Nee. Ten eerste lieg je, en bovendien ben je nog lelijker hierdoor geworden..je bewijst een leugenachtige persoonlijkheid te hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:07 schreef Choumacher het volgende:
Bedankt voor al jullie reacties.
Ik wil toch nog even terugkomen op het veiligheidsaspect. Toevallig ben ik vandaag getuige geweest van een gruwelijk ongeluk. Een stelletje dat hand in hand fietste moest plotseling remmen. Ze knepen allebei in hun handrem. Pech voor hen knepen ze allebei in hun voorrem, die te goed was afgesteld. Hierdoor gingen ze over de kop en kwamen onder een auto.
Ik wil jullie hierbij toch waarschuwen. Heeft dit voorval jullie mening veranderd?
Hoe durf jij dit soort ongelukken te verzinnen om te proberen je lelijke huid te redden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:00 schreef Choumacher het volgende:
Wat nou ik lieg. Ga jij dan maar eens in het Academisch ziekenhuis kijken. Ik kan het weten want ik heb eerste hulp toegepast. Hoe durf je het leed van die mensen te ontkennen.
En wat betreft mijn lelijkheid, ik ben niet echt lelijk hoor ik doe een imitatie van jou. En jij bent pas lelijk, zelfs na zon ernstig ongeluk de ernst niet inzien van de risicos van hand in hand fietsen
Ja ik het een nieuwe avatar.quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:23 schreef Choumacher het volgende:
Zoals ik al zei ga maar in het Academisch ziekenhuis kijken als je het niet geloofd. Ze zijn te herkennen aan die remsporen op hun lichaam.
Hee Rekkie heb je een nieuwe aviatar (ofzoiets ik bedoel dat plaatje).
Gijsje, inderdaad jammer dat je niet ziet dat het een serieuse vraag is.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:34 schreef Gijsje het volgende:
Whehe dank u KreKkeR, enne Rekkie jammer joh....
Scherp Rekkie.....heel goed opgelet!quote:Dat kan dus niet wat jij zegt.
Als ze hand in hand fietsen kunnen ze niet allebei de voorrem in knijpen. Dan had sowieso 1 de achterrem in geknepen
Wat dit betreft heb je gelijk. Ik heb dan ook te snel conclusies getrokken. Na het inwinnen van de nodige informatie heb ik het volgende ontdekt:quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja ik het een nieuwe avatar.
Maar om ff op je verzonnen ongeluk terug te komen.
Dat kan dus niet wat jij zegt.
Als ze hand in hand fietsen kunnen ze niet allebei de voorrem in knijpen. Dan had sowieso 1 de achterrem in geknepen.
Het wordt inderdaad met de minuut ongeloofwaardiger.....quote:Op vrijdag 22 juli 2005 06:30 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Wat dit betreft heb je gelijk. Ik heb dan ook te snel conclusies getrokken. Na het inwinnen van de nodige informatie heb ik het volgende ontdekt:
Het is idd zo dat de vrouw in kwestie in de voorrem kneep en de man in de achterrem. Echter wat was nou het geval. De vrouw was van dermate grote omvang (lees dik) dat zij met haar gewicht de man mee nam met haar salto. Het was zeg maar synchroon schoonspringen maar dan op de fiets. Dus nog een extra dimensie in mijn topic:
Hand in hand fietsen met een dikke is extra gevaarlijk.
Geef je mening !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hee Rekkie zijn dit je 5 broertjes die wachten op straf van pappa omdat ze uit de suikerpot hebben gesnoept?quote:
Het blijft moeilijk om ontopic te blijven schijnbaar.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:57 schreef Choumacher het volgende:
[..]
Hee Rekkie zijn dit je 5 broertjes die wachten op straf van pappa omdat ze uit de suikerpot hebben gesnoept?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |