een superteam creeërenquote:Op zondag 17 juli 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
wat deed PSV vorige zomer nou alweer ?
Moet je zowiezo niet doen met voorbereidingen, na vorig jaar kan je inderdaad zeggen dat dit niks zegt.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef fransie102 het volgende:
Matig, heel matig. Maar goed, na vorig jaar trek ik met Hiddink geen conclusies.
Nou, vaak kun je aan de voorbereiding toch wel een beetje zien hoe ver een team is, of de spitsen in vorm zijn, en of de verdediging al een beetje staat. Aan Ajax bijvoorbeeld zie ik dat die al redelijk ver zijn omdat er niet veel aan het team veranderd is.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Moet je zowiezo niet doen met voorbereidingen, na vorig jaar kan je inderdaad zeggen dat dit niks zegt.
In 2004 werd er geen de Peace Cup gespeeldquote:Op zondag 17 juli 2005 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik dacht dat PSV in 2004 de peace cup won
Nu je het zegt ja.quote:Op zondag 17 juli 2005 16:48 schreef XAVI het volgende:
[..]
In 2004 werd er geen de Peace Cup gespeeld
Ja, dat werd één grote sof, alles verloren, niet?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja.
Vorig speelden we in Manchester
Als je op alle name-dropping in moet gaan....quote:Op zondag 17 juli 2005 12:10 schreef JustJunior het volgende:
[..]
De waarde die jij aan het gerucht hecht, doet niets af aan mijn constateringWe zouden geen PSV-ers zijn als we alleen op concrete geruchten ingingen.
Winnaar van de Copa Libertadores 2004, toch niet slecht?quote:Op zondag 17 juli 2005 16:37 schreef fransie102 het volgende:
Matig, heel matig. Maar goed, na vorig jaar trek ik met Hiddink geen conclusies.
quote:De Koreaanse pers vroeg zich af of de positie van Young-Pyo Lee in gevaar is nu hij al twee keer is begonnen met Osmar Ferreyra als linksback, maar in zijn antwoord stelde Hiddink dat Lee 'zonder twijfel' nummer één is. "Ferreyra is nieuw, hij kent onze manier van spelen nog niet. Lee uiteraard wel, hij is een steunpilaar in het team. Maar ik moet de nieuwe jongens inpassen om te zien hoe ze tot hun recht komen. Lee is voor nu en komend seizoen zoals altijd een zeer belanglijke speler, dat is en blijft zo."
wat die kenner zegtquote:
quote:Bond klaagt Genoa aan, maar: 'Ooijer komt'
17/7/2005 18:34
Genoa heeft officieel bekendgemaakt dat André Ooijer komend seizoen bij de promovendus speelt. Tegelijkerttijd maakte de Italiaanse bond (FICG) bekend dat de club uit Genua is aangeklaagd wegens sportieve fraude.
De FICG stelde voorzitter Enrico Preziosi, zijn zoon Matteo en algemeen directeur Stefano Capozucca in staat van beschuldiging van het bewerkstelligen van sportieve fraude. Ook Venezia staat terecht: voorzitter Franco Dal Cin, directeur Michele Dal Cin, manager Giuseppe Pagliara en spelers Massimo Borgobello en Martin Lejsal zitten om diezelfde reden in de beklaagdenbank.
Aanleiding voor de zaak die op 26 juli gepland staat, is het vermoeden van omkoping dat is gerezen na de 3-2 zege van Genoa op Venezia op de laatste speeldag van de Serie B. Hierdoor werd Genoa kampioen en dwong de club promotie naar de Serie A af. De bond zegt opnames van telefoongesprekken tussen spelers en bestuurders te hebben, die zijn verkregen via de politie.
Indien schuldig, is het zeer waarschijnlijk dat Genoa niet uitkomt in de Serie A. Maar voorzitter Enrico Preziosi probeert de aanhangers van de rossoblù te kalmeren door te stellen dat alles goed komt. In dat licht moet waarschijnlijk ook de bekendmaking van Ooijers transfer worden gezien. Want de Amsterdammer zal PSV alleen verlaten als Genoa daadwerkelijk in de Serie A uitkomt.
Overigens liet Ooijer zaterdag via de website van PSV weten dat zijn overgang naar Genoa verre van beklonken was. Het lijkt echter dat hij zich dom houdt tot de uitkomst van de hoorzitting van Genoa bekend is.
'Mijn zaakwaarnemer is benaderd door Genoa, maar zolang zij niet bij PSV komen is er wat mij betreft geen reden om aan een vertrek te denken. Daarvoor is PSV mij na al die jaren toch echt veel te dierbaar. Ik heb het hier hartstikke naar mijn zin', aldus Ooijer.
'PSV is geweldig en ik heb absoluut geen reden om per se weg te willen. Het is wel dat als ik op mijn leeftijd nog een mooi buitenlands avontuur kan aangaan, dat ik daar voor open sta. Maar alleen als alle voorwaarden voor mijn gevoel kloppen. Het risico om te verliezen wat ik bij PSV heb, wil ik niet lopen.'
quote:Wotte gebiedt Kalou te zwijgen over PSV
17/7/2005 18:06
Mark Wotte heeft Salomon Kalou zondag nadrukkelijk verzocht zich in het openbaar niet meer uit te laten over de door hem verlangde transfer naar PSV. Vrijdag had de negentienjarige Feyenoorder zich nog expliciet hierover uitgesproken in een interview.
'Ik vind dat op de eerste plaats niet getuigen van respect voor de club Feyenoord’, lichtte Wotte na afloop van de oefenwedstrijd tegen Espanyol toe op de website van de Rotterdammers.
'Daarnaast zorgt het voor onrust binnen de groep, waardoor onze voorbereiding op het nieuwe seizoen wordt verstoord.' Kalou wil graag naar PSV omdat hij de Eindhovense club ziet als een stap hogerop. Feyenoord zegt niet te willen meewerken aan een transfer, ook al hadden de Rotterdammers enkele weken geleden bijna de Ivoriaan laten gaan.
Dit is wel erg kort door de bocht. Contracten zijn nog steeds wel iets waard, volgens mij wordt dat vaak vergeten. Feyenoord kan Kalou gewoon aan zijn contract houden als ze dat willen, dan heeft ie gewoon pech. Hij zou dan evt. naar de arbitragecommissie kunnen stappen maar daar maakt ie echt geen kans zolang PSV niet de hoofdprijs betaalt en Feyenoord hem dan alsnog niet laat gaan. Als PSV daartoe bereid is: gelijk opdonderen en dan hoop ik dat ie in zn eerste wedstrijd zijn been breekt en nooit zn NL paspoort krijgt...quote:Op maandag 18 juli 2005 02:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Kalou forceert echt nog wel een breuk met Feyenoord. Hij wil daar gewoon weg, dan is een speler uiteindelijk toch niet meer te houden. Dat had PSV ook met Park en Lee.
Grappig hoorquote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Jajong het volgende:
Kalou komt niet. Jammer voor jullie, beetje vreemd dat 010 PSV een concurrent durft te noemenhun concurrentie is RKC en Willem II etc
Feyenoord kan in feite vragen wat ze willen, Kalou heeft nog een doorlopend contract, is 19 jaar, komt in aanmerking voor het Nederlands elftal en zou als hij een NL paspoort had in verband worden gebracht met zo'n beetje alle int. topclubs. Feyenoord kan dus zeker wel meer vragen dan 10 mil. En ik geloof trouwens nooit dat PSV dat bereid is te betalen voor een aanvaller terwijl ze verdedigers nodig hebben. Ze hebben redelijk wat geld maar dat is ook geen onuitputtelijke bron. En dan is ie maar een jaar ontervreden en een zeikerd; volgens mij is dat zo over, en zoniet: Dan verpest ie t alleen voor zichzelf.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op basis van zijn salaris zal Feyenoord echt geen gigantisch bedrag kunnen vragen, in elk geval geen bedrag wat onoverkomelijk is voor PSV, aangezien PSV bereid is zo'n 10 miljoen euro neer te tellen voor Kalou.
Aan een ontevreden en zeikende speler heeft Feyenoord ook niets trouwens.
Hoezo dat? Er is nog geen verdediger weg, op Bogelund na dan.quote:Op maandag 18 juli 2005 02:31 schreef dilliebillie het volgende:
[..]
En ik geloof trouwens nooit dat PSV dat bereid is te betalen voor een aanvaller terwijl ze verdedigers nodig hebben.
Hey PyThjequote:Op maandag 18 juli 2005 09:29 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat Kalou bij feyenoord blijft voetballen na alles wat hij gezegt heeft in het AD.
Maar we zullen zien hoe het gaat lopen, het beste is dat het rond komt voordat feyenoord uit China terugkomt
Hey DDquote:
quote:17/7/2005 15.16.47
Difesa rafforzata con l’arrivo di Ooijer
L’ultimo colpo di mercato messo a segno dal presidente Preziosi si aggregherà alla squadra nei prossimi giorni. Il patron ha infatti raggiunto l’accordo sia con la società di appartenenza, il PSV Eindhoven, sia con il diretto interessato che vestirà dunque il rossoblù. L’acquisto di André Ooijer, una delle colonne della nazionale olandese, rientra nel piano di rafforzamento su cui sta tuttora lavorando la società e che dovrebbe preludere ad altri due innesti mirati, il primo dei quali verrà sicuramente ufficializzato nel corso della settimana entrante.
De transfermarkt sluit pas over ruim een maand. PSV heeft dus nog alle tijd om de transfer met Feyenoord te regelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Jajong het volgende:
Kalou komt niet. Jammer voor jullie, beetje vreemd dat 010 PSV een concurrent durft te noemenhun concurrentie is RKC en Willem II etc
Yeah right, alsof Feyenoord tussen het linker- en rechterrijtje gaat zweven.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Jajong het volgende:
Ok, op dit moment is dat idd nog zo. Maar als Ooijer en Lee vertrekken lijkt me dat daar de eerrste prioriteiten liggen. Daarbij komt dat het gewoon een heel smerig spelletje is. En die van Raaij een tijd geleden nog klagen over de handelswijze van ManU. Ze zijn zelf niets minderquote:Op maandag 18 juli 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er is nog geen verdediger weg, op Bogelund na dan.
Wat weet jij over de handelswijze van PSV? De enige die iets daarover gezegd heeft, is Mark 'dubbele tong' Wotte. En als je hem op zijn woord gelooft, kun je René Diekstra ook wel op zijn woord gaan geloven. Betrouwbare bronnen melden dat PSV en Feyenoord wel degelijk gesproken hebben, maar naar verluidt zou Feyenoord zijn teruggekrabbeld en nu ineens de vermoorde onschuld spelen. Zo kan ik het ook: informeel zeggen dat je wel wilt praten, maar formeel de zwarte Piet gaan uitspelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef dilliebillie het volgende:
[..]
Ok, op dit moment is dat idd nog zo. Maar als Ooijer en Lee vertrekken lijkt me dat daar de eerrste prioriteiten liggen. Daarbij komt dat het gewoon een heel smerig spelletje is. En die van Raaij een tijd geleden nog klagen over de handelswijze van ManU. Ze zijn zelf niets minder![]()
Ja en jij bent een kneusquote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Jajong het volgende:
Wat verwijt jij PSV nu precies dat je daar zo'n smiley voor nodig hebt?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:56 schreef dilliebillie het volgende:
[..]
Ok, op dit moment is dat idd nog zo. Maar als Ooijer en Lee vertrekken lijkt me dat daar de eerrste prioriteiten liggen. Daarbij komt dat het gewoon een heel smerig spelletje is. En die van Raaij een tijd geleden nog klagen over de handelswijze van ManU. Ze zijn zelf niets minder![]()
Je zegt het goed: 'vind ik'.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef dilliebillie het volgende:
De smiley is toch wel te begrijpen?
Niemand weet natuurlijk precies wat er aan de hand is maar wat psv de laatste tijd aan het doen is klopt gewoon van geen kant vind ik. Dit heeft niet alleen betrekking op Kalou, maar ook op vd vaart, de jong, trabelsi en van persie. De top 3 moet gewoon van elkaars spelers afblijven, en die spelers moeten man genoeg zijn om voor 1 club te spelen. En wie hier natuurlijk ook aardig betrokken bij zijn: de zaakwaarnemers, of eerder gezegd de zakkenvullers. Die gasten weten spelers zo het hoofd op hol te brengen, dat het op een geveven moment voor iedereen verkeerd uitpakt. Voor iedereen, behalve voor de zaakwaarnemer.
Jan Wuytens ook.quote:Op maandag 18 juli 2005 09:18 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoezo dat? Er is nog geen verdediger weg, op Bogelund na dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |