Grapjasquote:Op maandag 18 juli 2005 15:36 schreef Poncho het volgende:
[..]
De enige reden waarom Rick heaumeaux zou worden is als hij FF in levende lijve ziet.
Nee, realist.quote:
Inderdaad.quote:
Hoi, jij hier?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:41 schreef FlyingFox het volgende:
Goed topic dit.
Foto's bewijzen het tegendeel.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee. [afbeelding]
[..]
Wat FuifKneus? Dat is m'n vriendje niet. [afbeelding]
Geniaal forum.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:48 schreef FlyingFox het volgende:
Zie * ergensinUSmaarikhebnugeenzinomeenlinkjetezoeken*.
Ik heb nog nooit zoveel photoshop materiaal bij elkaar gezien in mijn leven.quote:
Anorexia is heel vervelend hoor.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:52 schreef FlyingFox het volgende:
Of raak ik nu een gevoelige snaar?
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:51 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel photoshop materiaal bij elkaar gezien in mijn leven.
En al die foto's hebben al een ere-plaatsje aan de muur der fokkers?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Ikzelf daarentegen post enkel foto's die nog puur ende sereen zijn.
Meid, wat liggen (quote:Op maandag 18 juli 2005 16:54 schreef Poncho het volgende:
[..]
Anorexia is heel vervelend hoor.
Je nagellak zou toch maar wegbranden door het zuur.
Zullen we het ook nog over boulimia gaan hebben?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:56 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Meid, wat liggen (! ) we weer puik op een lijn.
Neen. Mijn foto's worden over het algemeen geclassificeerd als: exorbitant lelijk en smerig.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:55 schreef Poncho het volgende:
[..]
En al die foto's hebben al een ere-plaatsje aan de muur der fokkers?
Dan moet je wel een leuk karakter hebben, anders kun je nooit neukenquote:Op maandag 18 juli 2005 16:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. Mijn foto's worden over het algemeen geclassificeerd als: exorbitant lelijk en smerig.
Ik ben op de schaal van één op tien qua leukheid echt 37.quote:Op maandag 18 juli 2005 16:59 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan moet je wel een leuk karakter hebben, anders kun je nooit neuken [afbeelding]

Ik ben een puike die natuurlijk op het moment dat er over sex gesproken wordt ongesteld word.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben op de schaal van één op tien qua leukheid echt 37. [afbeelding]
Hoe zit dat met jou? Ben jij een mokkel of een puike?
Teveel info is okay.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:03 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik ben een puike die natuurlijk op het moment dat er over sex gesproken wordt ongesteld word.
Af en toe mag je dat door de vingers zien denk ik dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:06 schreef FlyingFox het volgende:
En soms een spelfout maakt.
Dan gaan alle lelijke fokkers mijn tieten op hun foto's photoshoppen en dan die in US posten.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:08 schreef FlyingFox het volgende:
Wanneer komt er trouwens een eventueel Poncho-fotoboek? Voor de nodige adoratie en eigengeilerij?
Goed van jou. Mannen met okselhaar is hetzelfde als een vrouw met okselhaar. Minus de piemel dan.quote:
Ik zou dat nooit doen. Jouw tieten op mijn borstkas photoshoppen. En mezelf er dan bij aftrekken. Dat is me te hetero.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:09 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan gaan alle lelijke fokkers mijn tieten op hun foto's photoshoppen en dan die in US posten.
Pure zelfbescherming van mijn tieten.
Wow, dude, hold on mên!!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:12 schreef SiemeN het volgende:
Rick, het meest velzijdige stukje vlees, Ríck!![]()
Ik zat hardop te lachen.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:13 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik zou dat nooit doen. Jouw tieten op mijn borstkas photoshoppen. En mezelf er dan bij aftrekken. Dat is me te hetero.
Hij schreef veelzijdig.quote:
Aan één of aan allebij? Allebij he.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij schreef veelzijdig.
Ik hoop dat hij lepra aan zijn teelbal krijgt.
Volgens mij zou jij ook een goede biseksueel zijn.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben best grappig als homo, trouwens.
Allebei natuurlijk.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Aan één of aan allebij? Allebij he.
Excuus. Ik ben ei-dislectisch.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Allebei natuurlijk.
We gaan alleen voor goud.
Hè nee, hoe vertel ik dat Roland, Sander, Marc, Peter, Han, Gerrit en Daniël dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:17 schreef Poncho het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij ook een goede biseksueel zijn.
Ik had het niet eens door!quote:
Geef ze maar mijn gsm nummer.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Hè nee, hoe vertel ik dat Roland, Sander, Marc, Peter, Han, Gerrit en Daniël dan?
Kut.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:34 schreef FlyingFox het volgende:
Ik weet dat je wil dat ik naar jouw gsm-nummer ga vragen. Dat doe ik dus niet hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |