Ik ben wel moe en zo hoor :pquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Net vakantie gehad en gelijk weer weg?? Mazzelpik...
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.quote:
Hoe lang ga je dat volhouden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef mitt het volgende:
[..]
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.
net zo lang tot de Dodgers ook hun naam veranderen.quote:
dan blijven mijn helden gewoon from Anaheimquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef popolon het volgende:
Dat zal zo lang duren totdat Amerikanen soccer football gaan noemen.
eens bestellen zo'n abdomenator3000quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:46 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
mmm...tell-sell reclames??
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eens bestellen zo'n abdomenator3000
oke dan wordt t toch een raised aerobedquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:51 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Ik heb de 2500i, niet doen...is echt bagger dat spul.
geen idee, kijk op www.eurosport.com zou k zeggenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:54 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Hoe laat beginnen ze met iets interessants live??
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?quote:
Ik heb hier ook last van.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
je hebt duidelijk nog wat te lezen uit al dat printpapier van je.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:49 schreef popolon het volgende:
Goed idee!
Ik neem het mee achter de schermen.
zei ik "populaire topics als deze" ?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 18:15 schreef XL het volgende:
[..]
Wat ik zelf lastig vind aan de printfunctie is dat wanneer je een topic geprint hebt en men post opnieuw, bijvoorbeeld in de populaire topics als deze, dan moet je het dus opnieuw afdrukken. Alleen dan print hij dus het hele topic opnieuw uit. Het zou veel praktischer zijn als hij alleen de nieuwe posts afdrukte. De printfunctie zou moeten onthouden waar je bent, hoe los jij dat op Popolon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |