Was jij dat die mijn autoradio toen gejat heeft?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 03:45 schreef bob1234 het volgende:
Toen ik 16 was had ik alles al paar keer gedaan.
maar gebruikte elke dag wel xtc of cocaine zo 1 jaar lang, ook erg verslaafd aan geraakt
toen naar afkickkliniek geweest. en nu helemaal geen drugs meer, al 1 jaar clean![]()
Maar soms op feesten krijg ik nog wel is wat aangeboden, en dan de is de verleiding toch weer groot![]()
*eensch*quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoel...
Same here..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:23 schreef fokME2 het volgende:
Sinds enige tijd af en toe wat blowen, maar meestal houdt ik het gewoon bij drank =p
Ik gebruik het sowieso alleen als ik aangeboden krijg. Het klinkt egoistisch of parasitair maar het is puur zelfbescherming.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Coke is zeer verslavend, ik gebruik het ook alleen tijdens 'speciale' gelegenheden.![]()
hmjah, voor je t weet koop je het ook zelf..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik gebruik het sowieso alleen als ik aangeboden krijg. Het klinkt egoistisch of parasitair maar het is puur zelfbescherming.
Sowieso is het veel te duur.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 00:59 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
hmjah, voor je t weet koop je het ook zelf..
hmjah.. Jointje moet je ook niet doen als je wil gaan feesten ofzo .. Het is gewoon een relax gevoel voor 10 min ofzo... En Ik word er altijd super rustig van, heel relax, beetje draaien enzo.. Maar daarna is het ook weer snel over.. Dus als ik ga feesten dan drink ik welquote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:00 schreef error32 het volgende:
maar ik weet ook van mezelf dat als ik teveel zuip en daarna een paar joints doe ik moet kotsen, dus ik hou het nu gelukkig rustig
Verslavend, duur en ongezond. Niet aan beginnen dus Brechtjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
Even een vraag, wat is er zo erg aan XTC?
Echte XTC is niet heel erg gevaalijk als je het af en toe gebruikt, het probleem met pillen is alleen dat 't vaak gemengt is met troep...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
Dat je hele harses er van naar de terror gaat en je bijzonder lomp uit je doppen begint te kijken als je het te vaak gebruikt misschien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:11 schreef Brechtje het volgende:
in het ergste geval zal er hier een nieuwe moderator moeten komenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:18 schreef Brechtje het volgende:
Ja maar wat is er dan precies mee, wat voor troep zit erin, wat doet het met je?
zolang je er mee om kunt gaan is het geen probleem lijkt me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
in het ergste geval zal er hier een nieuwe moderator moeten komen![]()
drugs, iedereen moet het zelf weten, maar mijn advies is dat je er beter helemaal niet mee kan beginnen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |