebt bereikt in je leven kleine lelijke schandknaap....
Beetje hier op Fok iedereen afzeiken terwijl je zelf niets berijkt hebt in je leven...
Waar komt toch al die frustratie vandaan pikkie???
Je opwinden over hand in hand fietsen... Iemand afzeiken omdat ie VMBO keukenhulp is??
So what! Vertel ons eerst es wat jij berijkt heb in je leventje, of durf je dat soms niet zonder te liegen.. In je profiel zeg je niet eens hoe oud je bent dus je bent gewoon een onzeker, liefdeloos mannetje wat gewoon een pak op zn broekkie moet krijgen van je Gristelijke vader omdat je zo laat nog achter de pc zit!
pi_28951611
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:31 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Maar eh die vraag was ook niet aan jou gericht. Veel succes nog met je VMBO keukenhulp
Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....
Je wilt een discussie maar vervolgens zeik je iedereen die het niet met je eens is af.

Chapeau
  dinsdag 19 juli 2005 @ 18:56:09 #216
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28951665
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Damn jij bent triest zeg....
Vertel jij dan es wat je hebt bereikt in je leven kleine lelijke schandknaap....
Beetje hier op Fok iedereen afzeiken terwijl je zelf niets berijkt hebt in je leven...
Waar komt toch al die frustratie vandaan pikkie???
Je opwinden over hand in hand fietsen... Iemand afzeiken omdat ie VMBO keukenhulp is??
So what! Vertel ons eerst es wat jij berijkt heb in je leventje, of durf je dat soms niet zonder te liegen.. In je profiel zeg je niet eens hoe oud je bent dus je bent gewoon een onzeker, liefdeloos mannetje wat gewoon een pak op zn broekkie moet krijgen van je Gristelijke vader omdat je zo laat nog achter de pc zit!
Wat ik heb bereikt is dat ik mijn lagere school heb afgemaakt en daar heb ik bij jou eerlijk gezegd mijn twijfels over, overigens niet beledigend bedoeld hoor. verder heb ik mijn zwemdiploma A gehaald (B was op een haar na ook mijn deel), strikdiploma gehaald en doe mee aan de Olympische spelen met het onderdeel 80 meter zaklopen en 30 meter figuurzagen.
Dus ik heb toch wel het nodige bereikt.

Maar vrind geef je opinie eens betreffende mijn topic

[ Bericht 0% gewijzigd door Choumacher op 19-07-2005 19:03:03 ]
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:02:01 #217
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28951872
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:54 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Jij weet een topic op niveau te houden zeg.....
Je wilt een discussie maar vervolgens zeik je iedereen die het niet met je eens is af.

Chapeau
Ja kom wel even eerlijk blijven. Ik stel een vraag aan iemand en en zij geeft een antwoord vanne nee ikke niet. Kom dan vraag je er toch om zeg eens eerlijk. Ik heb al herhaaldelijk mensen gevraagd om ontopic te blijven, lees alle reacties er nog maar op na. En ik wil dit hierbij nog een keer herhalen....

Mensen we zijn hier een serieus onderwerp aan het bespreken. Ik heb jullie al beloofd dat als jullie de behoefte hebben mij te willen beledigen, er een speciaal topic er voor te openen (ik zou onzin maar in de gaten houden ). Dus mensen voor de alzheimers onder jullie nog 1 keer de stelling:

hand in hand fietsen zou uit veiligheidsoverwegingen verboden moeten worden
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:31:05 #218
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28952910
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:59 schreef kebabkever het volgende:

duidelijk TS?
ff een gokje, jouw vriendin is blond, tussen de 14 en 16 jaar oud, doet VMBO en drinkt de hele dag door Breezers?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:40:35 #219
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_28953212
OOOhhjeeee ik heb 2 foutjes gemaakt! WOOHOO!!!! The chair the chair!!!

Eerlijk antwoorden op mn vragen kan je ook al niet dus je bent t ook allemaal niet waard...
Enne ik heb je al een paar posts terug antwoord gegeven op je trieste vraag
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:45:06 #220
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28953327
Haha, ik was t altijd met je eens, totdat ik mezelf er vorige week met me nieuwe vlam op betrapte

* Ah jezus, hoezo fietsen we hand in hand daar erger ik me zo aan als mensen dat doen.. *laat hand los*

........

*pakt hand weer vast*
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:47:46 #221
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28953389
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 18:42 schreef Choumacher het volgende:
Ik zie dat jullie weer jullie meningen hebben doorgegeven, waarvoor mijn oprechte dank. Ik heb een beetje het gevoel dat we toch een beetje, ik wil niet zeggen vrienden, maar toch wel goede kennissen zijn geworden. Dit topic heeft toch wel veel bij mensen losgemaakt merk ik, een voorbeeld is dat mensen dit topic aan bekenden laten lezen en hun mening laten geven. Hier ben ik blij om

Ik merk ook dat de vraag die jullie bezig houdt is of ik een vriendin heb. Dat is wel duidelijk gebleken. Nou ik zal jullie zeggen dat ik geen vaste relatie heb. Doorgaans duren mijn relaties niet langer dan mijn erectie. Dus kans om hand in hand te fietsen heb ik nog niet gehad. Ik zou dat ook niet doen omdat zoals jullie wel bekend zal zijn dat veiligheidserwijs niet verantwoord is. Misschien dat ik het priveterrein, waar geen overig verkeer is eens ga uitproberen wat de gevaren zijn zoals remweg, reactiesnelheid en acceleratievermogen.

Wat ik ook heb geleerd is dat bepaalde mensen toch wel de behoefte te hebben, al dan niet bewust, om anderen te beledigen. Hier is op zich niks mis mee zolang het maar verbaal blijft. Wellicht dat ik hier nog eens een speciaal forum over open, in Onzin uiteraard waar mensen elkaar uitgebreid kunnen beledigen.

Maar weer ontoppic jongens en meisjes. Ik merk dat veel mensen e niet veel problemen mee hebben maar ik daag ook mensen uit die nog niet hebben gereageerd om hun mening te geven zodat ik een wat meer gevarieerd panel kan analyseren.

DUS...... kom maar naar beneden en sla je slag.................
zon 30 seconden?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:55:55 #222
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28953611
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
OOOhhjeeee ik heb 2 foutjes gemaakt! WOOHOO!!!! The chair the chair!!!

Eerlijk antwoorden op mn vragen kan je ook al niet dus je bent t ook allemaal niet waard...
Enne ik heb je al een paar posts terug antwoord gegeven op je trieste vraag
Je hebt gelijk na wat research heb ik het gevonden. Nog bedankt voor je reactie en je mening staat genoteerd. En ook nog een gratis tip: het lijkt wel of je je ergens druk om maakt draai nog eens zon toeter, daar wordt je rustig van.

Enne ik heb eerlijk mijn strikdiploma gehaald
  dinsdag 19 juli 2005 @ 19:56:54 #223
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28953629
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:47 schreef Jajong het volgende:

[..]

zon 30 seconden?
Heee heb ik jou wel eens geneukt?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:01:28 #224
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28953803
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:56 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Heee heb ik jou wel eens geneukt?
Ik word niet geneukt, knul.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:05:37 #225
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28953945
Dat overdreven kleffe gedoe is gewoon irritant, vooral in de Trein ofzo of in wachtrijen van attractieparken.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:05:40 #226
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28953948
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:01 schreef Jajong het volgende:

[..]

Ik word niet geneukt, knul.
Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?
Oh ja je hebt het natuurlijk van je vriendin gehoord
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:09:14 #227
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28954052
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat overdreven kleffe gedoe is gewoon irritant, vooral in de Trein ofzo of in wachtrijen van attractieparken.
Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:09:30 #228
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28954057
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:05 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Oh je bent een dude, oh maar hoe weet je het dan van die 30 seconden?
Oh ja je hebt het natuurlijk van je vriendin gehoord
Haha, ad-rem hoor.

Ken je er nog meer zoals "Je moeder!" "Je kankervader!" "Op je oma's graf" en nog meer van dat soort gevleugelde uitspraken? Kan je je infantiliteit nog wat meer bewijzen
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:12:12 #229
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_28954151
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Oke je vindt het irritant, en zou je voorstander zijn van een wettelijk verbod op straffe van hoge boetes?
ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:17:10 #230
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28954335
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:12 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

ik vind wel dat zulke mensen uit de rij van de attractie moeten worden verwijderd als die toch al langer is dan 30 minuten.
Ja dat is weer een heel ander verhaal natuurlijk.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:19:26 #231
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28954434
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:09 schreef Jajong het volgende:

[..]

Haha, ad-rem hoor.

Ken je er nog meer zoals "Je moeder!" "Je kankervader!" "Op je oma's graf" en nog meer van dat soort gevleugelde uitspraken? Kan je je infantiliteit nog wat meer bewijzen
Ik zou inderdaad nog wat grappen over je vader kunnen maken, maar aangezien je toch niet weet wie hij is heeft dat niet zo veel zin.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:21:41 #232
37769 erodome
Zweefteef
pi_28954530
quote:
Van die stelletjes die zelfs op de fiets hand in hand rijden.

Oh wat eger ik me aan die losers. Waarom doen ze dit? Is het misschien de eerste keer dat ze een partner hebben en zo bang zijn dat ze de ander verliezen en dus maar altijd elkaars handje vasthouden. Of zijn ze zo blij dat ze een partner hebben en aan iedereen willen laten zien vanne...hee kijk eens wij hebben verkering ik kan het wel zie je wel.

Misschien hebben ze een evenwichtsstoornis en is het een medische noodzaak om hand in hand te fietsen. In dit geval wil ik wel mijn welgemeense excuses aanbieden. Want verkeersveiligheid is een groot goed, zelfs groter dan mijn geestelijke gesteldheid.

Dus mensen, en vooral degenen die zich aangesproken voelen door mijn stukje........

Ohhhhhhhh snert

Ik ben zo'n klef miepje, als ik de kans krijg hang ik heerlijk aan mijn husbie, loop/fiets/doe graag hand in hand, hang gewoon graag aan hem, friemel dolgraag aan hem, vind het gewoon heerlijk hem aan te raken, dicht bij hem te zijn...

In het begin dacht iedereen, dat gaat nog wel ovre, maar na 13 jaar is het nog niet over, ik plak nogsteeds erg graag

Maar waarom, omdat er niemand ter wereld is die zo lekker aanvoelt als dat hij aanvoelt, dat moet gewoon aangeraakt worden, love is in the air!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:30:33 #233
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28954854
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Ohhhhhhhh snert

Ik ben zo'n klef miepje, als ik de kans krijg hang ik heerlijk aan mijn husbie, loop/fiets/doe graag hand in hand, hang gewoon graag aan hem, friemel dolgraag aan hem, vind het gewoon heerlijk hem aan te raken, dicht bij hem te zijn...

In het begin dacht iedereen, dat gaat nog wel ovre, maar na 13 jaar is het nog niet over, ik plak nogsteeds erg graag

Maar waarom, omdat er niemand ter wereld is die zo lekker aanvoelt als dat hij aanvoelt, dat moet gewoon aangeraakt worden, love is in the air!!!!!!
Zolang je het niet op de fiets doet vind ik het best. Enne ik wens je uiteraard nog vele jaren toe met je man/vriend.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:31:06 #234
37769 erodome
Zweefteef
pi_28954875
Ik fiets niet zo vaak samen met mijn man, dus dat scheelt weer
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 23:15:39 #235
54787 nweenink
Er is altijd wat te vieren!
pi_28960710
quote:
Op zondag 17 juli 2005 23:41 schreef Wojworshebn het volgende:
[..]
Echte mannen zoals Jos Brink he?
Nee, Frank Masmeijer, Henny Huisvrouw en Kwalbert Verlinde...
  woensdag 20 juli 2005 @ 01:59:50 #236
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_28964686
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.
pi_28966929
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Die moet je gewoon in elkaar slaan. Dan is het zeker niet zinloos geweest voordat er weer stille tochten worden gehouden.
pi_28982759
Ik vind de TS een kneus
  woensdag 20 juli 2005 @ 19:13:05 #239
109780 magicalnight
Still The Same
pi_28984208
Kusjes geven al fietsend is leuker
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:13:55 #240
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28986061
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 01:59 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dit geeft een interessante wending aan mijn topic, want het element geweld was nog niet eerder genoemd. Ik zou ook willen weten van de mensen of zij geweld een passend middel vinden om mensen die hand in hand fietsen uit elkaar te halen.

Of misschien kunnen we dit verder trekken of mensen het zowieso ethisch verantwoord vinden om geweld te gebruiken als men het niet met je eens is. Dit omdat je vaak ziet dat bij die eurotops die anti-globalisten toch niet zachtaardig te werk gaan, om het als een understatement uit te drukken.

Dus mensen kom er gezellig bij en geef je mening.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:15:19 #241
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28986108
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 18:21 schreef dingenenzo het volgende:
Ik vind de TS een kneus
Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:28:00 #242
38433 snijder
snijderdotcom
pi_28986507
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Dat vond jou moeder van jou ook maar omdat ze voor chemisch afval moest bijbetalen heeft ze je maar toch gehouden. Nog veel plezier op de sociale werkplaats.
Mag ik even uzelf quoten:

Mensen mensen ff ontopic weer

Blijf dan zelf ook OT ipv mensen maar uit te schelden omdat je geen argumenten meer weet en je niet eens meer weet waarover het topic gaat. Je bent aan het verzanden, knul.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  woensdag 20 juli 2005 @ 20:31:25 #243
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28986605
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:28 schreef snijder het volgende:

[..]

Mag ik even uzelf quoten:

Mensen mensen ff ontopic weer

Blijf dan zelf ook OT ipv mensen maar uit te schelden omdat je geen argumenten meer weet en je niet eens meer weet waarover het topic gaat. Je bent aan het verzanden, knul.
Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:11:01 #244
38433 snijder
snijderdotcom
pi_28987858
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:31 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Hee calimero als je alles leest zou je zien dat dit een reactie van mij is op een totaal nutteloze en offtopic-reactie van desbetreffende dude was. Ik wil dat iedereen ontopic blijft daar blijf ik bij en en ik probeer oftopic-posters te weren door ze de waarheid te vertellen.
a/ ik heet geen calimero.
b/ ik heb het topic ern vooral jouw reacties echt wel gelezen en kom tot de volgende conclusies:

1/ die "dude" reageerde wel degelijk OT, gezien hoe jij het topic startte en vervolgens, coute que coute, wil verdedigen door het over een andere boeg te gooien, nl. verkeersveiligheid.
2/ je begint op het eerste antwoord al gelijk te schelden
3/ leer Nederlands praten/schriven
4/ stop met dromen dat je "mooiere vrouwen" kunt krijgen
5/ zorg dat je asap van www.uglypeople.com gebanned wordt, dat is niet goed voor je ego
6/ stop AUB met het bekijken van fotoboeken van anderen, kijk eens om je heen.
7/ Ja, er zijn mensen die een mongoloïde broer/zus hebben, en wat is daar erg aan? Kijk eens om je heen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kunnen we nu weer even OT en geef jij nu eens duidelijk aan waarom je je ergert aan hand-in hand fietsende stelletjes? Graag zonder schelden en gewoon standhoudende argumenten geven.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_28987969
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Choumacher het volgende:

[..]

Om deze reacties vond ik je een kneus

En nog steeds trouwens
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:26:34 #246
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28988391
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:14 schreef dingenenzo het volgende:

[..]

Om deze reacties vond ik je een kneus

En nog steeds trouwens
Oke ja ik begraip. Sorry maare die reactie volgde op een reactie van jou. Dus op jou niveau uitgelegd: Jij plaatste eerst de opmerking dat je mij een kneus vond en daarna plaatste ik mijn reactie dat jij chemisch afval bent enzo. Dus kun jij met terugwerkende kracht in de toekomst kijken ofzo
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:31:02 #247
118212 r4uz
Die 4 moet een a voorstellen.
pi_28988553
kun je niet gewoon even optyfen naar PUB?
http://www.xs4all.nl/~burter/ <-- mijn liedjes.
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:35:30 #248
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28988745
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef snijder het volgende:

[..]

a/ ik heet geen calimero.
b/ ik heb het topic ern vooral jouw reacties echt wel gelezen en kom tot de volgende conclusies:

1/ die "dude" reageerde wel degelijk OT, gezien hoe jij het topic startte en vervolgens, coute que coute, wil verdedigen door het over een andere boeg te gooien, nl. verkeersveiligheid.
2/ je begint op het eerste antwoord al gelijk te schelden
3/ leer Nederlands praten/schriven
4/ stop met dromen dat je "mooiere vrouwen" kunt krijgen
5/ zorg dat je asap van www.uglypeople.com gebanned wordt, dat is niet goed voor je ego
6/ stop AUB met het bekijken van fotoboeken van anderen, kijk eens om je heen.
7/ Ja, er zijn mensen die een mongoloïde broer/zus hebben, en wat is daar erg aan? Kijk eens om je heen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kunnen we nu weer even OT en geef jij nu eens duidelijk aan waarom je je ergert aan hand-in hand fietsende stelletjes? Graag zonder schelden en gewoon standhoudende argumenten geven.
A) maar hij staat jou wel beter
B) blijkbaar toch niet want:

1 als je een opmerking als "Ik vind TS een kneus" OTvindt dan ......tja vul zelf maar in
2) tja wie domme vragen stelt.....
3) Ik bezig zijn met integreer voor inboergering
4 als jij stopt met dromen dat je puisten ooit weggaan
5 hee en een goedbetaalde baan opzeggen?
6 hee ik kan er niks aan doen is een tic van me *om heen kijkt*
7 niks *om heen kijkt*

Wat was eigenlijk het doel van dat om me heen kijken?

Wat betreft het OT blijven ben ik het helemaal met je eens. Heb jij je mening al gegeven?
  woensdag 20 juli 2005 @ 21:36:29 #249
114800 Choumacher
I'm Ugly therfore I am
pi_28988793
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 21:31 schreef r4uz het volgende:
kun je niet gewoon even optyfen naar PUB?
Heee ik ben zaterdagavond al naar de pub geweest denk je dat het geld me op de rug groeit ofzo?
pi_28988822
he kerel tip, ga eens naar de dokter als jij je overal zo druk om maakt heb je zeker een veels te hoge bloeddruk dus meer kans op hart en vatziekten en je moet ook oppassen dat je niet overspannen raakt en dan heb je maar kans om depressief te raken en dan maak je weer kans om zelf moord te plegen, nou ja voor ons wel gunstig zijn wij weer een kutuser kwijt voor jouw is het wat minder.

nou ja zoek het zelf maar uit ik ga weer verder fietsen met me gf hand in hand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')