Kinderachtig hoor.quote:Op zondag 17 juli 2005 18:09 schreef FlyingFox het volgende:
Schopje naar PUB?
Who give's a flying fuck?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Ik heb bij Rick op de basisschool gezeten...![]()
Goed verwoord waarde mede-user.quote:
Ik vind dit een geldige reden om je op te nemen in de club..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:08 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Nou, ik vind mezelf al meer dan genoeg![]()
Top, nog een megafan..quote:Op zondag 17 juli 2005 21:21 schreef ChrisJX het volgende:
Wmb wordt Miesjemies toegelaten
Of doet hij mss meequote:Op zondag 17 juli 2005 21:28 schreef Poncho het volgende:
Top, nog een megafan..
Zou Rick ook idols gaan presenteren?
Hij heeft wel wat weg van Borisquote:
FF, daarom ben ik ook lid van de fanclub..quote:Op zondag 17 juli 2005 22:16 schreef FlyingFox het volgende:
P, ik vind dat je enigzins aan Rick-extremisme doet.
Heb je nog veel plek boven je bed?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:20 schreef Poncho het volgende:
[..]
FF, daarom ben ik ook lid van de fanclub..
Ik ben ook fan van jouw grote piemel, maar ik heb nog steeds geen foto die ik boven mijn bed kan hangen. Van Rick wel.
Voor jou maak ik altijd plek.quote:
Verras me, oh koene ridder.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:22 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Eentje met of zonder ondergeyoghurtde bierbuik?
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 17 juli 2005 19:44 schreef Strawberries_Cream het volgende:
Ik heb bij Rick op de basisschool gezeten...![]()
Ik had deze keer niet eens hulp nodig, FF.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:32 schreef FlyingFox het volgende:
Zit je al met je broek op je knieën, P?
Heet jij ook al Rick danquote:Op zondag 17 juli 2005 22:37 schreef fibelefobus het volgende:
Rick, Pleur op!!!!!!!!!
De enige reden waarom Rick heaumeaux zou worden is als hij FF in levende lijve ziet.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:31 schreef P0rt0 het volgende:
Is Rick;s moeder niet patty brard? Want dat zou eingelijk verklaren de verkeur voor de herenliefde en de bruine poepstampers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |