Klopt helemaal. Briggy, dit heb ik besteld :quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Deze slowchat had best wel een naam mogen hebben, iets over dat L alweer wacht op een bestelling ofzo, dat gaat nog wel weer 3 weken duren
Hé Xila..... Als je effe had opgelet, dan zou dit het Puckzzz leeftijds-topic worden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Deze slowchat had best wel een naam mogen hebben, iets over dat L alweer wacht op een bestelling ofzo, dat gaat nog wel weer 3 weken duren
Hee, doe nog es wat foto's van je vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:04 schreef Robertje het volgende:
tvp
jetleg moet eerst over zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee, doe nog es wat foto's van je vakantie![]()
Dat durf je alleen te zeggen wanneer ik offline ben he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hé Xila..... Als je effe had opgelet, dan zou dit het Puckzzz leeftijds-topic worden...![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Briggy, dit heb ik besteld :
* Sandisk 1 Gb (Ultra 2)
* Spikes voor onder de 055
* Monopodje
Het kwam allemaal omdat ik weer ging rekenen hoe dicht de 17-40 L kwam. En aangezien doorsparen/schuiven uitkwam op teveel geld voor (ander) plezier missen, heb ik snel wat geld uitgegeven, zodat ik nu helemaal geen geld meer voor die 17-40 heb, snap je hem nog ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:21 schreef Briggy het volgende:
Lekker hoor![]()
Welk monopodje heb je uitgekozen?
jah lekker rustig huh, ik heb de 680B, wat was het verschil ook alweer?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:28 schreef elcastel het volgende:
Kwartet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:35 schreef Re het volgende:
jah lekker rustig huh, ik heb de 680B, wat was het verschil ook alweer?
jah wat is de prijs?.. ik had hem voor 40 Dollar ergens meegenomen... is wel een lekker ding hoor, voor mij op max wel een goede hoogtequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:42 schreef elcastel het volgende:
De 680B kan dus tot 154cm en de 681B tot 161cm, miniem verschil, ik had het idee dat ik met minder schuifjes minder werk had, voor de rest hadi k hem best ietsje hoger willen hebben, maar deze heeft Corné in zijn assortiment en de prijs stond me heel erg aan.
Ik zie ze beide voor 45¤ staan. Ik ben zelf 187 cm en vraag me af of ik nu erg door de knieën moet, naar mijn idee had ik eigenlijk een 2 mtr monopod gehad. Ik heb de gok gewaagd en ik zal er best plezier van hebben, je mist hem toch soms en een statief zie ik niet altijd zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:43 schreef Re het volgende:
jah wat is de prijs?.. ik had hem voor 40 Dollar ergens meegenomen... is wel een lekker ding hoor, voor mij op max wel een goede hoogte
een fotograaf moet altijd een beetje met gekromde rug turen door de zoeker dat hoort er wel bij hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zie ze beide voor 45¤ staan. Ik ben zelf 187 cm en vraag me af of ik nu erg door de knieën moet, naar mijn idee had ik eigenlijk een 2 mtr monopod gehad. Ik heb de gok gewaagd en ik zal er best plezier van hebben, je mist hem toch soms en een statief zie ik niet altijd zitten.
Nou als ik onze lengtes naast de hoogtes van onze monopodjes houd, dan komen we ongeveer op dezelfde kromming uit i.i.g. het leek me ook erg handig als je de boel net boven de hoofden van je omgeving kan houden, dat kan nu ook, maar dan moet ik tillen en ..... ach wat een gelul, ik denk dat het een fantastisch ding is. Zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Re het volgende:
een fotograaf moet altijd een beetje met gekromde rug turen door de zoeker dat hoort er wel bij hoor(181cm lang hier)
Mogguh Xil en daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ook een monopod (al een hele tijd) een manfrotto 479-4b
kon ik ff zo snel niet op de site vinden.
hijs uitgeschoven zo'n 160cm hoog, en me de D70 erop. kan ik precies door de zoeker kijken.
perfect dus
nu alleen nog ff het plaatje zoeken van de quick release head(is weer een andere dan die van mijn tripod
![]()
mijne is met kop 160 cm. ong. en dan de camera er op gaat prima!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mogguh Xil en daar zeg je wat.
Die monopod die ik koop is 161cm, de kop zal een 12cm ofzo zijn en dan heb ik nog die grip onder da cam, da's ook iets van 12cm, kom ik rond de 185cm uit, da's goed te doen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:37 schreef kwiebuske het volgende:
! ! ollah
tja, ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:29 schreef kwiebuske het volgende:
tis rustig
iedereen weg of zo ( lijkt haast van wel )
ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef Briggy het volgende:
Geen idee, het is TE lang geleden om het me te herinneren![]()
fout gedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:56 schreef Briggy het volgende:
Kdacht dat studenten het hele jaar vakantie hebben![]()
hebben ze ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:56 schreef Briggy het volgende:
Kdacht dat studenten het hele jaar vakantie hebben![]()
das wel erg op het randje hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen.
Da's hier : [centraal] beoordeel mijn foto deel 21quote:Op zondag 17 juli 2005 11:58 schreef elcastel het volgende:
....., ik zal er straks eentje plaatsen hier in het topic of iets.
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
zo , kom hier ff gedag zeggen en ff Re en icicle bedanken voor de leuke dag![]()
en sorry dat ik zo melig was![]()
Kewl, dat ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:58 schreef elcastel het volgende:
Ik duik even mijn 280 foto's in die ik gisteren heb geschoten op een feestje. Niks bijzonders, gewoon vrienden. Wat ik wel eens heb geprobeerd was een lange sluitertijd (5 seconden) met een flits erin, zodat je beeld bevriest in de vloeiende chaos. Heel gaaf, al had ik achteraf natuurlijk een statief nodig. Maar goed da's erg leuk om te doen, ik zal er straks eentje plaatsen hier in het topic of iets.
Jij ook bedankt voor de meligheid!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
zo , kom hier ff gedag zeggen en ff Re en icicle bedanken voor de leuke dag![]()
neem de tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 08:30 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de meligheid!Vond het erg gezellig en heb een leuke dag/avond gehad
Fotokes uitzoeken/nabewerken duurt nog wel even vrees is..
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neem de tijden Re proost! al zal je nu niet aan t bier zitten
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Ik heb alweer een kater![]()
wie geeft er nou ook een tuinfeest op zondag?![]()
zit ik hier half te slapen........
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:02 schreef Xilantof het volgende:
mogguh![]()
ben lekker bezig hier, hoewel ik erg moe ben.
damn, wat een klote nacht![]()
quote:
verzin maar wat anders, ik drink geen koffiequote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
(mooi he die standaard smileys die je over voor kan gebruiken)
Kvin mijn smilie exclusiever.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
(mooi he die standaard smileys die je over voor kan gebruiken)
De alcohol kan niet tegen mijquote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
Kun je niet tegen de alcohol Puckzzz![]()
Drink dan Shandy![]()
ja nou uhmmmm was mijn wekker vergeten te zettenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
man zit nu nog in ziekenhuis en ik ben alles behalve klaar om zo deur uit te gaan
![]()
moet hoop doen dus zal wel vanmiddag worden dat ik wegga
en jij, lekker aan de arbeit?
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
ja nou uhmmmm was mijn wekker vergeten te zettenmaar alles is goed gekomen
*schud hand*quote:Op maandag 18 juli 2005 10:56 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen. Ik ben zo gaar als een raap. Zoiets.
Nou niet gaan aanstellen he? Ik moet ook mijn dag door zien te komen met mijn brakke lichaam.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:11 schreef elcastel het volgende:
Auw.
ohhhhh, ahhhh, mooi zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef elcastel het volgende:
Ik denk ik hang even het watje uit, zodat ik je aandachtheb en dan laat ik nu even mijn spierballen zien !
werkt dat een beetje ??
Heb je mijn x-proces plaatje nog gezien Puckzzz op de vorige pagina hier ergens ? Niemand zegt iets, en gisteren was iedereen (irl) er zo enthousiast over.
Jazekers! Goede foto, alhoewel ik ergens heb gelezen dat dat x-processen bij digitale foto's niet veel meer is dan wat met levels spelen toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef elcastel het volgende:
Ik denk ik hang even het watje uit, zodat ik je aandachtheb en dan laat ik nu even mijn spierballen zien !
werkt dat een beetje ??
Heb je mijn x-proces plaatje nog gezien Puckzzz op de vorige pagina hier ergens ? Niemand zegt iets, en gisteren was iedereen (irl) er zo enthousiast over.
he-he nee ik schrok wakker 15 minuten na de tijd dat ik wakkr moest worden dus gelukkig maar voor hezelfde geld had ik nu og lopen ronkenquote:
We wachten geduldig af... ahum...quote:Op maandag 18 juli 2005 08:30 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de meligheid!Vond het erg gezellig en heb een leuke dag/avond gehad
Fotokes uitzoeken/nabewerken duurt nog wel even vrees is..
Dat klopt ja, hij is ook niet perfect ofzo, misschien ben ik gewoon bij voorbaat al enthousiast over dat het cross-proces.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:02 schreef Xilantof het volgende:
@El.
Op zich kan het felle prima, vind het denk ik vooral storend dat z;n shirt aan de rechterkant nu haast overloopt in de achtergrond.
over dat gesproken...quote:Op maandag 18 juli 2005 12:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat klopt ja, hij is ook niet perfect ofzo, misschien ben ik gewoon bij voorbaat al enthousiast over dat het cross-proces.
Niet standaard, wel kant en klaar. Ik heb ook ergens een linklje over wat er precies moet gebeuren, dan heb je ook wat meer controle, al kun je een action ook uitkleden (toch ??).quote:Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef Xilantof het volgende:
over dat gesproken...
jij gebruikt daar een standaard action voor ofzo in PS?
Ik probeer al uren te posten maar kom er gewoon niet tussenquote:
En ik wil Re en Pea bedanken voor de leuke dag daarnaquote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:04 schreef Briggy het volgende:
Pssssssssstt... Meneer Haaienvoer uw linkie werkt niet![]()
Hier is alles nog droogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:46 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi.
Zeggen ze "bewolkt maar later op de dag kans op regen", ben ik bijna op mijn werk als het gaat regenen
Het zuigt kont.
Nou ja, de temperatuur is wel lekker
Hier schijnt inmiddels de zon en zijn er de helft minder wolkenquote:
Mogguhquote:Mogguh!
Misschien is dit dan een nuttige tip voor je..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ben trouwens met een drukkerij bezig voor visitekaartjes.
250 stuks voor ¤49,=
Thnx voor de tip, maar ik heb een eigen ontwerp en deze drukkerij is in mijn (kleine) woonplaats, wat ik wel prettig vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Misschien is dit dan een nuttige tip voor je..
Xilantof Architectuur Fotografie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef Xilantof het volgende:
owh kijk, hier word mijn vraag uit een ander topic behandeld.
en de link van icicle vind ik erg handig!
Dankje!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xilantof Architectuur Fotografie.
Staat het hem niet aan, dan verbouwd hij het
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Merel het volgende:
[..]
En ik wil Re en Pea bedanken voor de leuke dag daarna
Nou eh.. graag gedaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef Re het volgende:en ik dus iedereen bedanken voor een fantastisch leerzaam weekeinde
ja, jij voelt je ook aangesproken bij elke post hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou eh.. graag gedaan!Het waren twee fantastische dagen
![]()
*achter oor krabt*
Hee, de slowchat moet vol, en je zei "iedereen"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:13 schreef Re het volgende:
ja, jij voelt je ook aangesproken bij elke post he... niet alles draait om jou hoor
Neeeee, jullie bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
en ik dus iedereen bedanken voor een fantastisch leerzaam weekeinde
En dat is ook wat waard!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Thnx voor de tip, maar ik heb een eigen ontwerp en deze drukkerij is in mijn (kleine) woonplaats, wat ik wel prettig vind.
en ik wil dit even warm houden want ze zijn ook wel geinteresseerd in mijn fotografie![]()
ik had je al bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:50 schreef Icicle het volgende:
[..]
En dat is ook wat waard!
Bij die Vistaprint kun je ook eigen ontwerpen laten drukken. Even ter info voor andere mensen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
We hebben mensen op de bouw met humor
[afbeelding]
ff goed kijken, en wat zie je?
juist!
[afbeelding]
afmetingen:
ruim 1,5m doorsnee
het is de gewone lachsmiley:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:10 schreef mother-mother het volgende:
[..]
is t nou deze
of deze
, volgens mij de laatste he?
wel gaaf , mooie foto ook die 1e![]()
is dat de isolatie? jammer dat ie afgedekt wordtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:07 schreef Xilantof het volgende:
We hebben mensen op de bouw met humor
[afbeelding]
ff goed kijken, en wat zie je?
juist!
[afbeelding]
afmetingen:
ruim 1,5m doorsnee
Garage??quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:15 schreef pea4fun het volgende:
Goedemiddag
Mijn weekend was voor herhaling vatbaar, ik heb weer nieuwe dingetjes geleerd. Het enige nadeel...Nu wil ik zelf thuis een studiootje bouwenMaar dat zal er wel niet van komen
Dure fietsenquote:
dat is inderdaad de isolatiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
is dat de isolatie? jammer dat ie afgedekt wordt
Dan kan ik niet meer in haar tuin zitten wegens geen tuin meer overquote:
Je hebt toch een balkon???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:22 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Dan kan ik niet meer in haar tuin zitten wegens geen tuin meer over
Ja, IK wel. Zij heeft een keurig tuintje.quote:
Helaas, de garage en de zolder zijn hier al bezet...ik hang gewoon achtergronddoek in de kamer denk ikquote:
Gewoon 1 van de twee inpikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helaas, de garage en de zolder zijn hier al bezet...ik hang gewoon achtergronddoek in de kamer denk ik
Nee die kan dan juist mooi achter het doek...hihiquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:28 schreef Robertje het volgende:
Staat de motor dan niet in de weg?
Ik denk dat het ook een beetje prijzig gaat worden hoor, maar ach...ik ga iig iets proberen, als is het dan niet helemaal met dure apparatuur.quote:
Je hoeft toch ook niet meteen een professionele studio te maken?? Al heb je maar een eigen plekje waar je ongestoord kan werken zonder dat je eerst van alles moet gaan opbouwen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:33 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook een beetje prijzig gaat worden hoor, maar ach...ik ga iig iets proberen, als is het dan niet helemaal met dure apparatuur.
wij zijn de garage aan het verbouwen en daar ga ik ook meteen wat 'studio' mogelijkheden in verwerken. in ieder geval een paar goede spots die ik elke kant kan uitdraaien die ik wil en waar een flinke lamp in kan. een achtergrond die ik vanuit het plafond naar benee kan trekken (alleen een witte en een zwarte) zoietsquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen een professionele studio te maken?? Al heb je maar een eigen plekje waar je ongestoord kan werken zonder dat je eerst van alles moet gaan opbouwen...
Ja, Pea, koop es een leuk stulpje waar je man aan motoren kan sleutelen zonder ze in de huiskamer te zetten, en jij kunt fotograferen zonder af te hoeven breken...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:37 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet meteen een professionele studio te maken?? Al heb je maar een eigen plekje waar je ongestoord kan werken zonder dat je eerst van alles moet gaan opbouwen...
Dat is wel heel drastisch. Met een grote tuin met zitje voor jou zeker???quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:47 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ja, Pea, koop es een leuk stulpje waar je man aan motoren kan sleutelen zonder ze in de huiskamer te zetten, en jij kunt fotograferen zonder af te hoeven breken...
[afbeelding]
Wel een hoop kaarsen nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:53 schreef Puckzzz het volgende:
[afbeelding]
hoef je ook geen gordijnen te naaien
me 2, inclusief al gedeelte van het avond eten op: vegetarische schnitzel.quote:
eten,... over eten gesproken!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
me 2, inclusief al gedeelte van het avond eten op: vegetarische schnitzel.
Ah, dan kom ik wel bij jouquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij zijn de garage aan het verbouwen en daar ga ik ook meteen wat 'studio' mogelijkheden in verwerken. in ieder geval een paar goede spots die ik elke kant kan uitdraaien die ik wil en waar een flinke lamp in kan. een achtergrond die ik vanuit het plafond naar benee kan trekken (alleen een witte en een zwarte) zoietsgewoon zo minimaal mogelijk eigenlijk.
ha, die eerste is een droom voor velen denk ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.speedygj.nl/DSC_0933.JPG
http://www.speedygj.nl/DSC_0917.JPG
2 orginele foto's van onweer/weerlicht
Weekend? nu al?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Nog een 45min. naar huis rijden en dan ...![]()
W
E
E
K
E
N
D
![]()
Extra lang![]()
Hier heeft het helemaal niet geonweerdquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
http://www.speedygj.nl/DSC_0933.JPG
http://www.speedygj.nl/DSC_0917.JPG
2 orginele foto's van onweer/weerlicht
Morgen een dag aan overuren die ik had van in Frankrijk. Donderdag is in Belgie een feestdag (nationale) en vrijdag is een vervanging van een feestdag die in het weekend viel (ja dat is zo in Belgie)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:49 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Weekend? nu al?
ik heb morgen gewoon een dagje vrij,ook lekker
ff nog eens lezen hoor...vervanging van een feestdag die in het weekend valt? dus als kerstmis op zaterdag en zondag zou vallen dan krijg je daar bijvoorbeeld maandag en dinsdag vrij voor?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Morgen een dag aan overuren die ik had van in Frankrijk. Donderdag is in Belgie een feestdag (nationale) en vrijdag is een vervanging van een feestdag die in het weekend viel (ja dat is zo in Belgie)
Dat heb je helemaal goedquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ff nog eens lezen hoor...vervanging van een feestdag die in het weekend valt? dus als kerstmis op zaterdag en zondag zou vallen dan krijg je daar bijvoorbeeld maandag en dinsdag vrij voor?
Idd kloptquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ha, die eerste is een droom voor velen denk ik.
hoeveel foto's heb je "verschoten" voordat ie raak was?
En dat is jammer, vanavond mogelijk weer kans op onweer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:50 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hier heeft het helemaal niet geonweerd![]()
Maar vooral die eerste foto is erg leuk
Goedenmorgenquote:
goh, en ik zit al weer 20min. op mijn werkquote:
quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
goh, en ik zit al weer 20min. op mijn werk![]()
goedemorgen vanaf hiero!
quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]en ik moet over 10 min gaan naar mijn werk, helaas geen pc
Gelijk ander werk zoeken dan maarquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:17 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat moet hier wel bij dit werk. Tis alleen niet zo dat ik de hele tijd kan fokken hoor
Bij de volgende COA onderhandelingen toch ff erin zetten zou ik zeggenquote:Op woensdag 20 juli 2005 07:17 schreef Xilantof het volgende:
Dat moet hier wel bij dit werk. Tis alleen niet zo dat ik de hele tijd kan fokken hoor
En dat is de reden waarom ik gisteren heb overgewerkt en ws vandaag weer ff een uurtje. Ik wil persé alles aan de kant hebben voor ik op vakantie ben, inclusief buro schoonmaken en kantoor stofzuigenquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:52 schreef HMaster-II het volgende:
moggeh![]()
Heb ik vakantie, zit ik nog op kantoor.![]()
Gewoon mijn werkzaamheden nog niet af gekregen..![]()
ik moet binnenkort ook weer!quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:28 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, tandarts.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:43 schreef Xilantof het volgende:
ik moet binnenkort ook weer!
moet nog bellen voor een afspraak!
Voor het schoonmaken hebben we een schoonmaakster.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dat is de reden waarom ik gisteren heb overgewerkt en ws vandaag weer ff een uurtje. Ik wil persé alles aan de kant hebben voor ik op vakantie ben, inclusief buro schoonmaken en kantoor stofzuigen
<------- de schoonmaakster en ik krijg er niet eens extra voor betaaldquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:07 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Voor het schoonmaken hebben we een schoonmaakster.![]()
We zaten gewoon met een installatie dat niet goed gaat. En ik moet nog een concept maken. Maar dat doe ik mooi thuis op mijn laptop en/of via remote control![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:29 schreef RonaldV het volgende:
Maar dat is ook waar. Het probleem is dat voorzetlenzen om mijn zeer goede ogente kunnen laten werken met die crappy optica van de fotografiewereld in mijn geval nogal duur zijn, omdat ze met de hand gemaakt moeten worden. Een + afwijking met - cylinder is niet in de fotohandel leverbaar
Mijn analoge camera kan beter scherpstellen dan mijn digitale. (multi-CAM 1300 in mijn F100 tegen een CAM 900 in mijn D100) Als ik een digitale wil die het zo goed kan (of beter) ben ik 4000 euro kwijt.quote:Een digitale camera, die zelf scherpstelt, is voor mij DE oplossing.
CRT users zijn pas makkelijk te stangen. Analogie op een PCquote:En verder zijn de aanhangers van Anna Loog gewoon erg makkelijk te stangen
volgens mij over dattie dus bijziend is in combinatie met een prisma?quote:
Over de lensjes die je op je camera kunt laten zetten om oogafwijkingen te corrigeren, zodat je analoog toch scherpe plaatjes kunt schieten. Dankzij mijn camera kwam ik er achter dat ik een oogafwijking begon te ontwikkelen, want ik fotografeerde niets meer scherp (behalve achtergronden)quote:
[/quote]quote:[..]
Mijn analoge camera kan beter scherpstellen dan mijn digitale. (multi-CAM 1300 in mijn F100 tegen een CAM 900 in mijn D100) Als ik een digitale wil die het zo goed kan (of beter) ben ik 4000 euro kwijt.
flatscreens maken gebruik van dezelfde (analoge) video inputquote:[..]
CRT users zijn pas makkelijk te stangen. Analogie op een PC![]()
Ow...bij mijn camera's zit er een diopter geval op...da's toch hetzelfde?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:48 schreef RonaldV het volgende:
Over de lensjes die je op je camera kunt laten zetten om oogafwijkingen te corrigeren, zodat je analoog toch scherpe plaatjes kunt schieten. Dankzij mijn camera kwam ik er achter dat ik een oogafwijking begon te ontwikkelen, want ik fotografeerde niets meer scherp (behalve achtergronden)
Die lenzen zijn al vrij prijzig, en dan heb ik het over standaardlensjes. Ik heb niet-standaardglas nodig. Vandaar dat ik digitaal ben gaan schieten. Digitaal hoef ik niet zelf scherp te stellen, maar doet de camera dat voor mij. Nu heb ik weer het onderwerp scherp.
Niet die van mij. Kheb DVIquote:flatscreens maken gebruik van dezelfde (analoge) video input![]()
been there, done that ==> rampquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fr.oosje het volgende:
contactlenzen?
Dit zit er naast de zoeker van mijn F100, volgens mij is dat voor mensen met ehm.. "oogproblemen"quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Ow...bij mijn camera's zit er een diopter geval op...da's toch hetzelfde?
Klopt heeft Canon ook. Die hebben zelfs extra opzetstukkies voor minderzienden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dit zit er naast de zoeker van mijn F100, volgens mij is dat voor mensen met ehm.. "oogproblemen"
[afbeelding]
Zal wel niet op die pauper SLRs zitten waar RonaldV naar keekquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef HMaster-II het volgende:
Klopt heeft Canon ook. Die hebben zelfs extra opzetstukkies voor minderzienden.
Hoeveel foto's heb je vandaag gemaakt?quote:
euhm...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je vandaag gemaakt?
Nieuw forum? waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Hela.
Alweer een nieuw forum? Liep het niet lekker, die van Ouwesok?
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de foto's van afgelopen zondag uitgezocht. Zo gauw ik aan Merel heb gevraagd welke zij vindt dat ik mag posten laat ik wat zien![]()
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig!
Heb jij d'r ook al zoveel..? Ik ben nog wel even bezig met uitzoeken..
kom ik met mijn 6 CDs he-he en nog anderhalve avond om het te verwerken lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjeEn zoals gewoonlijk, hoe langer ik kijk, hoe meer ontevreden ik ben
![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw foto'sHeb jij je eigen ideeën uit kunnen werken? Ik heb het allemaal maar een beetje over me heen laten komen.
Bijna alle camera's hebben dat. Maar ik ken geen enkele camera die daarnaast met een tegengestelde cylinder overweg kan. Digicams kunnen hetzelfde truukje ook niet, maar beschikken over iets waarmee ik WEL overweg kan: een LCD schermpje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel niet op die pauper SLRs zitten waar RonaldV naar keek
Bij mij gaat het net andersom. Hoe langer ik kijk, hoe tevredener ik wordquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjeEn zoals gewoonlijk, hoe langer ik kijk, hoe meer ontevreden ik ben
![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw foto'sHeb jij je eigen ideeën uit kunnen werken? Ik heb het allemaal maar een beetje over me heen laten komen.
Windows-achtergrondje?quote:
Nee dat is dezequote:
Die van marjo zag ik ja, en vind ik erg leuk gewordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bij mij gaat het net andersom. Hoe langer ik kijk, hoe tevredener ik word
Ik had een Marilyn Monroe boek meegenomen, waaruit we een idee hebben opgedaan en ook (naar mijn) tevredenheid hebben kunnen uitvoeren. Verder heb ik het ook maar over me heen laten komen.. én onbekende mensen, én nieuwe apparatuur.. Dan is er geen ruimte meer in mijn hoofd voor eigen ideeen haha!
2 van de 3 modellen heb ik nu klaar, de laatste is morgen aan de beurt. Dan ga ik eens bespreken welke ik op m'n sites mag zetten. -Marjo- heeft al een paar foto's in d'r fotoboek staan
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die van marjo zag ik ja, en vind ik erg leuk geworden
De url heb ik niet meer, maar ik heb de cursus toen gedownload. Ik heb laatst nog het stuk over studiofotografie gelezen voordat ik dus die studio inging. Ik lees regelmatig stukken eruit waar ik op dat moment mee bezig ben. Als je hem wil hebben dan stuur ik hem wel na je vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef Ymke het volgende:
Pea , na mijn vakantie wil ik wel verder gaan met die cursus , heb jij de url nog???? Volgens mij ben k ooit blijven hangen met dat abstracte werk , maar ik kan wel wat theorie en praktijk gebruiken, doe jij er nog wat aan?
Ik ga meteen even glurenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dankjewel!
De rest van Marjo staat nu op m'n site
Ok dan roep ik wel , ik vond het toen erg nuttig om gedwongen te kijkenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
De url heb ik niet meer, maar ik heb de cursus toen gedownload. Ik heb laatst nog het stuk over studiofotografie gelezen voordat ik dus die studio inging. Ik lees regelmatig stukken eruit waar ik op dat moment mee bezig ben. Als je hem wil hebben dan stuur ik hem wel na je vakantie
Ja, de opdrachten maken wel dat je anders gaat kijken. Ik vind het ook nog steeds leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ok dan roep ik wel , ik vond het toen erg nuttig om gedwongen te kijken![]()
een topic openen voor de hele cursus? en dan ook echt alle opdrachten doen? Lijkt me hartstikke leuk! Dan hebben we ook een beetje stok achter de deur om het ook echt te doen als je het samen doet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:13 schreef Ymke het volgende:
Lijkt het je wat om in bv .zeg 15 sept samen weer wat te gaan doen , kijken en posten?? Om te leren?
*trots is....quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dankjewel!
Ok ik zal als ik terug ben wel even een gilletje geven , als jij dan de url in tussen heb opgezocht, dan gaan we zeg maar half sept weer verder . we openen dan we een topic en dan kan een ieder die mee wil leren hun ./haar kunststukjes inleveren ,,,, ok?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
een topic openen voor de hele cursus? en dan ook echt alle opdrachten doen? Lijkt me hartstikke leuk! Dan hebben we ook een beetje stok achter de deur om het ook echt te doen als je het samen doet.
Goed planquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:38 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ok ik zal als ik terug ben wel even een gilletje geven , als jij dan de url in tussen heb opgezocht, dan gaan we zeg maar half sept weer verder . we openen dan we een topic en dan kan een ieder die mee wil leren hun ./haar kunststukjes inleveren ,,,, ok?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:58 schreef Icicle het volgende:
[..]
Dankjewel!
Lijkt me een leuk idee. Het tempo wordt wel een beetje zo dat ook mensen met drukke levens je weet wel.. ook aan kunnen haken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Goed planNa de vakantie heeft iedereen wel weer tijd.
Lekker op tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:41 schreef elcastel het volgende:
Mogguh, eindelijk ook vrij, voor vandaag dan ...
Avondploeg, zo gaat dat als het druk is en druk is lekker.quote:
Ah, dus je was ook later begonnen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Avondploeg, zo gaat dat als het druk is en druk is lekker.
14 Uur pas.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:05 schreef pea4fun het volgende:
Ah, dus je was ook later begonnen?
Ow dat is lekker uitslapen, op je gemak wat eten, en dan langzaam eens richting werk...hm...lekker wel.quote:
Het heeft ook wel wat, maar in de praktijk lig ik er tot 11 uur in en begint het haasten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:10 schreef pea4fun het volgende:
Ow dat is lekker uitslapen, op je gemak wat eten, en dan langzaam eens richting werk...hm...lekker wel.
van 11 tot 2 is toch tijd zat?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het heeft ook wel wat, maar in de praktijk lig ik er tot 11 uur in en begint het haasten..
Niet als je je ochtend volplant met dingen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:36 schreef pea4fun het volgende:
van 11 tot 2 is toch tijd zat?
Moet je ook niet doen, gewoon lekker niks want je moet nog werken...is toch een goed excuus?quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:41 schreef elcastel het volgende:
[..]
Niet als je je ochtend volplant met dingen.
Ik maak me er ook niet druk om, maar het komt er wel op neer dat ik voor de avondploegweek de meeste plannen maak en de minste uitvoer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:42 schreef pea4fun het volgende:
Moet je ook niet doen, gewoon lekker niks want je moet nog werken...is toch een goed excuus?
Dan zijn het ook geen dingen die je graag doet, anders kwam het er wel van.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:44 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om, maar het komt er wel op neer dat ik voor de avondploegweek de meeste plannen maak en de minste uitvoer.
Er was wat onenigheid in de gelederen. Je weet toch wel hoe dat gaat met spin-offs. Van het een kwam het ander. En ik heb beloofd te spammenquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Hela.
Alweer een nieuw forum? Liep het niet lekker, die van Ouwesok?
Ehhhhh, welja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 23:46 schreef pea4fun het volgende:
Dan zijn het ook geen dingen die je graag doet, anders kwam het er wel van.
Oh, ik ben eens wakker om je een goeie morgend te wensenquote:
das aardig van je!quote:Op donderdag 21 juli 2005 05:35 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Oh, ik ben eens wakker om je een goeie morgend te wensen
slaaplekker dan maarquote:Op donderdag 21 juli 2005 05:42 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik moet eigenlijk nog gaan slapen. Ik heb vrij vandaag en was een avond weg, en toen'k terug thuis was nog ff wat te lezen in FOT
Nog ff en ik kruip m'n bed in
Het is gewoon zo dat je dag verschuift. dus dan lijkt het niet meer dat je vroeg op moet omdat je ook automatisch vroeger naar bed gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 05:48 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Werkze !
Ik begrijp niet hoe je je op dit vroege uur kan concentreren op je werk. Ik ben meestal in de voormiddag maar 30% van wat ik na de middag waard ben
awwwwwww zielug!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
Goe-moghhhh
Kom je net je nest uit, kan je op vogel-bevrijdings-vangst. Die stomme mussen komen via de gaskachel-pijp de woonkamer in.![]()
Das niet zo erg, maar er loopt hier ook nog een huispoesjh die er al 4 heeft gevangen.![]()
Nou de vijfde is vrijgelaten in de buitenlucht.
Zo nu gaat ik aan de [afbeelding] en dan op weg om een verbetering van mijn wedstrijdfoto's te maken..![]()
Mogguh Puckzzzquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awwwwwww zielug!!
succes met je foto!
nog twee daagjes werken
mogguh trouwens
Ben je aan het solliciteren?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
HGT: dus als ik het goed begrijp zijn jullie 2 moderators eigenlijk niet voldoende?
Hee, dat is een leuk idee!quote:
kom brengenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Shark.Bait het volgende:
XILANTOFFFFFFFFFF!!!!
De swabs zijn binnen
yessah mastahquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yessah mastah
ik test ff al je swabs voordat ik ze aflever
Ja hee hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Shark.Bait het volgende:
XILANTOFFFFFFFFFF!!!!
De swabs zijn binnen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zit ik nog steeds in Polen, voor degenen die het interesseertEn ik heb ontdekt dat de AV4100 er met voorrang moet komen, want zo met de filmpjes van de Powershot S1 zijn de kaarten niet aan te slepen
Heb eergisteren gauw 768 MB bijgekocht, had al 3200 MB mee, en het is nog maar de vraag of het genoeg gaat zijn allemaal
Morgenavond ben ik weer thuis
Flitsie !!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zit ik nog steeds in Polen, voor degenen die het interesseertEn ik heb ontdekt dat de AV4100 er met voorrang moet komen, want zo met de filmpjes van de Powershot S1 zijn de kaarten niet aan te slepen
Heb eergisteren gauw 768 MB bijgekocht, had al 3200 MB mee, en het is nog maar de vraag of het genoeg gaat zijn allemaal
Morgenavond ben ik weer thuis
Ja, lekker veel filmpjesquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hee flash! Veel filmpjes dus? En hoe zit het met foto's?
Ik heb ze, na een 6 weken wachten, sinds dinsdag ook binnen. Ik heb ze nog steeds niet gebruikt omdat iets zegt dat ik beter eens info zou opzoeken over hoe je ze nu eigenlijk best zo veilig mogelijk gebruiktquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee hoi
Waar had je die besteld? Ik wacht ook al ruim een maand inmiddels
quote:
Hehe, zijn die sfeerimpressie fimpjes net zoiets als het raam is vuil?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lekker veel filmpjes44 inmiddels. Veel van die filmpjes dat ik in de camera een beetje een sfeerimpressie geef en zo
en op dit moment 641 foto's. Zal wel rond de 700 uitkomen. Vandaag weinig spannends, ik heb me lekker verschanst in een weinig fotogeniek internetcafeetje
vanavond nog een bierfeestje ergens
en morgen vroeg de trein terug naar Utrecht. Maa ik heb eigenlijk nog mazzel dat de EOS thuisgebleven is, anders was er helemaal geen beginnen meer aan
Nee Zubrķwka heb ik de hele week nog niet opquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Re het volgende:
:w fles lekker aan de wodka met gras?
Is het wat,dat Poolse bier?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Zubrķwka heb ik de hele week nog niet opwel bier
en ook wel bier
Oh en wat bier
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]PUCKZZZIEEEE
![]()
De piwo is goed te drinken, zeer goed zelfs. Kost ook niks, een euro, 1,20 voor een halve liter. En het mooiste is: het wordt op iedere hoek van de straat verkochten ook op het platteland zit om de 200 meter (!!) wel een winkeltje wat ook zondag gewoon van 7 tot 22 uur open is
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef pea4fun het volgende:
Hehe, zijn die sfeerimpressie fimpjes net zoiets als het raam is vuil?
quote:Internetcafeetje opzoeken op vakantie, dat kan maar 1 ding betekenen...Je mist ons
Het weer is KUTquote:
quote:
* In auto stapt*quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Prima hoor
beter te zuipen dan Heinek
n of Amst
l
Hee Flesquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja hee hoi
Waar had je die besteld? Ik wacht ook al ruim een maand inmiddels
Ik heb tegelijker tijd besteld bij Shark.Baits Sensor Swab Shopquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee Fles
Afgelopen zondag besteld.
Hiero
Ah okee, ik heb ze ergens anders vandaanquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hee Fles
Afgelopen zondag besteld.
Hiero
Slotjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |