En waarom niet je moet toch geleeft hebben?quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nog nooit geprobeerdzal het ook nooit doen waarschijnlijk
Dat valt me aardig van je tegen tonksquote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Nee, je leeft pas als je alle dingen hebt gedaan waaraan je dood kan gaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Dus je leeft alleen als je drugs gebruikt volgens jou?
Nee ik zeg alleen dat proberen nooit kwaad kanquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb het een al een paar keer geprobeerd maar ik voel nooit wat ofzoik kan overal vrij goed tegen dus dat scheelt! wij kunnen altijd gewoon aan wiet komen als we zin hebben...
Ik heb het geprobeert omdat ik alles een keer geprobeert moet hebben
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurtquote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.
Haal voortaan goede voorgedraaide voor 2,50, en over je longen smoken, anders voel je niks natuurlijk.
Ik wist wel toen ik mn eerste 'sigarretje' had gerookt over mijn longen, jesus , wat erg was dat.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Over je longen dat heeft met gewoon roken ook heel lang geduurt
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoelquote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, niets voor mij.
Blowen is toch geen ramp ?quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan nietquote:
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drugquote:
Dat je begint met ademen als je geboren wordt kan er ook voor zorgen dat je in aaraking met drugs komt, ooit...quote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drug![]()
![]()
voorgedraaide is sowieso crap. Gewoon lekker zelf bouwen. (creatief met wiet...)quote:Op zondag 17 juli 2005 14:57 schreef Mattt het volgende:
[..]
Je voelt niks ? Dan heb je iets niet goed gedaan.
Haal voortaan goede voorgedraaide voor 2,50, en over je longen smoken, anders voel je niks natuurlijk.
Ik ben op de zeedijk (Amsterdam) geboren. Als je dan toch al in aanraking komt met drugs als kind is het daar wel.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je begint met ademen als je geboren wordt kan er ook voor zorgen dat je in aaraking met drugs komt, ooit...
Al die sterkere drugs zuigen, echt troepquote:Op zondag 17 juli 2005 15:07 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan er wel voore zorgen dat je inaanraking komt met een sterkere drug![]()
![]()
Dat sowieso. Ik rook meer omdat ik het lekker vind om te doen. Het effect boeit me niet. Ik zal dan ook geen waterpijp of andere middelen gebruiken. Tis gewoon relaxt om af en toe lekker een joint te roken. Na zware dag bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:15 schreef tonks het volgende:
Oja dat blowen is volgens mij echt zo overrated..
Als je die msn namen soms voorbij ziet flitsen "Straks lekker smokennn".
Bullshit, dat is echt een vooroordeel. Zoek dan gewoon een shop op die goede voorgedraaide jointjes heeft. De Vliegende Hollander in grunn bvquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef Kresj het volgende:
[..]
voorgedraaide is sowieso crap. Gewoon lekker zelf bouwen. (creatief met wiet...)
Ik blijf bij m'n standpunt. En ik heb echt wel veel verschillende voorgedraaide gerookt. Feit blijft dat als je zelf draait, je er net zoveel of weinig wiet in kan doen als je wilt. Je kan hem dik, dun, lang, kort, etc... maken. Soort wiet maakt ook nog uit. En ben hier in Amsterdam al bij heel wat shops geweest in de afgelopen 10 jaar. En ja ook wel eens bij de toeristische shops. Ken toevallig de bedrijfsleider van de Bulldog op de oudezijds.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bullshit, dat is echt een vooroordeel. Zoek dan gewoon een shop op die goede voorgedraaide jointjes heeft. De Vliegende Hollander in grunn bv
Als je iets niet wilt, NIET DOEN. simpel zat. Dat gaat bijna overal voor op.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:49 schreef milkingmonkey het volgende:
Vrienden. Was 14 jaar (ben nu 15) en wilde het eerst nooit toen ik het aangeboden kreeg. Na een tijdje wilde ik het uitproberen, ik voelde niets. Nogmaals gedaan, voelde weer niets. Vond het ook niet zo lekker (ook niet vies). Nu een lange tijd niet gedaan, maar ben wel van plan het nog wel eens te doen. Ik vind alcohol veel gevaarlijker dan softdrugs. Hoe mensen daarmee omgaan, veel vrijer en makkelijker waardoor ze zichzelf niet onder controle hebben. Tenminste, zo ervaar ik het.
Dat was het juist. Toen ik het niet wilde (eerst) deed ik het niet. Toen ik het wel wilde (uit mezelf, interesse) deed ik het wel. Toen vroeg ik er zélf naar.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:52 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als je iets niet wilt, NIET DOEN. simpel zat. Dat gaat bijna overal voor op.
goed dan toch. Je moet je nooit wat laten opleggen. Helemaal niet in dit geval. Is bij mij precies hetzelfde gegaan. Eerst jaren nooit meegerookt. Na een hele tijd was ik zelf toch wel nieuwschierig. Toch maar eens meegerookt op eigen verzoek. En vond het eigenlijk meteen lekker. Gekke is dat ik verder niet rook.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:56 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Dat was het juist. Toen ik het niet wilde (eerst) deed ik het niet. Toen ik het wel wilde (uit mezelf, interesse) deed ik het wel. Toen vroeg ik er zélf naar.
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:02 schreef Brechtje het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Om de een of andere reden heeft deze uitspraak totaal geen waarde heb ik zo het gevoel...
Dat zeggen mijn vrienden ook tegen mij komop man anders leef je niet, nou daar ben ik het dus totaal niet mee eensquote:Op zondag 17 juli 2005 14:52 schreef tonks het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 17:40 schreef dJ-Zcore het volgende:
Via vrienden en het was uit nieuwsgierigheid. Er is me niks opgedwongen.
Verslavende middelenquote:Op zondag 17 juli 2005 22:35 schreef blackmage het volgende:
ik wil wel even melden als je alcohol gebruikt of cafeine dan heb je geen recht van praten over andere mensen die verslavende middelen gebruiken.
quote:Op zondag 17 juli 2005 14:51 schreef tonks het volgende:
Waarom vind je die mensen vervelend?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:02 schreef punkjunk het volgende:
ik heb der zelf geen ervaring mee (zelf gebruikt) maar op festivals etc. kom je wel atijd van die vervelende mensen tegen die helemaal high zijn.. en half volendam staat natuurlijk strakmaar das een ander verhaal
ik wil zelf we leen eker wiet probere (same met me vriendinnetje) gewoon voor de lol
omdat ik op zomerpop was.. en daar waren echt kei veel mensen die speed en crack hadden gebruikt ofzo.. en die ware argressief ana t doen.. en een die zei dat ie bi was en daarna dat ie wou neukequote:Op maandag 18 juli 2005 00:03 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Waarom vind je die mensen vervelend?
quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan niet.
Lekker hypocriet.quote:Op zondag 17 juli 2005 15:06 schreef Mattt het volgende:
[..]
Als een meisje blowt vind ik het wel anders, gewoon , kan niet.
Fok is ook een verslavend middelquote:Op zondag 17 juli 2005 22:36 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Verslavende middelen
Wat heb ik een hekel aan dat woord zeg.
Je gebruikt geen drugs maar drinkt wel alcohol om het gewenste resultaat?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:25 schreef jaguar het volgende:
ik doe er niet aan
met een paar biertjes krijg je ook een leuk resultaat
Jawel, dat kan iedereen. Hou dat in je achterhoofdquote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef Fokkedup het volgende:
Op een feest. Geen foute lui ofzo, maar gewoon allemaal even proberen. Paar weken later weer en weer. Ik zal er niet aan verslaafd kunnen raken (zowieso rook ik al niet).
iemand die crack heeft gebruikt kan nog geen vlieg doodslaanquote:Op maandag 18 juli 2005 00:08 schreef punkjunk het volgende:
[..]
omdat ik op zomerpop was.. en daar waren echt kei veel mensen die speed en crack hadden gebruikt ofzo.. en die ware argressief ana t doen.. en een die zei dat ie bi was en daarna dat ie wou neukedus daar had ik ook niet zo veel trek meer in.. en bijv. op schoolfeeste (daar ga ik heen ja
) heb je latijd mensen die zich klemzuipen en kapot blowe teriwjl ze daar niet tege kunnen en de boel onder kotsen of argressief worden, rete irritant is dat..
maar gewoon mensen die een beejte high zijn ofzo.. geen problemen mee.. kan je erg mee laggne
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |