als je alles zou lezen, zou je gezien hebben dat ik al heb gereageerd op je reactie op mijn reactie (eentje boven deze van jou...)quote:
Oh. Nou, toch is het zo.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef Choumacher het volgende:
Je maakt me niet wijs dat andere mensen nog nooit tegen jou hebben gezegd dat je op Corky lijkt.
Wat ben jij grappig zeg, ik hoop dat je binnenkort het ziekenhuis in geslagen word door een paar mokkels met "losse handjes".quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Nou ik heb je fotoboek gezien en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij wel iets weg hebt van Corky, je weet wel dat mongooltje uit "Life goes on". Je maakt me niet wijs dat andere mensen nog nooit tegen jou hebben gezegd dat je op Corky lijkt.
Deze uitvoering???quote:Op maandag 18 juli 2005 02:11 schreef Imperium het volgende:
ik ga om met een vrouwlijke robot.
Ik ben blij dat je het toegeeft. Wel interessant zon robot. Misschien moet je maar eens posten in Gadgets. Enne je hoeft je nergens voor te schamen hoor alleen je moet wel tijdig de olie verversen.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:11 schreef Imperium het volgende:
Ik geen vriendin? nee vast.. ik ga om met een vrouwlijke robot.
domme teringkneus
En nou antwoord op mijn vraag...moet jij niet ergens een Wall of death gaan uitvoeren?quote:Op maandag 18 juli 2005 02:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
als je alles zou lezen, zou je gezien hebben dat ik al heb gereageerd op je reactie op mijn reactie (eentje boven deze van jou...)
Nerd...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:17 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Nerd...
Je moeder wilde weer niet hand in hand rijden ? Dus kom je hier maar huilen omdat andere mensen een echte vriendin kunnen krijgen en niet een playboyplaatje ?
Heeft iemand jou trouwens al verteld dat jij op Corky lijkt?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:33 schreef Viperdesign het volgende:
Hij heeft waarschijnlijk weinig mensen in zijn leven die om hem geven. Zowel nu als in het verleden. Zijn post druipt namelijk van de jaloezie.
Of het is gewoon provocerend bedoeld, maar dat moet ook ergens zijn grondslag kennen..
Als je die hand dan ff uit je broek haalde ( of voor mijn part uit je moeder ) dan zou je zien dat mijn Site al een tijd niet geupdate is en ik een leuk vriendinnetje heb ..quote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Relationship: Nope Free as a Bird :-)
Jij bent een echte professional zie ik. Free as a birdJe bedoelt zeker Lonely as a eagle
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef addie84 het volgende:
Ik fiets ook bijna altijd hand in hand met mijn vriendin.. al twee jaar lang
Waarom? Omdat het gezellig is.. Zul je ooit nog wel eens begrijpen als jij ook een leuke vriendin krijgt
Checkt fotoboek......quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef addie84 het volgende:
Ik fiets ook bijna altijd hand in hand met mijn vriendin.. al twee jaar lang
Waarom? Omdat het gezellig is.. Zul je ooit nog wel eens begrijpen als jij ook een leuke vriendin krijgt
gelukkig is niet iedereen zo oppervlakkig als jijquote:Op maandag 18 juli 2005 10:39 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Checkt fotoboek......
![]()
![]()
![]()
hee sinds wanneer is de orthodontist uit het ziekenfonds![]()
Enne how's life in Urk![]()
Tuurlijk jongen is goed. Je moet haar wel op zn tijd laten leeglopen anders loop je het risico dat ze gaat lekken.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:38 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Als je die hand dan ff uit je broek haalde ( of voor mijn part uit je moeder ) dan zou je zien dat mijn Site al een tijd niet geupdate is en ik een leuk vriendinnetje heb ..
Maar toch goed geprobeerd hoor kerel![]()
Ja, jij. Gisteren. Point being?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef Choumacher het volgende:
Heeft iemand jou trouwens al verteld dat jij op Corky lijkt?
Naa meestal zuigt ze zelf de lucht uit mijn ventieltje .. Beetje jammer overigens dat jij dit vast nog niet kentquote:Op maandag 18 juli 2005 10:41 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen is goed. Je moet haar wel op zn tijd laten leeglopen anders loop je het risico dat ze gaat lekken.
Wat bedoel ik serieus? Dat de orthodontist uit het ziekenfonds is of dat je uit Urk komt?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:42 schreef addie84 het volgende:
is het nou puur de bedoeling om te provoceren of meen je het serieus?
het tweede kan haast niet, dan zou je wel heel apatisch zijn..
www.uglypeople.comquote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef GekkeMat het volgende:
Ik vind je overigens wel schattig .. je hebt commentaar op iedereen zijn foto's ed maar zelf durf je niks te posten omdat je bang bent dat iemand je 12jarige hoofd herkent..
Welke ik gisteren al had gelezen. Dus het nut van je vraag was?quote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef Choumacher het volgende:
Niks, je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor. Het is puur een constatering.
nee dank je dan kom ik zeker bij jou in de klasquote:Op maandag 18 juli 2005 10:51 schreef addie84 het volgende:
Lezen is moeilijk voor je he? Geeft niet hoor.. had je eigenlijk in groep 3/4 al moeten leren, maar voor trage leerlingen hebben ze op het VMBO ook nog wel extra lessen hoor
de moeder/vader van Choumacher!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:00 schreef Choumacher het volgende:
ff een raadseltje tussendoor: URK URK URK shoarma haal je bij de .........
Gewoon geen nut. Niet alles hoeft nut te hebben, anders was jij nooit geboren.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:58 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Welke ik gisteren al had gelezen. Dus het nut van je vraag was?
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:58 schreef Choumacher het volgende:
[..]
nee dank je dan kom ik zeker bij jou in de klas
Dat komt omdat jij op het VMBO zitquote:
Wat doe jij hier dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Maare dit toppic is eigenlijk niet bedoelt voor mensen met inteelt-geschiedenis.
ze zijn een gevaar voor het overige verkeer.quote:Op zondag 17 juli 2005 20:46 schreef echt het volgende:
waar maak je je druk om kutkneus
Wat een onzin theorie. Dus wanneer iemand het een stom gezicht vindt dat 2 homo's op straat lopen te zoenen, is deze persoon meteen jaloers op zequote:Op maandag 18 juli 2005 02:08 schreef PeterPaal het volgende:
De TS is een gore smerige hufter, die jaloers is op mensen die wel een sneetje hebben om hun ding-dong in te stoppen!
Is dit niet zo met alle topics in KB?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:16 schreef hoM3r het volgende:
Door dit topic te openen geef je niet alleen aan dat je je daaraan ergert, maar bovenal dat jij niét zo bent
Kun je mij quoten waar ik dat heb geroepen? Voor het geroep van ik heb een vriendin moet je toch echt bij de anderen zijnquote:Maar inderdaad, je hebt gelijk, op internet heel hard roepen dat je een vriendin hebt is natuurlijk een stuk minder triest dan hand in hand fietsen.![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 11:06 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij op het VMBO zit
Maare dit toppic is eigenlijk niet bedoelt voor mensen met inteelt-geschiedenis.
Ik wil alleen de mening weten van mensen wiens zus niet tegerlijkertijd ook zijn moeder is dus.....
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het levenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef Choumacher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Relationship: Nope Free as a Bird :-)
Jij bent een echte professional zie ik. Free as a birdJe bedoelt zeker Lonely as a eagle
Kerel .. U just made my day ..quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het leven![]()
de eerste 2 jaar zwerven ze er wat op los (pubertijd), en al snel vinden ze een partner.
klikkerdeklik
als je moeite hebt met engels, moet je het even zeggen er zijn vast wel fokkertjes die het even voor je willen vertalen.
Hij vindt het zeker leuk dat je naast werken op je werk ook aan het Fok!ken bent?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:54 schreef GekkeMat het volgende:
[..]
Kerel .. U just made my day ..
Mijn baas stond te kijken waarom ik zo lachte hahaha
Daar hebben we onze boswachter. Tip: vanavond op NCG documentaire over de zwart-wit-gestreepte bosuil.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
hehehe, Eagles zijn hele trouwen vogels in zitten in tegenstelling tot jou nooit om een parnter verlegen, sterker nog een eenzame eagle bestaat niet, ze hebben namelijk een partner voor het leven![]()
de eerste 2 jaar zwerven ze er wat op los (pubertijd), en al snel vinden ze een partner.
klikkerdeklik
als je moeite hebt met engels, moet je het even zeggen er zijn vast wel fokkertjes die het even voor je willen vertalen.
niet waarquote:Op maandag 18 juli 2005 12:04 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Daar hebben we onze boswachter. Tip: vanavond op NCG documentaire over de zwart-wit-gestreepte bosuil.
No further questionsquote:Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet waar![]()
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=Titel+of+trefwoord&station=18&genre=&dagdeel=0.4
en het is trouwens gewoon de gestreepte bosuil, de zwart wit gestreepte bosuil bestaat niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |