Afkicken is het ergste wat er is,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 11:39 schreef haagse_elfje het volgende:
afkicken al helemaal niet.
tssquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel regelmatig aangeboden gekregen, maar nooit echt behoefte aan gehad om het te proberen, heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Als je geen behoefte hebt, moet je het ook niet doen. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig en ik zou het ze niet verbieden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:11 schreef Sylvana het volgende:
heb het wel regelmatig aangeboden gekregen, maar nooit echt behoefte aan gehad om het te proberen, heb zelfs nog nooit een trekje van een sigaret genomen
Ik verbied het andere mensen ook niet hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, maar ik ben er gewoon niet nieuwsgierig naar dusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:16 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Als je geen behoefte hebt, moet je het ook niet doen. Maar sommige mensen zijn nu eenmaal nieuwsgierig en ik zou het ze niet verbieden.![]()
Ik spreek ook vanuit mijzelf. Ik heb echter nog nooit iets 'zomaar' genomen; ik was er altijd wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik verbied het andere mensen ook niet hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet, maar ik ben er gewoon niet nieuwsgierig naar dus
inderdaad, de pijn die je fysiek en mentaal ondergaat dat is met geen pen te beschrijven,quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:04 schreef bob1234 het volgende:
[..]
Afkicken is het ergste wat er is,
Wens het niemand toe
ik ook niet hoorquote:
Ga eens hulp zoeken jij..quote:Op maandag 25 juli 2005 08:42 schreef jinmu het volgende:
Door vrienden in aanraking gekomen met cannabis +- 3 jaar geleden.
Rond pasen dit jaar voor het eerst amfetamines genomen, wat een kutdrug is: je wordt er verdomd mager van + je kan niet slapen.
Alcohol is een hard-drugquote:Op zondag 17 juli 2005 17:38 schreef Brechtje het volgende:
[..]
![]()
Echt waar, ik heb nog nooit drugs gebruikt.
zeker, ik ben totaal 4 keer afgekickt, maar meestal als ik daarmee klaar was.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:30 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
inderdaad, de pijn die je fysiek en mentaal ondergaat dat is met geen pen te beschrijven,
Maar waar ligt het verschil tussen hard en softdrugs? Dat is iets wat bedacht is door de overheid.quote:
Right. Ik was 18/19, nog nooit gerookt, nog nooit geblowed, toen dacht ik hee cocaine, laat ik dat eens proberen.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drug![]()
![]()
niet nodig: paar maal geprobeert, vond er niets aan, en sindsdien (eind juni) geen behoefde aan die rommel gehad.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |