abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:04:54 #151
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28944887
Mwah, die heeft hier nog pas gepost he
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:05:40 #152
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_28944908
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:
nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergis
Zou kunnen, maar bovendien al in 2003 geregistreerd...
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:56 schreef Djekko het volgende:
Je denkt serieus dat het een kloon is?
Jij denkt serieus dat het niet zo is? Nog nooit ook maar even aan gedacht?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_28944985
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:04 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee dat is volgens mij de zoon van JustMe als ik me niet vergis
Dat kan je wel uit die naam opmaken ja

Johannes was er juist vaker omdat de naam Cultheld een ban had.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:09:45 #154
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_28945045
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Zapper het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar bovendien al in 2003 geregistreerd...
[..]

Jij denkt serieus dat het niet zo is? Nog nooit ook maar even aan gedacht?
Nee nooit aan gedacht eigenlijk.. Maar nu jullie het zeggen, begint het er wel op te lijken
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_28945732
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:48 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Je zegt het goed: 'vind ik'.
Ik vind van niet: als PSV/Ajax/Feyenoord een speler wil hebben die bij een van die andere clubs onder contract staat, dan is die club vrij om contact te zoeken met de eigenaar van de speler. Van Persie mocht weg bij Feyenoord, dus waarom zou PSV daar niet op inspelen? Dat jij daar een slecht gevoel bij hebt kan, ik vind het geen probleem. Als Feyenoord graag Gomes wil contracteren en met PSV overeenstemming kan bereiken, dan is dat prima. Ik zou er niet blij mee zijn, maar dat heeft niks met Feyenoord te maken.

Als Feyenoord en PSv straks een akkoord bereiken over de overgang van kalou en Feyenorod is tevreden met de transfersom, dan kun je boos zijn dat jouw club een spelr laat gaan, of dat jouw favoriete speler jouw club verlaat, maar waarom kwaad zijn op PSV?
Toch vind ik het fout wat PSV doet. Ik zou het zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar volgens mij heeft PSV (Hiddink, westerhof etc.) zich wel uitgelaten over Kalou, dat ze hem er graag bij zouden hebben en meer van dat soort dingen. PSV heeft ook gereageerd op uitspraken van wotte dat kalou niet te koop is. In de zin van; in de voetballerij is niets zeker etc. Als ik nu lees dat PSV nog geen enkel initiatief heeft genomen ook daadwerkelijk een bod te doen of hem uberhaupt te willen kopen dan vind ik dat fout.

Dan breng je het hoofd van een speler op hol die, onder leiding van waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, dingen gaat roepen in de pers en zo zichzelf onmogelijk maakt bij Feyenoord en hierdoor veel onrust kweekt. Ook de media hebben hier schuld aan trouwens. En Kalou zelf had gewoon ten alle tijde zijn mond moeten houden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 15:40:10 #156
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28946091
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 15:29 schreef dilliebillie het volgende:

[..]

Toch vind ik het fout wat PSV doet. Ik zou het zo 1 2 3 niet kunnen vinden maar volgens mij heeft PSV (Hiddink, westerhof etc.) zich wel uitgelaten over Kalou, dat ze hem er graag bij zouden hebben en meer van dat soort dingen. PSV heeft ook gereageerd op uitspraken van wotte dat kalou niet te koop is. In de zin van; in de voetballerij is niets zeker etc. Als ik nu lees dat PSV nog geen enkel initiatief heeft genomen ook daadwerkelijk een bod te doen of hem uberhaupt te willen kopen dan vind ik dat fout.

Dan breng je het hoofd van een speler op hol die, onder leiding van waarschijnlijk zijn zaakwaarnemer, dingen gaat roepen in de pers en zo zichzelf onmogelijk maakt bij Feyenoord en hierdoor veel onrust kweekt. Ook de media hebben hier schuld aan trouwens. En Kalou zelf had gewoon ten alle tijde zijn mond moeten houden.
Zoals ik eerder in een ander topic al zei: PSV gaat iets te veel met Peter Kenyon om. Dat is die lijer die eerste dergelijke vuile geintjes uithaalde bij SCUM en nu datzelfde doet bij CFC. Zowel in z'n tijd bij SCUM (Jaap Stam ...) als nu CFC benaderde hij spelers op een dergelijke manier. De laatste tijd ook steeds minder in het geheim (zie "Cole-gate"). Meestal op het randje van wat nog kan - soms er over. Wat betreft het benaderen van spelers voordat de club toestemming geeft zijn er simpelweg FIFA regels (zie Mexes ), maar het via de pers laten weten dat ze interesse in een speler hebben - dat mag. En er wordt genoeg geromeld in de marge via zaakwaarnemers - wat in veel gevallen toch moeilijk te traceren is. Maar goed - SCUM en CFC zijn mede door dergelijke geintjes wat minder symaptiekere clubs. Niet dat ze wat kan schelen en PSV net zo min natuurlijk ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 16:07:36 #157
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28947051
gehuil er gebeurt precies hetzelfde als ajax met Machlas deed en waardoor vitas genaaid werd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:08:00 #158
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28947067
Goeiemiddag Ik post een paar dagen niet en meteen denken ze weer dat je een kloon bent. Ik lees het nog wel allemaal, maar ik heb het druk met werken enz. en bovendien gebeurt er niet zo gek veel interessant op transfergebied bij PSV en in dit forum is het ook rustig, dus ik ook.

Haal Peter R. er alsjeblieft bij, dan ben ik eindelijk van dat gezeur af...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:09:39 #159
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28947129
Maar jij bent wel dat knulletje uit je avatar?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_28947137
Je bent net op tijd terug om de speculaties onderuit te halen.
That's all folks!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 16:10:35 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28947164
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent net op tijd terug om de speculaties onderuit te halen.
Cult heeft ff een internetcafé gevonden in Allanya
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:12:23 #162
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_28947210
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:09 schreef PyTh het volgende:
Maar jij bent wel dat knulletje uit je avatar?
Jazeker, en als je het niet geloof dan kijk je maar op:

http://spaces.msn.com/mem(...)alSpace.aspx?owner=1
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 16:15:16 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28947313
quote:
19/7/2005 - AD: PSV deed nog geen bod op Kalou
(Gepost door RvN)

Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV tot nu toe nog geen concreet bod heeft gedaan op Kalou. Wel heeft de club met Feyenoord onderhandelt en aangegeven een miljoenenbedrag te willen neerleggen plus Feyenoord te laten meedelen in een eventuele doorverkoop. Feyenoord zou echter een bedrag tussen de 8 en 12 miljoen ineens willen vangen voor de spits en zich niet rijk willen rekenen met een percentage van doorverkoop later, zo meldt de krant. Volgens een insider van het AD wordt de zaak nu op voorzittersniveau behandeld.
t AD is ook wakker geworden
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:17:50 #164
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28947393
Ik ga een gewaagde uitspraak doen;

Voor Vrijdag is het rond en na het weekend wordt Kalou gepresenteerd.

Ik geloof je wel Johannes de Doper
pi_28947600
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:

Ik ben benieuwd
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:35:00 #166
73091 Vom
de Cowboy
pi_28947869
quote:

Dat zou leuk zijn, ik denk dat er dan op dit forum een paar bans gaan vallen
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_28947882
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:35 schreef Vom het volgende:

[..]

Dat zit er dik in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 16:41:29 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28948052
quote:

[..]

en ik ga dan hard lachen
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 juli 2005 @ 16:42:07 #169
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_28948078
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:07 schreef rubbereend het volgende:
gehuil er gebeurt precies hetzelfde als ajax met Machlas deed en waardoor vitas genaaid werd
Het opvallende is dat er de laatste tijd in NL geen club is die zo openlijk lonkt naar de diensten van spelers bij de directe concurenten. Als het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer, begint op te vallen, maar het begint systematische vormen aan te nemen. Zoals het systematisch was bij SCUM en nu bij CFC.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_28948202
quote:

Zou geweldig zijn.
pi_28948220
quote:

[..]

Idd een paar doodsbedreigingen zie ik wel vallen.
pi_28948234
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:42 schreef Doc het volgende:

[..]

Het opvallende is dat er de laatste tijd in NL geen club is die zo openlijk lonkt naar de diensten van spelers bij de directe concurenten. Als het 1 keer gebeurd, prima. Twee keer, begint op te vallen, maar het begint systematische vormen aan te nemen. Zoals het systematisch was bij SCUM en nu bij CFC.
Feyenoord en Ajax kopen minder spelers. PSV wil haar positie uitbuiten en richt zich op spelers die ze goed kent.
Maar misschien hebben ze wel wat advies van Kenyon gekregen, zou kunnen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 19 juli 2005 @ 16:55:57 #173
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_28948493
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:46 schreef Elgigante het volgende:

Maar misschien hebben ze wel wat advies van Kenyon gekregen, zou kunnen.
Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.
Verder was ook de interesse in van der Vaart denk ik redelijk concreet en nu Kalou.

De Jong en Pienaar zijn gewoon geruchten die door de media zijn opgeklopt, en zijn nooit concreet geweest.

ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
pi_28948561
Ajax heeft vroeger ook een bod gedaan op van Bommel.
Maar toen speelde hij nog bij Fortuna dus dat telt niet echt
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 19 juli 2005 @ 16:58:30 #175
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_28948575
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:

[..]

Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.
Verder was er ook wel interesse in van der Vaart denk ik redelijk concreet en nu Kalou.

De Jong en Pienaar zijn gewoon geruchten die door de media zijn opgeklopt, en zijn nooit concreet geweest.

ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
volgens mij moeten we dat om de 5 pagina's uitleggen
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')