Ah, de onwetendheid in dit topic!
![]()
Toen ik de gemiddelde leeftijd had van de mensen hier, moest ik er ook niets van weten.
Maar of je het gelooft of niet, door verschillende soorten drugs te gebruiken ben ik er alleen maar beter op geworden.
De kunst is om het te gebruiken, en niet te misbruiken.
hoewel sommigen van mening zijn dat ik een misbruiker ben... maar goed ![]()
Overigens begon ik op m'n 16e ongeveer. Welliswaar alleen alcohol, maar ook dat is drugs.
Iets wat veel van jullie nog niet snappen.
![]()
Toen ik een jaar of 17 was begon ik wat te experimenteren met smart-drugs, puur uit nieuwsgierigheid.
Met blowen ben ik op m'n 18e pas begonnen omdat ik daar voor nooit wilde roken. Maar door het blowen ben ik ook steeds vaker gewoon gaan roken.
![]()
Op m'n 19e probeerde ik voor het eerst paddo's, op m'n 20e xtc, lsd, dxm en nog wat dingen.
Maar de laatste tijd heb ik weinig gebruikt.
Al met al kan ik er alleen maar positief over zijn.
Veel mensen schijnen nog steeds te denken dat je meteen retarted bent als je eens een pilletje slikt. Dat is dus onzin.
Het zijn de retards die het gewoon te vaak
gebruiken misbruiken, niet andersom.
Het is ook onzin dat drugs gebruikers alleen lol kunnen hebben wanneer ze drugs gebruiken. Maar de anti drugs maffia met hun bekrompen manier van denken zal dit nooit begrijpen.
![]()
Ik heb met ze te doen.
Je hebt geen drugs nodig om lol te hebben, maar het gebruik van drugs kan voor veel meer lol zorgen. Dat het eventueel schadelijk kan zijn is een afweging die je moet maken.
Maar als we zo gaan beginnen kun je eigenlijk helemaal niets meer tot je nemen, want alles is tegenwoordig schadelijk.
In paprika schijnen ook kankerverwekkende stoffen te zitten, zullen we dus iedereen maar verbieden om paprika's te eten?
Nah, het mag duidelijk zijn, ik ben en en al voor drugs, mits goed gebruikt.
Drugs kan een geweldig hulp middel zijn. Het is jammer dat veel mensen dit niet zien en het ook niet willen zien.