Ben jij nieuw ofzo?quote:
Wat een ludieke actie.quote:
Neequote:
hoi pinokkio, groeit ie ook als je leugens verkoopt?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:12 schreef FlyingFox het volgende:
...middels mijn piemel, uiteraard.
Hij groeit wel wanneer hij Rick aanschouwd.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoi pinokkio, groeit ie ook als je leugens verkoopt?![]()
Hoe durft ze zonder ons te gaanquote:Op zondag 17 juli 2005 10:19 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Neen. De TS ligt waarschijnlijk in de bosjes.
Dan komt mijn dappere blauwhelm uit zijn Sebreniça-enclave.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:18 schreef Poncho het volgende:
[..]
Hij groeit wel wanneer hij Rick aanschouwd.
Hij is geniaal!quote:Op zondag 17 juli 2005 10:18 schreef ChrisJX het volgende:
Een fanclub voor Rick Brandsteder
De OP dus
En NIET vechtenRick zou dat niet gewild hebben
Op de eerstvolgende ledenvergadering zal besproken worden of er ruimte is voor het instellen van deze functiequote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef Poncho het volgende:
Maar je bent de Grote-Piemel-Ambassadeur vergeten.
Ik heb nog nooit zoiets ranzigs zo mooi verwoord horen wordenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Dan komt mijn dappere blauwhelm uit zijn Sebreniça-enclave.
Puik. Ik ben en heb een erelid.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:21 schreef ChrisJX het volgende:
Welkom bij de Fanclub FF
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Op de eerstvolgende ledenvergadering zal besproken worden of er ruimte is voor het instellen van deze functie
Het is dat ik homo ben, anders had je haar met alle liefde mogen aanschouwen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets ranzigs zo mooi verwoord horen worden [afbeelding]
2-in-1?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer? [afbeelding]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:22 schreef Poncho het volgende:
Rick en grote piemels, wat wilt een vrouw nog meer? [afbeelding]
dat is het liefste wat iemand ooit tegen me bijna heeft voorgesteldquote:Op zondag 17 juli 2005 10:23 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Het is dat ik homo ben, anders had je haar met alle liefde mogen aanschouwen.
Wat eenquote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.
Rick heeft het zo bepaald.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Aangezien beide leden het met het instellen van de functie eens zijn, kan ik als voorzitter niet anders besluiten dan de functie toe te kennen.
Je moet Rick niet idealiseren. Niemand is perfect.quote:
Jullie begrijpen toch wel dat ik vetorecht hebquote:Op zondag 17 juli 2005 10:26 schreef FlyingFox het volgende:
Wat eendemocratie.
De oude Grieken zouden trots op je zijn.
Allicht. Zo zou Rick het gewild hebben.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:27 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik vetorecht heb
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:28 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Allicht. Zo zou Rick het gewild hebben.
Is dit Rick zijn wens?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Mag Adelante op de zwarte lijst?
Om het fanclub-streven niet te laten bezoedelen door negativiteit lijkt het mij verstandiger dit niet te doen. Immers, iedereen die weet dat de enige echte officiële Rick Brandsteder FOK!-fanclub bestaat en desondanks weigert lid te worden, staat quasi al op een zwarte lijst.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Om het fanclub-streven niet te laten bezoedelen door negativiteit lijkt het mij verstandiger dit niet te doen. Immers, iedereen die weet dat de enige echte officiële Rick Brandsteder FOK!-fanclub bestaat en desondanks weigert lid te worden, staat quasi al op een zwarte lijst.
Okè. 
Tot Rickquote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef FlyingFox het volgende:
Hey. Ik moet nog voor twee dagen ontbijten, dus: groetjes.
Wat een vent!quote:Op zondag 17 juli 2005 10:33 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vast wel. Het staat immers ook ik C's 'Rick Bijbel'.
Deze moet in de OP, net als Tot Rick!quote:
jah, plz mag het, mag het, mag het....?quote:Op zondag 17 juli 2005 10:31 schreef FlyingFox het volgende:
Bij mensen die op de zwarte lijst staan is het onze taak om langs te gaan en hen te bekeren tot het Rickisme.quote:Op zondag 17 juli 2005 10:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
jah, plz mag het, mag het, mag het....?
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:36 schreef Poncho het volgende:
Deze moet in de OP, net als Tot Rick!
Elke dag een andere slogan!
Verdomme! Je hebt gelijk!quote:Op zondag 17 juli 2005 11:00 schreef Burbo het volgende:
Whehe.. Volgens mij is Ron's vrouw gewoon vreemdgegaan, want hij lijkt meer op:
[afbeelding]
dan op Ron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |