ja, met tante Truus, tante Bep, tante Trees, tante Truus en tante Klaarquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n vriendin geeft idd ff aan dat die sjoelsteen toch echt wel de lijn gepasseerd was.
mooie jurk heb je zjroentjequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
M'n vriendin geeft idd ff aan dat die sjoelsteen toch echt wel de lijn gepasseerd was.
Jij zit op een ander halfrond.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Toch begrijp ik het niet, sjoelen in de zomer.
zomer? wat is dat? regen en bewolking staat voor mij voor herfstquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:36 schreef popolon het volgende:
Toch begrijp ik het niet, sjoelen in de zomer.
meer iets van 300 Keerklotequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:49 schreef zjroentje het volgende:
Vandaag was het hier zo'n 300 K.
in de regen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:58 schreef XL het volgende:
Zullen we het eens over BBQ hebben?
Indoor bbq natuurlijk.quote:
Alleen voor echte mannen!quote:
Hier was het anders bloedheet vandaag.quote:
waar woon jij dan, midden in de indoor bbq ofzo?quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hier was het anders bloedheet vandaag.
Maar nu onweer. En morgen weer 30 graden.![]()
The Far Southquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:03 schreef mitt het volgende:
[..]
waar woon jij dan, midden in de indoor bbq ofzo?
MSN is voor mensen zonder slow-chat topic.quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
The Far South
En gooi je MSN eens aan albatross![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:28 schreef XL het volgende:
[..]
MSN is voor mensen zonder slow-chat topic.
Je wordt jaren lang badend in het zweet wakker, en als het dan toch gebeurd is het wel een schok hoor.quote:
The Good, The Bad and The Uglyquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:37 schreef pfaf het volgende:
The magnificent two!
Belle & The Beast..quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef mitt het volgende:
[..]
The Good, The Bad and The Ugly
lijkt me duidelijk wie wie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |