inderdaad, dan wordt t gewoon een arbeidsconflict en komt de rechter eraan te pas, er is sprake van positie verbetering dus heeft Kalou het recht om te gaan en is slechts de prijs de vraag.quote:Op maandag 18 juli 2005 07:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Qua salaris is het bedrag wat Feyenoord kan vragen als het komt tot arbitrage aardig beperkt. Maximaal zo'n 10 miljoen euro.
Als iemand aangeeft graag voor PSV te willen spelen, is dat voor mij een pluspunt. En ja spelers willen het maximale uit hun carriere halen en als ze de kans krijgen om voor een grotere club uit te komen en PSV als opstap zien. Heb ik daar geen problemen mee.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jan Wuytens ook.
Toch vraag ik me af: iemand die zijn transfer op deze manier afdwingt, hoe zien jullie die binnenkomen? Als iemand die alles wil doen om voor jullie club te spelen of als iemand die op termijn hetzelfde zou kunnen doen als een grotere club dan PSV zich meldt?
Oke, op die manier.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik bedoel meer: dan kan ie hetzelfde kunstje gaan flikken bij jullie. In de krant roepen dat ie alleen naar Real Madrid wil enzo.
Helemaal mee eensquote:Op maandag 18 juli 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is wel zo, maar erg leuk is het niet als iemand zo weggaat. Maar goed, is allemaal puur hypothetisch natuurlijk.
Ik denk dat het niet eens realistisch is dat Kalou langer dan 3 jaar bij PSV blijft, mocht hij naar Eindhoven komen. En of dat erg is.. ach dat zijn de Nederlandse topclubs wel gewend, hoe lang heeft Robben nou bij PSV gespeeld? Nederland is gewoon te klein en te koud voor grote spelers.quote:Op maandag 18 juli 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jan Wuytens ook.
Toch vraag ik me af: iemand die zijn transfer op deze manier afdwingt, hoe zien jullie die binnenkomen? Als iemand die alles wil doen om voor jullie club te spelen of als iemand die op termijn hetzelfde zou kunnen doen als een grotere club dan PSV zich meldt?
Ik ben het niet helemaal met je eens. De clubs uit de top 3 hoeven natuurlijk niet van elkaars spelers af te blijven en al helemaal niet als een speler zelf weg wil.....Maar ik begrijp wel dat dat pijn doet; ik zou er ook echt niet aan moeten denken dat van Bommel naar ajax zou zijn gegaan ofzoquote:Op maandag 18 juli 2005 18:33 schreef dilliebillie het volgende:
De smiley is toch wel te begrijpen?
Niemand weet natuurlijk precies wat er aan de hand is maar wat psv de laatste tijd aan het doen is klopt gewoon van geen kant vind ik. Dit heeft niet alleen betrekking op Kalou, maar ook op vd vaart, de jong, trabelsi en van persie. De top 3 moet gewoon van elkaars spelers afblijven, en die spelers moeten man genoeg zijn om voor 1 club te spelen. En wie hier natuurlijk ook aardig betrokken bij zijn: de zaakwaarnemers, of eerder gezegd de zakkenvullers. Die gasten weten spelers zo het hoofd op hol te brengen, dat het op een geveven moment voor iedereen verkeerd uitpakt. Voor iedereen, behalve voor de zaakwaarnemer.
Whaha, das nou al de zoveelste speler die per sé weg wil bij z'n clubquote:Essien (22), die nog tot 2008 onder contract staat bij Lyon, heeft al eerder laten weten bijzonder graag over te stappen naar Chelsea. 'Ik heb de clubleiding duidelijk gemaakt dat ik hier bij Lyon niet langer blijven. Mijn besluit staat vast.'
Hopen mag, maar het ook daadwerkelijk geloven is naïef...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik blijf nog hopen op de komst van Kalou
quote:18/7/2005 - Interview Kalou in Sportweek
(Gepost door RvN)
Dit weekend kreeg Kalou in China te horen dat hij zich in de media niet meer mag uitlaten over een eventuele transfer naar PSV. Sportweek had inmiddels haar interview met de aanvaller afgenomen en komt in de uitgave die dinsdag in de winkel ligt met een uitgebreid interview. Daarin gaat het blad in op de achtergronden van de wens om te vertrekken. 'Ik kies voor mijn toekomst' aldus Kalou. 'PSV heeft een goede organisatie en een heel slimme trainer. Bij Feyenoord is het ieder seizoen weer afwachten. Dat weet ik van Bona en uit eigen ervaring.'
En hopenlijk wordt er afgereageerd op jullie en op Kalouquote:
Oeh, jij bent wel een échte Feyenoorder hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:18 schreef fransie102 het volgende:
En hopenlijk wordt er afgereageerd op jullie en op Kalou![]()
Volgens mij heeft hij niet met PSV meegetraind, maar zelfstandig in het bos bij de Herdgang. Gewoon om aan zijn conditie te werken. Niet eens zo gek als je bekijkt dat Barcelona gisteren is begonnen met de voorbereiding.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:21 schreef Sloggi het volgende:
Ik lees net in de krant dat Mark van Bommel vorige week een keer heeft meegetraind met PSV omdat 'het begon te kriebelen'.
Er staat 'de Maasbrachtenaar trainde vorige week al een keer mee...'quote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet met PSV meegetraind, maar zelfstandig in het bos bij de Herdgang. Gewoon om aan zijn conditie te werken. Niet eens zo gek als je bekijkt dat Barcelona gisteren is begonnen met de voorbereiding.
Tja de selectie zit al een week in Korea, dus aan dat artikel moet je niet veel waarde hechten, lijkt mequote:Op dinsdag 19 juli 2005 06:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er staat 'de Maasbrachtenaar trainde vorige week al een keer mee...'
Dus tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |