En waarom niet je moet toch geleeft hebben?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nog nooit geprobeerdzal het ook nooit doen waarschijnlijk
Dat valt me aardig van je tegen tonksquote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nee, je leeft pas als je alle dingen hebt gedaan waaraan je dood kan gaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Dus je leeft alleen als je drugs gebruikt volgens jou?
Nee ik zeg alleen dat proberen nooit kwaad kanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb het een al een paar keer geprobeerd maar ik voel nooit wat ofzoik kan overal vrij goed tegen dus dat scheelt! wij kunnen altijd gewoon aan wiet komen als we zin hebben...
Ik heb het geprobeert omdat ik alles een keer geprobeert moet hebben
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurtquote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.
Haal voortaan goede voorgedraaide voor 2,50, en over je longen smoken, anders voel je niks natuurlijk.
Ik wist wel toen ik mn eerste 'sigarretje' had gerookt over mijn longen, jesus , wat erg was dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurt
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoelquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, niets voor mij.
Blowen is toch geen ramp ?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan nietquote:
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drugquote:
Dat je begint met ademen als je geboren wordt kan er ook voor zorgen dat je in aaraking met drugs komt, ooit...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drug![]()
![]()
voorgedraaide is sowieso crap. Gewoon lekker zelf bouwen. (creatief met wiet...)quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.
Haal voortaan goede voorgedraaide voor 2,50, en over je longen smoken, anders voel je niks natuurlijk.
Ik ben op de zeedijk (Amsterdam) geboren. Als je dan toch al in aanraking komt met drugs als kind is het daar wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je begint met ademen als je geboren wordt kan er ook voor zorgen dat je in aaraking met drugs komt, ooit...
Al die sterkere drugs zuigen, echt troepquote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
Dat sowieso. Ik rook meer omdat ik het lekker vind om te doen. Het effect boeit me niet. Ik zal dan ook geen waterpijp of andere middelen gebruiken. Tis gewoon relaxt om af en toe lekker een joint te roken. Na zware dag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
Oja dat blowen is volgens mij echt zo overrated..
Als je die msn namen soms voorbij ziet flitsen "Straks lekker smokennn".
Bullshit, dat is echt een vooroordeel. Zoek dan gewoon een shop op die goede voorgedraaide jointjes heeft. De Vliegende Hollander in grunn bvquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Kresj het volgende:
[..]
voorgedraaide is sowieso crap. Gewoon lekker zelf bouwen. (creatief met wiet...)
Ik blijf bij m'n standpunt. En ik heb echt wel veel verschillende voorgedraaide gerookt. Feit blijft dat als je zelf draait, je er net zoveel of weinig wiet in kan doen als je wilt. Je kan hem dik, dun, lang, kort, etc... maken. Soort wiet maakt ook nog uit. En ben hier in Amsterdam al bij heel wat shops geweest in de afgelopen 10 jaar. En ja ook wel eens bij de toeristische shops. Ken toevallig de bedrijfsleider van de Bulldog op de oudezijds.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bullshit, dat is echt een vooroordeel. Zoek dan gewoon een shop op die goede voorgedraaide jointjes heeft. De Vliegende Hollander in grunn bv
Als je iets niet wilt, NIET DOEN. simpel zat. Dat gaat bijna overal voor op.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef milkingmonkey het volgende:
Vrienden. Was 14 jaar (ben nu 15) en wilde het eerst nooit toen ik het aangeboden kreeg. Na een tijdje wilde ik het uitproberen, ik voelde niets. Nogmaals gedaan, voelde weer niets. Vond het ook niet zo lekker (ook niet vies). Nu een lange tijd niet gedaan, maar ben wel van plan het nog wel eens te doen. Ik vind alcohol veel gevaarlijker dan softdrugs. Hoe mensen daarmee omgaan, veel vrijer en makkelijker waardoor ze zichzelf niet onder controle hebben. Tenminste, zo ervaar ik het.
Dat was het juist. Toen ik het niet wilde (eerst) deed ik het niet. Toen ik het wel wilde (uit mezelf, interesse) deed ik het wel. Toen vroeg ik er zélf naar.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als je iets niet wilt, NIET DOEN. simpel zat. Dat gaat bijna overal voor op.
goed dan toch. Je moet je nooit wat laten opleggen. Helemaal niet in dit geval. Is bij mij precies hetzelfde gegaan. Eerst jaren nooit meegerookt. Na een hele tijd was ik zelf toch wel nieuwschierig. Toch maar eens meegerookt op eigen verzoek. En vond het eigenlijk meteen lekker. Gekke is dat ik verder niet rook.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Dat was het juist. Toen ik het niet wilde (eerst) deed ik het niet. Toen ik het wel wilde (uit mezelf, interesse) deed ik het wel. Toen vroeg ik er zélf naar.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoel...
Dat zeggen mijn vrienden ook tegen mij komop man anders leef je niet, nou daar ben ik het dus totaal niet mee eensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef dJ-Zcore het volgende:
Via vrienden en het was uit nieuwsgierigheid. Er is me niks opgedwongen.
Verslavende middelenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:35 schreef blackmage het volgende:
ik wil wel even melden als je alcohol gebruikt of cafeine dan heb je geen recht van praten over andere mensen die verslavende middelen gebruiken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Waarom vind je die mensen vervelend?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef punkjunk het volgende:
ik heb der zelf geen ervaring mee (zelf gebruikt) maar op festivals etc. kom je wel atijd van die vervelende mensen tegen die helemaal high zijn.. en half volendam staat natuurlijk strakmaar das een ander verhaal
ik wil zelf we leen eker wiet probere (same met me vriendinnetje) gewoon voor de lol
omdat ik op zomerpop was.. en daar waren echt kei veel mensen die speed en crack hadden gebruikt ofzo.. en die ware argressief ana t doen.. en een die zei dat ie bi was en daarna dat ie wou neukequote:Op maandag 18 juli 2005 00:03 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Waarom vind je die mensen vervelend?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan niet.
Lekker hypocriet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan niet.
Fok is ook een verslavend middelquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Verslavende middelen
Wat heb ik een hekel aan dat woord zeg.
Je gebruikt geen drugs maar drinkt wel alcohol om het gewenste resultaat?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:25 schreef jaguar het volgende:
ik doe er niet aan
met een paar biertjes krijg je ook een leuk resultaat
Jawel, dat kan iedereen. Hou dat in je achterhoofdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Fokkedup het volgende:
Op een feest. Geen foute lui ofzo, maar gewoon allemaal even proberen. Paar weken later weer en weer. Ik zal er niet aan verslaafd kunnen raken (zowieso rook ik al niet).
iemand die crack heeft gebruikt kan nog geen vlieg doodslaanquote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
omdat ik op zomerpop was.. en daar waren echt kei veel mensen die speed en crack hadden gebruikt ofzo.. en die ware argressief ana t doen.. en een die zei dat ie bi was en daarna dat ie wou neukedus daar had ik ook niet zo veel trek meer in.. en bijv. op schoolfeeste (daar ga ik heen ja
) heb je latijd mensen die zich klemzuipen en kapot blowe teriwjl ze daar niet tege kunnen en de boel onder kotsen of argressief worden, rete irritant is dat..
maar gewoon mensen die een beejte high zijn ofzo.. geen problemen mee.. kan je erg mee laggne
quote:
na die ene keer op mijn 15e ben ik ook pas met alc en drugs begonnen toen ik 18 was. ik zie overigens dat hoe jonger kinderen beginnnen, hoe eerder ze een psychose kunnen oplopen op latere leefttijd. dus kiddo's...quote:Op donderdag 21 juli 2005 21:09 schreef teknomist het volgende:
Ik ben pas na mijn pubertijd met drugs begonnen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:46 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik gebruik geen drugs, ik drink alleen zo af en toe een biertje.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 07:46 schreef DeRCT14 het volgende:
Ik gebruik geen drugs, ik drink alleen zo af en toe een biertje.
idemquote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Met uitzondering van wiet en alcohol ben ik zowel met XTC, speed, coke, ephedra, paddo's pas na mijn 22ste begonnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 17:01 schreef Googolplexian het volgende:
-edit- Ik zou iedereen die interesse heeft in drugs adviseren om dit te doen als ze minimaal 21 zijn. Doe je het voor die tijd dan belemmeren de drugs je ontwikkeling naar volwassenheid ... imo. Ik ben inmiddels 34 btw.
dat choking spelletje is ook heel populairquote:Op zondag 17 juli 2005 14:53 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, je leeft pas als je alle dingen hebt gedaan waaraan je dood kan gaan.
Daimnquote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb van alles uitgeprobeerd, ik was 14 aangeboden gekregen van vrienden. Toen ging het balletje rollen, kwam diep in de shit dus ga je meer en andere dingen gebruiken/ Ik ben er niet trots op ik heb bijna alles gedaan tot heroïne roken aan toe. Op mijn 19 bijna 20 werd ik gedwongen opgenomen in rehab. Drugs je kan er wel aan beginnen maar wees voorzichtig met wat je doet en hoe ver je gaat. Ik ben nu twee jaar clean, soms is de verleiding nog wel groot. Het gaat er om wat je gebruikt, een pilletje kan geen kwijt maar coke en heroïne en die shit never aan beginnen. Believe me je maag leegpompen is geen fijn gevoel, afkicken al helemaal niet.
Coke is zeer verslavend, ik gebruik het ook alleen tijdens 'speciale' gelegenheden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb van alles uitgeprobeerd, ik was 14 aangeboden gekregen van vrienden. Toen ging het balletje rollen, kwam diep in de shit dus ga je meer en andere dingen gebruiken/ Ik ben er niet trots op ik heb bijna alles gedaan tot heroïne roken aan toe. Op mijn 19 bijna 20 werd ik gedwongen opgenomen in rehab. Drugs je kan er wel aan beginnen maar wees voorzichtig met wat je doet en hoe ver je gaat. Ik ben nu twee jaar clean, soms is de verleiding nog wel groot. Het gaat er om wat je gebruikt, een pilletje kan geen kwijt maar coke en heroïne en die shit never aan beginnen. Believe me je maag leegpompen is geen fijn gevoel, afkicken al helemaal niet.
Afkicken is het ergste wat er is,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
afkicken al helemaal niet.
tssquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel regelmatig aangeboden gekregen, maar nooit echt behoefte aan gehad om het te proberen, heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Als je geen behoefte hebt, moet je het ook niet doen. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig en ik zou het ze niet verbieden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel regelmatig aangeboden gekregen, maar nooit echt behoefte aan gehad om het te proberen, heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Ik verbied het andere mensen ook niet hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, maar ik ben er gewoon niet nieuwsgierig naar dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je geen behoefte hebt, moet je het ook niet doen. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig en ik zou het ze niet verbieden.![]()
Ik spreek ook vanuit mijzelf. Ik heb echter nog nooit iets 'zomaar' genomen; ik was er altijd wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik verbied het andere mensen ook niet hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, maar ik ben er gewoon niet nieuwsgierig naar dus
inderdaad, de pijn die je fysiek en mentaal ondergaat dat is met geen pen te beschrijven,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Afkicken is het ergste wat er is,
Wens het niemand toe
ik ook niet hoorquote:
Ga eens hulp zoeken jij..quote:Op maandag 25 juli 2005 08:42 schreef jinmu het volgende:
Door vrienden in aanraking gekomen met cannabis +- 3 jaar geleden.
Rond pasen dit jaar voor het eerst amfetamines genomen, wat een kutdrug is: je wordt er verdomd mager van + je kan niet slapen.
Alcohol is een hard-drugquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Echt waar, ik heb nog nooit drugs gebruikt.
zeker, ik ben totaal 4 keer afgekickt, maar meestal als ik daarmee klaar was.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
inderdaad, de pijn die je fysiek en mentaal ondergaat dat is met geen pen te beschrijven,
Maar waar ligt het verschil tussen hard en softdrugs? Dat is iets wat bedacht is door de overheid.quote:
Right. Ik was 18/19, nog nooit gerookt, nog nooit geblowed, toen dacht ik hee cocaine, laat ik dat eens proberen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
niet nodig: paar maal geprobeert, vond er niets aan, en sindsdien (eind juni) geen behoefde aan die rommel gehad.quote:
Was jij dat die mijn autoradio toen gejat heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:45 schreef bob1234 het volgende:
Toen ik 16 was had ik alles al paar keer gedaan.
maar gebruikte elke dag wel xtc of cocaine zo 1 jaar lang, ook erg verslaafd aan geraakt
toen naar afkickkliniek geweest. en nu helemaal geen drugs meer, al 1 jaar clean![]()
Maar soms op feesten krijg ik nog wel is wat aangeboden, en dan de is de verleiding toch weer groot![]()
*eensch*quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoel...
Same here..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef fokME2 het volgende:
Sinds enige tijd af en toe wat blowen, maar meestal houdt ik het gewoon bij drank =p
Ik gebruik het sowieso alleen als ik aangeboden krijg. Het klinkt egoistisch of parasitair maar het is puur zelfbescherming.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Coke is zeer verslavend, ik gebruik het ook alleen tijdens 'speciale' gelegenheden.![]()
hmjah, voor je t weet koop je het ook zelf..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik gebruik het sowieso alleen als ik aangeboden krijg. Het klinkt egoistisch of parasitair maar het is puur zelfbescherming.
Sowieso is het veel te duur.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
hmjah, voor je t weet koop je het ook zelf..
hmjah.. Jointje moet je ook niet doen als je wil gaan feesten ofzo .. Het is gewoon een relax gevoel voor 10 min ofzo... En Ik word er altijd super rustig van, heel relax, beetje draaien enzo.. Maar daarna is het ook weer snel over.. Dus als ik ga feesten dan drink ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:00 schreef error32 het volgende:
maar ik weet ook van mezelf dat als ik teveel zuip en daarna een paar joints doe ik moet kotsen, dus ik hou het nu gelukkig rustig
Verslavend, duur en ongezond. Niet aan beginnen dus Brechtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraag, wat is er zo erg aan XTC?
Echte XTC is niet heel erg gevaalijk als je het af en toe gebruikt, het probleem met pillen is alleen dat 't vaak gemengt is met troep...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
Dat je hele harses er van naar de terror gaat en je bijzonder lomp uit je doppen begint te kijken als je het te vaak gebruikt misschien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
in het ergste geval zal er hier een nieuwe moderator moeten komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ja maar wat is er dan precies mee, wat voor troep zit erin, wat doet het met je?
zolang je er mee om kunt gaan is het geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
in het ergste geval zal er hier een nieuwe moderator moeten komen![]()
drugs, iedereen moet het zelf weten, maar mijn advies is dat je er beter helemaal niet mee kan beginnen![]()
Er zit een stof in, MDMA.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ja maar wat is er dan precies mee, wat voor troep zit erin, wat doet het met je?
Duurquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Verslavend, duur en ongezond. Niet aan beginnen dus Brechtje![]()
XTC (zie ook het XTC-topic)...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Het klinkt voor de meeste waarschijnlijk heel erg vanzelfsprekend maar het is ook echt heel erg waar.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
even een ouderlijk advies voor al jullie tieners:
er is niets mis mee met een jointje roken! zolang 't maar geen dagelijkse bezigheid wordt.
I see...quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:27 schreef Smashing-Pumpkin het volgende:
Maar of je het gelooft of niet, door verschillende soorten drugs te gebruiken ben ik er alleen maar beter op geworden.
Maar door het blowen ben ik ook steeds vaker gewoon gaan roken.
Dus jij hebt ook wellis een pak dreft opgedronken?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:53 schreef Snqqpy het volgende:
[..]
Nee, je leeft pas als je alle dingen hebt gedaan waaraan je dood kan gaan.
hoe triest, maar gelukkig heb je niet direct een spuit in je arm gezetquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:10 schreef HAL9000S het volgende:
Kurt Cobain rookte veel wiet... hij was mijn grote voorbeeld dus ik ging ook wiet roken
Die haagse Acid en Elektro jongens kunnen er natuurlijk ook wat vanquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:10 schreef HAL9000S het volgende:
Door middel van mijn muziekhelden..12 jaar geleden was ik echt ontiegelijk fan van Nirvana en Kurt Cobain rookte veel wiet... hij was mijn grote voorbeeld dus ik ging ook wiet roken, zo dus (hoe puberaal, ik weet 't )
En nieuwsgierigheid natuurlijk, nooit om stoer te doen of erbij te horen iig.
dus jij hebt tot nu toe nog niet geleefd?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En waarom niet je moet toch geleeft hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |