One, two, three o'clock, four o'clock, RICK!quote:
Müllerquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
WTF, Dieter Bohlen die reclame maakt voor Müller ofzo![]()
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
WTF, Dieter Bohlen die reclame maakt voor Müller ofzo![]()
Rick's moeder Marita van Rossum natuurlijk...quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Wie springt daar aan de rechterkant trouwens zo snel weg
Joghurt uit je piemel kun je krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef Einstellungen het volgende:
[..]
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!
Oder wasquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:03 schreef Einstellungen het volgende:
Aber klar. Aber nicht fur 's Geld natürlich ne! Ich mach' diese Reclamen weil ich mich stark verbunden fühle mit Joghurt, hee!
Ik weet zeker dat we nog ergens forensische sporen kunnen vinden van incest met zijn vader.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:17 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
"Mijn kont doet zo zeer, dus laat mij met rust"
Talloze vriendjesquote:
He, schone Vikingquote:Op zondag 17 juli 2005 00:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]fuiffie
![]()
* viking84 checkt msn... wer bisto![]()
Een man als jij zou verplicht moeten worden om zich voort te planten.quote:
En Ron Brandsteder dan? Die had zich eigenlijk nooit mogen voortplanten.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Een man als jij zou verplicht moeten worden om zich voort te planten.
Rick trouwens ook [afbeelding]
Als we daarvoor behoed hadden kunnen worden zou het een perfecte wereld zijn.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En Ron Brandsteder dan? Die had zich eigenlijk nooit mogen voortplanten.
Zou-ie dat zelfde zware-shag-lachje als zijn vader hebben? Ik hoop het niet hoor, bij die gedachte vind ik hem spontaan minder aantrekkelijk.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:26 schreef Poncho het volgende:
..., en ik lid ben van de officiele toffe fanclub!!!11!!11 is het misschien maar goed als Rick zich voortplant. Die intelligentie van die jongen mag niet verloren gaan.
Dan zetten we de muziek harder.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:29 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zou-ie dat zelfde zware-shag-lachje als zijn vader hebben? Ik hoop het niet hoor, bij die gedachte vind ik hem spontaan minder aantrekkelijk.
Lijkt me rijp voor Talpa en het hol van John de Mol.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:33 schreef Poncho het volgende:
[..]
Dan zetten we de muziek harder.
Ik ben eerder bang dat hij dezelfde drankproblemen als zijn vader heeft
En daarom houden we zo van hem.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:36 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Lijkt me rijp voor Talpa en het hol van John de Mol.
Die 'indrukwekkende cv' uit de OP is trouwens helemaal niet zo indrukwekkend als men pretendeert. 't Een lijst nutteloze bijdragen aan flut-programma's.
Een ledenlijst maken is natuurlijk handig voor de administratiequote:Op zondag 17 juli 2005 09:26 schreef Poncho het volgende:
Maar nu het toch gebeurt is, en ik lid ben van de officiele toffe fanclub!!!11!!11 is het misschien maar goed als Rick zich voortplant. Die intelligentie van die jongen mag niet verloren gaan.
Wanneer gaan we in de bosjes voor zijn huis liggen?quote:Op zondag 17 juli 2005 09:39 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een ledenlijst maken is natuurlijk handig voor de administratie
Erelid: Rick Brandsteder
Stichtend lid: ChrisJX
Overige leden: Poncho (tevens opsteller van het clublied)
Wie volgt? Wees niet bang, er zal geen contributie geheven worden![]()
En dan z'n vader tegenkomen zeker. Of woont meneer al opzelf? (lees: betaalt papa alles?)quote:Op zondag 17 juli 2005 09:42 schreef Poncho het volgende:
[..]
Wanneer gaan we in de bosjes voor zijn huis liggen?
Puik ideequote:Op zondag 17 juli 2005 09:44 schreef Poncho het volgende:
Zet het logo met de slogan en het clublied in de OP!
Ik voel een reeks aankomen![]()
Die informatie mag de voorzitster ons geven.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
En dan z'n vader tegenkomen zeker. Of woont meneer al opzelf? (lees: betaalt papa alles?)
Ik voel een misplaatste adoratie voor een kwal die toevallig z'n achternaam mee - of tegen - heeft in showbizzland aankomen.quote:
Ik ben stiekem jaloers omdat ikzelf bij lange na niet zo'n lekker kutsapvragend koppie heb.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:46 schreef Poncho het volgende:
[..]
Die informatie mag de voorzitster ons geven.
FF ben je nu ook lid of ben je gewoon even stiekem aan het proeven aan datgene wat wij hier God noemen?
Je onderschat jezelf.quote:Op zondag 17 juli 2005 09:48 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik ben stiekem jaloers omdat ikzelf bij lange na niet zo'n lekker kutsapvragend koppie heb.
En ik denk ook een grote piemelquote:Op zondag 17 juli 2005 09:49 schreef Poncho het volgende:
[..]
Je onderschat jezelf.
Jij hebt ten minste karakter [afbeelding]
Goed opgemerktquote:Op zondag 17 juli 2005 09:55 schreef FlyingFox het volgende:
Goed topic.
Van mij mag ie in de OPquote:Op zondag 17 juli 2005 09:59 schreef FlyingFox het volgende:
Grote-piemel-ambassadeur: FlyingFox. [afbeelding]
Of wordt het nu té hoogdravend?
ach, het blijft ONZ hier eejquote:Op zondag 17 juli 2005 09:59 schreef FlyingFox het volgende:
Grote-piemel-ambassadeur: FlyingFox. [afbeelding]
Of wordt het nu té hoogdravend?
Hup, terug onder je steen.quote:
Je bedoelt dat niemand om je grappen lacht?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:08 schreef FlyingFox het volgende:
Ik ben altijd erg serieus in ONZ-topics, wordt mij wel eens verweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |