vertaal je fok nu ook voor je omgeving daar?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
Momentje, weer even wat bewijs uitdraaien.
[afbeelding]
quote:Op maandag 18 juli 2005 21:35 schreef popolon het volgende:
Momentje, weer even wat bewijs uitdraaien.
[afbeelding]
quote:
nog geen.quote:
daar zit ook geen kwik in, dat zou dus ook niet leuk zijnquote:
Lijkt me beter van niet.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vertaal je fok nu ook voor je omgeving daar?
idd misschien kunnen wij vast een wensenlijstje maken wat we allemaal in dat huis willen voor als we langskomen, dan kun je daarmee rekening houden als je wat gaat kopenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:04 schreef mitt het volgende:
Lijkt me ook wel zo handig voor als wij langskomen.
binnenkort mijn verlanglijstjequote:Op maandag 18 juli 2005 22:17 schreef popolon het volgende:
Bifi worsten,
Ga je gang rubbert, ik print niet voor niks deze topics uit.
Ik verwacht nog wel iemandquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:39 schreef pfaf het volgende:!
De nieuwe topic-titel-style werpt al wel z'n vruchten af, maarliefst 6 verschillende users posten er nu al, terwijl dit het vorige topic maar 8 waren.![]()
die komt hier niet.quote:
Misschien SC in de titel vervangen door FC ?quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:19 schreef popolon het volgende:
mogge.
Rubber, laten dat nou ook net mijn wensen zijn voor over een jaartje of twee, alleen die krokodillen zal wat lastig worden maar we gaan er mee aan de slag.
In de VS rijden ze toch niet.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:23 schreef popolon het volgende:
Alweer Nederlanders?
Als ze allemaal zo irritant zijn als Aalbers dan, dan ......
quote:
Doornbos is veel sympathieker dan Albers hoor. Ik hoop echt dat Doornbos Albers alle hoeken van dat circuit gaat laten zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef popolon het volgende:
Geen F1, wel in Canada dacht ik.
Maar ik weet echt niks van racen dus die Nascar kan me ook gestolen worden.
Aalbers zat eens bij Langs de Lijn, een interview, vond het toen maar een irritant ventje.
Hij gaat lekker, hij gaat goedquote:
Net vakantie gehad en gelijk weer weg?? Mazzelpik...quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:27 schreef placebeau het volgende:
Ik vertrek nu opnieuw op kamp!
Hou jullie sterk!
Ik ben wel moe en zo hoor :pquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:33 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
[..]
Net vakantie gehad en gelijk weer weg?? Mazzelpik...
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.quote:
Hoe lang ga je dat volhouden?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef mitt het volgende:
[..]
ik weiger mee te gaan in de nieuwe stupide naam.
net zo lang tot de Dodgers ook hun naam veranderen.quote:
dan blijven mijn helden gewoon from Anaheimquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef popolon het volgende:
Dat zal zo lang duren totdat Amerikanen soccer football gaan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |