inderdaad, dan wordt t gewoon een arbeidsconflict en komt de rechter eraan te pas, er is sprake van positie verbetering dus heeft Kalou het recht om te gaan en is slechts de prijs de vraag.quote:Op maandag 18 juli 2005 07:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Qua salaris is het bedrag wat Feyenoord kan vragen als het komt tot arbitrage aardig beperkt. Maximaal zo'n 10 miljoen euro.
Als iemand aangeeft graag voor PSV te willen spelen, is dat voor mij een pluspunt. En ja spelers willen het maximale uit hun carriere halen en als ze de kans krijgen om voor een grotere club uit te komen en PSV als opstap zien. Heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jan Wuytens ook.
Toch vraag ik me af: iemand die zijn transfer op deze manier afdwingt, hoe zien jullie die binnenkomen? Als iemand die alles wil doen om voor jullie club te spelen of als iemand die op termijn hetzelfde zou kunnen doen als een grotere club dan PSV zich meldt?
Oke, op die manier.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel meer: dan kan ie hetzelfde kunstje gaan flikken bij jullie. In de krant roepen dat ie alleen naar Real Madrid wil enzo.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel zo, maar erg leuk is het niet als iemand zo weggaat. Maar goed, is allemaal puur hypothetisch natuurlijk.
Ik denk dat het niet eens realistisch is dat Kalou langer dan 3 jaar bij PSV blijft, mocht hij naar Eindhoven komen. En of dat erg is.. ach dat zijn de Nederlandse topclubs wel gewend, hoe lang heeft Robben nou bij PSV gespeeld? Nederland is gewoon te klein en te koud voor grote spelers.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jan Wuytens ook.
Toch vraag ik me af: iemand die zijn transfer op deze manier afdwingt, hoe zien jullie die binnenkomen? Als iemand die alles wil doen om voor jullie club te spelen of als iemand die op termijn hetzelfde zou kunnen doen als een grotere club dan PSV zich meldt?
Ik ben het niet helemaal met je eens. De clubs uit de top 3 hoeven natuurlijk niet van elkaars spelers af te blijven en al helemaal niet als een speler zelf weg wil.....Maar ik begrijp wel dat dat pijn doet; ik zou er ook echt niet aan moeten denken dat van Bommel naar ajax zou zijn gegaan ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef dilliebillie het volgende:
De smiley is toch wel te begrijpen?
Niemand weet natuurlijk precies wat er aan de hand is maar wat psv de laatste tijd aan het doen is klopt gewoon van geen kant vind ik. Dit heeft niet alleen betrekking op Kalou, maar ook op vd vaart, de jong, trabelsi en van persie. De top 3 moet gewoon van elkaars spelers afblijven, en die spelers moeten man genoeg zijn om voor 1 club te spelen. En wie hier natuurlijk ook aardig betrokken bij zijn: de zaakwaarnemers, of eerder gezegd de zakkenvullers. Die gasten weten spelers zo het hoofd op hol te brengen, dat het op een geveven moment voor iedereen verkeerd uitpakt. Voor iedereen, behalve voor de zaakwaarnemer.
Whaha, das nou al de zoveelste speler die per sé weg wil bij z'n clubquote:Essien (22), die nog tot 2008 onder contract staat bij Lyon, heeft al eerder laten weten bijzonder graag over te stappen naar Chelsea. 'Ik heb de clubleiding duidelijk gemaakt dat ik hier bij Lyon niet langer blijven. Mijn besluit staat vast.'
Hopen mag, maar het ook daadwerkelijk geloven is naïef...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf nog hopen op de komst van Kalou
quote:18/7/2005 - Interview Kalou in Sportweek
(Gepost door RvN)
Dit weekend kreeg Kalou in China te horen dat hij zich in de media niet meer mag uitlaten over een eventuele transfer naar PSV. Sportweek had inmiddels haar interview met de aanvaller afgenomen en komt in de uitgave die dinsdag in de winkel ligt met een uitgebreid interview. Daarin gaat het blad in op de achtergronden van de wens om te vertrekken. 'Ik kies voor mijn toekomst' aldus Kalou. 'PSV heeft een goede organisatie en een heel slimme trainer. Bij Feyenoord is het ieder seizoen weer afwachten. Dat weet ik van Bona en uit eigen ervaring.'
En hopenlijk wordt er afgereageerd op jullie en op Kalouquote:
Oeh, jij bent wel een échte Feyenoorder hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef fransie102 het volgende:
En hopenlijk wordt er afgereageerd op jullie en op Kalou![]()
Volgens mij heeft hij niet met PSV meegetraind, maar zelfstandig in het bos bij de Herdgang. Gewoon om aan zijn conditie te werken. Niet eens zo gek als je bekijkt dat Barcelona gisteren is begonnen met de voorbereiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees net in de krant dat Mark van Bommel vorige week een keer heeft meegetraind met PSV omdat 'het begon te kriebelen'.
Er staat 'de Maasbrachtenaar trainde vorige week al een keer mee...'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet met PSV meegetraind, maar zelfstandig in het bos bij de Herdgang. Gewoon om aan zijn conditie te werken. Niet eens zo gek als je bekijkt dat Barcelona gisteren is begonnen met de voorbereiding.
Tja de selectie zit al een week in Korea, dus aan dat artikel moet je niet veel waarde hechten, lijkt mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er staat 'de Maasbrachtenaar trainde vorige week al een keer mee...'
Dus tja
idd, Van Bommel trainde voor zich zelf om aan z'n conditie te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja de selectie zit al een week in Korea, dus aan dat artikel moet je niet veel waarde hechten, lijkt me
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef Zapper het volgende:
Een Koreaantjes-smiley is niet zo moeilijk natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Oud-PSV-directeur Fons Spooren is veroordeeld tot vijftien maanden cel, waarvan vijf voorwaardelijk, voor het plegen van ontucht met minderjarige jongens. De oud-directeur werd door de rechtbank vrijgesproken op de aanklacht van zware mishandeling. Het Openbaar Ministerie (OM) had 27 maanden geëist.
Het OM verklaarde dat de mishandelingpoging bestond uit het hebben van seks met minderjarige jongens, terwijl Spooren wist met HIV besmet te zijn. Om deze reden had het OM de eis van 27 maanden bij de rechter neergelegd. Dit was ook de straf die Spooren eerder opgelegd kreeg, maar hiermee was de oud-directeur het niet eens en tekende daarom hoger beroep aan.
Het hele voorval speelde tussen 2001 en 2003 in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. Terwijl Spooren vader was van twee kinderen en getrouwd, was hij een regelmatige bezoeker van het plantsoen dat bekend staat als een ontmoetingsplaatsen voor homoseksuelen. Onder meer jonge jongens bieden daar hun lichaam aan voor seksuele diensten.
Lagere straf
Fons Spooren wist al sinds 2001 dat hij besmet was met HIV en daarom zou hij opzettelijk letsel hebben toegebracht aan de jongens met wie hij sex had. De rechtbank verklaarde dit niet bewezen. Bovendien is het privé-leven van de ex-directeur zwaar geschaad na de naar buitenkomst van de hele zaak, aldus de rechtbank. Dit omdat de media in januari naar buiten bracht dat Spooren seropositief was. Overigens waren zowel de advocaat als Spooren niet aanwezig bij de uitspraak van de rechter.
Tja, wat moet je ermee?quote:
Hij heeft een PSV verleden inderdaad in in zijn functie was hij goed, helaas heeft hij zich op prive-vlak niet in kunnen houden, maar voor PSV is de kous al lang af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Maar wel PSV-gerelateerd, helaas voor jullie.
omgquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Go Philps !!! Go Philps!!! [afbeelding]
Je denkt serieus dat het een kloon is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat Johannes 'toevallig' weg is nu Cult op vakantie is?
Ze zijn beide uit '86quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het een kloon is?
Ja, ze hebben dezelfde manier van posten en zijn ineens tegelijkertijd weg terwijl ze eerder zo'n 50 posts per dag maakten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
[..]
EDquote:Keuze Lee verbaast Hiddink
Dinsdag 19 juli 2005 - SEOUL – Guus Hiddink begrijpt niet goed waarom Young-pyo Lee warmloopt voor AS Monaco, de club die zijn oog heeft laten vallen op de Zuid-Koreaan van PSV. Sportief gezien kan de linksback beter voor een nieuw seizoen in Eindhoven kiezen, meent de coach.
„Maar dat is een persoonlijke mening. Ik denk dat je je moet afvragen of je je wel sportief verbetert als je naar Monaco gaat. Die ploeg speelt in eigen stadion voor vijf-, zes of zevenduizend mensen. Dat lijkt me niet de ambiance waar je naar op zoek bent. Monaco is leuk om er even te zijn, maar wil je daar ook spelen?“, zei de coach gisteren in Seoul.
Het geld is wel goed in het prinsendom aan de Middellandse zee. Hiddink: „Uiteraard. Maar daar ben ik dan weer een echte amateur in. Moet je de economie dan achterna of kies je ervoor om in een mooie entourage en op een goed niveau -Champions League- te spelen bij PSV. Als je zoals Lee je droom najaagt, denk ik toch eerder aan een club uit de Europese top-zes of zo. Maar nogmaals, dat is puur mijn opinie.“ Overigens zijn PSV en Monaco nog altijd niet tot een akkoord gekomen over een transfer. Ook de interesse van het Italiaanse Genoa voor André Ooijer heeft vooralsnog geen vervolg gekregen. Tot die tijd blijft Hiddink ervanuit gaan dat zowel Lee als Ooijer bij PSV blijft, zo benadrukte hij. „In principe willen wij geen van beide spelers kwijt.“
ook tijdens de ban van Cult was Johannes volgens mij ook weg....................quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dezelfde manier van posten en zijn ineens tegelijkertijd weg terwijl ze eerder zo'n 50 posts per dag maakten.
Die heb je daar niet voor nodig om er achter te komen dat Johannes en Cultheld gewoon hetzelfde zijn. Bovendien zal hij nog wat cloons hebben waar ik zo snel niet op kom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Jajong het volgende:
Haal Peter R. erbij zou ik zeggen.
nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Zapper het volgende:
JustJunior?
Zou kunnen, maar bovendien al in 2003 geregistreerd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergis
Jij denkt serieus dat het niet zo is? Nog nooit ook maar even aan gedacht?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
Dat kan je wel uit die naam opmaken jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergis
Nee nooit aan gedacht eigenlijk..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar bovendien al in 2003 geregistreerd...
[..]
Jij denkt serieus dat het niet zo is? Nog nooit ook maar even aan gedacht?
Toch vind ik het fout wat PSV doet. Ik zou het zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar volgens mij heeft PSV (Hiddink, westerhof etc.) zich wel uitgelaten over Kalou, dat ze hem er graag bij zouden hebben en meer van dat soort dingen. PSV heeft ook gereageerd op uitspraken van wotte dat kalou niet te koop is. In de zin van; in de voetballerij is niets zeker etc. Als ik nu lees dat PSV nog geen enkel initiatief heeft genomen ook daadwerkelijk een bod te doen of hem uberhaupt te willen kopen dan vind ik dat fout.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Je zegt het goed: 'vind ik'.
Ik vind van niet: als PSV/Ajax/Feyenoord een speler wil hebben die bij een van die andere clubs onder contract staat, dan is die club vrij om contact te zoeken met de eigenaar van de speler. Van Persie mocht weg bij Feyenoord, dus waarom zou PSV daar niet op inspelen? Dat jij daar een slecht gevoel bij hebt kan, ik vind het geen probleem. Als Feyenoord graag Gomes wil contracteren en met PSV overeenstemming kan bereiken, dan is dat prima. Ik zou er niet blij mee zijn, maar dat heeft niks met Feyenoord te maken.
Als Feyenoord en PSv straks een akkoord bereiken over de overgang van kalou en Feyenorod is tevreden met de transfersom, dan kun je boos zijn dat jouw club een spelr laat gaan, of dat jouw favoriete speler jouw club verlaat, maar waarom kwaad zijn op PSV?
Zoals ik eerder in een ander topic al zei: PSV gaat iets te veel met Peter Kenyon om. Dat is die lijer die eerste dergelijke vuile geintjes uithaalde bij SCUM en nu datzelfde doet bij CFC. Zowel in z'n tijd bij SCUM (Jaap Stam ...) als nu CFC benaderde hij spelers op een dergelijke manier. De laatste tijd ook steeds minder in het geheim (zie "Cole-gate"). Meestal op het randje van wat nog kan - soms er over. Wat betreft het benaderen van spelers voordat de club toestemming geeft zijn er simpelweg FIFA regels (zie Mexesquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef dilliebillie het volgende:
[..]
Toch vind ik het fout wat PSV doet. Ik zou het zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar volgens mij heeft PSV (Hiddink, westerhof etc.) zich wel uitgelaten over Kalou, dat ze hem er graag bij zouden hebben en meer van dat soort dingen. PSV heeft ook gereageerd op uitspraken van wotte dat kalou niet te koop is. In de zin van; in de voetballerij is niets zeker etc. Als ik nu lees dat PSV nog geen enkel initiatief heeft genomen ook daadwerkelijk een bod te doen of hem uberhaupt te willen kopen dan vind ik dat fout.
Dan breng je het hoofd van een speler op hol die, onder leiding van waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, dingen gaat roepen in de pers en zo zichzelf onmogelijk maakt bij Feyenoord en hierdoor veel onrust kweekt. Ook de media hebben hier schuld aan trouwens. En Kalou zelf had gewoon ten alle tijde zijn mond moeten houden.
Cult heeft ff een internetcafé gevonden in Allanyaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent net op tijd terug om de speculaties onderuit te halen.
Jazeker, en als je het niet geloof dan kijk je maar op:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
Maar jij bent wel dat knulletje uit je avatar?
t AD is ook wakker gewordenquote:19/7/2005 - AD: PSV deed nog geen bod op Kalou
(Gepost door RvN)
Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV tot nu toe nog geen concreet bod heeft gedaan op Kalou. Wel heeft de club met Feyenoord onderhandelt en aangegeven een miljoenenbedrag te willen neerleggen plus Feyenoord te laten meedelen in een eventuele doorverkoop. Feyenoord zou echter een bedrag tussen de 8 en 12 miljoen ineens willen vangen voor de spits en zich niet rijk willen rekenen met een percentage van doorverkoop later, zo meldt de krant. Volgens een insider van het AD wordt de zaak nu op voorzittersniveau behandeld.
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Ik ga een gewaagde uitspraak doen;
Voor Vrijdag is het rond en na het weekend wordt Kalou gepresenteerd.
Dat zou leuk zijn, ik denk dat er dan op dit forum een paar bans gaan vallenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Ik geloof je wel Johannes de Doper
Dat zit er dik inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik denk dat er dan op dit forum een paar bans gaan vallen![]()
en ik ga dan hard lachenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ik denk dat er dan op dit forum een paar bans gaan vallen![]()
Het opvallende is dat er de laatste tijd in NL geen club is die zo openlijk lonkt naar de diensten van spelers bij de directe concurenten. Als het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer, begint op te vallen, maar het begint systematische vormen aan te nemen. Zoals het systematisch was bij SCUM en nu bij CFC.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
gehuil er gebeurt precies hetzelfde als ajax met Machlas deed en waardoor vitas genaaid werd
Zou geweldig zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Idd een paar doodsbedreigingen zie ik wel vallen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Feyenoord en Ajax kopen minder spelers. PSV wil haar positie uitbuiten en richt zich op spelers die ze goed kent.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Het opvallende is dat er de laatste tijd in NL geen club is die zo openlijk lonkt naar de diensten van spelers bij de directe concurenten. Als het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer, begint op te vallen, maar het begint systematische vormen aan te nemen. Zoals het systematisch was bij SCUM en nu bij CFC.
Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:46 schreef Elgigante het volgende:
Maar misschien hebben ze wel wat advies van Kenyon gekregen, zou kunnen.
volgens mij moeten we dat om de 5 pagina's uitleggenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.
Verder was er ook wel interesse in van der Vaart denk ik redelijk concreet en nu Kalou.
De Jong en Pienaar zijn gewoon geruchten die door de media zijn opgeklopt, en zijn nooit concreet geweest.
ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
Ze blijven maar doorgaan met zeuren om alles omdat ze jaloers zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moeten we dat om de 5 pagina's uitleggen
Je vergeet ene Robin van P.?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.
Verder was ook de interesse in van der Vaart denk ik redelijk concreet en nu Kalou.
De Jong en Pienaar zijn gewoon geruchten die door de media zijn opgeklopt, en zijn nooit concreet geweest.
ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
Klopt dangerous looking babyfacequote:
Maar aldostuta moet je ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
Als gehuil over al die (vermeende) interesse in spelers van ajax en feyenooord begint inderdaad wel pathetische vormen aan te nemen en dan met name de reacties van ene aldostuta.
Ach ja kleinigheidjes blijf je altijd houden zeggen ze toch wel eens?
Verdacht...Cultheld post dagen niet en dan de 1e keer weer op dezelfde dag als dat ik weer post...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Denken jullıe nou serıeus dat dıe johannes een kloon van mıj ıs?![]()
Wat een lekker weer hıer, om nog maar te zwıjgen over de wıjven
OT: Ik zıe Kalou nog wel komen
Met snor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Wat een lekker weer hıer, om nog maar te zwıjgen over de wıjven
Je vergat een heel stuk waaronder dit veelzeggende stukje (als het waar is)quote:
copy paste van de AD.nlquote:Er lígt een steen op Koemans pad, een grote. Zijn naam is Salomon Kalou. De Feyenoord-leiding heeft hem op het trainingskamp in China dringend verzocht zich niet meer over PSV uit te laten. Maar de naam van die club zit in Kalou's hoofd.
Als de Ivoriaan 'm in Nanjing hoort vallen, die naam van PSV, spreekt hij niet meer, maar doet hij nu zijn duim omhoog. Dat gebaar is net zo duidelijk als een interview om de breuk met Feyenoord snel te forceren.
.....
,,Technisch gezien'', zei de PSV-preses met de klemtoon op téchnisch, ,,hebben we nog nooit concreet onderhandeld over Kalou.'' Een Feyenoord-bron meldt overigens dat de zaak-Kalou thans op voorzittersniveau wordt behandeld. Dat wil zoveel zeggen dat Jorien van den Herik er zich intensief mee bemoeit.
PSV heeft wel, aanvankelijk via tussenpersoon Rodger Linse (één van de zaakwaarnemers van Kalou), met de Rotterdamse club gesproken over een mogelijke transfer. Daarbij kwam een constructie op tafel: PSV wilde miljoenen overmaken zodat Feyenoord een nieuwe spits kon kopen ('Waarom kopen ze Huntelaar van Heerenveen niet?') en zou aanzienlijk meeprofiteren als Kalou in de toekomst aan een buitenlandse topclub wordt verkocht.
Dat is voor Feyenoord onbespreekbaar: wat gebeurt er als Kalou blijvend invalide wordt geschopt? Als PSV zo nodig het duo Kuyt/Kalou wil halveren, moet het de hoofdprijs op tafel leggen. Dat bedrag wordt thans geschat tussen de 8 en 12 miljoen euro.
Beetje grootspraak hier van Hiddink. Alsof Monaco het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan in Europa met een plaats in de finale van de CL. Juist beter den PSV. Dus sportief geen achteruitgang en financieel een flinke sprong vooruit.quote:Keuze Lee verbaast Hiddink
Dinsdag 19 juli 2005 - SEOUL – Guus Hiddink begrijpt niet goed waarom Young-pyo Lee warmloopt voor AS Monaco, de club die zijn oog heeft laten vallen op de Zuid-Koreaan van PSV. Sportief gezien kan de linksback beter voor een nieuw seizoen in Eindhoven kiezen, meent de coach.
„Maar dat is een persoonlijke mening. Ik denk dat je je moet afvragen of je je wel sportief verbetert als je naar Monaco gaat. Die ploeg speelt in eigen stadion voor vijf-, zes of zevenduizend mensen. Dat lijkt me niet de ambiance waar je naar op zoek bent. Monaco is leuk om er even te zijn, maar wil je daar ook spelen?“, zei de coach gisteren in Seoul.
Het geld is wel goed in het prinsendom aan de Middellandse zee. Hiddink: „Uiteraard. Maar daar ben ik dan weer een echte amateur in. Moet je de economie dan achterna of kies je ervoor om in een mooie entourage en op een goed niveau -Champions League- te spelen bij PSV. Als je zoals Lee je droom najaagt, denk ik toch eerder aan een club uit de Europese top-zes of zo. Maar nogmaals, dat is puur mijn opinie.“ Overigens zijn PSV en Monaco nog altijd niet tot een akkoord gekomen over een transfer. Ook de interesse van het Italiaanse Genoa voor André Ooijer heeft vooralsnog geen vervolg gekregen. Tot die tijd blijft Hiddink ervanuit gaan dat zowel Lee als Ooijer bij PSV blijft, zo benadrukte hij. „In principe willen wij geen van beide spelers kwijt.“
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Uit Spidey z'n post:
[..]
Beetje grootspraak hier van Hiddink. Alsof Monaco het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan in Europa met een plaats in de finale van de CL. Juist beter den PSV. Dus sportief geen achteruitgang en financieel een flinke sprong vooruit.
't Is een prachtige prestatie, maar niet minder een incident dan dat Monaco in de finale een incident was. Bovendien speelt Monaco in een competitie die veel sterker is dan de Nederlandse.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgen![]()
Daar wil ik wel een kratje beugels op zetten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Laat ons nou gewoon even man, spelbreker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |