Wat een bravoure!quote:
Ik hoop dat hij anorexia aan zijn eilandjes van Langerhans krijgt!quote:Op maandag 18 juli 2005 17:36 schreef FlyingFox het volgende:
Hij zei het M-woord. THE HORROR!
Vroegâh wel ja, toen de topics nog na 255 posts op slot gingen. Maar dat weer Poncho niet meer, immers, ze was toen nog niet aangemeld.quote:
You'd be surprised.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vroegâh wel ja, toen de topics nog na 255 posts op slot gingen. Maar dat weer Poncho niet meer, immers, ze was toen nog niet aangemeld.
Mijn geloofwaardigheid, wat doe je?quote:
Laat me even weten als je eruit bent.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit. [afbeelding]
Ik rellen?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef FlyingFox het volgende:
Uit wie dan wél, snap je? Mijn eerste ingeving was Insomaniac, maar die schijnt een topic dicht te hebben gegooid waarin jij nog al hetrellertje
aan het uithangen was. Echter kan dit een afleidingsmanouvre zijn, maar zo slim schat ik Inso nou ook weer niet in.
Als jijquote:Op maandag 18 juli 2005 21:36 schreef FlyingFox het volgende:
Wil je dan nooit meer de jij + hartje combo gebruiken? Bedankt.
Dat zou hemel op aarde zijnquote:
Als hij wat meer zou spuiten wel.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:42 schreef FlyingFox het volgende:
Zit-ie al vol?
Shit, je was me voor.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:43 schreef FlyingFox het volgende:
Bah, P! Dit topic, niet het anale liefdesgrotje van Rickie-pickie dus.
Gelukkig wel.quote:
Wat toevallig!quote:Op maandag 18 juli 2005 21:47 schreef FlyingFox het volgende:
Ik had net nog een Rick-slogan. Buiten FOK! om dus, tijdens m'n leven. (![]()
![]()
) Heel naar. Ik ben 'm kwijt. Zoals je een droom soms kwijt bent.
Hij heeft dus inderdaad een tijd met computers gewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:52 schreef FlyingFox het volgende:
Hij moest wel, je had in die tijd nog niet zoiets als WW. Meen ik.
Zoveel zal hij niet met zijn mannelijkheid kunnen doen.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:53 schreef FlyingFox het volgende:
Uhu! Uhu! Wie is de man?Wie is de man?
Ik zal een officieel persbericht uitgeven.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:56 schreef FlyingFox het volgende:
Ben je nu boos dat ik je geraden heb. Ha!
En nog niet vol?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:57 schreef FlyingFox het volgende:
Ik zei 'komen', in een ander topic!![]()
: D; d ;dD: D; D; d; dd; d; d;d:!!!!1 11
Alles in pilvorm is te slikken.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:58 schreef FlyingFox het volgende:
Je ondertitel resulteert trouwens wel in een puike Google-afbeeldingen uitslag. Dat dan weer wel.
Lijkt me een tamelijk misplaatste grap. Beter van niet dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 21:59 schreef zoalshetis het volgende:
ik dacht aan het item: "de prick van rick"
en dan mag iedereen raden wat voor penis deze jongeman heeft.
Als misplaatste grappen niet meer mogen kunnen we beter heel onzin sluiten.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Lijkt me een tamelijk misplaatste grap. Beter van niet dus.
Puik idee. Leef je uit.quote:Op maandag 18 juli 2005 22:01 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb trouwens geen zin in deel twee. Ander onderwerp dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |