idd, Van Bommel trainde voor zich zelf om aan z'n conditie te werken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja de selectie zit al een week in Korea, dus aan dat artikel moet je niet veel waarde hechten, lijkt me
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef Zapper het volgende:
Een Koreaantjes-smiley is niet zo moeilijk natuurlijk:
[afbeelding]
quote:Oud-PSV-directeur Fons Spooren is veroordeeld tot vijftien maanden cel, waarvan vijf voorwaardelijk, voor het plegen van ontucht met minderjarige jongens. De oud-directeur werd door de rechtbank vrijgesproken op de aanklacht van zware mishandeling. Het Openbaar Ministerie (OM) had 27 maanden geëist.
Het OM verklaarde dat de mishandelingpoging bestond uit het hebben van seks met minderjarige jongens, terwijl Spooren wist met HIV besmet te zijn. Om deze reden had het OM de eis van 27 maanden bij de rechter neergelegd. Dit was ook de straf die Spooren eerder opgelegd kreeg, maar hiermee was de oud-directeur het niet eens en tekende daarom hoger beroep aan.
Het hele voorval speelde tussen 2001 en 2003 in het Anne Frankplantsoen in Eindhoven. Terwijl Spooren vader was van twee kinderen en getrouwd, was hij een regelmatige bezoeker van het plantsoen dat bekend staat als een ontmoetingsplaatsen voor homoseksuelen. Onder meer jonge jongens bieden daar hun lichaam aan voor seksuele diensten.
Lagere straf
Fons Spooren wist al sinds 2001 dat hij besmet was met HIV en daarom zou hij opzettelijk letsel hebben toegebracht aan de jongens met wie hij sex had. De rechtbank verklaarde dit niet bewezen. Bovendien is het privé-leven van de ex-directeur zwaar geschaad na de naar buitenkomst van de hele zaak, aldus de rechtbank. Dit omdat de media in januari naar buiten bracht dat Spooren seropositief was. Overigens waren zowel de advocaat als Spooren niet aanwezig bij de uitspraak van de rechter.
Tja, wat moet je ermee?quote:
Hij heeft een PSV verleden inderdaad in in zijn functie was hij goed, helaas heeft hij zich op prive-vlak niet in kunnen houden, maar voor PSV is de kous al lang af.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:18 schreef fransie102 het volgende:
Maar wel PSV-gerelateerd, helaas voor jullie.
omgquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:31 schreef Garlic_Sauce het volgende:
Go Philps !!! Go Philps!!! [afbeelding]
Je denkt serieus dat het een kloon is?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:52 schreef Spideyman het volgende:
Is het al iemand opgevallen dat Johannes 'toevallig' weg is nu Cult op vakantie is?
Ze zijn beide uit '86quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het een kloon is?
Ja, ze hebben dezelfde manier van posten en zijn ineens tegelijkertijd weg terwijl ze eerder zo'n 50 posts per dag maakten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat het een kloon is?
EDquote:Keuze Lee verbaast Hiddink
Dinsdag 19 juli 2005 - SEOUL – Guus Hiddink begrijpt niet goed waarom Young-pyo Lee warmloopt voor AS Monaco, de club die zijn oog heeft laten vallen op de Zuid-Koreaan van PSV. Sportief gezien kan de linksback beter voor een nieuw seizoen in Eindhoven kiezen, meent de coach.
„Maar dat is een persoonlijke mening. Ik denk dat je je moet afvragen of je je wel sportief verbetert als je naar Monaco gaat. Die ploeg speelt in eigen stadion voor vijf-, zes of zevenduizend mensen. Dat lijkt me niet de ambiance waar je naar op zoek bent. Monaco is leuk om er even te zijn, maar wil je daar ook spelen?“, zei de coach gisteren in Seoul.
Het geld is wel goed in het prinsendom aan de Middellandse zee. Hiddink: „Uiteraard. Maar daar ben ik dan weer een echte amateur in. Moet je de economie dan achterna of kies je ervoor om in een mooie entourage en op een goed niveau -Champions League- te spelen bij PSV. Als je zoals Lee je droom najaagt, denk ik toch eerder aan een club uit de Europese top-zes of zo. Maar nogmaals, dat is puur mijn opinie.“ Overigens zijn PSV en Monaco nog altijd niet tot een akkoord gekomen over een transfer. Ook de interesse van het Italiaanse Genoa voor André Ooijer heeft vooralsnog geen vervolg gekregen. Tot die tijd blijft Hiddink ervanuit gaan dat zowel Lee als Ooijer bij PSV blijft, zo benadrukte hij. „In principe willen wij geen van beide spelers kwijt.“
ook tijdens de ban van Cult was Johannes volgens mij ook weg....................quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ja, ze hebben dezelfde manier van posten en zijn ineens tegelijkertijd weg terwijl ze eerder zo'n 50 posts per dag maakten.
Die heb je daar niet voor nodig om er achter te komen dat Johannes en Cultheld gewoon hetzelfde zijn. Bovendien zal hij nog wat cloons hebben waar ik zo snel niet op kom.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:09 schreef Jajong het volgende:
Haal Peter R. erbij zou ik zeggen.
nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergisquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:03 schreef Zapper het volgende:
JustJunior?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |