Ze blijven maar doorgaan met zeuren om alles omdat ze jaloers zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij moeten we dat om de 5 pagina's uitleggen
Je vergeet ene Robin van P.?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Enige spelers waar echt concreet interesse voor was en waar een bod op is gedaan is Trabelsi van ajax.
Verder was ook de interesse in van der Vaart denk ik redelijk concreet en nu Kalou.
De Jong en Pienaar zijn gewoon geruchten die door de media zijn opgeklopt, en zijn nooit concreet geweest.
ajax heeft vorig jaar ook bij PSV naar Rommedahl geinformeerd en Koeman heeft openlijk uitgesproken dat hij van Bommel wel graag bij ajax zou zien spelen omdat ze zo'n speler miss(t)en.
Klopt dangerous looking babyfacequote:
Maar aldostuta moet je ook niet serieus nemenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:04 schreef PyTh het volgende:
Als gehuil over al die (vermeende) interesse in spelers van ajax en feyenooord begint inderdaad wel pathetische vormen aan te nemen en dan met name de reacties van ene aldostuta.
Ach ja kleinigheidjes blijf je altijd houden zeggen ze toch wel eens?
Verdacht...Cultheld post dagen niet en dan de 1e keer weer op dezelfde dag als dat ik weer post...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Denken jullıe nou serıeus dat dıe johannes een kloon van mıj ıs?![]()
Wat een lekker weer hıer, om nog maar te zwıjgen over de wıjven
OT: Ik zıe Kalou nog wel komen
Met snor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:21 schreef cultheld het volgende:
Wat een lekker weer hıer, om nog maar te zwıjgen over de wıjven
Je vergat een heel stuk waaronder dit veelzeggende stukje (als het waar is)quote:
copy paste van de AD.nlquote:Er lígt een steen op Koemans pad, een grote. Zijn naam is Salomon Kalou. De Feyenoord-leiding heeft hem op het trainingskamp in China dringend verzocht zich niet meer over PSV uit te laten. Maar de naam van die club zit in Kalou's hoofd.
Als de Ivoriaan 'm in Nanjing hoort vallen, die naam van PSV, spreekt hij niet meer, maar doet hij nu zijn duim omhoog. Dat gebaar is net zo duidelijk als een interview om de breuk met Feyenoord snel te forceren.
.....
,,Technisch gezien'', zei de PSV-preses met de klemtoon op téchnisch, ,,hebben we nog nooit concreet onderhandeld over Kalou.'' Een Feyenoord-bron meldt overigens dat de zaak-Kalou thans op voorzittersniveau wordt behandeld. Dat wil zoveel zeggen dat Jorien van den Herik er zich intensief mee bemoeit.
PSV heeft wel, aanvankelijk via tussenpersoon Rodger Linse (één van de zaakwaarnemers van Kalou), met de Rotterdamse club gesproken over een mogelijke transfer. Daarbij kwam een constructie op tafel: PSV wilde miljoenen overmaken zodat Feyenoord een nieuwe spits kon kopen ('Waarom kopen ze Huntelaar van Heerenveen niet?') en zou aanzienlijk meeprofiteren als Kalou in de toekomst aan een buitenlandse topclub wordt verkocht.
Dat is voor Feyenoord onbespreekbaar: wat gebeurt er als Kalou blijvend invalide wordt geschopt? Als PSV zo nodig het duo Kuyt/Kalou wil halveren, moet het de hoofdprijs op tafel leggen. Dat bedrag wordt thans geschat tussen de 8 en 12 miljoen euro.
Beetje grootspraak hier van Hiddink. Alsof Monaco het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan in Europa met een plaats in de finale van de CL. Juist beter den PSV. Dus sportief geen achteruitgang en financieel een flinke sprong vooruit.quote:Keuze Lee verbaast Hiddink
Dinsdag 19 juli 2005 - SEOUL – Guus Hiddink begrijpt niet goed waarom Young-pyo Lee warmloopt voor AS Monaco, de club die zijn oog heeft laten vallen op de Zuid-Koreaan van PSV. Sportief gezien kan de linksback beter voor een nieuw seizoen in Eindhoven kiezen, meent de coach.
„Maar dat is een persoonlijke mening. Ik denk dat je je moet afvragen of je je wel sportief verbetert als je naar Monaco gaat. Die ploeg speelt in eigen stadion voor vijf-, zes of zevenduizend mensen. Dat lijkt me niet de ambiance waar je naar op zoek bent. Monaco is leuk om er even te zijn, maar wil je daar ook spelen?“, zei de coach gisteren in Seoul.
Het geld is wel goed in het prinsendom aan de Middellandse zee. Hiddink: „Uiteraard. Maar daar ben ik dan weer een echte amateur in. Moet je de economie dan achterna of kies je ervoor om in een mooie entourage en op een goed niveau -Champions League- te spelen bij PSV. Als je zoals Lee je droom najaagt, denk ik toch eerder aan een club uit de Europese top-zes of zo. Maar nogmaals, dat is puur mijn opinie.“ Overigens zijn PSV en Monaco nog altijd niet tot een akkoord gekomen over een transfer. Ook de interesse van het Italiaanse Genoa voor André Ooijer heeft vooralsnog geen vervolg gekregen. Tot die tijd blijft Hiddink ervanuit gaan dat zowel Lee als Ooijer bij PSV blijft, zo benadrukte hij. „In principe willen wij geen van beide spelers kwijt.“
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Uit Spidey z'n post:
[..]
Beetje grootspraak hier van Hiddink. Alsof Monaco het de afgelopen jaren slechter heeft gedaan in Europa met een plaats in de finale van de CL. Juist beter den PSV. Dus sportief geen achteruitgang en financieel een flinke sprong vooruit.
't Is een prachtige prestatie, maar niet minder een incident dan dat Monaco in de finale een incident was. Bovendien speelt Monaco in een competitie die veel sterker is dan de Nederlandse.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgen![]()
Daar wil ik wel een kratje beugels op zetten...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:17 schreef PyTh het volgende:
Ik ga een gewaagde uitspraak doen;
Voor Vrijdag is het rond en na het weekend wordt Kalou gepresenteerd.
Ik geloof je wel Johannes de Doper
Laat ons nou gewoon even man, spelbreker.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, ze moeten in Eindhoven na het eindelijk eens doorkomen van de tweede ronde geen grootheidswaanzin krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |