quote:De 21-jarige Rick viel SBS op door zijn spontane uitstraling tijdens een interview voor Shownieuws. Daarop nodigde de zender hem uit voor een screentest die hij succesvol volbracht. Het duurde dan ook niet lang voordat Rick werd gevraagd voor zijn eerste presentatieklus; het nieuwe programma Kinderrecords.
Slogansquote:Eensch zat ik in de schaduw
Van een zeer groot man
En alle mensen zeggen
Dat ik hem niet evenaren kan
Nu eindelijk na al die jaren
Ben ik oud genoeg om te drinken
En zal ik mijn vader laten zien
Dat ik ook uit mijn bek kan stinken
De wokda gaat erin
Gezellig met die kids
Ik zal ze netjes thuisbrengen
En houd mijn schnitzel achter mijn rits
Ja, wat een nepperd. Het ziet er niet uitquote:
Dan hebben ze ook aardig wat doekjes nodig om dat zweet weg te vegen! Dat is nu dubbel zoveel!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef Poncho het volgende:
Stel je voor dat Rick en Ron samen een programma gaan presenteren. Dat is hetzelfde als wanneer 30 man met hun nagels over een schoolbord krassen.
onder begeleidend muziek van die Crazy Frogquote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:50 schreef Poncho het volgende:
Stel je voor dat Rick en Ron samen een programma gaan presenteren. Dat is hetzelfde als wanneer 30 man met hun nagels over een schoolbord krassen.
Die foto kan best wat meer schaduw gebruiken.quote:
Ik doe m'n best, maar zie nietsquote:
Bij z'n rechtertepel. Zie aan beide kantjes puntjes. En ben druk aan het zoeken..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:02 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar zie nietsIs er geen foto zonder rare lichtval
Alhoewel... Met die lichtval blijft het nog fatsoenlijk
Ik zocht naar een ringetjequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:03 schreef Shirley het volgende:
Bij z'n rechtertepel. Zie aan beide kantjes puntjes. En ben druk aan het zoeken..
3 kleine tepels naast mekaar?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:05 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik zocht naar een ringetje
Het zóu kunnen... Maar ik denk dat hij gewoon kippenvel heeft. Harde tepels zijn toch immers gewenst op foto's?
Waarom hij wel en ik niet?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:56 schreef ChrisJX het volgende:
Mensen, mensen, niet zo negatief
Die jongen verdient een kans
Als jij te zien bent bij Kinderrecords, Telsell of een belspelletje richt ik voor jou ook een fanclub opquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:06 schreef QyRoZ het volgende:
Waarom hij wel en ik niet?
Ik heb al lang een fanclub.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:08 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als jij te zien bent bij Kinderrecords, Telsell of een belspelletje richt ik voor jou ook een fanclub op
Kom maar op met die foto's danquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:08 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb al lang een fanclub.
En ik ben sowieso way cooler dan die Brandloser.
Mensen met als laatste naam 'Brandsteder' zouden per definitie zich niet aan het publiek mogen laten zien.quote:
Volgens mij niet. Denk dat die allereerste de enige is.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
Die in dat blauwe jekkertje is nog wel aardigDie kunnen we wel als logo nemen
Maarre, kan die jongen ook lachen
Maar wat nu als hij net als zijn vader lacht?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:13 schreef ChrisJX het volgende:
Die in dat blauwe jekkertje is nog wel aardigDie kunnen we wel als logo nemen
Maarre, kan die jongen ook lachen
Dat doettie idd, zie OPquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:15 schreef Poncho het volgende:
Maar wat nu als hij net als zijn vader lacht?
PowerRick to the Rescue!!!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
Kijk em es sportief doen!
[afbeelding]
Ik denk dat ie daar net z'n vader te hulp schiet die weer es met z'n auto in een greppel ligt
Dat zou best eens kunnen. Zulke foto's zijn het wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
10 tegen 1 dat hij in de Yes gestaan heeft
Surfen met een skateboard. Hij heeft ook het iq van zijn pappie.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:17 schreef Shirley het volgende:
Kijk em es sportief doen!
[afbeelding]
Ik denk dat ie daar net z'n vader te hulp schiet die weer es met z'n auto in een greppel meer ligt
Oh krijg nou wat, hij heeft een skateboard in z'n handen ja!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:19 schreef Poncho het volgende:
[..]
Surfen met een skateboard. Hij heeft ook het iq van zijn pappie.
Z'n vader natuurlijk!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef ChrisJX het volgende:
Wie springt daar aan de rechterkant trouwens zo snel weg
Echte mannen hebben een skateboard onder hun voetenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:20 schreef Shirley het volgende:
Oh krijg nou wat, hij heeft een skateboard in z'n handen ja!
Een logo en tegelijkertijd een slogan. Geniaal!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
En hierbij het logo inclusief de clubnaam
[afbeelding]
En de slogan opent mogelijkheden voor een zangcarrièrequote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:45 schreef Poncho het volgende:
Een logo en tegelijkertijd een slogan. Geniaal!
Net zoiets als: 'Keep the soul alive' alleen dan minder irritant
Kortom:quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:44 schreef ChrisJX het volgende:
En hierbij het logo inclusief de clubnaam
[afbeelding]
Keep on Ricking in the free world!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:46 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
En de slogan opent mogelijkheden voor een zangcarrière
Rick, als je dit leestJe begrijpt toch wel dat het intellectueel eigendom van deze slogan bij ondergetekende ligt he? Mijn e-mailadres laat zich raden, dus ik hoor tzt wel van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |