eens bestellen zo'n abdomenator3000quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
mmm...tell-sell reclames??
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens bestellen zo'n abdomenator3000
oke dan wordt t toch een raised aerobedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.
geen idee, kijk op www.eurosport.com zou k zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:54 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoe laat beginnen ze met iets interessants live??
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?quote:
Ik heb hier ook last van.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
je hebt duidelijk nog wat te lezen uit al dat printpapier van je.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef popolon het volgende:
Goed idee!
Ik neem het mee achter de schermen.
zei ik "populaire topics als deze" ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
bel anders dolle hond ff, dan kun je ook meteen onze posts tellenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 05:30 schreef popolon het volgende:
Ik ben bezig met een lastige Excel formule om alle sposts netjes gerangschikt te krijgen.
Komt helemaal goed.
Dat koste zoveel harde schijfruimte dat ik maar ben gaan printen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 05:27 schreef rubbereend het volgende:
in navolging van het printen ben ik alles gaan opslaan in word. misschien komt t van pas
printen om het vervolgens bij t oud papier te gooienquote:Op zaterdag 23 juli 2005 07:43 schreef XL het volgende:
[..]
Dat koste zoveel harde schijfruimte dat ik maar ben gaan printen.
Wist je dat als je oud papier inleverde, dat je daar geld voor kunt krijgen.
Draai richting SPT, daar zouden sportverenigingen wat mee moeten doen!
![]()
Als ik na een nieuwe post het topic opnieuw uitprint, dan hoef ik het oude topic toch niet meer te bewaren.....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
printen om het vervolgens bij t oud papier te gooien![]()
jij doet toch niet mee met die belachelijke titel?quote:Op zondag 24 juli 2005 05:53 schreef mitt het volgende:
ik denk dat popo nog wel wat ruimte over heeft op z'n muur.
ik ben ook het type slowchatter, ja.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:28 schreef XL het volgende:
[..]
jij doet toch niet mee met die belachelijke titel?
![]()
Ik type gewoon, lekker snel, met 10 vingers.... ga echt niet speciaal voor een topic langzaam chatten...quote:
wij wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ik type gewoon, lekker snel, met 10 vingers.... ga echt niet speciaal voor een topic langzaam chatten...
Dat gaat niet over sport.quote:
Had ik al verteld dat ik als bijbaantje printpapier verkoop?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef mitt het volgende:
het gaat hier meer over de kwaliteiten van het printpapier.
moet je even tegen popolon zeggen, die wil vast korting.quote:Op zondag 24 juli 2005 16:59 schreef XL het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik als bijbaantje printpapier verkoop?
de Amerikaanse inkt is veel goedkoper.quote:Op zondag 24 juli 2005 17:01 schreef XL het volgende:
en ook inkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |