quote:De 21-jarige Rick viel SBS op door zijn spontane uitstraling tijdens een interview voor Shownieuws. Daarop nodigde de zender hem uit voor een screentest die hij succesvol volbracht. Het duurde dan ook niet lang voordat Rick werd gevraagd voor zijn eerste presentatieklus; het nieuwe programma Kinderrecords.
Slogansquote:Eensch zat ik in de schaduw
Van een zeer groot man
En alle mensen zeggen
Dat ik hem niet evenaren kan
Nu eindelijk na al die jaren
Ben ik oud genoeg om te drinken
En zal ik mijn vader laten zien
Dat ik ook uit mijn bek kan stinken
De wokda gaat erin
Gezellig met die kids
Ik zal ze netjes thuisbrengen
En houd mijn schnitzel achter mijn rits
Ja, wat een nepperd. Het ziet er niet uitquote:
Dan hebben ze ook aardig wat doekjes nodig om dat zweet weg te vegen! Dat is nu dubbel zoveel!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef Poncho het volgende:
Stel je voor dat Rick en Ron samen een programma gaan presenteren. Dat is hetzelfde als wanneer 30 man met hun nagels over een schoolbord krassen.
onder begeleidend muziek van die Crazy Frogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef Poncho het volgende:
Stel je voor dat Rick en Ron samen een programma gaan presenteren. Dat is hetzelfde als wanneer 30 man met hun nagels over een schoolbord krassen.
Die foto kan best wat meer schaduw gebruiken.quote:
Ik doe m'n best, maar zie nietsquote:
Bij z'n rechtertepel. Zie aan beide kantjes puntjes. En ben druk aan het zoeken..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar zie nietsIs er geen foto zonder rare lichtval
Alhoewel... Met die lichtval blijft het nog fatsoenlijk
Ik zocht naar een ringetjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:03 schreef Shirley het volgende:
Bij z'n rechtertepel. Zie aan beide kantjes puntjes. En ben druk aan het zoeken..
3 kleine tepels naast mekaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zocht naar een ringetje
Het zóu kunnen... Maar ik denk dat hij gewoon kippenvel heeft. Harde tepels zijn toch immers gewenst op foto's?
Waarom hij wel en ik niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen, mensen, niet zo negatief
Die jongen verdient een kans
Als jij te zien bent bij Kinderrecords, Telsell of een belspelletje richt ik voor jou ook een fanclub opquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:06 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom hij wel en ik niet?
Ik heb al lang een fanclub.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als jij te zien bent bij Kinderrecords, Telsell of een belspelletje richt ik voor jou ook een fanclub op
Kom maar op met die foto's danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al lang een fanclub.
En ik ben sowieso way cooler dan die Brandloser.
Mensen met als laatste naam 'Brandsteder' zouden per definitie zich niet aan het publiek mogen laten zien.quote:
Volgens mij niet. Denk dat die allereerste de enige is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
Die in dat blauwe jekkertje is nog wel aardigDie kunnen we wel als logo nemen
Maarre, kan die jongen ook lachen
Maar wat nu als hij net als zijn vader lacht?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
Die in dat blauwe jekkertje is nog wel aardigDie kunnen we wel als logo nemen
Maarre, kan die jongen ook lachen
Dat doettie idd, zie OPquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:15 schreef Poncho het volgende:
Maar wat nu als hij net als zijn vader lacht?
PowerRick to the Rescue!!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
Kijk em es sportief doen!
[afbeelding]
Ik denk dat ie daar net z'n vader te hulp schiet die weer es met z'n auto in een greppel ligt
Dat zou best eens kunnen. Zulke foto's zijn het wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
10 tegen 1 dat hij in de Yes gestaan heeft
Surfen met een skateboard. Hij heeft ook het iq van zijn pappie.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
Kijk em es sportief doen!
[afbeelding]
Ik denk dat ie daar net z'n vader te hulp schiet die weer es met z'n auto in een greppel meer ligt
Oh krijg nou wat, hij heeft een skateboard in z'n handen ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Surfen met een skateboard. Hij heeft ook het iq van zijn pappie.
Z'n vader natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Wie springt daar aan de rechterkant trouwens zo snel weg
Echte mannen hebben een skateboard onder hun voetenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef Shirley het volgende:
Oh krijg nou wat, hij heeft een skateboard in z'n handen ja!
Een logo en tegelijkertijd een slogan. Geniaal!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
En hierbij het logo inclusief de clubnaam
[afbeelding]
En de slogan opent mogelijkheden voor een zangcarrièrequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:45 schreef Poncho het volgende:
Een logo en tegelijkertijd een slogan. Geniaal!
Net zoiets als: 'Keep the soul alive' alleen dan minder irritant
Kortom:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
En hierbij het logo inclusief de clubnaam
[afbeelding]
Keep on Ricking in the free world!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En de slogan opent mogelijkheden voor een zangcarrière
Rick, als je dit leestJe begrijpt toch wel dat het intellectueel eigendom van deze slogan bij ondergetekende ligt he? Mijn e-mailadres laat zich raden, dus ik hoor tzt wel van je
One, two, three o'clock, four o'clock, RICK!quote:
Müllerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
WTF, Dieter Bohlen die reclame maakt voor Müller ofzo![]()
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
WTF, Dieter Bohlen die reclame maakt voor Müller ofzo![]()
Rick's moeder Marita van Rossum natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Wie springt daar aan de rechterkant trouwens zo snel weg
Joghurt uit je piemel kun je krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef Einstellungen het volgende:
[..]
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!
Oder wasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef Einstellungen het volgende:
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!
Ik weet zeker dat we nog ergens forensische sporen kunnen vinden van incest met zijn vader.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:17 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
"Mijn kont doet zo zeer, dus laat mij met rust"
Talloze vriendjesquote:
He, schone Vikingquote:Op zondag 17 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]fuiffie
![]()
* viking84 checkt msn... wer bisto![]()
Een man als jij zou verplicht moeten worden om zich voort te planten.quote:
En Ron Brandsteder dan? Die had zich eigenlijk nooit mogen voortplanten.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een man als jij zou verplicht moeten worden om zich voort te planten.
Rick trouwens ook [afbeelding]
Als we daarvoor behoed hadden kunnen worden zou het een perfecte wereld zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En Ron Brandsteder dan? Die had zich eigenlijk nooit mogen voortplanten.
Zou-ie dat zelfde zware-shag-lachje als zijn vader hebben? Ik hoop het niet hoor, bij die gedachte vind ik hem spontaan minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:26 schreef Poncho het volgende:
..., en ik lid ben van de officiele toffe fanclub!!!11!!11 is het misschien maar goed als Rick zich voortplant. Die intelligentie van die jongen mag niet verloren gaan.
Dan zetten we de muziek harder.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zou-ie dat zelfde zware-shag-lachje als zijn vader hebben? Ik hoop het niet hoor, bij die gedachte vind ik hem spontaan minder aantrekkelijk.
Lijkt me rijp voor Talpa en het hol van John de Mol.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan zetten we de muziek harder.
Ik ben eerder bang dat hij dezelfde drankproblemen als zijn vader heeft
En daarom houden we zo van hem.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Lijkt me rijp voor Talpa en het hol van John de Mol.
Die 'indrukwekkende cv' uit de OP is trouwens helemaal niet zo indrukwekkend als men pretendeert. 't Een lijst nutteloze bijdragen aan flut-programma's.
Een ledenlijst maken is natuurlijk handig voor de administratiequote:Op zondag 17 juli 2005 09:26 schreef Poncho het volgende:
Maar nu het toch gebeurt is, en ik lid ben van de officiele toffe fanclub!!!11!!11 is het misschien maar goed als Rick zich voortplant. Die intelligentie van die jongen mag niet verloren gaan.
Wanneer gaan we in de bosjes voor zijn huis liggen?quote:Op zondag 17 juli 2005 09:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een ledenlijst maken is natuurlijk handig voor de administratie
Erelid: Rick Brandsteder
Stichtend lid: ChrisJX
Overige leden: Poncho (tevens opsteller van het clublied)
Wie volgt? Wees niet bang, er zal geen contributie geheven worden![]()
En dan z'n vader tegenkomen zeker. Of woont meneer al opzelf? (lees: betaalt papa alles?)quote:Op zondag 17 juli 2005 09:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in de bosjes voor zijn huis liggen?
Puik ideequote:Op zondag 17 juli 2005 09:44 schreef Poncho het volgende:
Zet het logo met de slogan en het clublied in de OP!
Ik voel een reeks aankomen![]()
Die informatie mag de voorzitster ons geven.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En dan z'n vader tegenkomen zeker. Of woont meneer al opzelf? (lees: betaalt papa alles?)
Ik voel een misplaatste adoratie voor een kwal die toevallig z'n achternaam mee - of tegen - heeft in showbizzland aankomen.quote:
Ik ben stiekem jaloers omdat ikzelf bij lange na niet zo'n lekker kutsapvragend koppie heb.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die informatie mag de voorzitster ons geven.
FF ben je nu ook lid of ben je gewoon even stiekem aan het proeven aan datgene wat wij hier God noemen?
Je onderschat jezelf.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jaloers omdat ikzelf bij lange na niet zo'n lekker kutsapvragend koppie heb.
En ik denk ook een grote piemelquote:Op zondag 17 juli 2005 09:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf.
Jij hebt ten minste karakter [afbeelding]
Goed opgemerktquote:Op zondag 17 juli 2005 09:55 schreef FlyingFox het volgende:
Goed topic.
Van mij mag ie in de OPquote:Op zondag 17 juli 2005 09:59 schreef FlyingFox het volgende:
Grote-piemel-ambassadeur: FlyingFox. [afbeelding]
Of wordt het nu té hoogdravend?
ach, het blijft ONZ hier eejquote:Op zondag 17 juli 2005 09:59 schreef FlyingFox het volgende:
Grote-piemel-ambassadeur: FlyingFox. [afbeelding]
Of wordt het nu té hoogdravend?
Hup, terug onder je steen.quote:
Je bedoelt dat niemand om je grappen lacht?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben altijd erg serieus in ONZ-topics, wordt mij wel eens verweten.
Ben jij nieuw ofzo?quote:
Wat een ludieke actie.quote:
Neequote:
hoi pinokkio, groeit ie ook als je leugens verkoopt?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
...middels mijn piemel, uiteraard.
Hij groeit wel wanneer hij Rick aanschouwd.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoi pinokkio, groeit ie ook als je leugens verkoopt?![]()
Hoe durft ze zonder ons te gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 10:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. De TS ligt waarschijnlijk in de bosjes.
Dan komt mijn dappere blauwhelm uit zijn Sebreniça-enclave.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij groeit wel wanneer hij Rick aanschouwd.
Hij is geniaal!quote:Op zondag 17 juli 2005 10:18 schreef ChrisJX het volgende:
Een fanclub voor Rick Brandsteder
De OP dus
En NIET vechtenRick zou dat niet gewild hebben
Op de eerstvolgende ledenvergadering zal besproken worden of er ruimte is voor het instellen van deze functiequote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef Poncho het volgende:
Maar je bent de Grote-Piemel-Ambassadeur vergeten.
Ik heb nog nooit zoiets ranzigs zo mooi verwoord horen wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan komt mijn dappere blauwhelm uit zijn Sebreniça-enclave.
Puik. Ik ben en heb een erelid.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef ChrisJX het volgende:
Welkom bij de Fanclub FF
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op de eerstvolgende ledenvergadering zal besproken worden of er ruimte is voor het instellen van deze functie
Het is dat ik homo ben, anders had je haar met alle liefde mogen aanschouwen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets ranzigs zo mooi verwoord horen worden [afbeelding]
2-in-1?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer? [afbeelding]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer? [afbeelding]
dat is het liefste wat iemand ooit tegen me bijna heeft voorgesteldquote:Op zondag 17 juli 2005 10:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het is dat ik homo ben, anders had je haar met alle liefde mogen aanschouwen.
Wat eenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.
Rick heeft het zo bepaald.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.
Je moet Rick niet idealiseren. Niemand is perfect.quote:
Jullie begrijpen toch wel dat ik vetorecht hebquote:Op zondag 17 juli 2005 10:26 schreef FlyingFox het volgende:
Wat eendemocratie.
De oude Grieken zouden trots op je zijn.
Allicht. Zo zou Rick het gewild hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik vetorecht heb
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allicht. Zo zou Rick het gewild hebben.
Is dit Rick zijn wens?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Mag Adelante op de zwarte lijst?
Om het fanclub-streven niet te laten bezoedelen door negativiteit lijkt het mij verstandiger dit niet te doen. Immers, iedereen die weet dat de enige echte officiële Rick Brandsteder FOK!-fanclub bestaat en desondanks weigert lid te worden, staat quasi al op een zwarte lijst.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Om het fanclub-streven niet te laten bezoedelen door negativiteit lijkt het mij verstandiger dit niet te doen. Immers, iedereen die weet dat de enige echte officiële Rick Brandsteder FOK!-fanclub bestaat en desondanks weigert lid te worden, staat quasi al op een zwarte lijst.
Tot Rickquote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef FlyingFox het volgende:
Hey. Ik moet nog voor twee dagen ontbijten, dus: groetjes.
Wat een vent!quote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast wel. Het staat immers ook ik C's 'Rick Bijbel'.
Deze moet in de OP, net als Tot Rick!quote:
jah, plz mag het, mag het, mag het....?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Bij mensen die op de zwarte lijst staan is het onze taak om langs te gaan en hen te bekeren tot het Rickisme.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
jah, plz mag het, mag het, mag het....?
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:36 schreef Poncho het volgende:
Deze moet in de OP, net als Tot Rick!
Elke dag een andere slogan!
Verdomme! Je hebt gelijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:00 schreef Burbo het volgende:
Whehe.. Volgens mij is Ron's vrouw gewoon vreemdgegaan, want hij lijkt meer op:
[afbeelding]
dan op Ron
Waarom antwoord jij op zijn antwoord door een andere vraag te stellen?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Waarom antwoord je door een andere vraag te stellen?
Waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij op zijn antwoord door een andere vraag te stellen?
*Leuk spelletje*
Omdat ik geen vraag ga beantwoorden die kennelijk voortkomt uit frustratie of een vooroordeel.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Waarom antwoord je door een andere vraag te stellen?
Mijn enige levensdoel.quote:
Rick wilt het zo.quote:
Waarom denk Fuifduif dat ik homo ben?quote:Op zondag 17 juli 2005 11:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Waarom antwoord jij op zijn antwoord door een andere vraag te stellen?
*Leuk spelletje*
Ik denk dat dit een goede indicatie is:quote:Op zondag 17 juli 2005 11:52 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Waarom denk Fuifduif dat ik homo ben?
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij groeit wel wanneer hij Rick aanschouwd.
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan komt mijn dappere blauwhelm uit zijn Sebreniça-enclave.
Okee, je hebt me door. Het is mijn manier om in de vrouwenwereld te infiltreren. Mijn uiteindelijke doel was om jullie het bed in te praten. Maar nu heb ik gefaald. Gefaald!quote:
Vraag tips aan Rick!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Okee, je hebt me door. Het is mijn manier om in de vrouwenwereld te infiltreren. Mijn uiteindelijke doel was om jullie het bed in te praten. Maar nu heb ik gefaald. Gefaald!
GEFAALD!
We doen een test:quote:Op zondag 17 juli 2005 12:12 schreef FlyingFox het volgende:
Dat klonk gay. Zou het dat toch...
Het goede antwoord was spersieboon. Ik ben bang van wel jaquote:Op zondag 17 juli 2005 12:28 schreef FlyingFox het volgende:
Vijf keer 'ja'. Ben ik nu homo dan?
Wat een domper zeg, for Roick sake!quote:Op zondag 17 juli 2005 12:29 schreef Poncho het volgende:
[..]
Het goede antwoord was spersieboon. Ik ben bang van wel ja
Ten minste nog 1 goed bericht in deze donkere tijden van terrorisme.quote:Op zondag 17 juli 2005 12:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Wat een domper zeg.
Gelukkig gaat Harry Potter dood in zijn nieuwe boek. Maakt gelijk alles goed. [afbeelding]
hoeveel heb jij voor onze god over?quote:Op zondag 17 juli 2005 12:54 schreef Miesjemies het volgende:
Ik wil ook lid worden! Want ik vind hem wel knap, lekker puh![]()
![]()
Kinderachtig hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef FlyingFox het volgende:
Schopje naar PUB?
Who give's a flying fuck?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Ik heb bij Rick op de basisschool gezeten...![]()
Goed verwoord waarde mede-user.quote:
Ik vind dit een geldige reden om je op te nemen in de club..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:08 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf al meer dan genoeg![]()
Top, nog een megafan..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Wmb wordt Miesjemies toegelaten
Of doet hij mss meequote:Op zondag 17 juli 2005 21:28 schreef Poncho het volgende:
Top, nog een megafan..
Zou Rick ook idols gaan presenteren?
Hij heeft wel wat weg van Borisquote:
FF, daarom ben ik ook lid van de fanclub..quote:Op zondag 17 juli 2005 22:16 schreef FlyingFox het volgende:
P, ik vind dat je enigzins aan Rick-extremisme doet.
Heb je nog veel plek boven je bed?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
FF, daarom ben ik ook lid van de fanclub..
Ik ben ook fan van jouw grote piemel, maar ik heb nog steeds geen foto die ik boven mijn bed kan hangen. Van Rick wel.
Voor jou maak ik altijd plek.quote:
Verras me, oh koene ridder.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Eentje met of zonder ondergeyoghurtde bierbuik?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Ik heb bij Rick op de basisschool gezeten...![]()
Ik had deze keer niet eens hulp nodig, FF.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:32 schreef FlyingFox het volgende:
Zit je al met je broek op je knieën, P?
Heet jij ook al Rick danquote:Op zondag 17 juli 2005 22:37 schreef fibelefobus het volgende:
Rick, Pleur op!!!!!!!!!
De enige reden waarom Rick heaumeaux zou worden is als hij FF in levende lijve ziet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Is Rick;s moeder niet patty brard? Want dat zou eingelijk verklaren de verkeur voor de herenliefde en de bruine poepstampers
Grapjasquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
De enige reden waarom Rick heaumeaux zou worden is als hij FF in levende lijve ziet.
Nee, realist.quote:
Inderdaad.quote:
Hoi, jij hier?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef FlyingFox het volgende:
Goed topic dit.
Foto's bewijzen het tegendeel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee. [afbeelding]
[..]
Wat FuifKneus? Dat is m'n vriendje niet. [afbeelding]
Geniaal forum.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef FlyingFox het volgende:
Zie * ergensinUSmaarikhebnugeenzinomeenlinkjetezoeken*.
Ik heb nog nooit zoveel photoshop materiaal bij elkaar gezien in mijn leven.quote:
Anorexia is heel vervelend hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef FlyingFox het volgende:
Of raak ik nu een gevoelige snaar?
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel photoshop materiaal bij elkaar gezien in mijn leven.
En al die foto's hebben al een ere-plaatsje aan de muur der fokkers?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ikzelf daarentegen post enkel foto's die nog puur ende sereen zijn.
Meid, wat liggen (quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Anorexia is heel vervelend hoor.
Je nagellak zou toch maar wegbranden door het zuur.
Zullen we het ook nog over boulimia gaan hebben?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Meid, wat liggen (! ) we weer puik op een lijn.
Neen. Mijn foto's worden over het algemeen geclassificeerd als: exorbitant lelijk en smerig.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
En al die foto's hebben al een ere-plaatsje aan de muur der fokkers?
Dan moet je wel een leuk karakter hebben, anders kun je nooit neukenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. Mijn foto's worden over het algemeen geclassificeerd als: exorbitant lelijk en smerig.
Ik ben op de schaal van één op tien qua leukheid echt 37.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan moet je wel een leuk karakter hebben, anders kun je nooit neuken [afbeelding]
Ik ben een puike die natuurlijk op het moment dat er over sex gesproken wordt ongesteld word.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben op de schaal van één op tien qua leukheid echt 37. [afbeelding]
Hoe zit dat met jou? Ben jij een mokkel of een puike?
Teveel info is okay.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben een puike die natuurlijk op het moment dat er over sex gesproken wordt ongesteld word.
Af en toe mag je dat door de vingers zien denk ik dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:06 schreef FlyingFox het volgende:
En soms een spelfout maakt.
Dan gaan alle lelijke fokkers mijn tieten op hun foto's photoshoppen en dan die in US posten.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer komt er trouwens een eventueel Poncho-fotoboek? Voor de nodige adoratie en eigengeilerij?
Goed van jou. Mannen met okselhaar is hetzelfde als een vrouw met okselhaar. Minus de piemel dan.quote:
Ik zou dat nooit doen. Jouw tieten op mijn borstkas photoshoppen. En mezelf er dan bij aftrekken. Dat is me te hetero.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan gaan alle lelijke fokkers mijn tieten op hun foto's photoshoppen en dan die in US posten.
Pure zelfbescherming van mijn tieten.
Wow, dude, hold on mên!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef SiemeN het volgende:
Rick, het meest velzijdige stukje vlees, Ríck!![]()
Ik zat hardop te lachen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen. Jouw tieten op mijn borstkas photoshoppen. En mezelf er dan bij aftrekken. Dat is me te hetero.
Hij schreef veelzijdig.quote:
Aan één of aan allebij? Allebij he.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij schreef veelzijdig.
Ik hoop dat hij lepra aan zijn teelbal krijgt.
Volgens mij zou jij ook een goede biseksueel zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben best grappig als homo, trouwens.
Allebei natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Aan één of aan allebij? Allebij he.
Excuus. Ik ben ei-dislectisch.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk.
We gaan alleen voor goud.
Hè nee, hoe vertel ik dat Roland, Sander, Marc, Peter, Han, Gerrit en Daniël dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij ook een goede biseksueel zijn.
Ik had het niet eens door!quote:
Geef ze maar mijn gsm nummer.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hè nee, hoe vertel ik dat Roland, Sander, Marc, Peter, Han, Gerrit en Daniël dan?
Kut.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik weet dat je wil dat ik naar jouw gsm-nummer ga vragen. Dat doe ik dus niet hè.
Wat een bravoure!quote:
Ik hoop dat hij anorexia aan zijn eilandjes van Langerhans krijgt!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:36 schreef FlyingFox het volgende:
Hij zei het M-woord. THE HORROR!
Vroegâh wel ja, toen de topics nog na 255 posts op slot gingen. Maar dat weer Poncho niet meer, immers, ze was toen nog niet aangemeld.quote:
You'd be surprised.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vroegâh wel ja, toen de topics nog na 255 posts op slot gingen. Maar dat weer Poncho niet meer, immers, ze was toen nog niet aangemeld.
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?quote:
Laat me even weten als je eruit bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit. [afbeelding]
Ik rellen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef FlyingFox het volgende:
Uit wie dan wél, snap je? Mijn eerste ingeving was Insomaniac, maar die schijnt een topic dicht te hebben gegooid waarin jij nog al hetrellertje
aan het uithangen was. Echter kan dit een afleidingsmanouvre zijn, maar zo slim schat ik Inso nou ook weer niet in.
Als jijquote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef FlyingFox het volgende:
Wil je dan nooit meer de jij + hartje combo gebruiken? Bedankt.
Dat zou hemel op aarde zijnquote:
Als hij wat meer zou spuiten wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef FlyingFox het volgende:
Zit-ie al vol?
Shit, je was me voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef FlyingFox het volgende:
Bah, P! Dit topic, niet het anale liefdesgrotje van Rickie-pickie dus.
Gelukkig wel.quote:
Wat toevallig!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef FlyingFox het volgende:
Ik had net nog een Rick-slogan. Buiten FOK! om dus, tijdens m'n leven. (![]()
![]()
) Heel naar. Ik ben 'm kwijt. Zoals je een droom soms kwijt bent.
Hij heeft dus inderdaad een tijd met computers gewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef FlyingFox het volgende:
Hij moest wel, je had in die tijd nog niet zoiets als WW. Meen ik.
Zoveel zal hij niet met zijn mannelijkheid kunnen doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef FlyingFox het volgende:
Uhu! Uhu! Wie is de man?Wie is de man?
Ik zal een officieel persbericht uitgeven.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef FlyingFox het volgende:
Ben je nu boos dat ik je geraden heb. Ha!
En nog niet vol?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:57 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zei 'komen', in een ander topic!![]()
: D; d ;dD: D; D; d; dd; d; d;d:!!!!1 11
Alles in pilvorm is te slikken.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef FlyingFox het volgende:
Je ondertitel resulteert trouwens wel in een puike Google-afbeeldingen uitslag. Dat dan weer wel.
Lijkt me een tamelijk misplaatste grap. Beter van niet dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht aan het item: "de prick van rick"
en dan mag iedereen raden wat voor penis deze jongeman heeft.
Als misplaatste grappen niet meer mogen kunnen we beter heel onzin sluiten.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Lijkt me een tamelijk misplaatste grap. Beter van niet dus.
Puik idee. Leef je uit.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb trouwens geen zin in deel twee. Ander onderwerp dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |