Ja ik denk inderdaad dat hand in hand fietsen gevaarlijkeris dan bellen op de fiets. En wat betreft met zn 2en op de fiets...daar is de bagagedrager toch voor?quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef GekkeMat het volgende:
ja 2 verliefde mensen die handjes vasthouden zijn vast gevaarlijker als bellende breezah sletjes ... en vriendinnen die met zijn 2en op de fiets zitten .. uhu ..
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkelt aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
Oke dus iedereen met schaamhaar fietst hand in hand. Okequote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkelt aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:30 schreef Terrorwally het volgende:
waarom doen we dit:
we hebben ons ontwikkeld aan de hand van hormonen en we hebben al schaamhaar. Op een dag mag jij dat ook meemaken.
wie zegt dat het bij hem ook ergens anders zit dan???quote:Op maandag 18 juli 2005 12:39 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Oke dus iedereen met schaamhaar fietst hand in hand. Oke![]()
Enne ik dacht altijd dat schaamhaar alleen maar van onder groeide dus dan is er bij jou toch iets fout gegaan mbt je hormonen. Gebruikte je moeder miscchien rusische anticonceptie?
dat zei ik. Als je goed kijkt staat er bovenaan de tekst een naam. En de naam correspondeert met degene die het stuk heeft geschrevenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:42 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
wie zegt dat het bij hem ook ergens anders zit dan???
Inderdaad dat mensen gaan beseffen dat het, buiten het feit dat het geen gezicht is, niet bevordelijk is voor de verkeersveiligheid en er dus mee stoppen.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:03 schreef Rekkie het volgende:
Wat verwacht je nu van FOK! eigenlijk, dat je hier een topic over opent?
Dat fokkers het niet meer doen? Dat ze elk stelletje uit elkaar gaan halen voor jou?
Vertel, vertel, vertehellllll
Verkeersveiligheid oke....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:11 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Inderdaad dat mensen gaan beseffen dat het, buiten het feit dat het geen gezicht is, niet bevordelijk is voor de verkeersveiligheid en er dus mee stoppen.
Nee dat heeft niemand geschreven maar ik heb wel zijn fotoboek gezienquote:Op maandag 18 juli 2005 12:57 schreef snowqueen911 het volgende:
onjuist, jij zei niet dat het zo was, maar jij zei.....
Enne ik dacht altijd dat schaamhaar alleen maar van onder groeide dus dan is er bij jou toch iets fout gegaan mbt je hormonen. Gebruikte je moeder miscchien rusische anticonceptie?
......dat je het tegendeel DACHT!
maar waar is dat dan een reactie op? Ik heb niemand zien schrijven dat TerrorWally schaamhaar op zijn neus heeft ofzo
Grappig hoe hij wanhopig probeert nog iets van dit debiele topic te maken. TS is trouwens ook hondslelijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:42 schreef MajesticZ het volgende:
mja... Naar mijn mening is hier maar 1 loser ---> TS
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAa aaaaaa hwooeehoehoehoee hi hiahaihahahhoahehoehoe !!!!!!!!quote:Op zondag 17 juli 2005 20:51 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou supersukkel ik kan mooiere vrouwen krijgen dan jij over kunt dromen. Maar dat wilniet zeggen dat je meteen elk moment aan iedereen moet laten zien vanne kijk eens ik heb ook een vriend/in.
Dat maakt niet uit want het gaat tenslotte om het innerlijk. Maar volgens mij ben jij ook niet zo knap want volgens mij ben jij die dude die met carnaval geen masker opzet maar alleen 2 elastieken om zn oren doetquote:Op maandag 18 juli 2005 13:44 schreef Laton het volgende:
[..]
Grappig hoe hij wanhopig probeert nog iets van dit debiele topic te maken. TS is trouwens ook hondslelijk.![]()
Als je het echt zo serieus had bedoeld, zoals je nu probeert doen voorkomen, had je dit topic wel geopend in PTA.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef Choumacher het volgende:
Mensen mensen ff ontopic weer ik weet dat jullie zitten te trappelen om mij te beledigen maar er staat iest veel groters op het spel. Het valt mij echt op dat er nog maar weinig mensen hebben gereageerd op het feit dat hand in hand fietsen gevaar oplevert voor de verkeersveiligheid.
Komop blijf ontopic we kunnen er nog iets van maken
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:54 schreef MajesticZ het volgende:
Opsteker voor lelijkerds................ Ik denk dat TS een probleem heeft met z'n eigen uiterlijk, uitgaande van zijn eerste topic.
Whahahaquote:Op maandag 18 juli 2005 13:48 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want het gaat tenslotte om het innerlijk. Maar volgens mij ben jij ook niet zo knap want volgens mij ben jij die dude die met carnaval geen masker opzet maar alleen 2 elastieken om zn oren doet![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 14:04 schreef Laton het volgende:
[..]
WhahahaBen jij zo;n kansloze dwaas die daar in gelooft? Het gaat tenslotte om innerlijk met een mooi uiterlijk..
Het maakt dus wel uit. Jij bent lelijk en dat zal je de rest van je leven blijven. En voor jou en vooral de mensen die dagelijks met je om gaan..als ze er zijn...is het elke dag carnaval!![]()
Inderdaad geef mij gratis kleding.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee mensen geef deze jongen eens een jasje
Ik ben blij te zien dat je zelf alle moeite doet om dit topic nog enigzins serieus te houden, zoals je graag wilde....quote:Op maandag 18 juli 2005 14:08 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hee mensen geef deze jongen eens een jasje
Hoeft niet hoor Wally. Ik heb niet zo de behoeft met een dude hand in hand te lopen/fietsen, in jouw vriendenkring(spier) is er vast wel iemand die het wil doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:17 schreef Terrorwally het volgende:
ik woon in almere, je mag mijn handje wel is vasthouden hoor als je het mist
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Als je het echt zo serieus had bedoeld, zoals je nu probeert doen voorkomen, had je dit topic wel geopend in PTA.
Hee dude wat maakt het nou uit waar ik het post. Er was haast geboden want dit leidt tot zeer onveilige verkeerssituaties. Dus zeik niet over waar ik het heb gepost maar geef liever je mening.quote:
Omdat je daar meer kans maakt op serieuse reacties.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:18 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee dude wat maakt het nou uit waar ik het post. Er was haast geboden want dit leidt tot zeer onveilige verkeerssituaties. Dus zeik niet over waar ik het heb gepost maar geef liever je mening.
Als je me wilt helpen moet je je meing geven over het feit of je her mee eens bent dat, uit verkeersveiligheidsoverwegingen, hand in hand fietsen wordt verboden.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Omdat je daar meer kans maakt op serieuse reacties.
Maar ik probeer alleen te helpen hoor, als dat niet op prijs wordt gesteld moet je het ff zeggen
Alweer....... lees eerst je eigen topic dan maar eens goed doorquote:Op maandag 18 juli 2005 19:28 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Als je me wilt helpen moet je je meing geven over het feit of je her mee eens bent dat, uit verkeersveiligheidsoverwegingen, hand in hand fietsen wordt verboden.
Wat nou dude, ik heb alles doorgelzen maar je hebt je mening over het onderwerpnog niet gegeven. Is het nou zo moeilijk? Ben je het er mee eens dat hand in hand fietsen uit veiligheidsoverweging veboden moet worden?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Alweer....... lees eerst je eigen topic dan maar eens goed door
er onstaan steeds meer topics van deze soort hier hequote:Op maandag 18 juli 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
beetje jammer he.
hij opent een topic, hoopt op medestanders, maar dat blijkt heel anders te lopen.
in plaats van het maar te laten zitten of wat mee te lullen gaat hij overal tegenin
met als resultaat dat hij supervervelend overkomt.
![]()
Zolang je niet met de hond op je fiets stapt mag je met met je hond lopen. Ik lees alleen maar vanne oh die mensen zijn zo verliefd oooohhhquote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef chelle-piep het volgende:
pfffffffffffffffffffff...
beetje een pronleem maken over 2 verliefde mensen...mag ik dan nog wel met mijn hond lopen?ik hou zijn riem vast dus dan houd ik hem vast...
laat het me even weten...
(sarcastisch bedoelt):N
Kerel..geef het op. Je hebt verloren...je OP werd niet onderschreven..en nu kom je met een mislukte rebound over een of ander bullshit verhaaltje ivm veiligheid. En het ergste is..geen van je zielige pogingen de draad weer naar je hand te zetten werkt....noch helpt het je aantrekkelijker te worden..lelijke hond.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Zolang je niet met de hond op je fiets stapt mag je met met je hond lopen. Ik lees alleen maar vanne oh die mensen zijn zo verliefd oooohhh
MAAR INTERESSEERT HET JULLIE DAN NIET DAT DAT GEVAARLIJKE SITUATIES OP KAN LEVEREN. ZIJN ZE ZO VERSLAAFD AAN ELKAAR DAT ZE DIE 10 MINUTEN OP DE FIETS NIET VAN ELKAAR AF KUNNEN BLIJVEN ???
Nee dude ik geef het niet op. Er staan mensenlevens op het spel dat motiveert mij door te gaan. En je komt aan met lelijke hond ha ha ha maakt niet uit.Ik gun het je om, ook al is het via internet, ook eens de rol van pester te spelen ipv gepest te worden. Geniet er van zou ik zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:20 schreef Laton het volgende:
[..]
Kerel..geef het op. Je hebt verloren...je OP werd niet onderschreven..en nu kom je met een mislukte rebound over een of ander bullshit verhaaltje ivm veiligheid. En het ergste is..geen van je zielige pogingen de draad weer naar je hand te zetten werkt....noch helpt het je aantrekkelijker te worden..lelijke hond.![]()
hij komt nogal gefrustreerd overquote:Op maandag 18 juli 2005 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom een persoon meteen een kansloze puberale loser zonder vriendin zou zijn, wanneer hij het er stom uit vindt zien dat 2 mensen hand in hand fietsen
En wannabe amerikaanse wigger, hou eens op met je "dude".... ik ben je dude niet.....quote:Op maandag 18 juli 2005 20:53 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nee dude ik geef het niet op. Er staan mensenlevens op het spel dat motiveert mij door te gaan. En je komt aan met lelijke hond ha ha ha maakt niet uit.Ik gun het je om, ook al is het via internet, ook eens de rol van pester te spelen ipv gepest te worden. Geniet er van zou ik zeggen.
Proost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |