Dat is belangrijk om je toner 'in shape' te houden....quote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef popolon het volgende:
[afbeelding] Elk topic op fok print ik. [afbeelding]
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:11 schreef XL het volgende:
[..]
Dat is belangrijk om je toner 'in shape' te houden....
Ik was er een tijdje mee gestopt en direct mijn printer hopeloos uit vorm.
Doe jij vanaf het begin, dan begin ik aan het einde....quote:Op zondag 17 juli 2005 18:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Ik denk dat ik het hele internet maar eens ga uitprinten, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn met je toner.
[afbeelding]
Constructieve bijdrage!quote:
streep dat doe maar door ja.quote:
*wachtquote:
niet mij aankijken.quote:
ben je zo lelijk?quote:
ik kan niet tegen staren.quote:
moet jij zeggenquote:Op zondag 17 juli 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
*checkt fotoboek van Mitt......
......nee k kijk niet meer
en daar sta ik nog goed opquote:
Ja die foto van miet is niet echtquote:
ligt eraan in welke staat het kwik verkeerdquote:
Oh dat wist ik niet, was nooit zo'n held in biologie.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ligt eraan in welke staat het kwik verkeerd
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:11 schreef popolon het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, was nooit zo'n held in biologie.
Ik heb 't niet kunnen zien, kop in de plee, paar keer goed doortrekken en weg was het.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb 't niet kunnen zien, kop in de plee, paar keer goed doortrekken en weg was het.
Hoorde wel iets van *KLONK*
Maar ben jij dat op die foto? Ik vind 'm wel lache.
Tja, zo is mitquote:Op maandag 18 juli 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ben ik ja, een foto van een ander in je fotoboek zetten vind ook zo iets stoms
dan kijk ik hem al helemaal nooit meer aanquote:
Dat ben ik echt wel, in een goede bui.quote:
ja dat lijkt me idd de Lowlands chaosquote:Op maandag 18 juli 2005 00:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat ben ik echt wel, in een goede bui.
De rest van de foto's is ook echt dacht ik.
Dat laat je toch ook door je vriendin doen, zij gebruikt 'm immers later ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:43 schreef zjroentje het volgende:
Mên, ik heb de knoop weer af. Een keuken plaatsen is echt een kutwerk.
Die gaat boven dan wat deurstijlen verven.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat laat je toch ook door je vriendin doen, zij gebruikt 'm immers later ook.
Maar hij hangt nu wel goed.quote:
ik kijk wel ff terug naar jouquote:Op maandag 18 juli 2005 10:36 schreef pfaf het volgende:
Godver, nu heb ik al jullie fotoboeken bekeken.
vertaal je fok nu ook voor je omgeving daar?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
Momentje, weer even wat bewijs uitdraaien.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
Momentje, weer even wat bewijs uitdraaien.
[afbeelding]
quote:
nog geen.quote:
daar zit ook geen kwik in, dat zou dus ook niet leuk zijnquote:
Lijkt me beter van niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertaal je fok nu ook voor je omgeving daar?
idd misschien kunnen wij vast een wensenlijstje maken wat we allemaal in dat huis willen voor als we langskomen, dan kun je daarmee rekening houden als je wat gaat kopenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef mitt het volgende:
Lijkt me ook wel zo handig voor als wij langskomen.
binnenkort mijn verlanglijstjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:17 schreef popolon het volgende:
Bifi worsten,
Ga je gang rubbert, ik print niet voor niks deze topics uit.
Ik verwacht nog wel iemandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:!
De nieuwe topic-titel-style werpt al wel z'n vruchten af, maarliefst 6 verschillende users posten er nu al, terwijl dit het vorige topic maar 8 waren.![]()
die komt hier niet.quote:
Misschien SC in de titel vervangen door FC ?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:19 schreef popolon het volgende:
mogge.
Rubber, laten dat nou ook net mijn wensen zijn voor over een jaartje of twee, alleen die krokodillen zal wat lastig worden maar we gaan er mee aan de slag.
In de VS rijden ze toch niet.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:23 schreef popolon het volgende:
Alweer Nederlanders?
Als ze allemaal zo irritant zijn als Aalbers dan, dan ......
quote:
Doornbos is veel sympathieker dan Albers hoor. Ik hoop echt dat Doornbos Albers alle hoeken van dat circuit gaat laten zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
Geen F1, wel in Canada dacht ik.
Maar ik weet echt niks van racen dus die Nascar kan me ook gestolen worden.
Aalbers zat eens bij Langs de Lijn, een interview, vond het toen maar een irritant ventje.
Hij gaat lekker, hij gaat goedquote:
Net vakantie gehad en gelijk weer weg?? Mazzelpik...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef placebeau het volgende:
Ik vertrek nu opnieuw op kamp!
Hou jullie sterk!
Ik ben wel moe en zo hoor :pquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Net vakantie gehad en gelijk weer weg?? Mazzelpik...
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.quote:
Hoe lang ga je dat volhouden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef mitt het volgende:
[..]
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.
net zo lang tot de Dodgers ook hun naam veranderen.quote:
dan blijven mijn helden gewoon from Anaheimquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef popolon het volgende:
Dat zal zo lang duren totdat Amerikanen soccer football gaan noemen.
eens bestellen zo'n abdomenator3000quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
mmm...tell-sell reclames??
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens bestellen zo'n abdomenator3000
oke dan wordt t toch een raised aerobedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.
geen idee, kijk op www.eurosport.com zou k zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:54 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoe laat beginnen ze met iets interessants live??
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?quote:
Ik heb hier ook last van.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
je hebt duidelijk nog wat te lezen uit al dat printpapier van je.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef popolon het volgende:
Goed idee!
Ik neem het mee achter de schermen.
zei ik "populaire topics als deze" ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
bel anders dolle hond ff, dan kun je ook meteen onze posts tellenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 05:30 schreef popolon het volgende:
Ik ben bezig met een lastige Excel formule om alle sposts netjes gerangschikt te krijgen.
Komt helemaal goed.
Dat koste zoveel harde schijfruimte dat ik maar ben gaan printen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 05:27 schreef rubbereend het volgende:
in navolging van het printen ben ik alles gaan opslaan in word. misschien komt t van pas
printen om het vervolgens bij t oud papier te gooienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:43 schreef XL het volgende:
[..]
Dat koste zoveel harde schijfruimte dat ik maar ben gaan printen.
Wist je dat als je oud papier inleverde, dat je daar geld voor kunt krijgen.
Draai richting SPT, daar zouden sportverenigingen wat mee moeten doen!
![]()
Als ik na een nieuwe post het topic opnieuw uitprint, dan hoef ik het oude topic toch niet meer te bewaren.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
printen om het vervolgens bij t oud papier te gooien![]()
jij doet toch niet mee met die belachelijke titel?quote:Op zondag 24 juli 2005 05:53 schreef mitt het volgende:
ik denk dat popo nog wel wat ruimte over heeft op z'n muur.
ik ben ook het type slowchatter, ja.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
jij doet toch niet mee met die belachelijke titel?
![]()
Ik type gewoon, lekker snel, met 10 vingers.... ga echt niet speciaal voor een topic langzaam chatten...quote:
wij wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik type gewoon, lekker snel, met 10 vingers.... ga echt niet speciaal voor een topic langzaam chatten...
Dat gaat niet over sport.quote:
Had ik al verteld dat ik als bijbaantje printpapier verkoop?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
het gaat hier meer over de kwaliteiten van het printpapier.
moet je even tegen popolon zeggen, die wil vast korting.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef XL het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik als bijbaantje printpapier verkoop?
de Amerikaanse inkt is veel goedkoper.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:01 schreef XL het volgende:
en ook inkt!
veel is ook maar een relatief begripquote:
Ik heb het gekicked... wat een verschrikkelijk commentaar weet die man er uit te persen....quote:Op zondag 24 juli 2005 17:13 schreef pfaf het volgende:
Maarten #2, sterf! ???
[Journalistiek] Maarten Ducrot - fantopic.
Het lijkt welquote:Op zondag 24 juli 2005 17:18 schreef mitt het volgende:
tering, we gaan als een speer.
En vanavond dia's kijken zekerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:00 schreef zjroentje het volgende:
Geloof het of niet, maar de sjoelbak staat hier thuis op.![]()
![]()
Gezellig knus bij de open haard sjoelen onder het genot van een kop erwtensoep en een dikke pannekoek.quote:
Sjoelen is geen wintersport!quote:
Maar wel lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:38 schreef popolon het volgende:
En bbq'en ook want indoor is dat niet aan te raden.![]()
met of zonder aanloop?quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:10 schreef XL het volgende:
Indoor-bbq is inderdaad alleen voor echte mannen
k ben altijd nog een fan van de 300 meter langzitten zonder aanloopquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
Net was de 100 meter stilstaan op tv.
Da's een goed nummer, net als poolstokhoogstruikelen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
Net was de 100 meter stilstaan op tv.
je quote jezelfquote:Op woensdag 27 juli 2005 00:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's een goed nummer, net als poolstokhoogstruikelen.
zonder aansteker...quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:11 schreef XL het volgende:
[..]
zonder aansteker...
lucifers en spiritus!
quote:
oude belhamel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:36 schreef popolon het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Hoeveel strikes had je?quote:
deze foto heb jij gister zeker gemaaktquote:
M'n vriendin geeft idd ff aan dat die sjoelsteen toch echt wel de lijn gepasseerd was.quote:
ja, met tante Truus, tante Bep, tante Trees, tante Truus en tante Klaarquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n vriendin geeft idd ff aan dat die sjoelsteen toch echt wel de lijn gepasseerd was.
mooie jurk heb je zjroentjequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n vriendin geeft idd ff aan dat die sjoelsteen toch echt wel de lijn gepasseerd was.
Jij zit op een ander halfrond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Toch begrijp ik het niet, sjoelen in de zomer.
zomer? wat is dat? regen en bewolking staat voor mij voor herfstquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Toch begrijp ik het niet, sjoelen in de zomer.
meer iets van 300 Keerklotequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag was het hier zo'n 300 K.
in de regen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef XL het volgende:
Zullen we het eens over BBQ hebben?
Indoor bbq natuurlijk.quote:
Alleen voor echte mannen!quote:
Hier was het anders bloedheet vandaag.quote:
waar woon jij dan, midden in de indoor bbq ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier was het anders bloedheet vandaag.
Maar nu onweer. En morgen weer 30 graden.![]()
The Far Southquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef mitt het volgende:
[..]
waar woon jij dan, midden in de indoor bbq ofzo?
MSN is voor mensen zonder slow-chat topic.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
The Far South
En gooi je MSN eens aan albatross![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
MSN is voor mensen zonder slow-chat topic.
Je wordt jaren lang badend in het zweet wakker, en als het dan toch gebeurd is het wel een schok hoor.quote:
The Good, The Bad and The Uglyquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef pfaf het volgende:
The magnificent two!
Belle & The Beast..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef mitt het volgende:
[..]
The Good, The Bad and The Ugly
lijkt me duidelijk wie wie is.
jij wordt ook oudquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Of was het nu the Beauty & the Beast...
Hoeveel is eigenlijk een perfect game bij sjoelen?quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:04 schreef zjroentje het volgende:
Fuckin' 33 graden.
Te warm om te sjoelen.
148.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:08 schreef XL het volgende:
[..]
Hoeveel is eigenlijk een perfect game bij sjoelen?
k ontdooi allesquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:17 schreef popolon het volgende:
Rubber, dat je moge vastvriezen in het water zodat we lekker kunnen ijshockeyen.
Ofzo.
gat in houtquote:Op donderdag 28 juli 2005 16:41 schreef zjroentje het volgende:
Is het niet wat om in Michigan een handeltje in sjoelbakken op te zetten. Wie weet is het een gat in de markt.
hehehe... Hoe zou je dat moeten vertalen...quote:Op donderdag 28 juli 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
-edit-
Al voor elkaar.
En neen, ik ga geen sjoelbakken importeren.
indoor-BBQquote:
Van de stank kun je dagen genieten als je indoor-bbq-dquote:Op vrijdag 29 juli 2005 10:04 schreef pfaf het volgende:
Gewoon out-door. Ik ben niet zo van de indoor BBQ, een BBQ moet stinken.
en plastic tussen de kolenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:36 schreef XL het volgende:
[..]
Van de stank kun je dagen genieten als je indoor-bbq-d
Zeker als je hem met spiritus en lucifers aansteekt
chuck d - > public enemy toch?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef popolon het volgende:
Chuck D.
bij Cold Pizza.
Gaat een weddenschap aan om een basketballwedstrijd te verslaan.
Sanppen jullie het nog?
oprotten kutnewbie.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:16 schreef popovski het volgende:
Hoepel op joh.
Het speelkwartier is weer over nuquote:
inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:37 schreef popolon het volgende:
Inderdaad.
Goed, ik moet nog bericht krijgen in de komende weken.quote:
Pas op! Dadelijk valt het topic weer dood.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:02 schreef popolon het volgende:
Wie niet?
Dat moet af en toe ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op! Dadelijk valt het topic weer dood.....
maar maar.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:36 schreef XL het volgende:
We kunnen het altijd nog over BBQ hebben
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:24 schreef XL het volgende:
[..]
Pas op! Dadelijk valt het topic weer dood.....
quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:21 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
Nobody likes Dallas Detroit.
Dat dacht ik ook altijd, maar niks is minder waar.quote:
echt niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 17:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook altijd, maar niks is minder waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |